FTM Forum

Full Version: Oefenwedstrijden 2007/2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:Dus volgens jou snoof Di Tomasso ook lijm? :roll: En wie heeft het over diepe rauw. Gewoon respect tonen is op zn plek, niet dat 'wat zielig zeg' enzo. #-o

En over dat lekker Nederlandse naam: PSV'er Marcellis heet Dirk van voren, zn overleden broer Hans. Nederlandser zie je het tegenwoordig nog maar weinig. :|

Di Tomasso was een speler niet de achterneef van de broer van...das wat anders en ook daar had ik zoiets van...kut maar meer ook niet.
En respect tonen? Door te gaan janken op een forum? LOL, ga jij nou maar die stille tocht lopen...

Wat een kansloze ben jij zeg. Waarom op een forum geen respect tonen? Sla je het overlijdenstopic ook standaard over omdat je geen respect kunt opbrengen? Hoezo nou opeens achterneef van de broer? En waarom gebruikt een bekend iemand (di tomasso) geen drugs, maar een onbekend automatisch iemand wel? Kende je hem? Lijkt me niet.. je wist niet eens dat het een Nederlander was.

Hoe weet jij dan dat Hansie niet aan de dope zat? Of dat ie geen travo was?
En het RIP forum word gebruikt voor bekende mensen waar je wat mee hebt niet voor de broer van...
Respect heb ik voor mensen die het verdienen of voor die ik ken, niet voor een of andere inteelt figuur wiens broer toevallig bij PSV voetbalt..

Dat weet ik niet, daarom ga ik ook verder niet in op de zaak. Jij stelt dat hij aan de dope zat zonder enige argumentatie behalve dat volgens jou alle Brazilianen die vroeg sterven aan de coke zitten.

Niet coke, dope...dat kan van alles zijn...en jij die over argumentatie begint :lol: :lol: :lol:
Maar ja veel succes met het verwerken van dit verschrikkelijke verlies...ik ga bbqen

Misschien iets voor het komkommertijd-topic?
Peter Wrote:
Depor Wrote:Perez gaat zeker niet uitgefloten worden, daar is ie te populair voor in A'dam...

Wat ben je toch een Ajax-kenner!:
Perez uitgefloten bij afscheid van Ajax fans
Kenneth Perez nam zaterdagavond samen met Ryan Babel officieel afscheid van het Ajax publiek voorafgaand aan de tweede wedstrijd van Ajax op het Amsterdam Tournament. Perez kreeg die gelegenheid omdat hij vanwege zijn blessure niet mee kon naar Moskou. Bij het afscheid werd hij door een deel van de Ajax fans uitgefloten.

-
Ja idd, er staat een deel, dus niet iedereen. Maar toch lijkt het me duidelijk dat dat uitfluitende deel precies hetzelfde deel is als dat hem op de 1e training stond toe te juichen. :roll:


ps. waarom speelt Stam nou weer niet mee bij Ajax? Donderdag werd hij ook al in de rust vervangen. Is hij nog wel geschikt voor topvoetbal of is het bij hem meer tobvoetbal geworden?

Een deel whoe hoe! en dat deel stond op de training te juichen? Was je erbij dan? Lul toch niet zo slap flapdrol met je rare aannames...
Vond het wel respectloos van Perez dat hij niet bij het gezamelijke rouwproces om Hansie Marcellis was...
Haha, best triest dat je eerst zegt dat ik rare aannames doe en vervolgens voor de 10e keer met je enige tegenargument waarom je geen respect voor een overledene hoeft te tonen komt:
Vond het wel respectloos van Perez dat hij niet bij het gezamelijke rouwproces om Hansie Marcellis was...

Als dat voor jou de enige vorm van respect tonen is. :roll:
Hansie?
kratovsk Wrote:Stam heeft geen oefenwedstrijden nodig om er wel te staan straks.

