The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012
Ben je toch gedraaid (begrijpelijk), ik hoor je de hele week al zeggen dat als Isner verliest het een goede week is.
Reply
Is ook zo, maar heb nu toch liever goud dan nog 100 punten op de concurrentie.
Met goud plus een andere medaille kom je voorlopig een heel end in het medailleklassement. 2x zilver is niks waard.
Wordt moeilijk in (wederom) een andre-week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze weken hebben toch redelijk wat opgeleverd (meer dan bij voorbaat mogelijk leek), maar nu komen 2 toernooien die veel meer verschil kunnen opleveren en waar ik het traditioneel moeilijk heb.
Reply
IW en Miami zijn ook niet mijn beste toernooien mbt FTM...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel balen dat de deadline woensdagavond 22 uur is...

Woensdagavond ben ik tot ongeveer 22 uur niet thuis.

Hopelijk is de loting dinsdag bekend.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Wel balen dat de deadline woensdagavond 22 uur is...

Woensdagavond ben ik tot ongeveer 22 uur niet thuis.

Hopelijk is de loting dinsdag bekend.
De loting is dinsdag 3 PM Californische tijd, dus precies om middernacht (van dinsdag op woensdag) Nederlandse tijd.
Reply
Kak Roddick!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Levine graag nog 0 punten, maar dat komt waarsch pas na de gehele 1e ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Levine graag nog 0 punten, maar dat komt waarsch pas na de gehele 1e ronde.

Done
Reply
Kan Petzschner op out gezet worden?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Weet iemand waarom ik deze week 116 punten gekregen heb, terwijl ik geen spelers geselecteerd heb. Ik heb me pas na de deadline van Miami aangemeld voor dit spel, dus was te laat om spelers te selecteren. Toch heb ik in de stand al 116 punten en staat er bij meest geselecteerde speler D. Nalbandian. Ik vind het maar wazig.
Reply
Wie geen team heeft die krijgt 80% van de laagste score, Rick. Vandaar de 116 punten. De laagste score zal dus 145 zijn.

D. Nalbandian is denk ik omdat je nog geen spelers hebt geselecteerd en hij de meest gekozen speler is en daarom default daar staat. Mac?
Reply
nee niet per se daarom. Als je helemaal nog geen spelers hebt geselecteerd pakt hij random een speler.
Reply
Hoe kan het eigenlijk dat Running Ronnie de weekwinst pakt? De hele week heb ik hem niet opgemerkt. Ook zondag voor en na de finales stond Federer himself nog bovenaan (terwijl deze ook alle winnaars had).
Reply
Ik heb het even nagekeken aangezien federerhimself het ook al vreemd vond. Er bleek iets niet helemaal goed te zijn gegaan met davydenko die 45 punten had gehad terwijl dat natuurlijk niet moest.

Ik heb het hersteld en ook de medailles zijn weer goed gezet
Reply
en dus heeft andre brons en de leiding in het MK! Feli andre, en ook de andere medaille winnaars.
Reply
De vraag is meer, hoe kan dit misgaan? Het is dat andre er nu op let, maar anders was het wellicht niemand opgevallen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
idd...er gaat toch nog regelmatig iets fout...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vandaar dat ik nog zo hoog sta (ondank het gefaal Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een spanning bovenin zeg!
Top 3:

Atlanta 17822
Superkuuper 17771
Ad Wim 17717

Dus 3 man binnen 100 punten.
En dan tot en met plek 9 zit het zo ongelooflijk dicht bij elkaar. Dat kan elke week stuivertje wisselen worden. Daarna zit er wel een klein gaatje, 1000 punten maak je niet zomaar goed.

Van de top 9 trouwens 8 vaste forummers (Atlanta meegerekend) Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Atlanta 17822
Superkuuper 17771
Ad Wim 17717

Das volgens mij niet binnen 100 punten hoor Wink

Maar goed, het zit wel erg dicht op elkaar...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(08-05-2012, 10:00 AM)Ad Wim Wrote: De vraag is meer, hoe kan dit misgaan? Het is dat andre er nu op let, maar anders was het wellicht niemand opgevallen...

Volgens mij zegt Mac nog dat het federer himself ook al was opgevallen.

Maar eens, dit mag niet zo zijn. Ik vermoed dat ik weet hoe het komt, bespreek het nog met Mac op het admin forum.
Reply
Het zal er wel mee te maken hebben dat Davydenko zondag in Madrid al 45 punten gepakt had. De andere die zondag ook al won (Anderson) deed vorige week niet mee, dus dat heeft geen invloed op vorige week gehad.
Reply
Ik heb inderdaad een bugje gevonden waarbij het voor kan komen dat spelers punten krijgen in de week ervoor.

Ik heb inmiddels uitgezocht bij welke spelers dit voor is gekomen en zal het morgen herstellen.
Reply
(08-05-2012, 10:00 AM)Ad Wim Wrote: De vraag is meer, hoe kan dit misgaan? Het is dat andre er nu op let, maar anders was het wellicht niemand opgevallen...

Dat is omdat dit spel nog steeds draait op vrijwilligerswerk en mensenwerk, en mensen nu eenmaal fouten blijven maken. Dat Andre het opvalt is prima, kunnen we het weer herstellen.

Als het niemand was opgevallen, had ook niemand er een oog minder om dichtgedaan (hoewel ik uiteraard ook een foutloos spel prefereer).
Reply
Laat ik vooropstellen dat ik probeer mee te denken en het niet louter roepen van de zijlijn is. Ik neem aan dat je dat begrijpt.

Verder baarde het me een beetje zorgen. Jij kunt wel zeggen dat het niet veel uitmaakt, maar ik houd graag het medailleklassement 100% geloofwaardig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat wij daar allemaal naar streven. Feit blijft dat als het niemand was opgevallen er dus ook geen haan naar had gekraaid, en het medailleklassement 100% geloofwaardig was gebleven. Ik deed niet meer dan antwoord geven op die vraag.
Reply
(08-05-2012, 09:30 PM)Mac Wrote: Ik heb inderdaad een bugje gevonden waarbij het voor kan komen dat spelers punten krijgen in de week ervoor.

Ik heb inmiddels uitgezocht bij welke spelers dit voor is gekomen en zal het morgen herstellen.

En belangrijker nog, er is nu een maatregel getroffen in de software waardoor dit in de toekomst niet meer kan voorkomen.
Reply
trouwens sorry wordt niet vandaag...was vergeten dat ik vanavond conferentie heb. Morgen of anders vrijdag
Reply
Als Dolgo en Verdasco morgen winnen..... Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: