FTM Forum

Full Version: Oefenwedstrijden 2007/2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Quatro Wrote:
de nieuwe Wrote:
Quatro Wrote:k ga zo es ff kijke hoe me cluppie AZ in de pan gaat hakken...

Toch niet helemaal, ben ik bang :wink:

Quote:VV Nunspeet - AZ 1-7

he...we hebben voorgestaan... je wordt er alleen ontzettend dronken van...
Das ook niet onbelangrijk! :cheers:
Peter, waar blijft je bericht over verliezend Ajax? Of komt die nu niet omdat PSV ook niet zo'n denderend resultaat heeft neergezet?
utrecht 0-0 bij rust
wanneer irak de azie cup wint...speelt utrecht 1-1 tegen hammarby
kooltje Wrote:wanneer irak de azie cup wint...speelt utrecht 1-1 tegen hammarby

dit is toch gunstig voor het nederlands voetbal? vorig jaar moesten onze punten door 7 gedeeld worden (bedankt fc twatten :razz: ) dat blijft ons nu als het goed is bespaard.

en dat komt niet echt slecht uit in een jaar dat er toch al weinig punten gehaald zullen gaan worden, vermoed ik.

utrecht heeft weinig in europa te zoeken, is mijn bescheiden mening. net als twatten en grun.
Lamme Lennie Wrote:Peter, waar blijft je bericht over verliezend Ajax? Of komt die nu niet omdat PSV ook niet zo'n denderend resultaat heeft neergezet?

Sorry, was dit weekend 'zuupn en hoken' op de Zwarte Cross. Nog Tukkers die er ook waren? Leuk om een x mee te maken, maar wat een bende zeg.. :razz:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Peter, waar blijft je bericht over verliezend Ajax? Of komt die nu niet omdat PSV ook niet zo'n denderend resultaat heeft neergezet?

Sorry, was dit weekend 'zuupn en hoken' op de Zwarte Cross. Nog Tukkers die er ook waren? Leuk om een x mee te maken, maar wat een bende zeg.. :razz:

Was gisteren ook een reportage over....zwikkie boeren die zuipen, door de bagger banjeren en proberen lelijke wijven te neuken.....
Soort Lowlands maar dan met minder hippie's
Depor Wrote:Was gisteren ook een reportage over...

En Def P. of all people die daar ook rond liep

:Big Grin
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Peter, waar blijft je bericht over verliezend Ajax? Of komt die nu niet omdat PSV ook niet zo'n denderend resultaat heeft neergezet?

Sorry, was dit weekend 'zuupn en hoken' op de Zwarte Cross. Nog Tukkers die er ook waren? Leuk om een x mee te maken, maar wat een bende zeg.. :razz:

Haha, zoep'n in de achterhoek.
Ik ben nog nooit bij de Zwarte Cross geweest, niet helemaal 'my cup of thea'. Maar toch, als vrienden er een keer heen gaan ga ik zonder twijfel mee.
D'r an met de lippe Wrote:Ik ben nog nooit bij de Zwarte Cross geweest, niet helemaal 'my cup of thea'.

[gay]
Wat voor cup heeft Thea dan?
Depor Wrote:Wat voor cup heeft Thea dan?

Het zal wel TT zijn
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Peter, waar blijft je bericht over verliezend Ajax? Of komt die nu niet omdat PSV ook niet zo'n denderend resultaat heeft neergezet?

Sorry, was dit weekend 'zuupn en hoken' op de Zwarte Cross. Nog Tukkers die er ook waren? Leuk om een x mee te maken, maar wat een bende zeg.. :razz:

Ik zat een weekendje op Ameland dom te zuipen.
De zwarte cross wil ik zeker een keer meemaken. Kwamen er weer blote wijven op de motor de bult af denderen?
Vret Mien Gras Wrote:Ik zat een weekendje op Ameland dom te zuipen.

