FTM Forum

Full Version: UEFA-Cup wedstrijden
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Peter Wrote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Ogararu, Heitinga, Grygera, Vermaelen;
Gabri, Maduro, Sneijder, Roger;
Rosales en Huntelaar
-
Weer een 4-4-2. Jan iemand mij nog 1x uitleggen waar dat ik ben ajacied gedoe nou voor staat? En wat Henk na Ajax-PSV nou bedoelde? Icon_evil

Tsja, er zijn momenteel weinig andere opties helaas :|
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Ogararu, Heitinga, Grygera, Vermaelen;
Gabri, Maduro, Sneijder, Roger;
Rosales en Huntelaar
-
Weer een 4-4-2. Jan iemand mij nog 1x uitleggen waar dat ik ben ajacied gedoe nou voor staat? En wat Henk na Ajax-PSV nou bedoelde? Icon_evil

Tsja, er zijn momenteel weinig andere opties helaas :|

Mitea en Babel allebei nog blessee? Dacht dat de 1e al fit was en Babel richtte zich toch op PSV thuis qua weer fit zijn? Waarom is die nu nog steeds niet fit?

eb me overigens weer zitten ergeren aan Henk net.
"Waarom geen Perez bij de selectie?"
HTC: "Na alle commotie acht ik hem niet in staat een wedstrijd te spelen. Het is ook niet verstandig in het stadion te zijn nu voor hem."
"Geldt dat dan voor de komende wedstrijden ook?"
HTC: "Nouja .. hoop geblaat .. "
Oftewel hij staat over 3 dagen weer in de basis omdat Sneijder en Gabri er dan niet bij zijn, terwijl het volgens Henk vanavond niet eens verstandig is om in het stadion te zijn.
wat een zak hooi die commentator met dat geneuzel over de wasvrouw :roll:
Die heeft de shirts toch verkeerd gewassen? =D>
ik word trouwens behoorlijk gestoord van die stervende zwanen bij Nancy en die nog dommere scheids die er elke keer intrapt
Ja Riekki, en ze scoren ook nog.
Als Nancy zo wil winnen, anti-voetbal.
Oh oh, Feyenoord hooligans zijn bezig.
Ik wist niet dat Feyenoord die nog had :wink:
Feyenoord achter en meteen weer rellen in het uitvak. Wat zal de strafmaat zijn?
Doelpunt was lucky natuurlijk maar dat wil niet zeggen dat ie niet telt. Nancy speelt momenteel ook beter.
Het is weer bar en boos bij Ajax :cry:

Ajax heeft behoefte aan goede buitenspelers want Huntelaar staat zo ongelooflijk op een eiland, niet normaal. Rosales is al uit vorm sinds hij is aangetrokken. Hij is zijn mannetje niet 1 keer voorbij gekomen en er is geen 1 voorzet aangekomen. Hopenlijk kan Babel snel weer spelen, want dat is de enige 'buitenspeler' waar dreiging van uit gaat. Misschien zou Leonardo niet eens zo'n gekke aankoop zijn. Babel, Huntelaar, Leo lijkt me toch wel een leuke voorhoede. Tot dan is het elke wedstrijd duimen draaien :|
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=QsSjlzdiINI">http://www.youtube.com/watch?v=QsSjlzdiINI</a><!-- m --> Rosales kan het dus wel. Wink

Ajax is trouwens idd erg slecht vanavond, die hebben ook van Willem II nog niet gewonnen zo (en dan hebben ze nu Sneijder en Gabri nog). Confused Toch raar hoe een club die eindelijk alles op orde lijkt te hebben na 1 verloren wedstrijd zo weg kan zakken. Een maand geleden was ten Cate de redder van Ajax en kon Rijkaard er bij Barca niks meer van zonder Henk; nu is Ajax onder Henk de weg kwijt en heeft Barcelona onder Rijkaard de beste competitiestart uit de historie. :eeeek:

