FTM Forum

Full Version: Lakeside
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Er staat dan ook m.n. Dat betekent Met Name.
Ik vind darten, kaarten, gamen etc geen sport. Dan kan je de definitie van sport ernaast leggen maar volgens die definitie is het WK stofzuigerzak vervangen ook een sport, net zoals linedancen en nog 100 andere onzinnige dingen die niets met sport te maken hebben.
En het mentale aspect tsja als je ergens goed in wil zijn moet je wel een winnaars mentaliteit hebben, maar of alleen dat aspect het nou een sport maakt?
Depor Wrote:Ik vind darten, kaarten, gamen etc geen sport. Dan kan je de definitie van sport ernaast leggen maar volgens die definitie is het WK stofzuigerzak vervangen ook een sport, net zoals linedancen en nog 100 andere onzinnige dingen die niets met sport te maken hebben.
En het mentale aspect tsja als je ergens goed in wil zijn moet je wel een winnaars mentaliteit hebben, maar of alleen dat aspect het nou een sport maakt?


darten is net zoals boogschieten een sport, of je er wat aan vindt is een tweede maar het is gewoon zo.
Ricochan Wrote:
Depor Wrote:Ik vind darten, kaarten, gamen etc geen sport. Dan kan je de definitie van sport ernaast leggen maar volgens die definitie is het WK stofzuigerzak vervangen ook een sport, net zoals linedancen en nog 100 andere onzinnige dingen die niets met sport te maken hebben.
En het mentale aspect tsja als je ergens goed in wil zijn moet je wel een winnaars mentaliteit hebben, maar of alleen dat aspect het nou een sport maakt?


darten is net zoals boogschieten een sport, of je er wat aan vindt is een tweede maar het is gewoon zo.

Ik vind het leuk om te kijken maar ik vind het geen sport, dat boogschieten en kleiduiven schieten sporten zijn ben ik het ook niet mee eens.
Wat is nou de zwaarheid aan darten? Lach me altijd krom om Barney etc die het een zware sport vinden, dan moet je gaan fitnessen en wat aan die dikke pens doen. Als darten een sport is dan is klaverjassen, pokeren en de hond uitlaten ook.
Even weer on topic: zoals verwacht, Van Gerwen, Klaassen en vd Voort naar de PDC.
Ad Wim Wrote:Even weer on topic: zoals verwacht, Van Gerwen, Klaassen en vd Voort naar de PDC.

Van klaassen en van gerwen vind ik het een goede stap, die kunnen daar meer spelen en tegen betere tegenstanders, en ze verdienen ook nog meer mee, voor barney en phil ook weer een stimulans want die 2 kunnen het ze aardig moeilijk maken...V/d voort heeft er niks te zoeken maar ja die is van hetzelfde management...
Maar vd Voort toch al jaren top 10 van de wereld.

Niels en King mochten dus blijkbaar echt niet. De BDO wordt wel een stuk minder leuk zo...
Niels hoort niet bij die ploeg en zal nog wel ff bij de BDO blijven, King gaat later deze week bekend maken ook over te stappen.
Dat zat er wel in......


BDO dreigt Klaasen met rechtszaak

De British Darts Organisation (BDO) legt zich niet zomaar neer bij de overstap van Jelle Klaasen naar de rivaliserende dartsbond PDC. De BDO bereidt juridische stappen voor. ”Wij zijn teleurgesteld in het feit dat Jelle, als kampioen van 2006, niet wenst te voldoen aan zijn contractuele verplichtingen aangaande toekomstige edities van de Lakeside”, aldus woordvoerder Robert Holmes van de BDO.
Voordat Klaasen in 2006 de titel veroverde, tekende hij een contract waarin stond dat hij zich, mocht hij winnen, verplichtte de drie volgende edities van Lakeside bij te wonen. Daarvan zijn er nog twee te gaan. ”Ik maak me geen zorgen”, zegt 22-jarige Bredanaar. ”Dit is vooraf uitgezocht en het zal mijn plan om bij de
PDC te gaan spelen, niet veranderen.”
De BDO overlegt met haar team van advocaten over de te nemen stappen. (
Toch leuk, op 4 km (hemelsbreed) van je huis:

Quote:Wereldtop darts naar Thialf

HEERENVEEN - IJstadion Thialf wordt in het eerste weekeinde van juni drie dagen lang gastheer van de wereldtop darts. Inzet is de Thialf Darts Trophy.

Onder de deelnemers bevinden zich o.a. wereldkampioen Raymond van Barneveld, Phil 'the Power' Tayler, Wayne Mardle en Jelle Klaasen. Voor de winnaar ligt 7500 euro klaar.

Maar of ze nou echt warmlopen voor dat prijzengeld...
Iemand enig idee wat een entreekaartje voor zo'n toernooi kost? Dugarry?
barney heeft net een zeer goed bezet toernooi gewonnen in gibraltar en ook daar een hoofdpriujs van 7500 pleuro binnegesleept hoorde ik laatst op tv.

normaal bedrag voor een goed toernooi dus...
waf Wrote:barney heeft net een zeer goed bezet toernooi gewonnen in gibraltar en ook daar een hoofdpriujs van 7500 pleuro binnegesleept hoorde ik laatst op tv.

normaal bedrag voor een goed toernooi dus...

Dat was een groot toernooi voor de PDC idd. Hij won de eerste dag. Op de tweede dag verloor hij met 3-0 van Van Gerwen.
NEE hoor ik stap niet over !


Mervyn King stapt per direct over naar PDC. King maakt de overstap in navolging van zijn drie Nederlandse teamgenoten van het KeukenConcurrent Team, Michael van Gerwen, Jelle Klaasen en Vincent van der Voort. Die drie stapten vorige maand al over naar de Professional Darts Corporation.
De British Darts Organisation (BDO) maakte vandaag bekend een officieel statement te hebben ontvangen van Mervyn King betreffende zijn overstap.

De geruchten rond de overstap van de 40-jarige Engelsman deden al langer de ronde in de dartswereld, maar werden nu dus door Mervyn King officieel bevestigd.

King, afkomstig uit Norfolk, behaalde grote successen in zijn lange periode bij de BDO. Zo won hij de International Darts League en de Winmau World Masters in zijn succesjaar 2004. Eind 2005 behaalde King zijn laatste overwinning op een TV-toernooi. In december van dat jaar won hij de Grand Masters in Egmond aan Zee.

Met hét toernooi waar alles voor King om draaide, de Lakeside World Championships, had de Engelsman een haat-liefde verhouding. Hij won nooit de titel en verloor tweemaal in de finale. Dit jaar verloor hij nog in de halve finale van Martin Adams.

Door de overstap bestaat het deelnemersveld voor de Masters of Darts, die komende zaterdag in Hengelo van start gaat, compleet uit PDC-spelers.
En King heeft zijn debuut gemaakt zoals iedereen al verwachtte. Klaasen kreeg weer eens een pak op zn broek. Wat een eendagsvlieg.
En van gerwen wint met 3-0 van phil die al weken uit vorm is, gelukkig heb ik er ff poen op gezet bij unibet :8:
Ricochan Wrote:En van gerwen wint met 3-0 van phil die al weken uit vorm is, gelukkig heb ik er ff poen op gezet bij unibet :8:

En hoe!!! Een 170 uitgooi zijn winnende was een 164! =D>
Een 9 darter voor Van Gerwen live op TV, wat geweldig! Notworthy
=D>
Ad Wim Wrote:Een 9 darter voor Van Gerwen live op TV, wat geweldig! Notworthy
Inderdaad Notworthy !!!!!!!
Heeft iemand hem toevallig geknipt en op de pc staan?
Shit, die heb ik gemist :x
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=Or9mhJ-EVq8">http://www.youtube.com/watch?v=Or9mhJ-EVq8</a><!-- m -->
sbs site kan je het ook bekijken...
Kijk je altijd Darts op tv en kijk je nu een keer niet omdat je met je dronken kop in de kroeg hangt en dan wordt er een 9 darter gegooid.. :letitallout:
En geen standaard 9 darter !
Ricochan Wrote:En geen standaard 9 darter !

Idd, die 2 keer T19 doet ie leuk. :razz:
VET!
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:En geen standaard 9 darter !

Idd, die 2 keer T19 doet ie leuk. :razz:

Hoe ging hij dan? 177, 177 en 147?
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:En geen standaard 9 darter !

Idd, die 2 keer T19 doet ie leuk. :razz:

Hoe ging hij dan? 177, 177 en 147?
174, 180, 147
RR Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=Or9mhJ-EVq8

Ik blijf het een mongolensport vinden, maar het blijft leuk om te zien dat iemand zo'n pijltje 9x in het juiste vakje weet te gooien... =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9