FTM Forum

Full Version: Cincinatti (TMS)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
De database voor komende week is weer geopend, Q's zullen later (morgen) worden toegevoegd.
Q's staan erbij.

Moet ik deze week dan Tsonga maar nemen? Bij 1/8 finale al redelijk rendabel, maar het is niet alsof hij ineens mr. Constance is natuurlijk.
Thanks OD!
(11-08-2014, 04:29 AM)Overdune Wrote: [ -> ]Q's staan erbij.

Moet ik deze week dan Tsonga maar nemen? Bij 1/8 finale al redelijk rendabel, maar het is niet alsof hij ineens mr. Constance is natuurlijk.

Ik denk dat iedereen hem heeft deze week.
Vorm en makkelijke loting om kwartfinale te halen....
Hier juist weer de twijfel over Federer net als vorige week.
Toen niet gekozen vanwege een zware loting met Janowicz, Cilic, Isner, Raonic.
Gisteren speelde hij waardeloos en zijn loting is misschien nog zwaarder met Pospisil, monfils, Murray, Raonic
En deze week verliest ie gewoon weer in ronde 2.
Djoko uiteraard weer topfavoriet, maar nog altijd te duur. Erg jammer dat Nadal nog niet mee doet.
Morgen meteen klagen. Isner-Anderson na de deadline.
Ik weet niet of het waar is, maar in de Telegraaf (?!) las ik dat Federer Cincinnatti overslaat.
Federer in de wacht gezet
Van onze Telesportredactie

Roger Federer moet nog even wachten voor hij zich tot een illuster rijtje mag voegen. De net 33 jaar geworden tennisser had in Toronto zijn 300e zege op een Mastertoernooi kunnen boeken, maar Jo-Wilfried Tsonga stak daar een stokje voor.

Ook had winst in Toronto hem zijn 80e ATP-titel opgeleverd. Daarmee zou hij in de top-3 komen, maar nog op gepaste afstand van Jimmy Connors (109) en Ivan Lendl (94).

"Ik kon vandaag niet in mijn ritme komen met mijn slagen vanaf de baseline, dat was me dit toernooi nog niet overkomen", sprak Federer na zijn 5-7, 6-7 (3) nederlaag tegen Tsonga. "Dat is geen excuus, maar een compliment voor Tsonga. Hij was heel solide en serveerde geweldig, waardoor ik meteen onder druk kwam te staan."

Toch vertrekt Federer met een tevreden gevoel uit Canada. De Zwitser slaat het Masterstoernooi van Cincinnati over en bereidt zich voor op de US Open, die 25 augustus van start gaat. "Ik ben blij dat ik op mijn eerste hardcourttoernooi deze zomer meteen de finale haal. Natuurlijk zijn er nog wat puntjes waar ik aan moet werken. Daar besteed ik de komende weken tijd aan."


Even het stukje geplaatst
De Telegraaf Wink
Ik snap dat niet hoor, waarom staat hij dan in het schema? Of is dit onder het mom van een 'blessure'?
Zijn de toppers niet verplicht deel te nemen, tenzij ze een blessure hebben?
Federer staat op de ATP site nog steeds in het schema. Zodra er een 100% bevestiging ergens te vinden is, graag hier vermelden dan wordt het schema van FTM aangepast.
Jongens, even een vraagje tussendoor. Heeft iemand van jullie ervaring met http://www.premiumstreams.org
Het lijkt wel heel aantrekkelijk, voor maar 6 euro per maand onbeperkt streams van hoge kwaliteit van alle FOX kanalen en alle kanalen van Sport1 en Film1.
Ik ga het sowieso bij thuiskomst van vakantie wel even uitproberen, maar wellicht 1 van jullie al ervaringen hiermee?