Verstandig, ik zou de regio ook ontvluchten tijdens de open dag van fct :wink:
De regen en de zwarte cross zou wel de reden zijn geweest dat er slechts 15.000 man waren. Met een beetje geluk (in de vorm van mooi weer) gaat Heracles dit volgende week overtreffen! Mja, wij zijn dan ook de regerende kampioen van Twente :razz:
D'r an met de lippe Wrote:De regen en de zwarte cross zou wel de reden zijn geweest dat er slechts 15.000 man waren.

Offtopic: De Zwarte cross was in ieder geval WEL geslaagd, ondanks de vele regen.. :8:
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Peter, waar blijft je bericht over verliezend Ajax? Of komt die nu niet omdat PSV ook niet zo'n denderend resultaat heeft neergezet?

Sorry, was dit weekend 'zuupn en hoken' op de Zwarte Cross. Nog Tukkers die er ook waren? Leuk om een x mee te maken, maar wat een bende zeg.. :razz:

Ik zat een weekendje op Ameland dom te zuipen.
De zwarte cross wil ik zeker een keer meemaken. Kwamen er weer blote wijven op de motor de bult af denderen?

pleonasme
Gisteren op sbs6 wat beelden gezien, leek wel een meeting voor mensen met 3 werkende hersencellen :razz:
Ricochan Wrote:Gisteren op sbs6 wat beelden gezien, leek wel een meeting voor mensen met 3 werkende hersencellen :razz:

http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/53...index.html
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Gisteren op sbs6 wat beelden gezien, leek wel een meeting voor mensen met 3 werkende hersencellen :razz:

http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/53...index.html

Haha had het filmpje ook gezien voordat we gingen. Het meest smerige van de Zwarte Cross speelt zich gelukkig op de campings af, de vooroordelen die ik door dat filmpje had zijn voor mij dan ook niet helmaal bevestigd. Er wordt veel meer gezopen dan het filmpje doet vermoeden en volgens mij veel minder geneukt (al liepen er zeker een berg boerenhoeren rond). Wij waren als niet-boeren (ik woon nu eenmaal in brabant en ben fan van PSV maar verder ben ik toch echt geen boer zoals je ze op de Cross ziet :p) die het gewoon een keer mee willen maken) gelukkig zo slim om een camping op 5 km van het festival te boeken, lekker rustig. Verrassend was dat 'hoken' zo'n rage is bij die boeren daar, ik had er echt nog nooit van gehoord.

Jij was er zeker zondag jansoe? Ik alleen zaterdag.. geen regenbui gehad (alleen toen we net op de camping waren 's nachts en 's ochtends in de stromende regen moeten inpakken op zondag). Festival is zeker een aanrader voor iedereen, gewoon om eens mee te maken. Zou er zelf zo nog een keer heengaan, maar never nooit 3 dagen op rij en op de festivalcamping. Dead
Lamme Lennie Wrote:Peter, waar blijft je bericht over verliezend Ajax? Of komt die nu niet omdat PSV ook niet zo'n denderend resultaat heeft neergezet?

Ach, jullie hebben Colin toch definitief binnen? Dan zullen jullie wel kampioen worden! En das maar goed ook want na dit seizoen houdt je met de vertrekkende Stam, Davids, Sneijder, Heitinga en Huntelaar een zootje amateurs over en dan kun je nog zoveel geld hebben daar maak je niks van de seizoenen erop. :wink:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Gisteren op sbs6 wat beelden gezien, leek wel een meeting voor mensen met 3 werkende hersencellen :razz:

http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/53...index.html

Haha had het filmpje ook gezien voordat we gingen. Het meest smerige van de Zwarte Cross speelt zich gelukkig op de campings af, de vooroordelen die ik door dat filmpje had zijn voor mij dan ook niet helmaal bevestigd. Er wordt veel meer gezopen dan het filmpje doet vermoeden en volgens mij veel minder geneukt (al liepen er zeker een berg boerenhoeren rond). Wij waren als niet-boeren (ik woon nu eenmaal in brabant en ben fan van PSV maar verder ben ik toch echt geen boer zoals je ze op de Cross ziet :p) die het gewoon een keer mee willen maken) gelukkig zo slim om een camping op 5 km van het festival te boeken, lekker rustig. Verrassend was dat 'hoken' zo'n rage is bij die boeren daar, ik had er echt nog nooit van gehoord.

