The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ATP Fantasy Tennis
#1
Lijkt me een leuk spel, volgens mij hebben we vorig jaar niet meegedaan. Begint in MC, ik heb me indmiddels ingeschreven. Het lukt me alleen nog niet om een subleague aan te maken...

Wie doet er mee?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
link?
Reply
#3
Beetje creativiteit Kolemans Wink

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://fantasy.atptennis.com/">http://fantasy.atptennis.com/</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
haha stom van me...
ik ben van de partij
Reply
#5
geen budget...
je mag speler maar vijf keer kiezen over heel het jaar
8 singelspelers
1 dubbelteam

leuk...
subleague lukt ook mij niet
Reply
#6
Lijkt mij ook leuk. Je moet dus wel echt vooruit denken.

Ik zie alleen geen exacte deadline, dus tot wanneer je kunt wisselen. Maandag ergens, maar hoe laat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
0:00 van zondag op maandag denk ik
Reply
#8
Hmm heb even een team gemaakt, maar zo leuk is dit toch niet? Je hebt helemaal geen budget ofzo
Reply
#9
hoe kan je nou een team gemaakt hebben zonder loting?
Reply
#10
Maar je hebt dus wel een beperking tot 8 spelers en je kunt dus niet wekelijks Federer, Nadal en Djokovic kiezen...

Het lijkt mij dus wel leuk. Ik denk dat heel veel mensen goed zullen beginnen maar dan aan het eind van het jaar keihard gaan zakken omdat ze de toppers al op gebruikt hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Haha ik heb eerlijk gezegd de regels niet eens doorgelezen en gewoon eens 8 spelers aangeklikt. Heb nog niet eens een idee hoe het precies werkt dus zal me er van t weekend eens in gaan verdiepen.
Reply
#12
Heb me ingeschreven. Dat wordt Fedex, Djoko en Nadal alleen in de GS's dus :Big Grin ! (Zoals iedereen wel zal doen...!)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#13
Nou, er zijn nog maar 3 GSs, dus je kunt ze ook nog elders inzetten Wink

En ik denk niet dat ik Nadal op Wimbledon en de US Open ga inzetten. Ik ga maar voor de komende TMSs plus RG en daarna heeft die drol zijn werk wel gedaan :Big Grin
En ik denk ook niet dat ik Federer in ga zetten in het komende gravelseizoen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Ik ga Schwank volgende week weer proberen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
Die staat niet in de top 100 :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Jammer voor jullie mannen. Ik heb me ook ingeschreven.... :wink:
Reply
#17
:cry:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Nalbandian, David
Nadal, Rafael
Murray, Andy
Monfils, Gael
Gasquet, Richard
Ferrer, David
Davydenko, Nikolay
Almagro, Nicolas
Bryan & Bryan

Toch meteen voor de grote namen gegaan..blijkt uit verleden dat die het altijd goed doen hier.
let op dat de deadline om 11uur is!
Reply
#19
subleague heet FTM
Reply
#20
11 uur vanmorgen of 11 uur vanavond kool?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Ik zou Nalbandian en zeker Murray niet nemen. Er komen nog wel toernooien waar je ze beter kunt gebruiken.
Reply
#22
kut spel. waarom de deadline al om 11uur :-& :dodgy: .. daar ga ik al
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
Echt?! Is deadline al geweest?! :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
lijkt er wel op. gelukkig heb ik wel een team staan. maar 't houdt niet over.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
Oh nee, gelukkig, dat was van die Bracket Challenge en die heb ik gelukkig gisteravond nog even ingevuld.

Hiervoor ligt de deadline morgen, maar ik kan nergens vinden hoe laat precies...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Godverdegodver, deadline lag dus wel op vandaag 11 uur, tering, begint lekker zo. Overal staat dat het op maandag zou beginnen en niemand heeft het hier ook eerder gezegd. Ik had er zo'n zin in :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Enige positieve wat ik er dan maar uithaal is dat het in deze opzet niet zo'n ramp is om een week te missen volgens mij, aangezien je nu je spelers wel gewoon nog steeds 5x kan gebruiken. Maar ja, kut begin op zondag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
dat is wel heel erg positief ad :lol:
ik ging gelukkig om half elf eens kijken
Reply
#29
2 van mijn 8 troeven liggen er in de 1e ronde al uit. :|
Starace en Acasuso Undecided
Reply
#30
ik heb moya :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: