FTM Forum

Full Version: AFC Ajax - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
oke, een enkele uitzondering daargelaten, maar zelfs dat zou binnen nu en 4 jaar moeten kunnen gaan lukken denk ik
gittermaster Wrote:van Bommel die komt niet naat PSV volgend jaar

Hoezo niet? Issie al aan Ajax verkocht? :razz:
dat zou sowieso nooit gebeuren Smile

Las dit op VI en geloof er zelf ook niet veel van.

Van Kraaij: 'Het heeft geen zin op Van Bommel te bieden'
17/11/2008 09:11

PSV acht de kans klein dat Mark van Bommel op korte termijn terugkeert naar Eindhoven. De aanvoerder van Bayern München werd vorige week in verband gebracht met zijn voormalige werkgever.

'Ik las dat er in de winterstop helemaal niemand mag vertrekken bij Bayern', reageert manager Adrie van Kraaij in het Algemeen Dagblad. 'Dan kunnen wij wel een miljoen gaan bieden voor een speler met nog een contract voor een half jaar, maar aan geld hebben ze bij Bayern geen gebrek. Dit moeten we uit ons hoofd zetten.'

Van Bommel, die zijn loopbaan begon bij Fortuna Sittard, speelde eerder zes seizoenen bij PSV. In de zomer van 2005 vertrok de inmiddels 31-jarige middenvelder naar Barcelona. Na een jaar verruilde hij de Spaanse topclub voor Bayern München. Dit seizoen moest Van Bommel een aantal weken genoegen nemen met een reserverol. Inmiddels is hij weer basisspeler.
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:van Bommel die komt niet naat PSV volgend jaar

Hoezo niet? Issie al aan Ajax verkocht? :razz:

Als dat zou gebeuren zou ik gelijk mijn seizoenskaart inleveren (als ik die zou hebben gehad). Van Bommel en Suarez samen in een team is mij echt te veel van het goede!
gittermaster Wrote:dat zou sowieso nooit gebeuren Smile

Las dit op VI en geloof er zelf ook niet veel van.

Van Kraaij: 'Het heeft geen zin op Van Bommel te bieden'
17/11/2008 09:11

PSV acht de kans klein dat Mark van Bommel op korte termijn terugkeert naar Eindhoven. De aanvoerder van Bayern München werd vorige week in verband gebracht met zijn voormalige werkgever.

'Ik las dat er in de winterstop helemaal niemand mag vertrekken bij Bayern', reageert manager Adrie van Kraaij in het Algemeen Dagblad. 'Dan kunnen wij wel een miljoen gaan bieden voor een speler met nog een contract voor een half jaar, maar aan geld hebben ze bij Bayern geen gebrek. Dit moeten we uit ons hoofd zetten.'

Van Bommel, die zijn loopbaan begon bij Fortuna Sittard, speelde eerder zes seizoenen bij PSV. In de zomer van 2005 vertrok de inmiddels 31-jarige middenvelder naar Barcelona. Na een jaar verruilde hij de Spaanse topclub voor Bayern München. Dit seizoen moest Van Bommel een aantal weken genoegen nemen met een reserverol. Inmiddels is hij weer basisspeler.

Das voor de winterstop. In de zomer issie gratis!
Dan zie ik m echt niet naar PSV komen, denk dat er wel een aantal clubs is die m in de winterstop al over wilt nemen
gittermaster Wrote:Dan zie ik m echt niet naar PSV komen, denk dat er wel een aantal clubs is die m in de winterstop al over wilt nemen

Die hebben dan dus net als PSV pech omdat er niemand weg mag bij Bayern. 8-[
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Dan zie ik m echt niet naar PSV komen, denk dat er wel een aantal clubs is die m in de winterstop al over wilt nemen

Die hebben dan dus net als PSV pech omdat er niemand weg mag bij Bayern. 8-[
Clubs met meer geld...
ja wil net zeggen als er genoeg geld wordt geboden voor een speler met een contract voor een half jaar dan is ie zo vertrokken
Stadionverbod twee PSV-fans na verstoring

Ajax - PSV
EINDHOVEN - Twee supporters van PSV krijgen binnenkort een stadionverbod omdat zij zondagmiddag voor de wedstrijd Ajax-PSV een minuut stilte verstoorden.

JOS KESSELS - Stilte

De minuut stilte werd gehouden ter nagedachtenis aan Sjaak Wolfs, de materiaalman van Ajax die vrijdag overleed.
Stewards van PSV konden de twee schuldigen direct aanwijzen. Bij aankomst in Eindhoven werd de spelersbus van PSV op de Herdgang opgehouden door een groep van 25 à 30 PSV-fans. Ze wilden na de deceptie in Amsterdam de 4-1 nederlaag tegen Ajax – tekst en uitleg van de spelers. Acht PSV'ers verlieten de bus om de aanhang te spreken.
wordt er een keer geluid gemaakt in de aarsrena, is het nog niet goed.
Hoef Wrote:tekst en uitleg van de spelers.

Wat heeft zo'n speler dan te zeggen dat we eigenlijk al wisten?
Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:tekst en uitleg van de spelers.

Wat heeft zo'n speler dan te zeggen dat we eigenlijk al wisten?

Ik heb keiveel spijt... keijammer dat het zo gegaan is... alaaf?
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:tekst en uitleg van de spelers.

Wat heeft zo'n speler dan te zeggen dat we eigenlijk al wisten?

Ik heb keiveel spijt... keijammer dat het zo gegaan is... alaaf?

Reactie van een tevredengestelde supporter: "Houdoe!"
Witte'mok! Witte gij't! Drie k'roaien! Houdoe en daggubedanktzetdawitte
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:tekst en uitleg van de spelers.

Wat heeft zo'n speler dan te zeggen dat we eigenlijk al wisten?

Ik heb keiveel spijt... keijammer dat het zo gegaan is... alaaf?

Reactie van een tevredengestelde supporter: "Houdoe!"

"Volgend jaar beter, hè! Ook namens mijn maat!"
Hier dan een echte reactie..
Vind ik wel netjes.

Reactie PSV supporter



INGEZONDEN STUK

Bron: Ajax Foto-Side

Wij willen ons excuus aanbieden voor het schandalige gedrag van een aantal zogenaamde PSV supporters. Wij hebben respect voor iemand die 30 jaar lang bij een club werkt. Die geliefd was bij spelers en supporters. Ik wil geen excuus zoeken voor wat er is gebeurd, maar wij stonden met een vaste groep machteloos. Als wij hadden ingegrepen waren wij de boe mannen geweest. Er zijn serieuze woorden gevallen na de minuut 'stilte' in kwestie. Wij zijn heel boos dat een aantal van deze kwalletjes de vaste supporters in discridiet brengt. Zij gaan 2 wedstrijden in het seizoen en willen ff opvallen. Nogmaals respect voor Sjaak respect voor jullie actie in de 75 minuut. Kreeg kippenvel, zo hoor je helden te eren.

In de trein kregen we van de veiligheidsman van PSV te horen ofdat we een minuut stilte wilden houden ivm de dood van Sjaak Wolfs toen bleek al dat er een aantal mannetjes van 14 tot 17 jaar zich er niet aan wilden houden we hebben dat ze nog aan het hoofd gebracht maar het mocht niet baten. In de trein heb ik met Berry Van Aerle het ernog over gehad en ook hij had er geen goed woord voor over. Onze Excuses zijn oprecht.

Van onze voorzitter van de supporters verenigging hoef je niks te verwachten hij ligt onder zware druk het zelfde geld voor die kwal van een Jan Reker, daarom doe ik dit namens de goedwillende die er zeker waren.

Sjaak R.I.P

Ons medeleven gaat uit naar Familie, vrienden, kennissen en alle spelers en supporters van Ajax.

Anita
Quote:PSV-supporters roeren zich na nieuwe deceptie
door Frank van den Heuvel. dinsdag 18 november 2008 | 02:45 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 18 november 2008 | 07:21

Tekstgrootte
EINDHOVEN - Een groepje van 25 à 30 PSV-fans heeft zich zondag geroerd bij aankomst van de spelersbus op trainingscomplex De Herdgang.

Zie ook:
Stadionverbod twee PSV-fans na verstoring
Na een nieuwe deceptie - de 4-1 nederlaag tegen Ajax - werd de bus opgehouden door de supporters, die uitleg eisten. Een achttal spelers kwam even naar buiten om met de aanhang te spreken.

Huub Stevens wilde niet reageren en verwees naar een bijeenkomst die een delegatie van de twee supportersverenigingen van PSV had gehad met de coach én directeur Jan Reker. Daarin konden de fans hun grieven al kwijt.

"Het is dus te begrijpen dat Huub zondag niet meer wilde praten", zegt Ger van Os, voorzitter van de PSV Supportersvereniging. "Hij had al uitgebreid de tijd genomen. De supporters die daar stonden, waren niet op de hoogte van het gesprek van vrijdag, omdat het pas vanavond (gisteravond, red.) in de ledenvergadering wordt gecommuniceerd."

Vrijdag besprak een vertegenwoordiging van PSV Supportersvereniging en PSV Fans United met Stevens en Reker de huidige sportieve malaise. "Het was een goed gesprek, open, soms recht voor zijn raap", stelt Van Os.