Jij was er zeker zondag jansoe? Ik alleen zaterdag.. geen regenbui gehad (alleen toen we net op de camping waren 's nachts en 's ochtends in de stromende regen moeten inpakken op zondag). Festival is zeker een aanrader voor iedereen, gewoon om eens mee te maken. Zou er zelf zo nog een keer heengaan, maar never nooit 3 dagen op rij en op de festivalcamping. Dead


Hoken bestaat al meer dan 30 jaar. Dat is geen rage [-X , dat is cultuur, lees maar:

Quote:Normaal - Hoken is normaal

Wie niet wet wat hoken is
Die wet echt niet wat ie mist
Hoken op de motor deur 't zand
I-j hokt iedereen an de kant
Hokende piraten hokt deur de loch
Zie wisten best dat dat niet moch
's Oavens hoken bi-j een goei-jen band
Idioot a-j dat niet kent

Hoken is, hoken is, hoken is, is normaal

Umdat hoken lekker is
Zei Kapitein Hoken heel beslist
Echte hokers gif nergens um
Zie weet eiges best woarum

Hoken is, hoken is, hoken is, is normaal

Soms dan is 't helemoal mis
Dan wet niemand wat hoken is
Iedere keer vroagt ze mien dan weer
Woarum goat jullie toch zo tekeer

Dan zeg ik: he hee hee hee; ik zeg: heeee
Hoken, hoken, oho hoken

Moar ens zal 't hoken oavergaan
Inplaats van een ander die hier had estoan
Moar as ze later dan van ow zegt
't Was gin hoken dan is 't pas slecht

Hoken is, hoken is, hoken is, is normaal
Hoken is, hoken is, hoken is, is normaal
Hoken is, hoken is, hoken is, is normaal
Hoken is, hoken is, hoken is, is normaal
Bredanaar Wrote:lees maar

Ik versta geen provinciaals... vertaal het eens voor me
als dat cultuur is dan ben ik een cultuurbarbaar.
Hoe dan ook: Bennie Jolink is en blijft natuurlijk een supertoffe boer =D>
Peter Wrote:Jij was er zeker zondag jansoe?

Neen. Jansoe was er het gehele weekend, niet op de camping, maar op het rennerskwartier. :wink: Ik heb zelf nog even een of twee rondjes over de baan gecrosst zaterdag en zondag....

Ricochan Wrote:Gisteren op sbs6 wat beelden gezien, leek wel een meeting voor mensen met 3 werkende hersencellen :razz:

Tut tut tut. NIet over oordelen, Rico, als je er nog nooit geweest bent..

Vret Mien Gras Wrote:De zwarte cross wil ik zeker een keer meemaken. Kwamen er weer blote wijven op de motor de bult af denderen?

Nee, voor zover ik weet niet. Maar dat kan ook komen doordat ik zelf mee crosste en dus niet overal op kon letten, helaas...

O ja, het is trouwens geen hoken, maar høken...
En daarbij: Zo goed als iedereen høkt in zijn dan wel haar leven...
Høken is namelijk gewoon een achterhoeks woord voor het maken van plezier...
Quote:Oefenwedstrijden dinsdag:

TOP Oss - NEC 2-2
Worm, Holman
FC Twente - Skoka Xanthi (Gr) 2-1
Denneboom, Hersi
Helmond Sport - Roda JC 3-1
Van Tornhout

vv Hunsingo - FC Groningen 0-15
DOTO - Excelsior 1-3

NEC en Excelsior dubieus. Roda redelijk hard onderuit tegen Helmond Sport....
Jansoe Wrote:Tut tut tut

[gay]
Jansoe Wrote:Høken is namelijk gewoon een achterhoeks woord voor het maken van plezier...

[gay]
Mukkus Wrote:
Jansoe Wrote:Høken is namelijk gewoon een achterhoeks woord voor het maken van plezier...

[gay]
Papegaai.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14