FTM Forum

Full Version: FTM 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Heren,

Uiteraard gaan we in 2012 gewoon weer verder met FTM! Nadat we in 2011 al een record aantal deelnemers behaalden gaan we proberen dat aantal in 2012 te verbeteren. Sterker nog ik ga het in 2012 proberen om het een stuk commercieler aan te pakken. Ik ga proberen wat prijzen te krijgen van sponsoren, ik ga een domeinnaam registreren die beter past bij het spel (fantasytennismanager.com en .nl, zo blijft de afkorting ftm gewoon bestaan), ik ga wat reclame maken voor het spel en uiteraard zoals het vandaag de dag eigenlijk hoort gaat de social media erbij betrokken worden.

Dit houdt in dat de site iets aangepast moet worden om het voor te bereiden op een groter aantal deelnemers. Allereerst denk ik een van de belangrijkste dingen: er zullen subleague's komen. Ik vond dit zelf een van de belangrijkste dingen aangezien ik wel wil dat de mensen van dit forum de mogelijkheid behouden om onderling te strijden en op deze manier is dat mogelijk. Bovendien zal de site op een aantal punten geoptimaliseerd moeten worden. Minder queries richting de database en meer aparte pagina;s. Hier zullen jullie echter weinig van merken. Last but not least zal er een livechat komen op de profielpagina en op de pagina met de livescores zodat er over de wedstrijden gechat kan worden.

Ik realiseer me dat wellicht niet iedereen hier heel blij mee gaat zijn. Ik heb hier dan ook wel een tijdje over na moeten denken. Ik vind het echter gewoon tijd worden om hier iets commercieler mee te gaan worden. Ik heb een beetje rondgekeken en op dit gebied (tennis management games) denk ik dat we een van de beste sites hebben. Ik heb er ook zoveel tijd in gestoken dat ik het gewoon zonde vind dat er 'maar' 40/50 man van kunnen genieten.

Ik zal in de loop van de week de testsite vrijgeven zodat jullie alvast een kijkje kunnen nemen naar de veranderingen.
Hakkuh
Ik ben benieuwd MAC. Het klinkt goed!
Ik zou zeggen, inschrijfgeld 10+2.
Lijkt me top!
Goed bezig pik!
Lijkt mij ook prima.
Ik zou alleen die live-chat optie niet doen en daarvoor in de plaats juist het forum interessanter maken, zodat dat hopelijk ook weer een input krijgt.
Klinkt goed Mac!
Fijn hoor, da's een goede motivator.
Al bekend wanneer de omschrijving open gaat? Nog 12 dagen en dan begint het jaar gelukkig weer
Deze week
Jongens, jullie kunnen je vanaf nu inschrijven op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.fantasytennismanager.nl">www.fantasytennismanager.nl</a><!-- w --> ! Alleen deze link gebruiken aub! Ga het allemaal nog wat duidelijker maken maar dan weten jullie dat alvast
I'm in!
Me too!
Haggie Wrote:I'm in!
paswoord :cheers:
Mac Wrote:Heren,

Uiteraard gaan we in 2012 gewoon weer verder met FTM! Nadat we in 2011 al een record aantal deelnemers behaalden gaan we proberen dat aantal in 2012 te verbeteren. Sterker nog ik ga het in 2012 proberen om het een stuk commercieler aan te pakken. Ik ga proberen wat prijzen te krijgen van sponsoren, ik ga een domeinnaam registreren die beter past bij het spel (fantasytennismanager.com en .nl, zo blijft de afkorting ftm gewoon bestaan), ik ga wat reclame maken voor het spel en uiteraard zoals het vandaag de dag eigenlijk hoort gaat de social media erbij betrokken worden.

Tennisseizoen start zondag alweer maar behalve nieuwe naam nog weinig nieuws...wanneer beginnen wij weer met onze poule???
De poule zal nu met een subleague gestalte kunnen krijgen. Wie dient zich aan om die organisatie op zich te nemen? Ik denk dat het wijs is dat dat niet iemand is van de FTM organisatie.

De medailles worden niet per subleague geregistreerd, dus de SL administrator zal die apart moeten bijhouden, als er opnieuw een MK wordt georganiseerd.
De eerste 2 weken gelden als testweek!
Kraai Wrote:
Mac Wrote:Heren,

Uiteraard gaan we in 2012 gewoon weer verder met FTM! Nadat we in 2011 al een record aantal deelnemers behaalden gaan we proberen dat aantal in 2012 te verbeteren. Sterker nog ik ga het in 2012 proberen om het een stuk commercieler aan te pakken. Ik ga proberen wat prijzen te krijgen van sponsoren, ik ga een domeinnaam registreren die beter past bij het spel (fantasytennismanager.com en .nl, zo blijft de afkorting ftm gewoon bestaan), ik ga wat reclame maken voor het spel en uiteraard zoals het vandaag de dag eigenlijk hoort gaat de social media erbij betrokken worden.

