FTM Forum

Full Version: TMS Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Hup Djokovic dan maar !!

(heb nog maar 4 man; Djoko, Roddick, ToJo en Haas :oops: )
Federer verliest :eeeek: :eeeek:

Het kan dus toch.
En nu wordt 't voor iedereen heel interessant natuurlijk. Een Indian Wells titel ligt nu voor 't oprapen. Nu komen er een heleboel spelers in aanmerking.

Hoe kan Waske van deze Canas winnen in de q's?! :eeeek:

Davy-Querrey 2-6 7-6(6) 6-2. Wat was ie dichtbij. :roll:
Van 't stukje Simon-Chela-GGL-Russell gaat iemand 25 punten pakken. #-o
Blake wint, hij moet zorgen dat Djoko op 15 punten blijft steken.
centre court Wrote:Van 't stukje Simon-Chela-GGL-Russell gaat iemand 25 punten pakken. #-o

Dat is volgens mij Simon :razz:

Allez Gilles....!!!!
Wat een gek toernooi! Helaas gaat het bij TM niet zo goed. Mijn keuze Henman, Tojo en Capdeville ipv Djokovic gaat waarschijnlijk verkeerd uitpakken. Zeker als Djoko van Blake gaat winnen.
Maar ja, Henman is wel heel zuur, die had ook van Calleri kunnen winnen. Maar ja, wellicht zorgt Tojo nog voor een stuntje vanavond.
THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:Van 't stukje Simon-Chela-GGL-Russell gaat iemand 25 punten pakken. #-o

Dat is volgens mij Simon :razz:

Allez Gilles....!!!!
Dat gaat natuurlijk Chela worden!
Echt een vaag toernooi, maar des te mooier. Hopen dat Jantje Hernych kan stunten tegen Davy. En als Djoko wint van Blake geef ik hem ook goede kans voor de toernooioverwinning
Gelukkig werkt het SB vandaag wel:
Gasquet loopt direct weg van Nieminen: 4-1*
Djokovic - Korolev 4*-2 30*-40
Davai Evgeni..... :lol:
Nieminen mist alvast even een partijtje bps, niet te geloven. Djoko pakt heel makkelijk de 1e set van Korolev. Hij mag Blake natuurlijk niet pakken, dan wordt ie echt gevaarlijk.
Gasquet en Djokovic winnen 1e set :razz: =D>
buurs Wrote:Gasquet en Djokovic winnen 1e set :razz: =D>
djoko gaat keihard verder en wint, gasquet, verliest de tweede.
Gasquet doet pijn #-o
THE MAILMAN Wrote:Gelukkig werkt het SB vandaag wel:

Ik heb weer eens te hard geroepen, het SB is weer offline. :letitallout:
gasquet wint helaas, maar is zeker niet in vorm. phm wint eerste set van nalbi
Het gaat niet best :S Chela - Simon 4-0 Icon_evil

Garcia opez wordt ook geslacht na eerst Baghdatis uit het toernooi te meppen...
Murray heeft het wel heel erg makkelijk :razz: =D>
Ja en ljubicic 6-1 against Johansseon
Heel mooi van Ivan =D>
murray wint gemakkelijk, kan een dure worden voor scholten en haggie. ljubo beter in vorm als tegen falla, wel jammer dat nalbi steeds beter wordt. canas kan nu ineens niet winnen van moya?? kom op jongen...pak gewoon de titel ipv federer
ljubicic breakt naar 4-3 2e set... Moya op 5-3..
ljubo met de zeer belangrijke zege op de zweed, zowel omdat ik ljubo heb als dat de zweed zeer veel gekozen is. helaas pakt moya de eerste set. canas speelde wel beter aan het einde dus hoop dat hij de wedstrijd nog naar zich toe trekt.
soderling gonzalez begint, laat gonzalez maar winnen, als haas maar verder gaat.
Het tweede kwart is erg sterk.
kooltje Wrote:murray wint gemakkelijk, kan een dure worden voor scholten en haggie. ljubo beter in vorm als tegen falla, wel jammer dat nalbi steeds beter wordt. canas kan nu ineens niet winnen van moya?? kom op jongen...pak gewoon de titel ipv federer

Falla is natuurlijk een paar niveautjes hoger dan Thomas (wie niet?). Dat heeft niet zoveel te maken dat Ivan nu opeens beter heeft gespeeld.
Chela pakt Simon en Gonzalez pakt Soderling. Samen met 't zeer nipte verlies van Querrey tegen Davy doen die 3 uitslagen mij de das om deze week. Kan alleen de schade nog beperkt houden. Dan moet Blake wel Djokovic pakken.
Blake verliest wel even van Benneteau. Nu kunnen er dus echt zomaar 100 puntjes aan komen voor Djokovic! :letitallout:
Bye Bye Blake! Come On, Djoko! Dit wordt jou toernooi!
Het schema wordt wel erg onevenwichtig zo. Het eerste en vierde kwart zijn erg zwak. Zul je nog zien ook dat Djokovic de finale haalt (en vervolgens wint), omdat Haas tegen Gonzalez en Murray vol aan de bak moet.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14