FTM Forum

Full Version: Loting CL & UEFA Cup
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Champions League:

FC Porto (POR) - Chelsea (ENG)
Celtic (SCH) - AC Milan (ITA)
PSV - Arsenal (ENG)
Lille (FRA) - Manchester United (ENG)
AS Roma (ITA) - Olympique Lyon (FRA)
Barcelona (SPA) - Liverpool (ENG)
Real Madrid (SPA) - Bayern München (DUI)
Internazionale (ITA) - Valencia (SPA)

Weer Arsenal voor PSV... Arsenal draait niet echt heel goed maar het blijft een lastige loting..
Verder een paar mooie wedstrijden, Real-Bayern en Barcelona-Liverpool
Ik vin het allemaal prachtwedstrijden! =D>

Mijn voorspelling:

Chelsea
Milan
PSV
Mansjester
Lyon
Barca
Bayern
Inter
slechts 2 echt mooie potjes idd, hoewel ik celtic-milan ook een mooi affiche vind.

(ik zal morgen de boel voor psv gaan verkennen in het polonium stadium. Hakkuh de nummer 3 en 4 van engeland tegen elkaar.)
Kleine Jan Wrote:Niet onmogelijk lijkt me zo!
jezelf quoten is not done. :razz:
waf Wrote:jezelf quoten is not done. :razz:
Pff, het zit PSV weer mee met de loting zeg, super!

Ik had een hele verhandeling dat, als ze een echt lastige club hadden geloot, ze het aan zichzelf te danken hadden, maar dat laat ik nu maar achterwege :razz:

Arsenal is precies een club die in het mes gaat lopen van het resultaatvoetbal van de lampies.
Ad Wim Wrote:Pff, het zit PSV weer mee met de loting zeg, super!
Wellicht heb je gelijk, maar kun je nou niet eens ophouden?
Feyenoord - Tottenham, mooie affiche! :8:



edit: en Fenerbahce - AZ.
feynooit vs Martin Jol
AZ vs turkies
WEDSTRIJDEN DERDE RONDE
Zulte Waregem (BEL) - Newcastle United (ENG)
Sporting Braga (POR) - Parma (ITA)
Lens (FRA) - Panathinaikos (GRI)
Bayer Leverkusen (DUI) - Blackburn Rovers (ENG)
Hapoel Tel-Aviv (ISR) - Glasgow Rangers (SCH)
Livorno (ITA) - Espanyol (SPA)
FEYENOORD - Tottenham Hotspur (ENG)
Fenerbahçe (TUR) - AZ
Ajax - Werder :!:
Ajax - bremen hahahaha
Wat is daar zo grappig aan dan?
AssyriskaFF Wrote:Wat is daar zo grappig aan dan?

Dat is wel de sterkst mogelijke tegenstander in mijn ogen...
WEDSTRIJDEN DERDE RONDE
1. Zulte Waregem (BEL) - Newcastle United (ENG)
2. Sporting Braga (POR) - Parma (ITA)
3. Lens (FRA) - Panathinaikos (GRI)
4. Bayer Leverkusen (DUI) - Blackburn Rovers (ENG)
5. Hapoel Tel-Aviv (ISR) - Glasgow Rangers (SCH)
6. Livorno (ITA) - Espanyol (SPA)
7. FEYENOORD - Tottenham Hotspur (ENG)
8. Fenerbahçe (TUR) - AZ
9. Werder Bremen (DUI) - AJAX
10. Spartak Moskou (RUS) - Celta de Vigo (SPA)
11. CSKA Moskou (RUS) - Maccabi Haifa (ISR)
12. AEK Athene (GRI) - Paris Saint-Germain (FRA)
13. Benfica (POR) - Dinamo Boekarest (ROE)
14. Steaua Boekarest (ROE) - Sevilla (SPA)
15. Shakhtar Donetsk (OEK) - Nancy (FRA)
16. Bordeaux (FRA) - Osasuna (SPA)


WEDSTRIJDEN 1/8
winnaar 1 - winnaar 8
winnaar 11 - winnaar 6
winnaar 5 - winnaar 16
winnaar 2 - winnaar 7
winnaar 14 - winnaar 15
winnaar 3 - winnaar 4
winnaar 12 - winnaar 13
winnaar 10 - winnaar 9
Ja maar dat is toch niet grappig?
AssyriskaFF Wrote:Ja maar dat is toch niet grappig?