Das maar goed ook, hij bleek namelijk idd weer geblesseerd te zijn.
Peter Wrote:hij bleek namelijk idd

cry
PSV bij rust op 2-0 tegen Real Madrid. Geweldige goal Aissati en een vrije trap van jawel: Zonneveld!
RR Wrote:PSV bij rust op 2-0 tegen Real Madrid. Geweldige goal Aissati en een vrije trap van jawel: Zonneveld!
Eindstand 2-1 (Saviola)
Na de wedstrijd, Zonneveld op de vraag van wie het shirt is dat hij aanheeft: 'ja, van iemand van dat café-ploegje'. :lol: =D>
RR Wrote:PSV bij rust op 2-0 tegen Real Madrid. Geweldige goal Aissati en een vrije trap van jawel: Zonneveld!


Zie je nou wel dat peter gelijk had :wink:
Jullie zijn er te vroeg achter nu. Icon_evil

Port of Rotterdam Tournament heeft me wel gerust gesteld (waarom werd is trouwens niet afgeslagen waf? :razz: ). Feyenoord heeft een aardig elftal, maar kampioen worden ze met dit materiaal echt niet. Ze moeten eerst eens zorgen dat ze Makaay kunnen vinden, de achterhoede (Lucius, Vlaar, Bahia, de Cler) bestond uit alleen maar dienende spelers, maar was toch veruit de beste Feyenoord-linie. Zorgelijk als je kampioen wilt worden. Sahin liet wel leuke dingen zien, die komt wel in de basis terecht.
En voor Rotterdamse strafschoppen hoeven we ook niet bang te zijn..........die kunnen dus rustig onterecht gegeven blijven worden.
Pfff wat een goal van Ai Ai Satti...die zat er erg lekker in...2e goal vond ik een fout van de keeper.
Depor Wrote:Pfff wat een goal van Ai Ai Satti...die zat er erg lekker in...2e goal vond ik een fout van de keeper.

Het is die vieze verrader niet gegund.
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:Pfff wat een goal van Ai Ai Satti...die zat er erg lekker in...2e goal vond ik een fout van de keeper.

Het is die vieze verrader niet gegund.

Wie is er hier nou een vieze verrader? Wees blij dat deze leuke gozer een half jaar bij jullie wilde komen spelen. Beetje vreemd om hem nu een verrader te noemen..........
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:Pfff wat een goal van Ai Ai Satti...die zat er erg lekker in...2e goal vond ik een fout van de keeper.

Het is die vieze verrader niet gegund.

Hij is gewoon teruggehaald door PSV, was niets verraden aan...
Volgens mij vind Vret hem een verrader omdat hij tijdens PSV-Twente opvallend zwak speelde.
Peter Wrote:Volgens mij vind Vret hem een verrader omdat hij tijdens PSV-Twente opvallend zwak speelde.

In dat geval neem ik mijn woorden terug en geef ik Vret zelfs gelijk!
Tuurlijk heeft VMG gelijk... Ai Aissate is ook een verrader...
Peter Wrote:Jullie zijn er te vroeg achter nu. Icon_evil

Port of Rotterdam Tournament heeft me wel gerust gesteld (waarom werd is trouwens niet afgeslagen waf? :razz: ). Feyenoord heeft een aardig elftal, maar kampioen worden ze met dit materiaal echt niet. Ze moeten eerst eens zorgen dat ze Makaay kunnen vinden, de achterhoede (Lucius, Vlaar, Bahia, de Cler) bestond uit alleen maar dienende spelers, maar was toch veruit de beste Feyenoord-linie. Zorgelijk als je kampioen wilt worden. Sahin liet wel leuke dingen zien, die komt wel in de basis terecht.

wat hebben jullie afgelopen tegen liverpool gedaan dan?

oftewel ligt natuurlijk ook aan de kracht van de tegenstander. Bahia wordt vervangen door Hofland en dan is de verdediging gewoon goed. Voorbereiding is uitstekend verlopen. 3 keer tegen een topteam gespeeld, 3 keer gelijk. Daarnaast mis je tegen chelsea en liverpool 5 minuten voor tijd een pingel dus die potjes had je zomaar kunnen winnen. En laten we nou niet doen of psv zo'n geweldige indruk maakte tegen die duitsers en vvv.
Belangrijkste is dat de Koef nog komt, als dat ten koste moet gaan van Drenthe dan moet dat maar. Er moet een spits bij, liefst ook nog wat versterking in de breedte. 10 miljoen voor drenthe is genoeg om dat te realiseren.
Quote:Daarnaast mis je tegen chelsea en liverpool 5 minuten voor tijd een pingel dus die potjes had je zomaar kunnen winnen.

Zeer zeker waar. Aan de andere kant moet je natuurlijk ook realiseren dat gisteren Liverpool een loepzuiver doelpunt is onthouden en (ook al gebeurt dat natuurlijk wel vaker) dat de scheids tegen Liverpool ook zijn ogen in de broekzak had, aangezien het in de verste verte geen pingel was....

Dat doet niets af aan de prestatie van Feyenoord, tis enkel een kanttekening. :wink:
Penalty was natuurlijk een lachertje, maar dat zegt meer over de bedroevende scheidsrechters hier dan over Feyenoord.
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:Pfff wat een goal van Ai Ai Satti...die zat er erg lekker in...2e goal vond ik een fout van de keeper.

Het is die vieze verrader niet gegund.

Wie is er hier nou een vieze verrader? Wees blij dat deze leuke gozer een half jaar bij jullie wilde komen spelen. Beetje vreemd om hem nu een verrader te noemen..........

IDD dat slaat echt nergens op.
centre court Wrote:
Peter Wrote:Jullie zijn er te vroeg achter nu. Icon_evil

Port of Rotterdam Tournament heeft me wel gerust gesteld (waarom werd is trouwens niet afgeslagen waf? :razz: ). Feyenoord heeft een aardig elftal, maar kampioen worden ze met dit materiaal echt niet. Ze moeten eerst eens zorgen dat ze Makaay kunnen vinden, de achterhoede (Lucius, Vlaar, Bahia, de Cler) bestond uit alleen maar dienende spelers, maar was toch veruit de beste Feyenoord-linie. Zorgelijk als je kampioen wilt worden. Sahin liet wel leuke dingen zien, die komt wel in de basis terecht.

wat hebben jullie afgelopen tegen liverpool gedaan dan?

oftewel ligt natuurlijk ook aan de kracht van de tegenstander. Bahia wordt vervangen door Hofland en dan is de verdediging gewoon goed. Voorbereiding is uitstekend verlopen. 3 keer tegen een topteam gespeeld, 3 keer gelijk. Daarnaast mis je tegen chelsea en liverpool 5 minuten voor tijd een pingel dus die potjes had je zomaar kunnen winnen. En laten we nou niet doen of psv zo'n geweldige indruk maakte tegen die duitsers en vvv.
Belangrijkste is dat de Koef nog komt, als dat ten koste moet gaan van Drenthe dan moet dat maar. Er moet een spits bij, liefst ook nog wat versterking in de breedte. 10 miljoen voor drenthe is genoeg om dat te realiseren.

Wat een waardeloze post zeg, scorebordjournalistiek ten top. Liverpool heb ik gezien (over de andere wedstrijden zal ik dus niks zeggen).. zij hadden gewoon met 1-5 kunnen en misschien wel moeten winnen. Feyenoord is in beiden helften alleen de laatste 5 minuten gevaarlijk op de helft van Liverpool geweest. Prompt een goal en een penalty als resultaat. 100% rendement. Schoten op doel Makaay door veldspel: 0. Bovendien meldt je wel de onterecht gegeven pingel maar niet de onterecht afgekeurde Liverpoolgoal. Zij waren gewoon niet 1 maar 2 of 3 maatjes te groot, maar het was dan ook NL-top 4 tegen Europese top-4. Ik vind het mooi dat heel Rotterdam weer schreeuwt om een titel, maar ik geef ze minder kans dan Ajax, AZ en PSV (al is het wel een niet te onderschatten voordeel dat ze ongeveer 10 wedstrijden minder hoeven te spelen dan PSV, Ajax en AZ en zich kunnen focussen op de titel). En omdat je toch PSV erbij haalt: wij hebben idd ook de zwakste spelers achterin, maar dat is dan ook de zwakste linie.
Peter Wrote:wij hebben idd ook de zwakste spelers achterin, maar dat is dan ook de zwakste linie.

:-k
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:wij hebben idd ook de zwakste spelers achterin, maar dat is dan ook de zwakste linie.

