FTM Forum

Full Version: AFC Ajax - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Oleguer werd vroeg gewisseld en in de verlenging moest Ajax met 10 man verder omdat Vermaelen niet verder kon. Ziet er niet best uit voor zondag met al die geblesseerden.

ook toen die inmiddels geblesseerden nog meespeelden zag het er niet goed uit....

Herstel : Nog slechter.

Waarom Leo op de bank en dat jonkie voorin ? Waarom hem 90 minuten laten spartelen ?
Waarom Sno in de spits en niet gewoon suarez en dan Siem erachter...

Waarom, waarom....

snap ik ook niets van. ook als je leonerdo en sneuarez als de enige 2 spitsen gebruikt heb je imo munitie zat.

ik zit toch wel heel vaak te denken aan de opmerkingen in de media: als makaay wegvalt blijft er weinig over bij feyenoord en de selectie is niet breed genoeg. zo zie je maar, als stuntel en cvitanononitsch (wie?) wegvallen is het bij ajakkes, met al hun miljoenen, ook bepaald armoe.

Ik begrijp t op zich wel. hij acht gewoon ook met dit team te kunnen winnen en gaf derhalve de voorkeur aan eigen kweek, wat ik niet verkeerd vind. Het pakte helaas niet goed uit, maar denk niet dat dit hieraan te wijten was.
Huntelaar, Cvitanogwat, Sarpong, Bodul, Sulejmani.
Ik weet dat t niet allemaal heel bekende namen zijn, maar het is wel de voorhoede, is meer dan alleen huntelaar en cvita

jawel, maar alleen huntelaar en cvita zijn centrumspitsen toch?

bodul heeft nog nooit gespeeld, sjoelemanie is een soort sneuarez (minder irritant en kan harder lopen) en ik weet niet of serpent gisteren het verschil had kunnen maken hoor...
Cvita is toch juist geen centrumspits omdat ie alleen in 4-4-2 tot zn recht komt?
Klopt Waf, maar als Sulejmani fit was geweest had je denk ik Suarez wel in t centrum kunnen plaatsen.

En Sarpong, Bodul, Cvita of zelfs de spits van de a-junioren zou beter tot zijn recht komen in de spits dan Sno
gittermaster Wrote:Klopt Waf, maar als Sulejmani fit was geweest had je denk ik Suarez wel in t centrum kunnen plaatsen.

En Sarpong, Bodul, Cvita of zelfs de spits van de a-junioren zou beter tot zijn recht komen in de spits dan Sno
die bodul was toch niet geblesseerd? ik dacht dat hij kon spelen maar dat hij hem niet ovor de leeuwen wilde gooien. kan ik mis hebben, ik lees wel eens wat maar contraltdelete ajakkes shit snel... :razz:
haha, hij is wel geblesseerd geweest en volgens mij was ie niet optimaal fit en wilde hij m inderdaad niet in deze situatie voor de leeuwen gooien. Maar als eerder gezegd, al speelt ie met 1 been; echt erop achteruit gaan kan niet
gittermaster Wrote:haha, hij is wel geblesseerd geweest en volgens mij was ie niet optimaal fit en wilde hij m inderdaad niet in deze situatie voor de leeuwen gooien. Maar als eerder gezegd, al speelt ie met 1 been; echt erop achteruit gaan kan niet

Bodul was maandagavond in dagelijkse sportprogramma op Radio1. Hij had maandag voor het eerst weer meegespeeld met Jong Ajax, na een enkelblessure. Echt 100% fit was ie nog niet, maakte ik daarop uit.
Maar dan nog snap ik het niet.
Die Zeegelaar had maandag net gedebuteerd in Jong Ajax, vaste stek linksbuiten is daar John Goossens, die dus ook nog gepasseerd is.
Die jongen is volwassener en had misschien iets minder plankenkoorts gehad.

