FTM Forum

Full Version: De uitgangspoll: wat heb je gestemd?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Dat lijkt me wel heel overdreven. CDA-PvdA lijkt me de enige optie.

Wel knap trouwens dat de CDA vrijwel gelijk blijft. Het lijkt erop dat alleen de VVD gestraft wordt voor het matige beleid van de afgelopen jaren.
wat vond je matig???
Hoef Wrote:
Marshall Wrote:30 zetels SP??? :eeeek: Is Nederland dan echt gek geworden?

30 zetels maorijnissen. Astie over twee weken dood neer valt, weet niemand meer wat de SP ook weer wilde en storten ze zich als lemmingen in de vallen van de wél nadenkende partijen. Houdoe en bedankt!
Compleet beaam. Gelukkig hebben ze bij de SP genoeg zelfkennis en presenteren ze hem zelf net zo.
Frits Wrote:wat vond je matig???
Laat ik daar maar niet op ingaan, niet genoeg tijd voor.
Ad Wim Wrote:
Frits Wrote:wat vond je matig???
Laat ik daar maar niet op ingaan, niet genoeg tijd voor.

ik zou ook niks weten inderdaad.
Jezus, die Marijnissen wordt ingehaald alsof ie Robbie Williams is.
jammer dat ze niet de grootste zijn geworden. Hadden ze goed op hun bek kunnen gaan, was jantje weg gegaan en zou nederland weer herstellen
Hoef Wrote:
Marshall Wrote:30 zetels SP??? :eeeek: Is Nederland dan echt gek geworden?

30 zetels maorijnissen. Astie over twee weken dood neer valt, weet niemand meer wat de SP ook weer wilde en storten ze zich als lemmingen in de vallen van de wél nadenkende partijen. Houdoe en bedankt!

Het mooie is dat als Rita of Mark dood neervalt, de WWD gewoon doorgaat. Onbelangerijke pionen dus. Lood om oud ijzer.

Goed gedaan Jantje! =D>
Ad Wim Wrote:
Hoef Wrote:
Marshall Wrote:30 zetels SP??? :eeeek: Is Nederland dan echt gek geworden?

30 zetels maorijnissen. Astie over twee weken dood neer valt, weet niemand meer wat de SP ook weer wilde en storten ze zich als lemmingen in de vallen van de wél nadenkende partijen. Houdoe en bedankt!
Compleet beaam. Gelukkig hebben ze bij de SP genoeg zelfkennis en presenteren ze hem zelf net zo.

Laten we dan maar hopen dat hij vanavond al dood neer valt. Komop Jan, steek er nog maar een paar op na je hartaanval. Moet kunnen want die premie voor de ziektekostenverzekeringen worden toch dichtgesubsidieerd door de staat (als het aan links ligt). Mensen die doorroken na een hartaanval moeten helemaal geen recht meer hebben op vergoedingen.
Frits Wrote:
Ad Wim Wrote:
Frits Wrote:wat vond je matig???
Laat ik daar maar niet op ingaan, niet genoeg tijd voor.

ik zou ook niks weten inderdaad.

Undecided Meneer weet te weinig van politieke standpunten om hierop in te gaan Frits! Meneer heeft nooit van een fundament gehoord, meneer heeft nooit gehoord van ondernemers die de economie trekken... :roll:
Marshall Wrote:
Frits Wrote:
Ad Wim Wrote:
Frits Wrote:wat vond je matig???
Laat ik daar maar niet op ingaan, niet genoeg tijd voor.

ik zou ook niks weten inderdaad.

Undecided Meneer weet te weinig van politieke standpunten om hierop in te gaan Frits! Meneer heeft nooit van een fundament gehoord, meneer heeft nooit gehoord van ondernemers die de economie trekken... :roll:
Meneer Marshall kan blijkbaar armoede niks schelen. Haal die oogkleppen toch eens van je hoofd man!
Armoede in Nederland? Pleppen die niet snel genoeg een tweede Xbox 360 kunnen kopen van hun uitkering en die vervolgens maar bij Wehkamp bestellen op afbetaling tegen een woekerrente. En die verlaagde 10 jaar oude bmw 316 moet natuurlijk ook nog afbetaald worden van diezelfde uitkering.

Echt optyften met je armoede. Er zijn verrotte weinig mensen die helemaal niets meer kunnen om geld (bij) te verdienen maar er zijn er verrotte veel die onterecht hun handjes ophouden voor een uitkerinkie om vervolgens te gaan zeiken dat ze er te weinig kaviaar van kunnen kopen.

Ze gaan maar een dag per week papier prikken in het park om hun uitkering aan te vullen. Eens kijken hoe snel ze naar een baantje rennen als ze €150 netto (ja, netto ja!) minder uitkering krijgen.
* Hips *
Ad Wim Wrote:
Marshall Wrote:
Frits Wrote:
Ad Wim Wrote:
Frits Wrote:wat vond je matig???
Laat ik daar maar niet op ingaan, niet genoeg tijd voor.

ik zou ook niks weten inderdaad.

Undecided Meneer weet te weinig van politieke standpunten om hierop in te gaan Frits! Meneer heeft nooit van een fundament gehoord, meneer heeft nooit gehoord van ondernemers die de economie trekken... :roll:
Meneer Marshall kan blijkbaar armoede niks schelen. Haal die oogkleppen toch eens van je hoofd man!

