The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2012
Starace graag nog 0 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-05-2012, 10:10 PM)Ad Wim Wrote: Starace graag nog 0 punten.

thx voor de reminder.
Reply
Voor zover ik kan zien kunnen de teams gemaakt worden. De q's die te kiezen zijn staan onder de draw.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, die staan in de draw maar zijn niet kiesbaar.
Reply
Nu staan ze erin maar kan ik ze niet kiezen. Of ben je er nu mee bezig?

Goffin is overigens LL
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
hij moet weer helemaal kloppen
Reply
Bedankt Mac.
Reply
Goffin moet z'n 16 quali-punten nog krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rufin moet nog 0 punten hebben.
Waarschijnlijk nog meer wc spelers.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Scherp. Prodon nog, maar die zal wel niet gekozen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zal alles even nalopen, de 1e ronde is idd afgelopen dus kunnen we dit doorvoeren. Thanx voor de reminder heren.
Reply
Idd Goffin, Prodon en Rufin waren het, allen aangepast. Let bij Goffin nog even op, als hij nog een keer wint weet ik niet of die 16 netjes meegenomen worden.
Reply
nee zal helaas niet gebeuren, alleen bij q's
Reply
Feli Ad alvast met het goud!

Ik ga zilver halen.

Ongelofelijk die Goffin Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In Barcelona kwam Goffin ook uit de qualies, toen had ik hem wél gekozen en verloor hij de eerste ronde van Andujar. Hoe zuur kan het lopen...
Reply
(04-06-2012, 12:03 PM)buurs Wrote: Feli Ad alvast met het goud!

Ik ga zilver halen.

Ongelofelijk die Goffin Idontgetit

Ga je nou weer treurig voorbarig doen?
Leer dat toch eens af man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kans is dik aanwezig, heb je ook alvast genoteerd voor goud, tenzij Wawrinka nog weet te winnen van Tsonga.
Reply
Dat bedoel ik. Ik waardeer natuurlijk felicitaties, maar waarom niet gewoon nog even een paar uur wachten tot die partij is afgelopen?
Maar goed, buurs is wel vaker voorbarig in uitspraken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook als Tsonga van Wawrinka wint, is Ad Wim nog niet zeker van weekwinst.
In het meest waarschijnlijke situatie wel, maar als b.v. Berdych van Del Potro wint (wat goed mogelijk is) en daarnaast Murray van Ferrer, Berdych de SF haalt of Federer de F haalt, dan kunnen ook nog anderen de weekwinst pakken, b.v. Scholten, Viper-500 of zelfs Mindlight.
Reply
(04-06-2012, 12:47 PM)andre Wrote: Ook als Tsonga van Wawrinka wint, is Ad Wim nog niet zeker van weekwinst.
In het meest waarschijnlijke situatie wel, maar als b.v. Berdych van Del Potro wint (wat goed mogelijk is) en daarnaast Murray van Ferrer, Berdych de SF haalt of Federer de F haalt, dan kunnen ook nog anderen de weekwinst pakken, b.v. Scholten, Viper-500 of zelfs Mindlight.

Zelfs Mindlight... Dat klinkt wel heel slecht zo Big Grin
Reply
Ad weer goud? Waarom dan dat geklaag elke dag? Ik snap er niets meer van.... Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(04-06-2012, 12:21 PM)Ad Wim Wrote: Dat bedoel ik. Ik waardeer natuurlijk felicitaties, maar waarom niet gewoon nog even een paar uur wachten tot die partij is afgelopen?
Maar goed, buurs is wel vaker voorbarig in uitspraken...

Dat voorbarige komt regelmatig niet uit.
Dat hoop ik in dit geval ook Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar begint het gekut al, meteen 15-40...

En de break, ongelooflijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-06-2012, 12:47 PM)andre Wrote: Ook als Tsonga van Wawrinka wint, is Ad Wim nog niet zeker van weekwinst.
In het meest waarschijnlijke situatie wel, maar als b.v. Berdych van Del Potro wint (wat goed mogelijk is) en daarnaast Murray van Ferrer, Berdych de SF haalt of Federer de F haalt, dan kunnen ook nog anderen de weekwinst pakken, b.v. Scholten, Viper-500 of zelfs Mindlight.

Jij hebt het doorgerekend. Klopt het dat het alleen nog mis kan als Djokovic het toernooi wint?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-06-2012, 03:17 PM)Ad Wim Wrote: Jij hebt het doorgerekend. Klopt het dat het alleen nog mis kan als Djokovic het toernooi wint?

Nee, uiteraard nog niet. Er zijn nog teveel scenario's en nog teveel punten te verdelen. Toernooiwinst van vrijwel iedere speler die jij niet hebt zal funest zijn voor je goud. Als je vastzet dat Nadal het toernooi wint dan worden je mogelijke scenario's wat overzichtelijker.
Reply
Ja oke, maar ik ga er dan even vanuit dat Nadal of Djokovic het toernooi wint.
Maar is het niet zo dat ik sowieso goud (in de SL) pak als Nadal wint?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat is wat ik al zei.
en ik zilver.

joepie
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-06-2012, 01:02 PM)mindlight Wrote:
(04-06-2012, 12:47 PM)andre Wrote: Ook als Tsonga van Wawrinka wint, is Ad Wim nog niet zeker van weekwinst.
In het meest waarschijnlijke situatie wel, maar als b.v. Berdych van Del Potro wint (wat goed mogelijk is) en daarnaast Murray van Ferrer, Berdych de SF haalt of Federer de F haalt, dan kunnen ook nog anderen de weekwinst pakken, b.v. Scholten, Viper-500 of zelfs Mindlight.

Zelfs Mindlight... Dat klinkt wel heel slecht zo Big Grin
Ik bedoel daarmee dat je in de weekstand nu nog een eind achter staat, het zegt uiteraard niets over je kwaliteiten.
Reply
(04-06-2012, 04:01 PM)Ad Wim Wrote: Ja oke, maar ik ga er dan even vanuit dat Nadal of Djokovic het toernooi wint.
Maar is het niet zo dat ik sowieso goud (in de SL) pak als Nadal wint?
Indien Nadal W heb je sowieso goud in de SL.
Maar je wil natuurlijk goud in FTM. Indien Nadal W, gaat Houten Klazan je nog voorbij als Federer F en Gasquet/Murray def. Ferrer.
Ook als Tsonga F kunnen er nog een paar voorbij (o.a. FedExpress).
Reply
Nee, goud in FTM boeit me niet. Daar win je niks mee.
Maar bedankt voor de info.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: