FTM Forum

Full Version: Werder-Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Lindenbergh rood, sukkel!!! :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
INGRAAAAAAAAAAVEN!!
Lamme Lennie Wrote:Lindenbergh rood, sukkel!!! :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
wat een amateur. die moeten ze echt nooit meer opstellen
Ik had eigenlijk gehoopt dattie al onmiddellijk rood had gekregen, er kwam van hem echt geen pass aan.
Stekelenburg weer niet echt geweldig.
GVD, die bal zat dus echt niet! :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Het zit ook niet mee zeg
Godsamme...

Wat een aanfluiting die scheids...
HEt is ook een Portugees #-o
Ik hoop dat Maduro na deze wedstrijd nooit meer speelt. Hoe kun je zo'n kans missen?
Geldt trouwens ook voor Lindenberg. DRAMATISCH
Maduro speelt nog wel redelijk, maar die Lindenberg mag van mij echt HEEL SNEL OPROTTEN!
Lamme Lennie Wrote:GVD, die bal zat dus echt niet! :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Het zit ook niet mee zeg

Dat ik dat een ajacied hoor zeggen :lol: :lol: :lol:
Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:GVD, die bal zat dus echt niet! :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Het zit ook niet mee zeg

Dat ik dat een ajacied hoor zeggen :lol: :lol: :lol:

Want? Wilde jij beweren dat het wel meezit?
Depor Wrote:Maduro speelt nog wel redelijk, maar die Lindenberg mag van mij echt HEEL SNEL OPROTTEN!

Noem eens iemand bij Ajax die WEL goed speelt.
Anita speelt wel aardig. Maar verder :roll:
Verder kun je Lindenbergh niet verwijten dat hij als linksback 2x in de fout gaat. Eigenlijk 1x want die eerste kaart was geen kaart.
Ten Cate zet hem daar neer, fout van de trainer dus, want volgens mij had iedereen al VOOR deze wedstrijd gezien dat Lindenberg totaal niet geschikt is om als linksback te spelen.

Stekelenburg ging net als zondag weer in de fout bij het eerste doelpunt.
Ga je nu spelers van Ajax beoordelen?? Ik neem aan dat je weet dat ze met een B-verdediging spelen, in Bremen en dat ze nog maar met 10 man op het veld staan?
Lamme Lennie Wrote:
Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:GVD, die bal zat dus echt niet! :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Het zit ook niet mee zeg

Dat ik dat een ajacied hoor zeggen :lol: :lol: :lol:

Want? Wilde jij beweren dat het wel meezit?

Ze spelen gewoon slecht. Dan moet je niet zeuren over het feit dat een beslissing eens niet de goede kant op valt. Ajax heeft over geluk de laatste tijd niet te klagen namelijk (Groningen, Ado, arbitrage mbt die belachelijke actie van Sneijder).
3-0 =D>
Kezmania Wrote:3-0 =D>
:letitallout:
Kezmania Wrote:3-0 =D>

Sterf!!!
Kezmania Wrote:3-0 =D>

kindje ga ff lekker ergens anders mensen zieken, maar we zullen ook wel voor PSV klappen als ze pak slaag krijgen...
Lamme Lennie Wrote:Ga je nu spelers van Ajax beoordelen?? Ik neem aan dat je weet dat ze met een B-verdediging spelen, in Bremen en dat ze nog maar met 10 man op het veld staan?

Ik verdedig alleen Lindenbergh, die zal namelijk wel weer de zwarte piet krijgen.
Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:GVD, die bal zat dus echt niet! :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Het zit ook niet mee zeg

Dat ik dat een ajacied hoor zeggen :lol: :lol: :lol:

Want? Wilde jij beweren dat het wel meezit?

Ze spelen gewoon slecht. Dan moet je niet zeuren over het feit dat een beslissing eens niet de goede kant op valt. Ajax heeft over geluk de laatste tijd niet te klagen namelijk (Groningen, Ado, arbitrage mbt die belachelijke actie van Sneijder).

Lol, niet zeuren over een goal dat geen goal was? :roll:
Ga in plaats van hier lopen zieken maar klappen voor je eigen club, ze hebben het hard nodig.
Lamme Lennie Wrote:
Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Kezmania Wrote:
Lamme Lennie Wrote:GVD, die bal zat dus echt niet! :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Het zit ook niet mee zeg

Dat ik dat een ajacied hoor zeggen :lol: :lol: :lol:

Want? Wilde jij beweren dat het wel meezit?

