The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinatti (TMS)
#61
Ok, ik gok nooit meer voor dan wel tegen John Isner... het pakt 3 keer op rij verkeer uit!
Reply
#62
Tomic was ook 1 toernooitje leuk.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
Sowieso toch maar max 45 punten? Opportunistische keus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Geen goed begin Centre Court....Wink
Reply
#65
Wat betreft Anderson-Isner sluit ik me bij Nick aan. Alleen heb ik het 4 weken achtereen fout met die Isner. Als ie nu verliest van Mato word ik gek.

Tomic was m'n laatste 770 euro. Het was hem of Ward. En die kan er echt niets van. Verder geen zin om het geraamte van m'n team daarvoor te veranderen. M'n 2 gokjes er nu uit maar geen man over boord. Zo duur waren ze niet. Daarnaast mis ik niemand die me echt pijn kan doen. Het verlies zal klein zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Als ik naar de bet markt op betfair kijk, dan hangt een afzegging van Federer nog wel in de lucht.
Reply
#67
(11-08-2014, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: En 90 lijkt me max, is ie ook wat duur voor.

Monfils gaat nog niet echt soepel.
Twijfelde last-minute nog toen het 1-1 in sets werd. Maar in dat kwart, mocht Federer wegvallen, is ie wel heel interessant natuurlijk. Maar stiekem wel duur. Alternatieven waren Matosevic en Paire of een ander kleintje.

Jij hebt trouwens wel een geweldig team. Chapeau Wink
Reply
#68
(12-08-2014, 09:57 AM)centre court Wrote: Wat betreft Anderson-Isner sluit ik me bij Nick aan. Alleen heb ik het 4 weken achtereen fout met die Isner. Als ie nu verliest van Mato word ik gek.

Tomic was m'n laatste 770 euro. Het was hem of Ward. En die kan er echt niets van. Verder geen zin om het geraamte van m'n team daarvoor te veranderen. M'n 2 gokjes er nu uit maar geen man over boord. Zo duur waren ze niet. Daarnaast mis ik niemand die me echt pijn kan doen. Het verlies zal klein zijn.

Kan zo een paar honderd punten zijn. Dat is veel in zo'n week.
En Ward is toch veel goedkoper? Had je nog iemand bij kunnen nemen.

(12-08-2014, 11:03 AM)_Tampie Wrote:
(11-08-2014, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: En 90 lijkt me max, is ie ook wat duur voor.

Monfils gaat nog niet echt soepel.
Twijfelde last-minute nog toen het 1-1 in sets werd. Maar in dat kwart, mocht Federer wegvallen, is ie wel heel interessant natuurlijk. Maar stiekem wel duur. Alternatieven waren Matosevic en Paire of een ander kleintje.

Jij hebt trouwens wel een geweldig team. Chapeau Wink

Ik leer het wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
(12-08-2014, 11:58 AM)Ad Wim Wrote:
(12-08-2014, 09:57 AM)centre court Wrote: Wat betreft Anderson-Isner sluit ik me bij Nick aan. Alleen heb ik het 4 weken achtereen fout met die Isner. Als ie nu verliest van Mato word ik gek.

Tomic was m'n laatste 770 euro. Het was hem of Ward. En die kan er echt niets van. Verder geen zin om het geraamte van m'n team daarvoor te veranderen. M'n 2 gokjes er nu uit maar geen man over boord. Zo duur waren ze niet. Daarnaast mis ik niemand die me echt pijn kan doen. Het verlies zal klein zijn.

Kan zo een paar honderd punten zijn. Dat is veel in zo'n week.
En Ward is toch veel goedkoper? Had je nog iemand bij kunnen nemen.

(12-08-2014, 11:03 AM)_Tampie Wrote:
(11-08-2014, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: En 90 lijkt me max, is ie ook wat duur voor.

Monfils gaat nog niet echt soepel.
Twijfelde last-minute nog toen het 1-1 in sets werd. Maar in dat kwart, mocht Federer wegvallen, is ie wel heel interessant natuurlijk. Maar stiekem wel duur. Alternatieven waren Matosevic en Paire of een ander kleintje.