Ik heb inmiddels een abonnement bij www.premiumstreams.org en het werkt echt super!!
Voor slechts 5,99 per maand (en voor 6 maanden 30 euro) heb je de volgende zenders in supergoeie kwaliteit.
Gelijk even een HDMI kabel gekocht en zelfs op TV een prima kwaliteit! Alle abonnementen opgezegd, dat scheelt wat euro's.
Tevens op tablet en smartphone!

Zenders:
Fox Sports 1 t/m 5 (inclusief alle tennis dus!)
Sport1 Select, Voetbal, Golf en Extra
Film 1 Premiere, Action, Comedy, Spotlight en Sundance
HBO 2 en 3
En dan nog wat extra zenders, zoals Bloomberg USA, Al Jazeera News, Chelsea TV, Europa TV, Pentagon Channel

En handig alle tv gidsen erbij, zodat je ook kunt zien wanneer en wat er voor komt.
Niet gek, kan je het ook draadloos naar je tv streamen (even aangenomen dat je tv dat kan).
Via Apple tv kan dat

Doe ik al een tijdje
Ik heb een Samsung (kan prima .wmv etc streamen maar weet niet of dat bij streams zelf ook lukt).
Je hebt dus ook alle voetbal?
Hoe kunnen ze dat voor zo weinig doen?
(11-08-2014, 07:34 PM)andre Wrote: [ -> ]Je hebt dus ook alle voetbal?
Hoe kunnen ze dat voor zo weinig doen?

Ja echt alle zenders die daar staan.
Het zijn streams, alleen deze zijn van hele goeie kwaliteit. Eigenlijk is het dus gewoon illegaal, als je het goed beschouwt.
Je kunt het gewoon een maandje proberen. Kost je 6 euro.
Vandaag aanmelden en betalen en een uur later kun je kijken.
Nog nergens een officieel bericht gezien, ik denk dat Telesport er weer eens naast zit.
Moet idd wel illegaal zijn dat dus je loopt zomaar het risico dat het op een gegeven moment opeens niet meer werkt. Maar tot die tijd lijk je idd wel alles voor een mooie prijs te hebben
(11-08-2014, 08:35 PM)Mac Wrote: [ -> ]Moet idd wel illegaal zijn dat dus je loopt zomaar het risico dat het op een gegeven moment opeens niet meer werkt. Maar tot die tijd lijk je idd wel alles voor een mooie prijs te hebben

Klopt en dan kan ik me altijd weer aanmelden bij Fox en Sport1.
Maar streams zijn er natuurlijk al zo lang.

Ik wilde het alleen maar delen met mijn forum vrienden en niet voor mezelf houden,
Het klinkt handig, vooral omdat het over meer kanalen gaat. Krijg je reclame te zien? Kan het ook via een mediaspeler/PS3?

Maar het blijft natuurlijk wel illegaal. Weet niet of we deze discussie hier moeten starten, maar je betaalt toch ook voor een brood of een fles cola? Waarom dan niet voor dit soort diensten?
Dit maakt gewoon een industrie kapot, net als het downloaden van films en muziek.
Je betaalt er wel voor.
Geen reclame overigens, dat is bij die gratis sites wel zo.

Maar laten we het inderdaad hier maar bij laten. Ik wilde het niet alleen maar voor mezelf houden en dit met jullie delen.
Laat iedereen er mee doen wat hij wil.

PUNT.
Wat gebeurt er bij Verdasco?
Geen makkelijke week dit. Worden waarschijnlijk een stuk meer verschillen tussen de teams dan in Toronto.
Verdasco slaat 60 onnodige fouten maar gaat winnen hahaha...

Nog meer verschillen Atlanta? Wink
Denk dat het wel meevalt na het gerucht van Federer.
Djokovic is te duur, dus de Grote Vijf zal Murray/Raonic/Tsonga/Dimitrov hebben, plus een aantal gasten die door zijn. Houd je weinig over.

Monfils maakt het nog wel interessant.
Precies wat ik dacht dus, nauwelijks verschillen.
Al zijn er best wat mensen in de top voor Federer gegaan.
Pages: 1 2 3 4 5