The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012
Aangezien het een testweek was zijn aan het eind van de week alle scores en alle teams verwijderd rhubarb, helaas dus niet
Reply
@Mac:
Volgens mij klopt het puntenoverzicht /schema dat bij de spelregels staat niet helemaal.
Bijv een qualifier krijgt bij een grandslam toch 25 punten? (staat nu 12)
Reply
Klopt, dank je!
Reply
Punten voor bijv Seppi klopt niet..heeft nu 45 punten en moet 0 zijn.
Denk dat die punten automatisch zijn overgenomen van vorige week ?
Reply
De punten van vorige week lijken inderdaad niet geschoond. Ik heb het even handmatig gedaan, het zou nu allemaal goed moeten staan, als er onjuistheden geconstateerd worden, dan gaarne melden.
Reply
Qualifier Kamke moet ook nog 12 punten krijgen.
Reply
Kraai Wrote:Qualifier Kamke moet ook nog 12 punten krijgen.

Die had ik juist weggehaald, dacht dat dat alweer vorige week was Wink
Reply
Goed. De eerste les die ik weer eens heb gekregen (en ik ook al zo vaak heb gehad met competitiemanager en allerlei andere spellen): Ga uit van je eerste ingeving.

Ook al heb ik mijn team in deze testronde gemaakt op basis van andere gedachtegangen dan hoe ik er nu tegen aankijk (bijv rond die quali's) dan nog moet je uitgaan van je eerste ingeving. Hitself

Eens kijken hoe vaak ik mezelf nog voor mijn kop mag slaan van het jaar :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Zo, leuk om weer terug te zijn! De laatste keer dat ik hier was, was denk ik nog in de tijd dat ik werd uitgelachen door iedereen (behalve Buurs!) met de voorspelling dat Nadal nummer 1 van de wereld zou worden :lol: Inmiddels heeft hij bewezen de beste tennisser ooit te zijn. Nu nog even de meest succesvolle... :wink:
Reply
Welkom terug! :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goh, ik denk dat het als beginneling mij slechter had kunnen afgaan dan dit haha Big Grin
Reply
buurs Wrote:Zie ik 2x ad wim staan? :8:

hoe zit dit, Ad? :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Welkom terug! :eten:

Nog schokkende dingen gebeurd de laatste jaren hier op het forum?
Reply
4 jaar FTM

winnaars:
1x omyaca
1x tampie
2x buurs
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:4 jaar FTM

winnaars:
1x omyaca
1x tampie
2x buurs

:eeeek: [-X
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:Zo, leuk om weer terug te zijn! De laatste keer dat ik hier was, was denk ik nog in de tijd dat ik werd uitgelachen door iedereen (behalve Buurs!) met de voorspelling dat Nadal nummer 1 van de wereld zou worden :lol: Inmiddels heeft hij bewezen de beste tennisser ooit te zijn. Nu nog even de meest succesvolle... :wink:

Hoe gaat 't met dynamic tennis dan? Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Genomico Wrote:Zo, leuk om weer terug te zijn! De laatste keer dat ik hier was, was denk ik nog in de tijd dat ik werd uitgelachen door iedereen (behalve Buurs!) met de voorspelling dat Nadal nummer 1 van de wereld zou worden :lol: Inmiddels heeft hij bewezen de beste tennisser ooit te zijn. Nu nog even de meest succesvolle... :wink:

Hoe gaat 't met dynamic tennis dan? Hakkuh

Hey CC Smile Inmiddels ben ik gezakt naar de 3e plaats van Nederland. Aankomende zondag 1 van de 3 landelijke toernooien Smile
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:4 jaar FTM

winnaars:
1x omyaca
1x tampie
2x buurs

:eeeek: [-X

wat klopt er niet?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:
buurs Wrote:4 jaar FTM

winnaars:
1x omyaca
1x tampie
2x buurs

Hij vraagt of er iets belangrijks is het gebeurd op het forum en jij komt met 4 winnaars van FTM, niet toevallig een lijstje waarop jij zelf 2x voor komt. Voelt niet goed.

:eeeek: [-X

wat klopt er niet?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ook niet schokkend Wink 2 uit 4 valt me nog tegen.
Reply
Hey Genomico!
Reply
He Genomico, lang niet gezien!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac, op mn telefoon heb ik weer hetzelfde als vorig jaar, mis een stuk van de linkerkant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik ben bezig met een mobiele versie van de site
Reply
Ad Wim Wrote:He Genomico, lang niet gezien!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Mac Wrote:ik ben bezig met een mobiele versie van de site
Mooi, want dat is voor mij wel echt essentieel aangezien ik vaak op maandagavond weg ben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Zo, leuk om weer terug te zijn! De laatste keer dat ik hier was, was denk ik nog in de tijd dat ik werd uitgelachen door iedereen (behalve Buurs!) met de voorspelling dat Nadal nummer 1 van de wereld zou worden :lol: Inmiddels heeft hij bewezen de beste tennisser ooit te zijn. Nu nog even de meest succesvolle... :wink:

TGK, was het niet? Welkom terug; erg leuk weer wat namen van TM terug te zien hier!
Reply
buurs Wrote:
buurs Wrote:Zie ik 2x ad wim staan? :8:

hoe zit dit, Ad? :Big Grin
Waar zie je mij 2x dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmmm, er staat 2x ad wim als je de teams vergelijkt, maar niet in de stand...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
zat inderdaad een foutje op de vergelijk pagina. Die is er nu uitgehaald en Ad Wim komt weer gewoon 1x voor
Reply


Forum Jump: