FTM Forum

Full Version: Transfers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Das ook een heerlijk sp[elertje. Welk land?
gittermaster Wrote:Das ook een heerlijk spelertje. Welk land?
Deutschland! Na dit seizoen ga ik nog twee seizoenen door met vleugel en dan switchen naar...? In ieder geval genoeg mogelijkheden met deze speler.
Zie hier mijn laatste aankoop. Had in mijn hoofd max 2,75 miljoen en had eerlijk gezegd niet gedacht dat dit zou lukken, maar voor 2,7 toch binnen gehaald...

Micha van Korstanje (50765248)
27 jaar en 61 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

Volgende verjaardag: 05-03-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 84 930
Loon: 27 490 €/week
Eigenaar: gittermaster
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitmuntend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: waardeloos
Das een mooie koop, Gitter.
Ik krijg verdomme mijn mids maar niet verkocht. Een 18-jarige uitstekend PM krijg ik niet verkocht voor 275K... Sad

Nu maar voor de derde poging: 250K.
Zoals ik al eerder heb aangegeven AD... Ze zijn echt interessanter met minimaal redelijk passing erbij, of eventueel vleugel.
Begin investering kan beter iets hoger liggen
Als ik ze nu niet verkocht krijg, ga ik ook wel wat weekjes trainen op passen. Zoals ik al zei, heb ik het geld niet nodig, maar ik wil gewoon knakkers terugkopen die wat meer bijstats hebben als ik ze begin met trainen.
Je kunt redelijk goedkoop een middenvelder met bijvoorbeeld uitstekend of formidabel passing kopen wanneer hij zwak of matig pm heeft. Zeker voor relatief nieuwe teams is dit een interessante trainnee. uitstekend/uitstekend is voor een beginnend team niet te doen en valt relatief weinig winst op te halen.
Bedankt voor de goede tip, daar had ik nog niet aan gedacht namelijk!
Graag gedaan!
Spijkers met koppen, meteen een 18-jarige gast gekocht voor 300K met redelijk PM en bijna uitstekend passen (staat op 7.9 in PSICO-waarde). Volgens mij wel een goede deal. Nu maar hopen dat ie een beetje hoog staat in redelijk PM en snel popt naar goed.
Let wel dat psico, minder nauwkeurig is als 2 stats dicht bij elkaar liggen...
Maar op zich is t wel redelijk betrouwbaar
Ik zie net dat gasten met redelijk PM en uitstekend passen voor 500K weggaan. Kan ik dan beter een week trainen op passen en deze gast doorverkopen? Of geduld hebben en mee laten trainen met PM en later een keer trainen op passen? Hij wordt over twee weken 19...
Mijn grootste fout wat ik in mijn eerste paar seizoenen heb gemaakt is dat je veelste ongeduldig was.
Ik zou je adviseren om gewoon dergelijke speler door te trainen. Kijk bijv. naar een speler met uitstekend pm en passen opleverd. Dan kun je echte stappen voorwaarts mee maken.
mee eens. Train m naar uitstekend of formidabel passen en formidabel pm.
Met een beetje mazzel 2 seizoenen en dan levert ie 1,8m op ofzo.
Doe dit met 3 trainnees en die andere 3 blijven in je team en je hebt goed geinvesteerd...
Of doet t er met 2 en houd 1 plek vrij om te skilltraden
Je bedoelt 3 van zulke mids aanschaffen en mijn eigen 3 beste mids houden en gewoon doortrainen?
En dan nog 4 mindere goden voor de vleugels?

En ik hoef er niet op te letten dat ik hem voor zijn 20e moet verkopen?
Ad Wim Wrote:Je bedoelt 3 van zulke mids aanschaffen en mijn eigen 3 beste mids houden en gewoon doortrainen?
En dan nog 4 mindere goden voor de vleugels?

En ik hoef er niet op te letten dat ik hem voor zijn 20e moet verkopen?

je kan spelers prima doortrainen tot hun 21/22/23ste, duurt dan wel wat langer uiteraard, maar doortrainen op bijstats op iets oudere leeftijden kan zeker nog rendabel zijn...
Bedankt allemaal!

Ik merk ook dat de prijzen exponentioneel omhoog gaan naarmate de stats beter worden. En nu ik een beetje geld heb, kan ik dus ook een stuk betere trainees aankopen. En dat levert uiteindelijk alleen nog maar meer op Big Grin
Ad Wim Wrote:Bedankt allemaal!

