FTM Forum

Full Version: Montreal Masters
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
benneteau eruit...evenveel gekozen als jarkko
waarom zoveel mensen voor ancic gegaan? die speelde in februari voor t laatst
prima james!!
kooltje Wrote:waarom zoveel mensen voor ancic gegaan? die speelde in februari voor t laatst

vrij zeker van 7 punten voor 765 euro. Daarna mag hij eruit tegen Mathieu.
commentaren van haase en berdych.

Haase: "I played Davis Cup against him last year. Then he was too good. I wasn't ready for him. And now I knew how it's like. I mean, I've played a couple of big matches this year, so main draw events, ATP tournaments. I knew what to expect. I was ready for it. I think I played a good match. I did the good things."

Berdych: "I was a little bit surprised because I played him last year on the Davis Cup match on September and it was absolutely different match and I have to say for his side that he make a big step forward. He was playing really well today... I've been practicing here since Wednesday. I was feeling well. All the practice was fine."
karlo geen motivatie omdat hij tweede ronde tegen roger zou moeten? hij verliest iig set 1 van mirnyi..6-4
lekker druk hier tijdens een masters toernooi
kiefer miste de bps in het begin van de eerste set...daarna is djoko iets beter gaan spelen en trekt hij de wedstrijd naar zich toe.

murray wint bij zijn comeback tegen de zwakke ginepri

karlo wint de tweede set met 6-3 en nu aan begin derde set...1-1
Hmm Ginepri heb ik nog overwogen, gelukkig toch links laten liggen.

Verder een snelle opgave van Soderling...
ja erg raar die opgave...begon goed met een 2-0 voorsprong
vervelend voor haggemans en scholten...komt die sheet nu nog steeds zo snel Wink
Mist Wrote:Hmm Ginepri heb ik nog overwogen, gelukkig toch links laten liggen.

Verder een snelle opgave van Soderling...

Ik dacht ik waag het nog 1x keer met die vent, Murray stelt z'n comeback al tijden uit, dus hoopte nog op een late afzegging, een LL en dan een Q in ronde 2. Maar ik had het moeten weten natuurlijk.
jammer...gonzo pakt de tb met 7-2 na een set zonder breaks.
chela pakt de eerste set...lekker...verdasco toch een paar keer gekozen...
stepanek valt me een beetje tegen, had gedacht dat ie gonzo in straight zou verslaan.

chela serveert op *5-3 voor de set maar nu van 30-0 naar BP tegen. Break 'm Nando.
je hebt geen best team cc
dat valt nog te betwijfelen kool. is nu nog niks van te zeggen.
ik hoop dat je een goed team hebt hoor...maar zie geen speler die de kwartfinale gaat halen
verdasco werkt 5 bps weg in de openingsgame van de 2e set. break 'm nu zelf dan!
kooltje Wrote:ik hoop dat je een goed team hebt hoor...maar zie geen speler die de kwartfinale gaat halen

ik zie er een aantal die een zeer goede kans maken.
4-3 stepanek
wie dan?
verdasco ineens met debreak na 40-15
kooltje Wrote:wie dan?
verdasco ineens met debreak na 40-15

klasse nando!

Spelers uit mijn team die een kans hebben op een kwartfinaleplaats zijn: hewitt, wawrinka, stepanek, Ferrer en Mathieu.
3-0 nando. dat ziet er al beter uit.
wat is chela aan het doen? elke game voor en elke game verliezen
*4-0 verdasco! =D>

Op naar de 3e set.

steppie 5-5. TB komt eraan.
steppie heeft het zwaar
kooltje Wrote:steppie heeft het zwaar

moet een paar keer over deuce. als ie deze game wint heeft ie de TB vast op zak maar dan moet ie 'm wel beter spelen als in de 1e set.
6-5 steppie. break 'm voor de set dan.

chela is 't een beetje kwijt.
TB bij steppie. ik ben er bang voor, maar wat zou 't belangrijk zijn als ie deze wint.
hup stepanek!...chela kom op even serieus
**2-1 steppie. op naar de 4-1 nu dan.
3-1 kom op!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19