Jij hebt trouwens wel een geweldig team. Chapeau Wink

Ik leer het wel.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij waren Tomic en Ward de enige 2 spelers die ik kon kiezen toen ik 770 euro over had.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
(12-08-2014, 10:43 AM)_Tampie Wrote: Als ik naar de bet markt op betfair kijk, dan hangt een afzegging van Federer nog wel in de lucht.

Momenteel wijst het er juist volledig op dat hij zal gaan spelen. De back / lay odds stonden vanmorgen op 8,5 / 16,5 en nu op 8,2 / 8,6.
Reply
#71
Ad Wim die James Ward een mustpick gaat noemen in 3, 2, 1.....
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Dat verwachtte ik eigenlijk eerder van jou. Zo'n goedkope speler die aardig in vorm is, een goede Q achter de rug heeft en 40% kans heeft om de eerste ronde te winnen, lijkt mij inderdaad een must-pick.
Ben blij dat ik het dit keer van tevoren al aangegeven heb, zodat je niet buursiaans kan zeggen dat ik het achteraf pas zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Zo zacht als ggl serveert, bestaat dat nog op ATP niveau?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Dat was denk ik de slechtste Wedstrijd ooit op een masterstoernooi haha...
Ward durfde ook niet te juichen.
Boeit niet! 2 uit 2. Goed begin van de dag!
Reply
#75
(12-08-2014, 06:36 PM)Ad Wim Wrote: Dat verwachtte ik eigenlijk eerder van jou. Zo'n goedkope speler die aardig in vorm is, een goede Q achter de rug heeft en 40% kans heeft om de eerste ronde te winnen, lijkt mij inderdaad een must-pick.
Ben blij dat ik het dit keer van tevoren al aangegeven heb, zodat je niet buursiaans kan zeggen dat ik het achteraf pas zeg.

Zeker iemand die je erbij moest hebben als het redelijk paste.

andre, CC en buurs zonder Ward. Dat spreekt mijn stelling hierboven dan weer tegen. Of het paste bij allemaal niet lekker.
Reply
#76
Kwam niet uit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Tsonga maakt er een potje van...
Reply
#78
Gelukkig heeft iedereen in de top hem.
Reply
#79
Ja het boeit eigenlijk niets...
Reply
#80
Pech met Dodig! 10/8 in de tiebreak. Anders pak je gewoon wedstrijd tegen een zwakke mentale speler als Gulbis.
Reply
#81
H2h ook al 2-0 voor Dodig. Leek mij een no-brainer, maar helaas.

Niet heel verrassend van Tsonga, maar toch moest je em hebben.

Oh, Dodig van 2-4 naar 4-4 in set 2, hup!
Reply
#82
Djoko van 4-2 oid naar 4-6 in de tweede set, niet best.
Reply
#83
3-3 derde set, Djoko al 6bps gemist. Ik voel een Lopezje aankomen.
Reply
#84
Helaas, weg Becker/Paire/Dodig.
Ik ga het echt van Berdych moeten hebben deze week...
Reply
#85
Goed begin Tomas ! Big Grin
Reply
#86
Buurs mist Dimitrov en heeft Jano, die al maanden geen knikker raakt, als troef? Dan voel ik 'm al wel aan komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
Ik ook. Dat zag je gisteren al bij Benneteau die er doorheen mazzelde.
Wordt een typische Buursweek dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Dimitrov heeft wel vaker een minder setje Wink
Dat zie ik nog wel goed komen.
Berdych 6/3
Murray problemen met linkerenkel, score prima door matige tegenstander.

Buurs mist Cilic Wink
Reply
#89
Dimitrov en Berdych moeten nu ff terug knokken.....
Pffff!!! Niet best.
Reply
#90
Bah bah. Wat een week weer! Gegokt en verloren....
Reply


Forum Jump: