FTM Forum

Full Version: The League II (inschrijving)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Ook dit CM-seizoen zal er weer een editie van The League gespeeld worden, en afhankelijk van het succes hiervan misschien nog wel meer edities! BIERTEAM en ik zullen de organisatoren van deze competitie zijn, Bocaloca en Antidote vrezen te weinig tijd te hebben voor de organisatie en stoppen hier helaas mee.

Aangezien het aantal organisatoren gehalveerd is zullen wij sowieso eens in de 2 weken een verwerking moeten doen. Aangezien wij het zelf ook druk zullen hebben en we ook nog eens erg afhankelijk zullen zijn van het tijdstip van de verwerking van CM door SD, kunnen wij niet beloven dat de verwerking op zondagavond plaats kan vinden. Mogelijk hebben wij pas maandag of dinsdag de tijd om de resultaten van The League te verwerken, wij hopen op jullie begrip hiervoor.

Hierbij is dus de inschrijving voor The League geopend, waarschijnlijk zal de competitie starten met de speelronde van Vrijdag 21 September of een week later, met de speelronde van Vrijdag 28 September. De inschrijving zal nu zo'n 2 weken open blijven, hopelijk is er op Vrijdag 16 September een mooi aantal deelnemers en is er voor de organisatie een week tijd om de indeling te maken en en speelschema op te stellen.

Als je besluit mee te doen aan het spel dien je dit in dit topic aan te geven met je Forumnaam en je Teamnaam bij CM, en daarnaast dien je je in te schrijven in de subleague! (Login = Jacky, ww = Goal Icon_twisted). Om het voor ons overzichtelijk te houden is het ook fijn als je aangeeft of je vorig jaar al hebt meegendaan of dat je nieuw bent in The League!
Dit is een tijdelijke subleague voor de inschrijving, wanneer de definitieve indeling bekend is zal er per divisie een subleague worden geopend door een van de organisatoren.

Let op:

De mensen die vorig jaar hebben deelgenomen aan The League zijn al zeker van hun plaats in de nieuwe editie van The League, in de poule waarin zij vorig jaar zaten bij de eindstand (zie hieronder). Zij moeten zich echter wel aanmelden in dit topic en inschrijven in de subleague, zodat wij kunnen zien welke deelnemers van vorig jaar er dit jaar weer wel en niet meedoen. Nieuwe inschrijvingen zijn natuurlijk altijd welkom, zij zorgen voor een uitbreiding van The League en voor een groter aantal divisies. Nieuwe deelnemers komen terecht in de laatste divisie(s), hoe hoog of laag ze vorig jaar bij CM ook geïndigd zijn of wat de huidige positie op de ranglijst bij CM ook is.

De eindstand van vorig jaar na diverse promoties en degradaties:

Eredivisie
1. Kleine Jan
2. Ricochan*
3. Lamme Lennie
4. Peter
5. Jazz
6. Deshotas
7. Goa*
8. Robert-vdl

Divisie 1A
1. Bierteam.net*
2. Bocaloca*
3. Treesong*
4. FC Wageningen*
5. Kuiper*
6. FC Jolien*
7. Kennemerland*
8. Bounce

Divisie 1B
1. Bumme*
2. Scumpie
3. Ekslem*
4. Kennedy*
5. Winstonicus
6. Antidote*
7. Gittermaster*
8. Davydoff

Divisie 2A
1. JH
2. Hilcoholic
3. Wouterswervelwind
4. Bredenaar
5. FC Petr*
6. Genomico
7. Dugarry*
8. Dre*

Divisie 2B
1. Yzeren Henkie
2. Fred Naaigaren
3. Assyriska ff
4. Tukker Rulez*
5. Kezmania*
6. Jansoe
7. Forever
8. Riekki*

Divisie 3
Kuiperinho
Vietjes
Dommel
Vret Mien Gras*
Triplexxx
Harry Bierdop*
Aukinho
Devlin
Cruijff
Boeskoolcity*

(Met een * is aangegeven welke deelnemers zich weer ingeschreven hebben voor de volgende editie)

Mocht het zo zijn dat een of meerdere van bovenstaande deelnemers niet meer meedoen aan de nieuwe editie, om welke reden dan ook, zal zijn plaats in een bepaalde divisie door een ander moeten worden ingenomen. Dit gaat als volgt:
Stel; Kleine Jan besluit te stoppen op zijn hoogtepunt (:winkSmile en zijn titel niet te willen verdedigen, komt er een plek vrij in de eredivisie. Vorig jaar zijn er Promotie/Degradatie-wedstrijden gespeeld, de winnaar hiervan zit nu al in de eredivisie. De verliezer(s) van deze wedstrijden zullen degene zijn die eventuele open plaatsen invullen. Mochten er meer dan 2 afzeggingen uit de Eredivisie zijn dan zullen de degradanten uit de Eredivisie van vorig seizoen in aanmerking komen voor de open plaatsen. Zo zal dit ook gebeuren bij andere divisies...