Ajax moet imo gewoon altijd 4-3-3 of 4-4-2 spelen. De spelers raken zo nooit ingespeeld in een bepaald systeem. Met 4-4-2 creeren ze al weken niks, dus waarom niet gewoon 4-3-3? Dan verlies je misschien ook, maar iig met het mooie voetbal dat je wilt spelen. Nu al 4,5 wedstrijd en nog geen 5 uitgespeelde kansen.
Marshall Wrote:Enne, uberhaupt een overhaaste conclusie want ondanks dat ik geen Ajakkes-fan ben vind ik "ze hebben de klasse niet" wel heel kort door de bocht.
2001-2002: Landskampioen + bekerwinnaar
2002-2003: 2e in competitie op 1 punt + 2e in beker + kwartfinale CL
2003-2004: Landskampioen + groepsfase CL
2004-2005: 2e in competitie + 1/2 finale beker
2005-2006: 4e in competitie + bekerwinnaar


Vind ik toch geen lijstje waar het gebrek aan klasse van afstraalt van de laatste jaren. Maar goed, ik ben niet de persoon om Ajax te verdedigen, dat laat ik graag aan anderen over....

PROEST... Undecided
Nederlandse clubs doen het weer lekker deze week in europa..Echt bedroevend. :roll:
zo ef de schouders eronder...die vervelende fransen het stadion uit.....en ef wat doelpunten maken....

met z'n alle : "HET LIED VAN FEYYYYYYEEEENOOOOOOOOORD"
Huntelaar :cry:
en hooydonck mist een pingel........hufter Icon_evil
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

inktzwarte dag voor fainoid. wat een teringschijthekel heb ik toch aan die onverlaten die continue alles verzieken. we kunnen ons nog plaatsen, maar ik denk dat de uefa daar anders over denkt.

past slechts diepe, diepe schaamte.......
Van Hooijdonk :cry:
waf Wrote::oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

inktzwarte dag voor fainoid. wat een teringschijthekel heb ik toch aan die onverlaten die continue alles verzieken. we kunnen ons nog plaatsen, maar ik denk dat de uefa daar anders over denkt.

past slechts diepe, diepe schaamte.......

Alles wat er op die tribune zit moet NU geregistreerd worden. Diegene die via de supportersvereniging een geldig kaartje hebben kunnen naar huis. Diegene die dat niet heeft flink maar dan ook flink straffen. In ieder geval opdraaien voor alle kosten die dit op dit moment (en in de toekomst) heeft. (en natuurlijk een levenslang stadionverbod met meldingsplicht! Icon_evil )
Riekki Wrote:
waf Wrote::oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

inktzwarte dag voor fainoid. wat een teringschijthekel heb ik toch aan die onverlaten die continue alles verzieken. we kunnen ons nog plaatsen, maar ik denk dat de uefa daar anders over denkt.

past slechts diepe, diepe schaamte.......

Alles wat er op die tribune zit moet NU geregistreerd worden. Diegene die via de supportersvereniging een geldig kaartje hebben kunnen naar huis. Diegene die dat niet heeft flink maar dan ook flink straffen. In ieder geval opdraaien voor alle kosten die dit op dit moment (en in de toekomst) heeft. (en natuurlijk een levenslang stadionverbod met meldingsplicht! Icon_evil )

kale kip..........plukken.....

ze hebben net zoveel haar als euro's die randdebielen. Icon_evil
Dan zetten ze de boetes maar om in celstraffen.....een paar miljard wasknijpers in mekaar zetten.
Feyenoord kansloos onderuit. wat een dramatisch elftal en dan die 200 stadionverboden achter de goal dat alles verpest. 1300 zijn er bekend en doen geen vlieg kwaad, maar die debielen naaien de boel weer.

Ajax kansloos in de eigen arena tegen espanyol B, de nr 15 in spanje. die gasten lieten nota bene hun halve eerste team op de bank.

Nederlands voetbal. #-o

Pi Air en Huntelaar. :oops: :roll:
waf Wrote::oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

inktzwarte dag voor fainoid. wat een teringschijthekel heb ik toch aan die onverlaten die continue alles verzieken. we kunnen ons nog plaatsen, maar ik denk dat de uefa daar anders over denkt.

past slechts diepe, diepe schaamte.......

Dit is dan wel weer een held. :Big Grin

[Image: nancy_99472b.jpg]

Maar idd, zonder voetbalwet voorkom je gewoon niet dat ook de gekken met een SV afreizen naar dit soort uitjes. Ik vraag me af in hoeverre er onruststokers tussen de 1.300 supporters zitten die wel via Feyenoord aan een kaartje zijn gekomen.
centre court Wrote:Nederlands voetbal. #-o

Niet alle skapen over één kam skeren aub!

1 Liverpool 5-13
2 PSV 5-10
3 Bordeaux 5-4
4 Galatasaray 5-1

1 AZ 3-7
2 Sevilla 3-7
3 Slovan Liberec 4-5
4 Sporting Braga 3-3
5 Grasshoppers 3-0
Ik hoop voor Ad Wim dat ie gister niet in de ArenA zat. Was wederom erg boring Xtragaap4de . En (helaas) ook geen resultaat.

Wat betreft Feyenoord --> Hup Voetbalwet. Erg treurig om te zien hoe zo'n relatief kleine groep de club kan verzieken. Heeft Fey eigenlijk nog een voorwaardelijke straf staan na vorig jaar?
:oops: :oops: Diepe diepe schaamte inderdaad!! Meer kan je er niet over zeggen!! :oops: :oops:


[AdaWim Modus] Als die supporters nou gewoon excuses aanbieden, is alles toch uit de wereld? Gewoon sorry zeggen!! [AdaWim Modus]
Huntelaar en Heitinga verdienen natuurlijk beiden een schorsing met die elleboog en slaande beweging. Tyfushonden dat het zijn.
Zelfs met 4 spitsen aan t eind geen echte kans, of het moet dat lullige balletje op de paal zijn. Zo sta je er op alle fronten geweldig voor en zo moet je blij zijn met plek 3 in je poule en heb je in 5 wedstrijden 5 kansen gehad en 1 goal gemaakt (uit een vrije trap nog wel). Wat is voetbal toch een raar spelletje.. #-o

Feyenoord zal wel een jaartje over moeten slaan in Europa, dat kan er ook nog wel bij. Heeft dan weer een leuke invloed op de play-offs. Confused Mogen ze daar dan ook niet aan meedoen (als ze straf krijgen die ze, helaas, verdienen)? :x
Ze moeten eerst nog maar de play-offs zien te halen... Maar het zou wel weer een leuk puzzeltje voor de reglementenuitleggers zijn.
Ja het is jammer voor Feyenoord en de echte supporters. Ik vraag me wel af of het ook zo was gelopen met die desbetreffende supporters als Feyenoord gewoon goed had gebald en niet achter zou staan? Zouden die supporters zich ook misdragen met een voorsprong?
Vret Mien Gras Wrote:Ja het is jammer voor Feyenoord en de echte supporters. Ik vraag me wel af of het ook zo was gelopen met die desbetreffende supporters als Feyenoord gewoon goed had gebald en niet achter zou staan? Zouden die supporters zich ook misdragen met een voorsprong?

het probleem is volgens mij dat fainoid nacy heeft gevraagd geen losse kaarten te verkopen aan nederlanders. toch hebben zo'n 1500 man buiten fainoid om kaarten kunnen regelen. hier is niet fainoid maar nancy verantwoordelijk voor.

daarnaast (als ik het goed begrijp) werden er nog mensen zonder kaartje in het fainoid-vak gepropt. ook niet handig van de nancy's.

ook het feit dat ze de kroegen hebben dichtgegooid waardoor niet georganiseerde supporters op straat stonden is bepaald onhandig te noemen. ook traangas gerbuiken is gewoon dom, maar dat zal ongetwijfeld te maken hebben met de gespannen sfeer door die dooie in parijs.

na utrecht-legia had ook utrecht een probleem terwijl de legia supporters zich misdroegen. ik denk dus dat ook nancy een probleem heeft.

fainoid heeft er alles aan gedaan om dit te voorkomen. omdat het ook nog eens ergens anders gebeurt, waar je geen invloed hebt op de organisatie, denk ik dat uitsluiting een veel te zware straf is.

ik erger me groen en geel aan de uitlatingen in de pers, maar ook door van hooijdonk, dat je nu wel een hele zware straf kan verwachten, waaronder een paar jaar uitsluiting. als je zo'n straf van tevoren al begrijpelijk vindt, maak je de kans dat ze hem opleggen alleen maar groter......
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8