:-k

Feyenoord heeft ook de zwakste spelers achterin, maar daar acteert die linie toch het best. Dus daar moeten ze nog veel werk verzetten om ingespeeld te raken en Makaay eens minimaal 1x per duel te kunnen vinden (al is dat tegen Excelsior natuurlijk makkelijker dan tegen Porto, Chelsea en Liverpool).
Peter Wrote:Feyenoord heeft ook de zwakste spelers achterin, maar daar acteert die linie toch het best.

Gelukkig wel voor Feyenoord. Stel je voor dat de zwakste spelers achterin, voorin het beste zouden acteren.....
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Feyenoord heeft ook de zwakste spelers achterin, maar daar acteert die linie toch het best.

Gelukkig wel voor Feyenoord. Stel je voor dat de zwakste spelers achterin, voorin het beste zouden acteren.....

:lol:
Peter Wrote:
centre court Wrote:
Peter Wrote:Jullie zijn er te vroeg achter nu. Icon_evil

Port of Rotterdam Tournament heeft me wel gerust gesteld (waarom werd is trouwens niet afgeslagen waf? :razz: ). Feyenoord heeft een aardig elftal, maar kampioen worden ze met dit materiaal echt niet. Ze moeten eerst eens zorgen dat ze Makaay kunnen vinden, de achterhoede (Lucius, Vlaar, Bahia, de Cler) bestond uit alleen maar dienende spelers, maar was toch veruit de beste Feyenoord-linie. Zorgelijk als je kampioen wilt worden. Sahin liet wel leuke dingen zien, die komt wel in de basis terecht.

wat hebben jullie afgelopen tegen liverpool gedaan dan?

oftewel ligt natuurlijk ook aan de kracht van de tegenstander. Bahia wordt vervangen door Hofland en dan is de verdediging gewoon goed. Voorbereiding is uitstekend verlopen. 3 keer tegen een topteam gespeeld, 3 keer gelijk. Daarnaast mis je tegen chelsea en liverpool 5 minuten voor tijd een pingel dus die potjes had je zomaar kunnen winnen. En laten we nou niet doen of psv zo'n geweldige indruk maakte tegen die duitsers en vvv.
Belangrijkste is dat de Koef nog komt, als dat ten koste moet gaan van Drenthe dan moet dat maar. Er moet een spits bij, liefst ook nog wat versterking in de breedte. 10 miljoen voor drenthe is genoeg om dat te realiseren.

Wat een waardeloze post zeg, scorebordjournalistiek ten top. Liverpool heb ik gezien (over de andere wedstrijden zal ik dus niks zeggen).. zij hadden gewoon met 1-5 kunnen en misschien wel moeten winnen. Feyenoord is in beiden helften alleen de laatste 5 minuten gevaarlijk op de helft van Liverpool geweest. Prompt een goal en een penalty als resultaat. 100% rendement. Schoten op doel Makaay door veldspel: 0. Bovendien meldt je wel de onterecht gegeven pingel maar niet de onterecht afgekeurde Liverpoolgoal. Zij waren gewoon niet 1 maar 2 of 3 maatjes te groot, maar het was dan ook NL-top 4 tegen Europese top-4. Ik vind het mooi dat heel Rotterdam weer schreeuwt om een titel, maar ik geef ze minder kans dan Ajax, AZ en PSV (al is het wel een niet te onderschatten voordeel dat ze ongeveer 10 wedstrijden minder hoeven te spelen dan PSV, Ajax en AZ en zich kunnen focussen op de titel). En omdat je toch PSV erbij haalt: wij hebben idd ook de zwakste spelers achterin, maar dat is dan ook de zwakste linie.

1-5 kunnen en moeten worden? welke 5 kansen van Liverpool tel jij dan? Voorin zit 't bij Feyenoord nog niet top, maar daar wordt aan gewerkt(lees: koef). waar staat trouwens dat ik zeg dat psv de zwakste spelers achterin heeft staan? hoor je mij niet zeggen. wel apart dat je nu weer onder je steen vandaag komt nu psv 't goed heeft gedaan op een toernooi in rusland, na vvv en die moffen was je hier niet. psv is ook gewoon zeer wisselvallig, net als az en ook ajax draait nog niet top met de onbezette linkerflank. wordt gewoon een spannend seizoen zonder echte titelfavoriet.
Nec vanavond tegen Getafe.
Harry, ga je nog kijken? Hoe doet Nec het eigenlijk?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14