Dit was het voorlopig wat betreft de mededelingen van de organisatie, inschrijven maar!
Meedoen wil ik wel Tongue
Ik ook


Forumnaam: Kezmania
Teamnaam: Messina Spartans

Heb eerder meegedaan
Ik doe ook zeker weer mee.

Kuiper
Dreamteam Kuiper

En ik deed vorig jaar ook al mee.
Als promovendus moet ik natuurlijk meedoen :Big Grin
bocaloca Wrote:Meedoen wil ik wel Tongue
Kezmania Wrote:Ik ook
kuiper Wrote:Ik doe ook zeker weer mee.
Riekki Wrote:Als promovendus moet ik natuurlijk meedoen :Big Grin

Heren, let op, het eerste bericht van dit topic is enigzins gewijzigd, dus pas jullie bericht even aan!

Als je besluit mee te doen aan het spel dien je dit in dit topic aan te geven met je Forumnaam en je Teamnaam bij CM, en daarnaast dien je je in te schrijven in de subleague! (Login = Jacky, ww = Goal Icon_twisted). Om het voor ons overzichtelijk te houden is het ook fijn als je aangeeft of je vorig jaar al hebt meegendaan of dat je nieuw bent in The League!
Ik doe ook wa met met dit spelletje
Ik ben ook weer van de partij
Onmeunige Ik Wrote:Ik doe ook wa met met dit spelletje
Tukker_Rulez Wrote:Ik ben ook weer van de partij

Even goed lezen jongens, jullie inschrijving is niet compleet!
Bocaloca en Bocastarz en de supliek sta ik al in hoor
Als de nr. 2 van vorige keer (op een haar verloren van Jantje) ben ik ook natuurlijk ook weer van de partij...

Ricochan met FC RDP (voorheen FC Real da Prico)


Er staat touwens augustus ipv september....
Ik doe dit jaar ook weer mee met dit leuke spelletje. :wink:




FC Petr
u2acrobat.nl
Aanwezig/

Kennedy aka TwenteUnited
Uiteraard ben ook ik weer van de partij. enne wanneer beginnen we nou? :waf:
Ook dit jaar wil ik weer meedoen.

Kennemerland-Kennemerland
FC Wageningen
FC Wageningen

Oja, heb vorig jaar ook meegedaan.
Succes iedereen en organisatie alvast bedankt! =D>
BIERTEAM.NET Wrote:
Onmeunige Ik Wrote:Ik doe ook wa met met dit spelletje
Tukker_Rulez Wrote:Ik ben ook weer van de partij

Even goed lezen jongens, jullie inschrijving is niet compleet!

Ik weet het maar had net geen tijd om goed te lezen. Bij deze.

Ik deed vorig jaar ook al mee.

Tukker_Rulez
Tukker_Rulez
Ekslem
We cannot get enough!

Vorig jaar meegedaan en helaas net niet gepromoveerd
Antidote - Xyon United

Uhmmm, volgens mij heb ik hier ook aan mee gedaan. Inschrijven in de subleague zal ik nog doen wanneer ik mijn team weer ga samenstellen.
Fc jolien- AngelsUnited is ook van de partij :wink:
Forumnaam Dugarry
Teamnaam F.C.Dugarry

Afgelopen jaar ben ik gepromoveerd, ikd acht van uit 3 naar 2a, maar dat kan ook wel van 2a naar 1 zijn. Check het ff svp!

Klasse heren, ik heb er zin an.
Dugarry jij omt uit 3vandaan Smile
Bumme
Bummelton ................

Vorig jaar gedegradeerd uit Eredivisie
Treesong

Teamnaam: The Mighty Quinn

Guest

Dre--Dredevils

Op naar div 1!
Treesong Wrote:Treesong

Teamnaam: The Mighty Quinn

Xavier: You want a beer, Jump?
Jump: Do the damned need salvation?

Een mooi alternatief voor:"Is de paus katholiek?" :Big Grin

Of refereer je aan het liedje? :wink:
Ik doe graag weer mee, zeker nu ik eindelijk ben toegetreden tot de heiligheid van de eredivisie.

Goa
Goa's Hakkenbar
Hierbij schrijf ik me weer in

Forumnaam: Boeskoolcity
Teamnaam : Carptackle

Deed vorig jaar ook al mee....

op naar beter succes :8:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Treesong

Teamnaam: The Mighty Quinn

Xavier: You want a beer, Jump?
Jump: Do the damned need salvation?

Een mooi alternatief voor:"Is de paus katholiek?" :Big Grin

Of refereer je aan het liedje? :wink:

Ik had inderdaad dat lied opstaan toen ik me inschreef... :wink:

Eigenlijk moet ik m'n team noemen naar hetgene waar ik naar luister op het moment van fabriceren! Idea
Vret Mien Gras
De Anale Ridders

aanwezig!
Pages: 1 2 3 4 5