FTM Forum

Full Version: TMS Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
het is voor mij duidelijk wat de halve finale's worden:

Djokovic - Haas

Roddick - Nadal
centre court Wrote:GVD nu mist Benneteau een 0-40! Verschrikkelijk toch. En zometeen heeft djoko aan één kans genoeg.

Murray breakt gelukkig meteen in de 2e set.

wat een topper, die Djokovic :8:
Ik vind deze wedstrijd leuker dan Davy - Murray
buurs Wrote:het is voor mij duidelijk wat de halve finale's worden:

Djokovic - Haas

Roddick - Nadal

Rare conclusie. Djoko speelt zeker niet goed en Murray juist wel.
Weer bp djoko. straks pakte hij zijn 1e kans.
Djokovic maakt veel fouten, dus als die wat minder worden zal hij winnen van Benneteau en Moya/Ferrer.

Haas speelt zeer overtuigend en zal ook winnen van Murray lijkt mij.

Roddick is fitter dan Ljubicic en staat in h-t-h dik voor.

Nadal is in topvorm.

Dus juist geen rare conclusie. :wink:

Wat denk jij dan?
centre court Wrote:Weer bp djoko. straks pakte hij zijn 1e kans.
Benneteau leeft nog.
Allez Julien..... :razz:
5-3 Djoko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D> =D> =P~ :^o :8: :Big Grin Icon_twisted :razz: :lol: :o =D> =P~ :^o
djoko breakt! :letitallout:

2 vd 3 bps benut. Benneteau 1 vd 7. Klote.
wow, wat een mooi dropshot van Julien =D>
0-40 :|
*5-3 Djoko en weeeeer 0-40!!! Kom op man. Benut die kans nou eens!
30-40 :lol:
deuce.
Wel super weggewerkt zeg.
Vooral die eerste 2
6-3 =D>
Die fransoos krijgt de bibberitis als-ie de kans krijgt te breaken.
Tjonge jonge, wat triest om zo 3 BP's niet te verzilveren op zo'n moment.

Allez Julien, dan maar set 2 en 3 winnen....... :lol:
Benneteau 1 uit 10 bps in de 1e set waaronder 2x 0-40, djoko 2 uit 3. wat een drama.
wint djoko natuurlijk de 2e set makkelijk en dan lijkt 't ook nog een makkelijke overwinning ook. :roll:
Wat een verschrikkelijke partij zeg. Benneteau kan geweldig tennissen. Totdat ie op 't punt staat dat ie de game kan afmaken.
ik word niet goed hier. bijna elke game is ie de betere speler maar hij verliest ELK punt op GP of BP! :letitallout:
7-6 5-3*. Maak jij 't dan iig af zonder gekloot andy.
Kom op, Davy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Djoko 6-3 4-0. Ik weet niet wat ik meemaak hier. Dit strookt zooo niet met de verhoudingen op de baan.
Murray wint. Goeie pot!
Djoko 6-3 6-1, but don't look at the stats :lol: ..
wat een mooie stand zeg van djoko, ondanks dat hij volgens jullie niet super was. balen. murray met een prima overwinning. moya meteen op 2-0 terwijl ik ferrer toch hoog heb zitten. ben er niet zo zeker van dat haas wint, maar dat maakt weinig uit voor tm
moya veel beter als ferrer. ferrer leek goed in vorm. is moya dan erg goed in vorm? hij won ook gemakkelijk van canas..die op zijn beurt weer van....
centre court Wrote:Djoko 6-3 4-0. Ik weet niet wat ik meemaak hier. Dit strookt zooo niet met de verhoudingen op de baan.
Tja, dit hebben helaas al die wisselvallige fransozen (muv Gasquet), het zijn geen killers.
En met elke overwinning van Djoko wordt weer pijnlijk duidelijk welk een stomme keus ik heb gemaakt door hem eruit te knikkeren voor drie van die knakkers. Ik had voor de "blijf bij je eerste keuzes"-tactiek moeten gaan, maar helaas...
Het kost me nu al 15 punten, gaat me vrij zeker 35 punten kosten, maar ik denk geen 60 omdat ik denk dat Djoko niet opgewassen is tegen Haas of Murray.
centre court Wrote:Ben eigenlijk alleen bang voor Djoko. Hij kan nu ver komen. Chela gaat eraf tegen Nadal en Roddick moet Ljubo pakken. Dan kan er niet veel gebeuren. En bidden dat iemand Djoko kan pakken.
Helemaal mee eens, al denk ik niet dat je zo makkelijk kunt zeggen dat Nadal van Chela gaat winnen. Chela bezig aan een indrukwekkende reeks hier en uberhaupt beter in vorm dan Nadal dit seizoen. Het wordt een boeiende en natuurlijk zeer belangrijke pot!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14