FTM Forum

Full Version: Montreal Masters
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
sp Odesnik
Russell heeft opgegeven.
Alle tweede services zijn voor Federer. Maar Ivo serveert 83 % in, dus leeft hij nog. 1 ace per game nu ongeveer.
8 en de tb moet nog beginnen.
En even een tussensprint naar 13.....

Kom op Ancic!!
Odesnik houdt zijn hoofd niet koel en verslaat zich :letitallout:
nog 1 bp bij 5-5
deuce =D>
3e bp
weer een onnodige fout #-o
En met super veel mazzel pakt hij het bp :letitallout:
niet te geloven.

wat een KUTTTTT WEEK
=D>
Ik juich puur voor de poll Buurs. TM is net zo k*t.
Juan Zueco Wrote:Ik juich puur voor de poll Buurs. TM is net zo k*t.

pfff, het maakt mij allemaal niet meer uit.
te slecht voor woorden.
balen van blake zeg...anders gewoon een boven gemiddelde week..nu onder gemiddeld.

wel lekker dat ferrer en karlo verliezen en dat roddick en dancevic prima overwinningen boeken. Als PHM van Ancic wint valt de schade mee.
CC gaat van underdog gisteravond ineens erg lekker door een paar goede uitslagen. helaas had hij wel ferrer...maar hij hefet troef verdasco.

Wel weer verder in de poll..tegen adje maakt het extra lekker Wink...waar zit ie eigenlijk??!
Haase pas na ancic PHM....daar ga ik niet op wachten. Als Robin wint doet hij me een zeer groot plezier
Tripplexxx Wrote:
Overdune Wrote:Het lastige van dit toernooi is wat te denken van mensen als Gasquet, Ljubicic, Djokovic, Berdych, Gonzo, etc. Ze hebben al weken geen toernooi meer gespeeld.

Heb je je antwoord nu? :wink:

:lol:

Heb ook geen van hen in m'n team. Voor Djoko ben ik wel bang trouwens..
Haase verliest met 2-6, 6-3 en 1-6. Hij oogde vermoeid. Goede tweede set. Derder set meteen gebroken. Kwam bij 1-3 nog op 15-30, maar verloor die game en daarna zijn service. Op 1-5 maakte hij het nog wel even klien beetje spannend, maar het was gebeurd.

Mooi toernooi en goed ervaring opgedaan. Dit biedt persectief voor de toekomst.
Jammer van Ferrer. Dat Verdasco en Mathieu winnen is goed. Haase weer uitstekend gedaan, jammer dat ie nog net iets te kort kwam.
de belangrijkste potten in de 3e ronde zijn zeker baghdatis-roddick en mathieu-nadal. hoop dat 1 van beide eerstgenoemde spelers kan verrassen.
Tripplexxx Wrote:Haase verliest met 2-6, 6-3 en 1-6. Hij oogde vermoeid. Goede tweede set. Derder set meteen gebroken. Kwam bij 1-3 nog op 15-30, maar verloor die game en daarna zijn service. Op 1-5 maakte hij het nog wel even klien beetje spannend, maar het was gebeurd.

Mooi toernooi en goed ervaring opgedaan. Dit biedt persectief voor de toekomst.

Nog even flink aan de conditie werken dan.
Mooi resultaat deze week en nu op naar de US Open!

Wordt het geen tijd voor een eigen draad voor Robin?
Rafa =D>
Hielp natuurlijk wel een beetje dat Marat 52 onnodige fouten slaat.... :eeeek:
Kraai Wrote:Rafa =D>
Hielp natuurlijk wel een beetje dat Marat 52 onnodige fouten slaat.... :eeeek:
ja en twee setpoints miste op 6-5 op service van rafa.
daarna gaf safin het min of meer op.
mathieu pakt nadal gewoon natuurlijk. Icon_twisted
Haas meteen gebroken..kom op tommy!
Dramatisch begin van Haas, kom op Thomas! Zeker ook omdat ik zo'n gruwelijke hekel heb aan die Stepanek, ik kan echt niet naar die gast kijken.
stepanek mist een bp voor de dubbele break. als ie zo serveert en volleert als tegen gonzo dan wordt ie vandaag weer niet gebroken.
centre court Wrote:stepanek mist een bp voor de dubbele break. als ie zo serveert en volleert als tegen gonzo dan wordt ie vandaag weer niet gebroken.
mag ik je eraan herinneren dat gonzo 1 bp tegen kreeg en steppie 8
bp davy. toch wel heel belangrijk dat hij ook deze partij weer wint. youzhny is veel vaker gekozen dan ik dacht. ik de top 25 echter maar 1x.
Haas komt er nu beter in, maar maakt de rally's nog niet af.
Davy breakt, dat is gunstig.
kooltje Wrote:
centre court Wrote:stepanek mist een bp voor de dubbele break. als ie zo serveert en volleert als tegen gonzo dan wordt ie vandaag weer niet gebroken.
mag ik je eraan herinneren dat gonzo 1 bp tegen kreeg en steppie 8

:lol:

maar juist op die punten was hij geweldig. hij lijkt geen zenuwen te kennen.
davy breakt =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19