Ik merk ook dat de prijzen exponentioneel omhoog gaan naarmate de stats beter worden. En nu ik een beetje geld heb, kan ik dus ook een stuk betere trainees aankopen. En dat levert uiteindelijk alleen nog maar meer op Big Grin

Welkom in de wondere wereld van HT Wink
edit
gittermaster Wrote:Zie hier mijn laatste aankoop. Had in mijn hoofd max 2,75 miljoen en had eerlijk gezegd niet gedacht dat dit zou lukken, maar voor 2,7 toch binnen gehaald...

Micha van Korstanje (50765248)
27 jaar en 61 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Koppen

Volgende verjaardag: 05-03-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 84 930
Loon: 27 490 €/week
Eigenaar: gittermaster
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitmuntend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: waardeloos

Ik zie nu dat ik m heb gekocht van de U20 coach en dat is een poulegenootje van Devlin... Hij heeft dus ff wat geld om zich te versterken Dev. Wink
gittermaster Wrote:Ik zie nu dat ik m heb gekocht van de U20 coach en dat is een poulegenootje van Devlin... Hij heeft dus ff wat geld om zich te versterken Dev. Wink

dat heeft hij al gedaan, hij heeft een middenvelder van maarliefst 5.0 miljoen gekocht, Silvis genaamd...heeft de nodige wedstrijden voor Nederland U20 gespeeld...de stats van de betreffende speler zijn mij helaas onbekend

Quote:Sije Silvis
TSI = 113 620, 21 jaar en 68 dagen, goed in vorm
Heeft goed ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Loon: 41 230 €/week

deze speler is nadat hij gepulled is verkocht voor meer dan 9 miljoen
Quote:20-08-2006 Fabios Knights of the H 9 180 000 € 6 820
de tering... 21 jaar en goed ervaring.... damn, zal echt wel een heerlijk spelertje zijn.
Pakt nu al in goede vorm 7 sterren en loon van 41k. Wat een speler
gittermaster Wrote:de tering... 21 jaar en goed ervaring.... damn, zal echt wel een heerlijk spelertje zijn.
Pakt nu al in goede vorm 7 sterren en loon van 41k. Wat een speler

maar is zo'n speler 5.0 miljoen waard? ik denk het niet...hoe zullen de stats van deze speler zijn?
ik verwacht bovennatuurlijk/reusachtig Pm met uitstekend/formidabel passen

een vergelijkbare speler van 26/27 jaar met dezelfde ervaring koop je voor 2 miljoen minder
Ja, da's de beste jeugdpull ooit in Nederland. Werd ooit gepulld met uitstekend PM, uitstekend scoren, goed passen en redelijk verdedigen (uit m'n hoofd). Is nog na te lezen in een persbericht van degene die 'm ooit pullde. Die gast ving er destijds inderdaad ruim 9 miljoen voor, sindsdien houd ik 'm in de gaten Wink.
Ik kwam Sije Silvis vorig seizoen tegen toen ik op zoek was naar een Nederlandse reusachtige middenvelder met minimaal formidabel passen, specialty koppen, minimaal matig ervaring en niet ouder dan 26 jaar. En dat alles voor onder de 2,2 miljoen. Silvis bleek financieel net niet haalbaar. :razz:

Dev, ik meen dat hij toen een briljante pass had en dus reusachtig PM. Maar da's nu bijna een seizoen geleden.
Creatief met Hattrick financien......Gitter bedankt!

(Leg later wel uit waarom.....)
Graag gedaan Muk en het was zeker creatief Smile
Speler is binnen....Verantwoord Frituren presenteert de nieuwe spits:

Quote:Elio van Cosburgh
TSI = 95 150, 28 jaar en 66 dagen, goed in vorm
Heeft formidabel ervaring en is een slecht leider [Technisch]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: briljant
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: reusachtig Spelhervatting: buitenaards

Nu de uitleg. Deze speler kostte 3.600.000 euro. Ja, weet ik, dat is veel geld. Ik had een bod nodig op een speler van me, dus ik wist dat gittermaster nog wat slappe was had. 'We' kwamen 60.000 tekort. Hij zet zijn jeugdopleiding van 20k naar 0k. Nog steeds een gat van 40.000 euro. Ik bied op zijn jeugdspeler die te koop staat, 40k. Gitter bieden op mijn speler...nog niet. Rekenfoutje. Loon hadden we mee moeten tellen. Ik verhoog mijn bod naar 45.000.....oftewel, hogere wiskunde bijna om wat geld bij elkaar te schrapen. Maar het is gelukt!

Teveel geld voor een meer dan fantastische speler!
Juist ja, dat zijn spitsen die het leuk maken Smile. Wat kost dat per week?