FTM Forum

Full Version: AZ-Newcastle
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Nog geen topic... :|

Bij deze dus...

Donderdag wordt pas duidelijk of Barry Opdam kan aantreden tegen Newcastle United. De dertigjarige verdediger viel zondag tegen Feyenoord (0-0) uit met een hamstringblessure en ondervindt daar nog steeds last van. Dat coach Louis van Gaal de beslissing over het meespelen van Opdam uitstelt tot de wedstrijddag, duidt erop dat hij de verdediger graag wil opnemen in zijn basisopstelling.
Dat geldt niet voor Simon Cziommer. De Duitse middenvelder maakte tegen Feyenoord zijn rentree na langs de kant te hebben gestaan met een kuitblessure, maar heeft te kampen met een terugslag. Om die reden zal hij geen deel uitmaken van de selectie voor het UEFA Cup-duel met Newcastle. AZ moet in het eigen DSB Stadion een 4-2 nederlaag uit de heenwedstrijd zien goed te maken.
1-1
Ik vrees voor eenzelfde scenario als tegen Sporting Lissabon twee jaar geleden in de halve finale...
3-1? zal wel niet....
Nee, ik bedoel billen knijpen en uiteindelijk net niet door. Dus 2-1 of 3-2 of zo.
Ze moeten in ieder geval aanvallen vanavond, Dus hopelijk wordt het een beetje spectaculair :|
Op een of andere manier heb ik er wel een goed gevoel over. HUP AZ =D> (louis sterf)
AZ doet nationaal weinig onder voor PSV. PSV wint thuis met 1-0 van Arsenal. Waar kan AZ dan niet met 2-0 van een veel mindere Engelse ploeg winnen? Ik geef ze goede kansen. Snel 1-0 voor en zonder risico te nemen rustig op zoek naar de 2-0. =D>
Zoals Hiddink over Ajax - Werder zei: 1-0 is een goede ruststand.

Als AZ gewoon hetzelfde doet als vorige keer de 2e helft, zijn ze door...

Hoe laat begint het eigenlijk? :roll:
die snelle 1-0 is iig al binnen Smile SHOTA!
Scherp hoor, Shota =D>
Shaktar-Sevilla 2-2......verlenging

de 2-2 van sevilla werd gemaakt in de 94ste minuut door de keepert =D>
Wat loopt v Gaal toch allemaal te zeiken tegen Martens!?
Zou typisch v Gaal zijn om Martens eens mooi op het bankie te zetten tegen Heracles Icon_evil
Ik vind Martens ook niet best, veel te nonchalant.
Ad Wim Wrote:Ik vind de scheids weer niet best, fluit alles tegen.

:wink:
TJa, die sliding op Jenner rand 16 was zeker wel een overtreding!
Jezus, wat amateurisctisch verdedigd! Ze mogen van geluk spreken dat die knakker het niet afmaakt...
2-0 !!!
wohooo =D>
nou de 3-0 graag, ze hebben al zo vaak ongelukkig verloren
En dan de 2-0 Hakkuh

Wat een topspits is die Koevermans!
Mooi hoor, nu vasthouden die voorsprong!

Trouwens , Martens speelt wel erg zwak...
Ad Wim Wrote:TJa, die sliding op Jenner rand 16 was zeker wel een overtreding!

hij viel gewoon om? die gast speelde zelfs gewoon de bal
Tjonge Koevermans, hoe kun je die missen??? #-o #-o #-o
AAARGH, als ze dit nog uit handen geven!!!

zou het typisch AZ zijn
Dembele :| kom op az
Goede redding Waterman =D>
Pfffff....Waterman.
Word nog 2-1...Koevermans voor Opdam...
FC Petr Wrote:Pfffff....Waterman.

Ok, ok, Martins schoot gewoon slecht in Wink
Pages: 1 2 3