FTM Forum

Full Version: nieuwe jeugdopleiding
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Quote:Na 8 minuten liep Kudde-speler Horst van der Vlugt een lichte voetblessure op, maar zijn vriendinnetje keek toe, dus hij speelde koppig door.

Quote: Ralph van Deutekom bleef na een zware overtreding aangeslagen liggen, maar na een aai van zijn moeder en een slok water kon hij toch weer verder.

Quote:Na verscheidende malen de kwaliteit van het shirt van zijn tegenstander getest te hebben, verdween smalball's Walter Palmboom in het boekje van de scheids; nota bene zijn eigen vader die vandaag aan de beurt was om te fluiten!

:lol: =D>
Heeft er nog iemand interesse in een oefenpot tegen Jong Kralingen?
daag maar uit
9-0 winst op de jonge bakkies :eeeek:
Aragorn Wrote:daag maar uit

Bakke heeft al toegehapt, maar voor de volgende keer houd ik me aanbevolen.
Ik blijk een aantal talentvolle jonge! verdedigers in huis te hebben. Ben dus maar van training geswitcht. De Dikkopjes op de counter!! :razz:
Een degelijke overwinning op de hobbits met 2-1.
Verder wel ratings behaald als redelijk voor linkeraanval en matig voor centrale verdediging. Verder 2 spelers met 4*, waarvan één 17+ jaar is. Deze zal ik spoedig promoveren om zo een idee te krijgen wat zijn ratings zijn. Misschien moeten we maar wat info verzamelen in een topic en elkaar helpen een beter beeld te geven met wat voor vlees we in de kuip hebben.
Hij moet minstens 1 seizoen in je jeugd hebben gespeeld Anti.
Aragorn Wrote:Hij moet minstens 1 seizoen in je jeugd hebben gespeeld Anti.
Oooh shit dat is ook zo! Ben net deze week volledig overgestapt.
is zo een jeugdteam wat voor een team waar ik net mee ben begonnen in de negende divisie? heb nog niks in ouwe systeem gestoken.
Ik denk dat een jeugdteam nu intressanter is om mee te starten dan het oude systeem. Volgens mij ben je ook minder kosten per week aan kwijt. Je bouwt natuurlijk spelers op zoals jij het wilt.
Ik vind er voorlopig niet veel aan... zit er sterk over te denken om weer terug te gaan naar het oude systeem.
Bakke Wrote:Ik vind er voorlopig niet veel aan... zit er sterk over te denken om weer terug te gaan naar het oude systeem.

In de opstartfase is het idd niets. Maar misschien werpt dat gerichte trainen later wel zijn vruchten af.
Ik heb me eigenlijk nog helemaal niet bezig gehouden met de jeugdopleiding, maar zie nu net dat een verdediger van mij 4 sterren heeft gehaald.
Is dit bijzonder of komt dit vaker voor?
Dat lijkt me heel bijzonder Gitter. Mijn hoogste is 1,5*
hij is wel 17...
Overigens een 15-karige die 3 sterren haalt...
4* is niet zo bijzonder Gitter. ik heb een verdediger die 4,5 tot 5 * haalt en volgens de coach zou hij wel eens redelijk kunnen worden.
oke dank Tool, voor de desillusie Wink
Haha, sorry Gitter! Kan je nagaan wat voor bagger ik heb :wink:
Bakke Wrote:Ik vind er voorlopig niet veel aan... zit er sterk over te denken om weer terug te gaan naar het oude systeem.
Daar heb ik ook een beetje last van. Mis de spanning van het pullen. Het hopen op die ene. Het is nu gewoon irritant dat je een soort van tussenseizoen heb met je jeugdopleiding. Je zou eigenlijk nu al moeten kunnen promoveren ofzo.
Als ik het zo lees, blijf ik voorlopig maar bij het oude systeem. Ik laat jullie wel aanklooien Wink
Dre Wrote:Als ik het zo lees, blijf ik voorlopig maar bij het oude systeem. Ik laat jullie wel aanklooien Wink

Same here
hm 4.5 ster voor eendefender:|
Bocaloca Wrote:hm 4.5 ster voor eendefender:|

Was dit een latertje of een vroegertje Boca? :wink:
Hou het op laat :8:
5-4 verloren...wat te doen met spelers met 1 ster? op die positie houden of ergens anders proberen?
buitenspeler het beste met drie sterren...
1 ster dan lekker ergens anders weer proberen. Vind dat rotatiesysteem wel leuk, inmiddels staan er bij mij al een paar mannetjes op een plek waar ze 3,5 ster halen. Niet dat dat enorm veel is, maar ze kunnen zich nog verbeteren zullen we maar zeggen.
Een vriend van mij, die op het FOK forum zit wist mij mede te delen dat je het sterrenaantal ongeveer gedeeld door 3 moet doen. Waarom dit zo is heb ik geen idee van. Een speler met 4 of 5 sterren is dus een leuk talentje, niet meer..
Ach ik kijk het dit seizoen even aan, heb pas 1 speler die iets op de vleugel kan, de rest is eigenlijk niets.
Jeuh 5.5 ster voor 1 spelertje :roll:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25