Wat Hoef zegt plus daarbij: haal de oogkleppen van mijn hoofd? Ik heb de realiteitszin om in te zien dat in een westerse maatschappij er altijd een deel rijk zal zijn en een deel arm... Dat is nou eenmaal zo, kun je heel hard je best voor doen maar we leven in een consumptiemaatschappij waar iedereen (ook diegenen die het hardst roepen van niet) eerst zijn eigen hachie voorop stelt.
Enige manier om de armen minder arm te laten zijn is door duidelijk een schifting te maken wie er wel en wie er niet voor bijstand/uitkering in aanmerking komt. Komt men er niet voor in aanmerking, lees: kan men gezondheidshalve werken, dan krijg je ook niks. Werk is er meer dan genoeg en alleen door te werken kun je de economie op gang helpen en houden. Door de 'armen' (welke armen?!) te belonen voor hun zaligmakende luie gedrag (nogmaals: voor de duidelijkheid, er zijn ook daadwerkelijk mensen die wel hulp nodig hebben....) zullen ze nooit de boel op gang trekken...

Dus wie heeft er hier nou oogkleppen op Jan Lul!?

NB. Hierbij haal ik graag nog even het voorbeeld van Waf aan omtrent de voedselbank in Den Bosch.... :roll:
Treesong Wrote:* Hips *

:cheers: van harte met de overwinning, Treesong.
Ben benieuwd welke ministersposten de SP krijgt als ze in de regering komen. Ik gok op OCW, VWS of SoZa&Wg en wat staatsjes op milieu, koninkrijkrelaties, justitie en/of LNV. Als ze maar niet op Financiën, EZ, Defensie of V&W komen. Dan kunnen we alvast het faillisement van de Nederlandse Staat aan gaan vragen... :wink:
Gerben Zonderland Wrote:de SP als ze in de regering komen.

Lijkt me uitgesloten
Het wordt CDA/PVDA/CU... voordeel is dan wel dat we al die abortusklinieken kunnen ombouwen tot zorgflats en kinderopvangtoko's :lol:
goa Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:de SP als ze in de regering komen.

Lijkt me uitgesloten

Denk het ook niet, maar CDA-SP-CU zou nog een mogelijkheid zijn. Volgens NIPO komen die dan samen op 76 of 77 zetels, dus een krappe meerderheid.
Lijkt me een vreemde constructie, zie er momenteel met de prognoses nog weinig heil in...
Treesong Wrote:Het wordt CDA/PVDA/CU... voordeel is dan wel dat we al die abortusklinieken kunnen ombouwen tot zorgflats en kinderopvangtoko's :lol:

En ik kan mijn euthanasie doe-het-zelf boek met alle vertrouwen op de markt brengen! Idea

[Image: suicide3.jpg]
Hoplakeetje, nieuwe verkiezingen.
Treesong Wrote:Het wordt CDA/PVDA/CU... voordeel is dan wel dat we al die abortusklinieken kunnen ombouwen tot zorgflats en kinderopvangtoko's :lol:

Als die maar niet gratis worden vind ik het prima. En dan moet de doodstraf voor verkrachters wel ingevoerd worden.
Ad Wim Wrote:Hoplakeetje, nieuwe verkiezingen.

En daar komt de standaard verliezerskneusleus weer aankakken! :lol:
SP grootste partij in EINDHOVEN

PSV ers schaam u!!!!!!!!!!
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoplakeetje, nieuwe verkiezingen.

En daar komt de standaard verliezerskneusleus weer aankakken! :lol:
Regeren met het CDA zou ik ook prima vinden, maar dat komt er toch niet van.
Grootste partij? Wow! Iemand inwonersaantallen onder allochtonen in de grote steden bij de hand?
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoplakeetje, nieuwe verkiezingen.

En daar komt de standaard verliezerskneusleus weer aankakken! :lol:
Regeren met het CDA zou ik ook prima vinden, maar dat komt er toch niet van.

En daarom moeten er nieuwe verkiezingen komen? Het wordt toch wel CDA/PVDA/CU zoals Treesong al zegt. Die partijen verschillen namelijk relatief het minst van elkaar en de CU is gewoon de cementpartij zoals D66 dat voorheen altijd was.
cda vvd cu en wilders heeft denk ik de voorkeur voor jp b

wilders neemt nog wel wat terug.
hoeven ze iig niet met dat linkse **** te regeren
JPB weet inmiddels wel beter dan nog een keer met klein rechts in zee te gaan. En vier partijen lijkt me sowieso vallen.
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoplakeetje, nieuwe verkiezingen.

En daar komt de standaard verliezerskneusleus weer aankakken! :lol:
Regeren met het CDA zou ik ook prima vinden, maar dat komt er toch niet van.

En daarom moeten er nieuwe verkiezingen komen? Het wordt toch wel CDA/PVDA/CU zoals Treesong al zegt. Die partijen verschillen namelijk relatief het minst van elkaar en de CU is gewoon de cementpartij zoals D66 dat voorheen altijd was.
Nieuwe verkiezingen komen er als de PvdA de poot stijf houdt en niet inbindt.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15