Sno in de spits is wel het lachwekkendste wat ik de laatste jaren bij Ajax heb meegemaakt, samen met Kennedy in de basis... :wink:
Hij wil die Zeegelaar gewoon de indruk geven dat ie kans maakt om al snel in t 1e van Ajax te komen voordat Juventus hem wegplukt.
Van Basten laat niets los over opstelling
Trainer Marco van Basten van Ajax heeft nog niet naar buiten gebracht met welke spelers hij zondag aan de aftrap zal verschijnen tegen PSV.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom Het grootste probleem bij de Amsterdammers ligt voorin, waar Klaas Jan Huntelaar en Dario Cvitanich ontbreken. Woensdagavond tegen FC Volendam stond Evander Sno in de spits.

Dit deed Sno echter niet naar behoren en de kans lijkt dan ook groot dat Van Basten kiest voor Luis Suarez als centrumaanvaller.

Miralem Sulejmani is weer fit, maar zal nog niet in de basis beginnen.

Ook Eyong Enoh is weer terug en zal de strijd aan moeten gaan met Gabri en Rasmus Lindgren. "Maar wie ik ook kies, het zal altijd discussie opleveren," stelt Van Basten.

Achterin moet Ajax het doen zonder Thomas Vermaelen, waardoor Gregory van der Wiel centraal zal komen spelen en er op rechtsback weer een plaatsje is voor Bruno Silva.



Oh my god MVB, ga nou niet zonder gabri beginnen tegen PSV.
Geluk bij een ongeluk is dat Silva nu weer op de backpositie kmt te spelen, aanvallend de beste back die Ajax heeft vind ik, zal voor de vleugelaanvaller, wie dat ook mogen wezen een verademing zijn.
Zal idd een verademing zijn voor Balazs als Silva m alle vrijheid gaat geven. :razz:
als MvB Gabri opstelt voorzie ik geen probleem, die vult alle gaten op
Stevens verwacht niet dat Afellay speelt tegen Ajax
14/11/2008 15:16

PSV leeft nog in onzekerheid over de inzetbaarheid van Ibrahim Afellay, Otman Bakkal en Jérémie Bréchet in de topper tegen Ajax van zondag. Jan Kromkamp is er zeker niet bij.

'Afellay heeft een tik opgelopen in de wedstrijd tegen AZ', aldus trainer Huub Stevens tijdens een persconferentie. 'Op dit moment verwacht ik niet dat hij zal kunnen spelen, maar misschien dat hij morgen wel weer op het trainingsveld staat. Dat moeten we dus afwachten.'

Bakkal en Bréchet zijn al iets langer uit de roulatie, maar hun rentree is aanstaande. Kromkamp raakte woensdag tijdens het bekerduel met AZ geblesseerd aan een enkel. De rechtsback kan pas over een paar dagen de training hervatten.

Ondanks de matige prestaties van de laatste weken is Stevens hoopvol gestemd voor het bezoek aan Amsterdam. 'We zitten in een moeilijke fase en daar willen we zo snel mogelijk uitkomen. Toch moeten we niet te veel naar Ajax kijken, maar naar onszelf. Ik geloof ook niet dat de druk bij ons ligt, maar als we verliezen staan we wel op zeven punten van Ajax. Al is dat natuurlijk niet onoverbrugbaar.'
das nou weer jammer. Scheelt weer een wissel in de derde minuut als ie struikelt over een grasspriet
gittermaster Wrote:das nou weer jammer. Scheelt weer een wissel in de derde minuut als ie struikelt over een grasspriet

het is voor hem al een prestatie als hij uberhaupt het veld opkomt...
gittermaster Wrote:als MvB Gabri opstelt voorzie ik geen probleem, die vult alle gaten op
Hou toch eens op man met je Gabri...Kan beter op hardlopen gaan...elk stukje techniek/passing/overzicht ontbreekt. Dat hij af en toe een bal afpakt zorgt ervoor dat mensen als jij geil van hem zijn...
gittermaster Wrote:die vult alle gaten op

[gay]
kooltje Wrote:
gittermaster Wrote:als MvB Gabri opstelt voorzie ik geen probleem, die vult alle gaten op
Hou toch eens op man met je Gabri...Kan beter op hardlopen gaan...elk stukje techniek/passing/overzicht ontbreekt. Dat hij af en toe een bal afpakt zorgt ervoor dat mensen als jij geil van hem zijn...

Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de

als jij bovenstaande zin echt meent, dan neem ik dus geen enkele opmerking over voetbal van jou meer serieus.
en waar ben jij geil van dan?
een mooie doelpunt van suarez? iets wat makkelijk waarneembaar is? Je moet voor de grap eens kijken voor hoeveel procent van de balveroveringen hij verantwoordelijk is.
wellicht bekijk je alleen de samenvattingen, dan kan ik het nog enigszins begrijpen, anders ben je voor mij van nu af aan gedegradeerd tot de barbara barend van het forum
totally agree met gitter in deze. Die gozer ruimt zoveel rotzooi op en is daarmee zo belangrijk. Je ziet gewoon duidelijk het verschil tussen een ajax met gabri en een ajax zonder gabri. Sterker nog, volgens mij heeft ajax geen puntverlies meer geleden dit seizoen sinds gabri terug is.
Ik heb Gabri afgelopen woensdag zien spelen, maar ik moet toch echt zeggen dat hij me heel erg tegenviel.
Ook de wedstrijden daarvoor vond ik hem veel minder dan daarvoor. Hij is gewoon niet in vorm, maar is zeker een meerwaarde voor Ajax als hij zijn huidige niveau haalt. Ik hoop dat Enoh ook zijn kans blijft krijgen, want die heb ik nog geen wedstrijd slecht zien spelen.
kooltje Wrote:
gittermaster Wrote:als MvB Gabri opstelt voorzie ik geen probleem, die vult alle gaten op
Hou toch eens op man met je Gabri...Kan beter op hardlopen gaan...elk stukje techniek/passing/overzicht ontbreekt. Dat hij af en toe een bal afpakt zorgt ervoor dat mensen als jij geil van hem zijn...

Sorry kooltje, ik twijfel niet aan jouw kennis over de tennissers, maar met deze opmerking trek ik wel de conclusie dat je geen verstand van voetbal hebt. Dan vind je Simons van PSV ook geen goeie speler denk ik. :roll:
Ik zag Gomes gister weer een blunder maken, PSV mag blij zij dat hij op z'n top verkocht is :wink:
1-1 door monsieur apfelvlaai

Hup PSV!
Iedereen van slag door de uiteindelijke 4-1?
Uitslag zelfs goed voorspeld.
EB Sports Wrote:Uitslag zelfs goed voorspeld.

Nou, dan ben je helemaal van de leg, of niet?
Wat een heerlijke pot. Echt weer eens een goeie wedstrijd gezien.
Op het eerste kwartier na rust na, heerste Ajax de hele wedstrijd.
Wel erg jammer dat het "sympathieke" PSV publiek echt massaal aan t zingen was tijdens de minuut stilte. Je hoort wel eens een paar idioten, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
En Urby trouwens.... Notworthy Notworthy
gittermaster Wrote:Wel erg jammer dat het "sympathieke" PSV publiek echt massaal aan t zingen was tijdens de minuut stilte.

Respectloze k*utboeren. :roll:


Na de 1-1 was het even zoeken en angstig.
Maar verder was de wedstrijd gewoon voor Ajax. Eerste helft werden die boeren finaal zoek gespeeld.
idd heel erg jammer van die minuut 'stilte', maar eigenlijk denk ik dat t wel een positief effect heeft gehad. Zowel het publiek als de spelers werden er volgens mij een stukje feller door.
PSV geen minuut echt in de wedstrijd geweest. Dik verdiende overwinning dan ook.
En Peter, gewonnen vandaag?
Mukkus Wrote:En Peter, gewonnen vandaag?

FC Peter van 't Forum

3.50M / 133.00M
Da Silva (12.55M) 8
Knol (5.55M) 13
Zwaanswijk (11.85M) 13
Kwakman© (11.20M) 24
De Fauw (10.30M) 8

Rose (4.90M) 5
Pranjic (15.85M) 12
Martens (12.30M) 2

Berg (16.15M) 7
El Hamdaoui (13.65M) 2
Sibon (15.20M) 6

Ik denk wel dat hij heeft gewonnen....100 punten voor Peter!! :eeeek:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7