The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012
Mac, de stats doen 't bij mij met Internet Explorer niet en met Google Chrome wel. Dan heb ik een oude versie van IE neem ik aan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Stille Wrote:Hoho ik ben niet zo laf. Ik had maar 1 wedstrijd met 2 man tegen elkaar (stepanek-reynolds). Moet je eens Ad en CC kijken Undecided

Leer nou eens dat 't gaat om het halen van de meeste punten. Door gasten als Sweeting, Kubot en Ollie moet bij jou Waw of Monaco het toernooi al winnen om me in te halen. Dat gaat met Almagro en Beest erbij natuurlijk niet lukken.

Sweeting Olli en Kubot waren bij geen optie omdat ik er al van uit gng dat ze zouden verliezen. Daarnaast speel ik ook voor de lol en om helden Monaco en Wawrinka aan te moedigen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
jij speelt niet voor de lol, stille :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja man
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Llodra had nog een kans om terug te breaken maar helaas 3e set. Van de laatste 3 serve games er 2 verloren. Dit moet beter in set 3
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
centre court Wrote:
Stille Wrote:Hoho ik ben niet zo laf. Ik had maar 1 wedstrijd met 2 man tegen elkaar (stepanek-reynolds). Moet je eens Ad en CC kijken Undecided

Leer nou eens dat 't gaat om het halen van de meeste punten. Door gasten als Sweeting, Kubot en Ollie moet bij jou Waw of Monaco het toernooi al winnen om me in te halen. Dat gaat met Almagro en Beest erbij natuurlijk niet lukken.

Sweeting Olli en Kubot waren bij geen optie omdat ik er al van uit gng dat ze zouden verliezen. Daarnaast speel ik ook voor de lol en om helden Monaco en Wawrinka aan te moedigen

Dan hoeven we jou dus ook niet zo serieus te nemen. Als je hier vaak helden neemt dan doe je niet mee voor de prijzen. Wederom een jaar vol frustraties dus voor je. Niet zo verstandig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klopt in ben een figurant. En vaak doe ik het overigens niet anders had ik nu niet 2e gestaan. Monaco en Wawrinka hebben bewezen behoorlijk ver te kunnen komen in zulke toernooien. Wawrinka h2h ook voor tegen bijv Almagro
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
llodra begint met een volley in het publiek en een DF
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En daarna 3 aces en 2 uitstekende volleys Smile
Reply
Die Llodra is toch een kanjer vanaf de baseline haha. Weet hij wel dat ze over het net moeten?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:Mac, de stats doen 't bij mij met Internet Explorer niet en met Google Chrome wel. Dan heb ik een oude versie van IE neem ik aan?

Wat doet het precies niet? en welke versie van IE gebruik je? Ik heb getest met IE8 en hoger volgens mij
Reply
Meer en meer wordt het aan de top een forum aangelegenheid. Tuttie zakt inmiddels weg, alleen dreamteamJK blijft lekker bij, maakt aardige teams. Tennistempel zit in de forum-SL, kennen wij hem?
EB had met zijn team overigens nog een hogere score dan Ad. Dat is knap als je Ferrer en Tsonga in een 250 toernooi kiest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom noem je mij, en bijv niet buurs of tampie? Dat scheelt namelijk nog een stukje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had 't over de top nu he. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ik had 't over de top nu he. :wink:

Icon_evil :oops:

je bent net zo goed als je laatste week, dat merk ik al.
Reply
_Tampie Wrote:had 't over de top nu

Je begon jezelf al als figurant weg te zetten, dan is het hek van de dam, dat zie je wel bij Buurs. Zakt steeds verder weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Isner - Tomic wordt voor mij cruciaal voor de weekwinst.

Als Tomic dat wint, dan ben ik bij veel scenario's weekwinnaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Isner - Tomic wordt voor mij cruciaal voor de weekwinst.

Als Tomic dat wint, dan ben ik bij veel scenario's weekwinnaar.

Laten we hopen op Tomic. Dan sla ik ook een beste slag.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jammer dat dat waarschijnlijk een avondpartij wordt.

Overdag zie ik Tomic sowieso als favoriet.

Nu is het 50-50
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Isner - Tomic wordt voor mij cruciaal voor de weekwinst.

Als Tomic dat wint, dan ben ik bij veel scenario's weekwinnaar.

Maar in 1 scenario niet Wink
Reply
daarom zeg ik bij veel :wink:

lees nou eens een keer goed. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Laat Tomic dat maar winnen idd, dan doe ik ook goede zaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:daarom zeg ik bij veel :wink:

lees nou eens een keer goed. :8:

Ik ontken het ook nergens, lees nou eens goed :8:
Reply
BUURSWEEK ! Zou die nog bestaan?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:BUURSWEEK ! Zou die nog bestaan?

Ik hoop het. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Wat een dramaweek. En ik had er nog wel veel vertrouwen in het begin #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Feli Ad, met de weekwinst!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat lijkt me wat voorbarig, buurs, as usual.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit bedoel ik dus al, zo'n Roddick kan aardig roet in het eten gooien.
Als Roddick had gewonnen, was het volgens al zo goed als zeker geweest. Nu moet Isner vanavond winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: