FTM Forum

Full Version: Bangkok / Beijing
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Was nog geen topic, dus bij deze dan maar.

Lekker Soderling :-({|=
robredo al 9 of 10 mp gemist
volgende mp wel raak helaas
Uitstekend =D>
Helaas, mijn opvuller Berrer ligt eruit. Maar anders had ik Becker of Soeda genomen, dus niet zo'n ramp.

Apart dat Robredo zo vaak gekozen is...
Waarom is dat apart? 8 zekere punten, en als hij door de QF komt waarschijnlijk een finaleplaats....
Hoezo 8 zekere punten? Zo in vorm is ie nou ook weer niet. Ik moet het nog zien tegen Lee...
En een finaleplaats lijkt me helemaal opportunistisch.
Lee wint behalve van onze Nederlandse "helden" van helemaal niemand sinds mei. Die is dramatisch in vorm en logischerwijs ver weggezakt op de ranking.

Ik zie alleen Ferrer als obstakel richting finale.
En Gasquet dan?

En vergeet niet dat Robredo voor de verrassende US Open ook van helemaal niemand won op HC...
Gasquet? :lol: Vind ik toch het lachtertje van dit jaar.

En idd, Robredo op HC is geen topper, maar met deze loting de meest logische keuze imo.
Sinds Wimbledon is Gasquet gewoon weer goed bezig, minstens net zo goed als Robredo.

Voor 1300 en gezien zijn wisselvalligheid lijkt het me geen logische keuze, maar we zullen het zien...
Gasquet heeft idd een aardig toernooi gespeeld in Stuttgart (maar laten we dat niet overdrijven, tegenstand was er amper tot de finale), vervolgens een goede master gehad, maar verder is het nog steeds helemaal niets. Op de US hopen heeft hij hopeloos gefaald, en Moya niet kunnen pakken vond ik ook tegenvallend.

Robredo heeft een sterk graveljaar gehad, en verder is het idd niet super.
Robredo \Big Grin/

Becker eruit, eeentje minder voor Omyaca!!! :-"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/SMB/NMB/NMB-player-activity-sep08.txt">http://www.competitieteam.nl/elikian/SM ... -sep08.txt</a><!-- m -->

Op basis van de resultaten van dit jaar zou Robredo 18e zijn, en Gasquet 22e. Mensen als Cilic en Fish staan daar gewoon boven. Zelf vind ik Simon de meest opvallende.
Simon kan ik begrijpen met 3 toernooioverwinningen, en die speelt ook gewoon heel veel.

Gekker vind ik Blake, je zou totaal niet zeggen dat hij 8e staat in de CR...
Ja idd, zonder toernooioverwinning en maar 1 QF in de slams.
safin een set en break achter :roll:
Uiteraard =D>
4 breaks op een rij

nu 4-3 safin in de 2e set
Oei, dan loopt livescore achter. Petzschner moet het wel deze set afmaken, anders gaat het fout.
Hahahaha, heb je die?! Hoezo?!
safin gaat eindelijk beter serveren
Was de laatste speler, opvullertje dus. Maar ook kon ik me niet voorstellen dat Safin gemotiveerd zou zijn voor dit toernooi, en daarbij heb ik Petzschner tegen Ancic gezien op Wimbledon. Daar maakte hij best wel indruk.
hij kan idd goed uit de voeten op snelle banen door zijn aanvallende spel
Ik had het natuurlijk tegen Buurs, mbt Safin. Dan vind ik Petje nog een betere keuze...
Ohh ok, ik dacht dat je het tegen mij had, aangezien het niet mijn meest logische keuze van deze week was :8:

Maar idd Safin heb ik geen seconde overwogen.
ik heb safin er ook pas om 21.55 ingezet....

ik kwam steeds niet uit.

toen was het de keuze: young/zverev of safin

safin is hier nooit voor de halve finale uitgeschakeld, dus heb hem maar het vertrouwen gegeven.

maar vooraf geen superkeuze geef ik toe.

ik had liever schuettler gehad, maar kwam geld tekort
belangrijke tb nu [-o<
direct mb tegen Icon_evil
5-2 achter... over en sluiten Icon_evil
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18