Ze spelen gewoon slecht. Dan moet je niet zeuren over het feit dat een beslissing eens niet de goede kant op valt. Ajax heeft over geluk de laatste tijd niet te klagen namelijk (Groningen, Ado, arbitrage mbt die belachelijke actie van Sneijder).

Lol, niet zeuren over een goal dat geen goal was? :roll:
Ga in plaats van hier lopen zieken maar klappen voor je eigen club, ze hebben het hard nodig.

ik wist niet dat ze vandaag spelen. Sinds wanneer speelt PSV Uefa cup?
Bovendien kun jij helemaal niet zien of het wel of geen goal was daar de beelden niet duidelijk zijn. Als jij het op TV al niet kan zien, hoe moeten de grens- en scheidsrechter het dan in 1x zien
Aan de reacties van anderen te zien, is het niet erg dat kotsmania op ignore staat.
Kezmania, rot eens even lekker op....

PSV speelt nu 3 jaar Champion's League ga daar nu maar voor klappen, Anita stond op de lijn hoe kan die bal erachter zijn.
Als het PSV is loop je ook te calimero'en en nu ga je ons lopen zieken...rot ff op ofzo.

Edit, toch maar wat verwensingen en ziektes eruit gehaald.
Depor Wrote:Kezmania, rot eens even lekker op....

PSV speelt nu 3 jaar Champion's League ga daar nu maar voor klappen, Anita stond op de lijn hoe kan die bal erachter zijn.
Als het PSV is loop je ook te calimero'en en nu ga je ons lopen zieken...rot ff op ofzo.

Edit, toch maar wat verwensingen en ziektes eruit gehaald.

Eh als het PSV is loop ik helemaal niet te calimero'en, PSV had namelijk tegen AZ en Sparta een penalty moeten hebben. Heb je mij daar over gehoord? Schreeuw dus alleen dingen die je wel hard kan maken.

Verder stond Anita helemaal niet op de lijn maar erachter zoveel was in elk geval wel duidelijk op TV. Het kon zijn dat zijn been voor de lijn was en hij de bal daarom voor (of op de lijn) weghaalde, maar hij stond in elk geval niet op de lijn!

Verder is er geen reden tot klappen voor PSV, ze spelen niet, dus klappen heeft geen zin. Voor het geval jij nu wel voor Ajax zit te klappen achter je TV, ze horen je niet hoor, de bus naar Bremen is vanmiddag al vertrokken...
Hoef Wrote:Aan de reacties van anderen te zien, is het niet erg dat kotsmania op ignore staat.

gewoon even bij lamme lennie in de post kijken....daarom is het zo fijn als mensen doen quoten :wink:
Kezmania Wrote:
Depor Wrote:Kezmania, rot eens even lekker op....

PSV speelt nu 3 jaar Champion's League ga daar nu maar voor klappen, Anita stond op de lijn hoe kan die bal erachter zijn.
Als het PSV is loop je ook te calimero'en en nu ga je ons lopen zieken...rot ff op ofzo.

Edit, toch maar wat verwensingen en ziektes eruit gehaald.

Eh als het PSV is loop ik helemaal niet te calimero'en, PSV had namelijk tegen AZ en Sparta een penalty moeten hebben. Heb je mij daar over gehoord? Schreeuw dus alleen dingen die je wel hard kan maken.

Verder stond Anita helemaal niet op de lijn maar erachter zoveel was in elk geval wel duidelijk op TV. Het kon zijn dat zijn been voor de lijn was en hij de bal daarom voor (of op de lijn) weghaalde, maar hij stond in elk geval niet op de lijn!

Verder is er geen reden tot klappen voor PSV, ze spelen niet, dus klappen heeft geen zin. Voor het geval jij nu wel voor Ajax zit te klappen achter je TV, ze horen je niet hoor, de bus naar Bremen is vanmiddag al vertrokken...

Nee we horen je niet tenzij een andere Nederlandse club internationaal verliest, maar maakt niet uit hoor. We weten waar het vandaan komt, triest manneke
Hoef Wrote:Aan de reacties van anderen te zien, is het niet erg dat kotsmania op ignore staat.

Je mist niets, alleen dat Kotsmania loopt te blaten en loopt te klappen voor Werder, vieze NSBer dat het is.
Kunnen jullie kappen met het quoten van die TT-supporter uit het pedofielendorp? Dank u.
Misschien een domme vraag: Waarom speelt Werder zonder shirtreclame?
Pages: 1 2 3