Boca is een vrolijke jongen :wink:
Pfff, lastige loting zeg, eigenlijk voor iedere club. Ajax en AZ in mijn ogen de meest vervelende tegenstander die ze konden loten.
Voor Feyenoord werd het sowieso lastig, Tottenham is dan wel leuk.
FC Wageningen Wrote:
Ad Wim Wrote:Pff, het zit PSV weer mee met de loting zeg, super!
Wellicht heb je gelijk, maar kun je nou niet eens ophouden?
Dit heeft niets met mijn aversie tegen PSV te maken. Als Ajax zo'n loting zou hebben, zou ik precies hetzelfde zeggen. Het is namelijk gewoon zo.
Xtragaap4de
Bocaloca Wrote:Xtragaap4de
Bijna weekend, Bokkie.
nog 3 uurtjes inderdaad
Lucky ajax! :lol:
fuck you spuhurs! prachtige loting! ik zou best voor de 2de keer naar whl willen =P~

en dan te bedenken dat het echte hooliganism is ontstaan bij de wedstrijden tegen spurs, dan is dit wel het beste seizoen om ze te loten. :lol:
Bocaloca Wrote:Ajax - bremen hahahaha

Ik ben supporter van Ajax, dus ga ik maar lachen als ze de sterkste tegenstander loten ? :roll: Is dit weer je schizofrene bijrol oid ?

Maar ja, geen enkele ploeg makkelijk geloot. Het relaas van Ad is onzin, Arsenal is gewoon een topploeg, een ploeg waar psv de laatste jaren nog NOOIT wist te winnen. Mooi potje is dat gewoon en maar hopen/duimen op doorgaan.

AZ heeft nog het 'gemakkelijkst' geloot, alhoewel het wel de zwaarste nummer 3 is, maar dit moet te doen zijn.

Feyenoord, ai ai. Deze club moestten ze nou vooral NIET loten, heel het hooligan gebeuren in NL is ingeleid door deze wedstrijd, tot 2 toe tot vrij ernstige rellen gekomen en nu ontmoetten ze elkaar weer.
Tevens is het op voetbalgebied een maatje te groot voor Feyenoord, gok dat ze er uit vliegen (al weet je het dit seizoen nooit met Feyenoord).

Ajax loot ook een club die gewoonweg 1 maatje te groot is. Ploeg die eigenlijk gewoon bij de laatste van de CL hoort, maar goed.
Is wel weer makkelijk aan te rijden en altijd goed bier auf Deutschland :lol: ! Persoonlijk had ik liever de Grieken geloot, lekker warmpjes... :wink:
Fabian Wrote:Maar ja, geen enkele ploeg makkelijk geloot. Het relaas van Ad is onzin, Arsenal is gewoon een topploeg, een ploeg waar psv de laatste jaren nog NOOIT wist te winnen. Mooi potje is dat gewoon en maar hopen/duimen op doorgaan.

AZ heeft nog het 'gemakkelijkst' geloot, alhoewel het wel de zwaarste nummer 3 is, maar dit moet te doen zijn.
Natuurlijk is Arsenal een topploeg, maar wel een van de mindere groepswinnaars. Tegen Chelsea, Milan, Inter, Manchester en Lyon waren ze imo kansloos geweest. En dat PSV de laatste jaren nooit won, zegt natuurlijk niets. Arsenal is bijvoorbeeld een stuk minder dan vorig jaar en PSV beter. Arsenal is typisch een voetballende ploeg waartegen PSV kan spelen zoals ze de laatste jaren zo succesvol hebben gedaan. Italiaanse clubs spelen precies hetzelfde als PSV en dat is een stuk lastiger.

AZ heeft het verdiend makkelijk te loten omdat ze knap groepswinnaar geworden zijn. Fenerbace is dan wel pech hebben, want uit in Turkije is gewoon altijd kut. En kijk naar wat ze hadden kunnen loten...
Maar toch denk ik dat AZ wel doorgaat.
Lastige loting voor alle ploegen!

Ik denk dat PSv best een resultaat kan halen thuis (0-0), maar dat we het uit heel zwaa gaan krijgen. Ben benieuwd!
Ad Wim Wrote:Natuurlijk is Arsenal een topploeg, maar wel een van de mindere groepswinnaars. Tegen Chelsea, Milan, Inter, Manchester en Lyon waren ze imo kansloos geweest. En dat PSV de laatste jaren nooit won, zegt natuurlijk niets. Arsenal is bijvoorbeeld een stuk minder dan vorig jaar en PSV beter. Arsenal is typisch een voetballende ploeg waartegen PSV kan spelen zoals ze de laatste jaren zo succesvol hebben gedaan. Italiaanse clubs spelen precies hetzelfde als PSV en dat is een stuk lastiger.

1-11-05 PSV AC Milan 1 - 0
19-10-05 AC Milan PSV 0 - 0
4-5-05 PSV AC Milan 3 - 1

:roll:
Kopbal Gilardino kan ik me nog herinneren en weg halve finale :roll:
Pages: 1 2 3