Tennisseizoen start zondag alweer maar behalve nieuwe naam nog weinig nieuws...wanneer beginnen wij weer met onze poule???
Ik vind het ook nog wat stil. Er zou toch reclame voor komen en het spel zou toch groter worden? Lijkt me nu wat kort dag.
Maakt mij verder niet uit hoor.
_Tampie Wrote:De poule zal nu met een subleague gestalte kunnen krijgen. Wie dient zich aan om die organisatie op zich te nemen? Ik denk dat het wijs is dat dat niet iemand is van de FTM organisatie.

De medailles worden niet per subleague geregistreerd, dus de SL administrator zal die apart moeten bijhouden, als er opnieuw een MK wordt georganiseerd.
De eerste 2 weken gelden als testweek!
Wat bedoel je met dat laatste?
Dat de eerste 2 weken de punten niet meetellen voor het AK.
Waar haal je dat vandaan dan? Lijkt me zeer teleurstellend.
Dat is inderdaad een van de veranderingen die ik ga maken die hier in minder goede aarde zullen vallen. Puur omdat de eerste week men nog niet echt warm zal lopen voor tennismanagement spellen en dit pas vanaf de AO een beetje gaat lopen.
Mac wellicht een tipje / suggestie

Ik zou de teksten een beetje aanpassen, ook bij de regels.

Mocht je echt wat commerciëler willen staat alles in het formaat '" je je je je" niet echt professioneel.

Zou dat wat algemener en netter formuleren dan.

Wil het best even aanpassen voor je en naar je toe zenden?
2 weken op 38 weken, ik denk dat je inderdaad een goede keuze hebt gemaakt. Het aantal deelnemers zal namelijk echt wel hoger komen daardoor. Men is er in het off-season helemaal niet mee bezig.
Het zij zo, ik heb daarin verder weinig te willen, maar ik vind het idd erg jammer. Kan niet wachten om weer te beginnen.
Gelukkig beginnen andere spellen al wel eerder, dan richt ik me daar maar op.
Idd teleurstellend dat de eerste 2 weken niet meetellen maar het is blijkbaar niet anders.
Hopenlijk wordt die tijd dan gebruikt om flink reclame te maken voor het spel :eten:
Ik vind het allemaal wat onduidelijk.
Als je het spel groter wilt maken dmv reclame, kun je daar toch al ruim van tevoren mee beginnen? Zodat de die-hards gewoon met de 1e week kunnen beginnen?

En hoe gaat het met de betaling? Heeft elke deelnemer de keuze om in te leggen en dus mee te spelen om de poule? En krijgen we dan een apart klassement/subleague met betalende mensen? Naast al de subleague voor forummers?
En wat voor prijzen komen er?

Jammer dat het allemaal zo laat komt, ik dacht echt dat we maandag weer zouden beginnen. Doet wmb wel wat afbreuk aan het spel.
Was het vorig jaar ook al niet zo dat we de eerste week(weken?) voor de AO niet mee laten tellen en pas met de AO daadwerkelijk beginnen?
Ad Wim Wrote:Ik vind het allemaal wat onduidelijk.
Als je het spel groter wilt maken dmv reclame, kun je daar toch al ruim van tevoren mee beginnen? Zodat de die-hards gewoon met de 1e week kunnen beginnen?

En hoe gaat het met de betaling? Heeft elke deelnemer de keuze om in te leggen en dus mee te spelen om de poule? En krijgen we dan een apart klassement/subleague met betalende mensen? Naast al de subleague voor forummers?
En wat voor prijzen komen er?

Jammer dat het allemaal zo laat komt, ik dacht echt dat we maandag weer zouden beginnen. Doet wmb wel wat afbreuk aan het spel.

Laten we hier idd even over brainstormen. Of heb je al iets in gedachte of zelfs uitgewerkt MAC?
Betaling wordt nu echt helemaal losgetrokken van het spel (was eigenlijk vorig seizoen ook al zo). Als jullie een poultje willen opzetten is dat uiteraard mogelijk maar ik adviseer dan om gewoon een subleague aan te maken met alle deelnemers van dat poultje.

Reclame maken voor een spel dat over 3 maanden begint heeft weinig zin. Reclame maken heeft pas zin enkele weken nadat het vorige seizoen is afgelopen. Ik had misschien vorige week ermee kunnen beginnen maar veel eerder had niet veel zin gehad denk ik. Bovendien moest er gewoon nog veel geregeld worden zoals een nieuwe domeinnaam, nieuwe hosting, aanpassingen aan de code etc. Ik probeer ook nog te werken en enigszins een sociaal leven te hebben dus daardoor heb ik deze week pas voor t eerst tijd om actief wat aan promotie te doen.

We zijn inderdaad nog nooit in de eerste week begonnen, hebben altijd een proefweek gehad. Nu zal dat nog een weekje later zijn maar hopelijk krijgen we daar extra deelnemers voor terug. Ik heb vantevoren gezegd dat ik het commercieler aan ga pakken en daar horen ook dit soort maatregelen bij.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18