FTM Forum

Full Version: Lakeside
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ja maar dat was op de dubbels dat telt niet :wink:

Whitlock was wel slecht voor zijn doen gisteren, gelukkig voor Niels de R. =D>
waf Wrote:ik zag whitlock gister trouwens een 0 goooien. nnnnnnnnnnno score.. :wink:

Hanvidge ook, 3 keer boven tops...
:8:
Niels de R. kan zo doorlopen naar de finale gezien het schema. =P~
Peter Wrote:Niels de R. kan zo doorlopen naar de finale gezien het schema. =P~


Hij speelt nu tegen gary robson volgens mij, de man die al meerdere keren van barney heeft gewonnen, dus van niels de R. ligt hij denk ik niet echt wakker...Dat wint Robson eenvoudig.



---------------------------------------


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lakesideworlddarts.co.uk/results/results.php?wai=600697160&exr=inx&wth=1024&ht=603">http://www.lakesideworlddarts.co.uk/res ... 024&ht=603</a><!-- m -->
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:Niels de R. kan zo doorlopen naar de finale gezien het schema. =P~


Hij speelt nu tegen gary robson volgens mij, de man die al meerdere keren van barney heeft gewonnen, dus van niels de R. ligt hij denk ik niet echt wakker...Dat wint Robson eenvoudig.



---------------------------------------


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lakesideworlddarts.co.uk/results/results.php?wai=600697160&exr=inx&wth=1024&ht=603">http://www.lakesideworlddarts.co.uk/res ... 024&ht=603</a><!-- m -->

Ik vond het niveau van Robson toch niet echt geweldig dit toernooi. Geef de Ruijter goede kansen. In de halve tegen Nixon of Hanvidge geef ik hem vervolgens helemaal de beste kansen. De bovenste helft met Adams (gedoodverfde winnaar in mijn ogen), Hankey, Eccles en King is toch veel sterker. Daar had Niels geen kans. Helaas weet je nu al dat de finale niet spannend wordt. Degene die daar uit de bovenste helft komt wint hem makkelijk.
Won Robson ook al niet van DE grote `favoriet` voor dit toernooi in de eerste ronde?
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:Niels de R. kan zo doorlopen naar de finale gezien het schema. =P~


Hij speelt nu tegen gary robson volgens mij, de man die al meerdere keren van barney heeft gewonnen, dus van niels de R. ligt hij denk ik niet echt wakker...Dat wint Robson eenvoudig.



---------------------------------------


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lakesideworlddarts.co.uk/results/results.php?wai=600697160&exr=inx&wth=1024&ht=603">http://www.lakesideworlddarts.co.uk/res ... 024&ht=603</a><!-- m -->

Ik vond het niveau van Robson toch niet echt geweldig dit toernooi. Geef de Ruijter goede kansen. In de halve tegen Nixon of Hanvidge geef ik hem vervolgens helemaal de beste kansen. De bovenste helft met Adams (gedoodverfde winnaar in mijn ogen), Hankey, Eccles en King is toch veel sterker. Daar had Niels geen kans. Helaas weet je nu al dat de finale niet spannend wordt. Degene die daar uit de bovenste helft komt wint hem makkelijk.

Barney was vorig jaar in de finale ook de grote favoriet...
Als de finale adams-robson wordt dan zet ik flink in op Robson !
Robson komt gewoon in de finale hoor.
Dat verwacht ik dus ook...
Hankey begint elke keer prima, maar zodra ie in de buurt van de finish komt, gaat ie kloten, zeker op de dubbels, waarin Adams magistraal is tot nu toe. Gelukkig pakt ie nu verdiend de derde set. Hup Ted!
Hoe Ted die 6e set pakt =D>
Aiaiai, dan op 3-3 2-0 voorsrpong verspelen. Had ie die set gewonnen, had ie zelf mogen beginnen in de 8e #-o
Pfff, Ted heeft het hier wel lelijk laten liggen zeg #-o

Ach, volgend jaar beter :razz:
Hankey verloren? Mooi zo!! Nu die arrogante King nog!!
King moet er natuurlijk altijd zo snel mogelijk uit. wat een lul is dat. Adams-Hankey was trouwens wel een schitterende pot. Wat kan die Hankey 180-ers gooien zeg.
Is er geen darten meer vandaag? Kut schaatsen!
Eurosport...
Eccles-King 3-3.
Volgens de commentator kan Eccles een pijl op zn knieën, zonder flight en achterstevoren in de dubbel 16 gooien. :8:
GVD 3-3 in sets 2-2 in legs "einde zendtijd" :letitallout:
Prachtige tv gisteren, KING die helemaal over de rooie was (the fire in his eyes) omdat ze hem de hele dag hebben lastig gevallen en onder druk hebben gezet over zijn mogelijke overstap naar de PDC...Ze hoopten hem natuurlijk zo uit zijn spel te halen dat hij zou verliezen, wat aardig lukte , maar bij 3-0 achter kwam het beest in king weer los hahaha...

En vanochtend barney op de radio, sylvia en hij wilden afreizen naar de lakeside maar ze waren niet welkom, het is weer ouderwets gezellig tussen de 2 bonden :Big Grin
Daarom kon Barney dus wel overstappen vorig jaar, die had een clausule, en King dus niet !


King quit threat after PDC offer

King was upset at questions over his future
An angry Mervyn King threatened to quit the Lakeside World Championship after reports he was poised to join the rival Professional Darts Corporation.
The fifth seed fought back from 3-0 down to beat Tony Eccles 5-4 and book a semi-final clash with Martin Adams.

But King revealed that constant queries over his future almost caused him to walk out of the event before the match.

"I nearly packed my darts away and went home," he said. "You nearly didn't have a quarter-final. It was that close."


Interview: Mervyn King

If it carries on I'm going to walk

Mervyn King
King admitted he had been made an offer by the PDC, but said he had not accepted it.

He is now obliged to return to the Lakeside in 2008 under the terms of a contract he has signed that binds all semi-finalists to the event for the following year.

That would preclude him from leaving for the PDC, as Raymond van Barneveld did last year due to a clause he had inserted in his contract.


"Everyone has been in my face all day and that's the last thing I wanted when I had a quarter-final to play," said King.

"I've said what I had to say to (press officer) Robert Holmes of the BDO (British Darts Organisation) and if that's not good enough for other people then I'm sorry.

"I'm really not happy with the treatment I've had today, not just from one person but from a lot of people who I have known for many years.

Mervyn told me he would rather pack up darts than play for the PDC

Robert Holmes of the BDO
"It's not just the players, it's the organisation as well. What we read in the papers isn't always true. They have known me for a lot of years. If they really need to ask me they don't really know me.

"Why should I stand here and be put on the spot? If it carries on I'm going to walk."

Holmes dismissed King's walkout threat as "silly", insisting he would play his semi-final against Adams. "That's not Merv, that's just him sounding off after a dramatic game. He will play, don't worry about that.

"Mervyn told me (earlier) he would rather pack up darts than play for the PDC, that he was staying with the BDO. We respect him and if he has told me that, I believe him.

"He is now contracted to come back here next year and if he didn't, the BDO would have to take legal action. That's what the contract is all about. But we obviously don't want to do that because Merv has given us his assurance."
King houdt wel van theater en dit was weer een knap staaltje. Aansteller!
Ik werd wel bang van "the fire in his eyes" :roll:
Ik word sowieso bang van die gast. Wat een nare vent is dat. Die bijt volgens mij je oor eraf als je van hem wint.
Nederlanders Lakesidehotel uitgezet
Vrijdag 12 januari 10:42 - Peter Hendriks
Darts - Het borrelt al tijden in de dartswereld. De verhalen rondom overstappers van de BDO-bond naar de rivaliserende PDC-bond kent deze Lakeside-editie een hoogtepunt. Na de finale van aanstaande zondag zullen enkele darters bekend maken over te stappen, maar de BDO deed alvast een duit in het zakje door de managers van het KeukenConcurrent-team uit het Lakesidehotel te zetten. Tot dat team behoren Jelle Klaasen, Vincent van der Voort, Michael van Gerwen en Mervyn King.
"Omdat ze ons toernooi niet respecteren en dit evenement voortdurend in diskrediet brengen”, verklaarde BDO-perschef Robert Holmes, die de twee managers, Hans Rothengatter en Paul Kusters, niet al te subtiel vernoemde naar ’Pinky and Perky’, twee varkentjes uit een Engelse tv-serie.

King liet eerder al weten woest te zijn op de BDO toen zijn persoonlijke management al het hotel diende te verlaten. "Als ik eerlijk ben wilde ik vanmiddag m'n koffer pakken en vertrekken. Dan was er maar geen wedstrijd geweest. Er is vandaag een stuk in een krant verschenen (waarin King toegaf een aanbieding gehad te hebben van de PDC-bond red.) en daar is iedereen over gaan doorvragen. Ook journalisten en tv-mensen. Ik ben hier enkel om darts te spelen."

"Ik ben echt woest", vervolgde The King. "Dat de organisatie met zo iets komt, vlak voordat ik een kwartfinale moet gooien. Ik heb mijn verklaring gedaan, maar daar gingen ze niet mee akkoord. In het begin was ik er niet bij in de partij, wat moest ik daar doen."

Waarschijnlijk maakt het KeukenConcurrent-team volgende week bekend in zijn geheel over te stappen richting PDC, de bond waar Raymond van Barneveld en Ronald Scholten al furore maken.
Maar King mag nu dus niet meer...
Daarom was king ook zo boos :Big Grin
Tripplexxx Wrote:"Omdat ze ons toernooi niet respecteren en dit evenement voortdurend in diskrediet brengen”, verklaarde BDO-perschef Robert Holmes, die de twee managers, Hans Rothengatter en Paul Kusters, niet al te subtiel vernoemde naar ’Pinky and Perky’, twee varkentjes uit een Engelse tv-serie.

Is Hans de broer van Huub? Dat zou m.b.t. moddergooierij veel verklaren... :Big Grin
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9