FTM Forum

Full Version: ATP Fantasy Tennis
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Lijkt me een leuk spel, volgens mij hebben we vorig jaar niet meegedaan. Begint in MC, ik heb me indmiddels ingeschreven. Het lukt me alleen nog niet om een subleague aan te maken...

Wie doet er mee?
link?
Beetje creativiteit Kolemans Wink

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://fantasy.atptennis.com/">http://fantasy.atptennis.com/</a><!-- m -->
haha stom van me...
ik ben van de partij
geen budget...
je mag speler maar vijf keer kiezen over heel het jaar
8 singelspelers
1 dubbelteam

leuk...
subleague lukt ook mij niet
Lijkt mij ook leuk. Je moet dus wel echt vooruit denken.

Ik zie alleen geen exacte deadline, dus tot wanneer je kunt wisselen. Maandag ergens, maar hoe laat...
0:00 van zondag op maandag denk ik
Hmm heb even een team gemaakt, maar zo leuk is dit toch niet? Je hebt helemaal geen budget ofzo
hoe kan je nou een team gemaakt hebben zonder loting?
Maar je hebt dus wel een beperking tot 8 spelers en je kunt dus niet wekelijks Federer, Nadal en Djokovic kiezen...

Het lijkt mij dus wel leuk. Ik denk dat heel veel mensen goed zullen beginnen maar dan aan het eind van het jaar keihard gaan zakken omdat ze de toppers al op gebruikt hebben.
Haha ik heb eerlijk gezegd de regels niet eens doorgelezen en gewoon eens 8 spelers aangeklikt. Heb nog niet eens een idee hoe het precies werkt dus zal me er van t weekend eens in gaan verdiepen.
Heb me ingeschreven. Dat wordt Fedex, Djoko en Nadal alleen in de GS's dus :Big Grin ! (Zoals iedereen wel zal doen...!)
Nou, er zijn nog maar 3 GSs, dus je kunt ze ook nog elders inzetten Wink

En ik denk niet dat ik Nadal op Wimbledon en de US Open ga inzetten. Ik ga maar voor de komende TMSs plus RG en daarna heeft die drol zijn werk wel gedaan :Big Grin
En ik denk ook niet dat ik Federer in ga zetten in het komende gravelseizoen...
Ik ga Schwank volgende week weer proberen :wink:
Die staat niet in de top 100 :Big Grin
Jammer voor jullie mannen. Ik heb me ook ingeschreven.... :wink:
:cry:
Nalbandian, David
Nadal, Rafael
Murray, Andy
Monfils, Gael
Gasquet, Richard
Ferrer, David
Davydenko, Nikolay
Almagro, Nicolas
Bryan & Bryan

Toch meteen voor de grote namen gegaan..blijkt uit verleden dat die het altijd goed doen hier.
let op dat de deadline om 11uur is!
subleague heet FTM
11 uur vanmorgen of 11 uur vanavond kool?
Ik zou Nalbandian en zeker Murray niet nemen. Er komen nog wel toernooien waar je ze beter kunt gebruiken.
kut spel. waarom de deadline al om 11uur :-& :dodgy: .. daar ga ik al
Echt?! Is deadline al geweest?! :cry:
lijkt er wel op. gelukkig heb ik wel een team staan. maar 't houdt niet over.
Oh nee, gelukkig, dat was van die Bracket Challenge en die heb ik gelukkig gisteravond nog even ingevuld.

Hiervoor ligt de deadline morgen, maar ik kan nergens vinden hoe laat precies...
Godverdegodver, deadline lag dus wel op vandaag 11 uur, tering, begint lekker zo. Overal staat dat het op maandag zou beginnen en niemand heeft het hier ook eerder gezegd. Ik had er zo'n zin in :cry:
Enige positieve wat ik er dan maar uithaal is dat het in deze opzet niet zo'n ramp is om een week te missen volgens mij, aangezien je nu je spelers wel gewoon nog steeds 5x kan gebruiken. Maar ja, kut begin op zondag...
dat is wel heel erg positief ad :lol:
ik ging gelukkig om half elf eens kijken
2 van mijn 8 troeven liggen er in de 1e ronde al uit. :|
Starace en Acasuso Undecided
ik heb moya :8:
Pages: 1 2 3