De actie van zondagavond kwam spontaan tot stand. Van Os toont begrip: "Voetbal is emotie. Ik heb liever dat ze de teleurstelling zo uiten dan op andere manieren. Er is immers geen geweld gebruikt en alles was eigenlijk zo opgelost."

Ger van Os veroordeelt daarentegen wel het verstoren van de minuut stilte ter nagedachtenis aan Sjaak Wolfs, de materiaalman van Ajax. De meeste herrie kwam uit het PSV-vak. "Dat is wel bewezen", stelt Van Os. "En ook als iemand anders iets roept, moet je op zo'n moment het fatsoen hebben om je mond te houden en respect te tonen aan de overledene. Dit past niet bij PSV en niet bij haar supporters en we keuren het ten zeerste af."

PSV zelf heeft de daders overigens zondagmiddag al uit de groep gepikt en inmiddels bij de KNVB aangemeld voor een stadionverbod. De club maakt daarmee een duidelijk statement, zegt PSV's veiligheidscoördinator Frank Wijnveld.

Er was in de Arena enige verwarring over het begin van de minuut stilte, omdat het publiek na de aankondiging door de speaker massaal ging applaudisseren. Vervolgens reageerden de supportersgroepen op elkaar. "Maar ondanks die verwarring was op een gegeven moment helder dat je stil moest zijn", zegt Wijnveld. "Van de 800 fans in het vak waren er 798 stil. De twee die zich niet konden gedragen, hebben we dat te verstaan gegeven. Daar moet je als club je maatregelen tegen nemen."

De suggestie op bepaalde websites en in sommige media dat vanuit het PSV-vak zogenoemde gaskamergeluiden kwamen, is volgens PSV niet op waarheid gebaseerd. Wijnveld: "Dat is gewoon niet waar. De herriemakers van beide kanten werden gemaand tot stilte, daar kwam het gesis vandaan."

Die laatste zin geloof ik helaas ook niet. Wel een geinige verklaring. :razz:
toch klopt dat wel...
Quote:Lazovic beledigde moeder Stevens’

amsterdam - Huub Stevens kan dan wel beweren dat hij de reactie van Danko Lazovic na zijn assist tegen ajax niet overdreven vond. Een Servische vertaler, die in opdracht van Eredivisie Live de uitspraken van de spits vertaalde, beweert echter iets anders. Dit zegt Hugo Borst in tv-programma De Wereld Draait Door.


De oud-Feyenoorder zou volgens Borst het volgende richting zijn trainer geroepen hebben: ‘Ik neuk je moeder, ik neuk ze allemaal. Je bent een pussy.’

Eredivisie Live was zondag van plan om de uitspraken van Lazovic in de uitzending onder de loep te leggen. Eredivisie cv-directeur Alex Tielbeke voorkwam dat echter.

Nadat Borst hiervan hoorde nam hij contact op met de vertaler en onthulde de uitspraken aan de hand van de beelden in het tv-programma.


Undecided Undecided


[Image: 191894_661_1218839280961-BOEKPRESENTATIE_1.jpg]

Undecided Undecided
Peter Wrote:Die laatste zin geloof ik helaas ook niet. Wel een geinige verklaring. :razz:

:-({|= Echt lachuh inderdaad

Die voorzitter is blijkbaar de grootste mongool van allemaal. Lekker downplayen, dan komt het allemaal wel goed. Lijkt gvd Job Cohen wel in Slotervaart. Dat gesis lag er duimendik bovenop maar gewoon blijven ontkennen. Aan de andere kant: what's new?
Dus het valt allemaal wel mee wat Lazovic geroepen heeft. Ik was al bang dat hij Huub Stevens zelf beledigde en dat kan natuurlijk nooit onbestraft blijven.
Hoef Wrote:Dat gesis lag er duimendik bovenop maar gewoon blijven ontkennen. Aan de andere kant: what's new?

ik vind het toch echt aannemelijker dat het gesis kwam door supporters die tot stilte wilden manen. ik was er niet bij, maar weet wel dat ze bij ajakkes graag heel hard brullen dat het toch schandalig is dat er naar woII verwezen wordt (ook toen de verzorger van feyenoord met spuitbus een blessure aanpakte, hetgeen altijd gepaard ging met gesis op de tribunes en bij de wedstrijd tegen ajakkes was het opeens een gaskamergeluid).

jammer dat ze bij ajakkkes nooit zo stelling nemen als ze zelf joden zingen of als ze zingen rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat. dat er joden doodgingen is namelijk erg, dat er rotterdammers kapot gingen niet.
Gesis niet gehoord, maar dat de andere 798 stil waren is echt onzin.

Nog in de minuut stilte, helemaal aan het einde, zetten de boertjes vrolijk 'eindhoven, eindhoven' in....
Maar ja, was ook actie / reactie, ook die simpele zielen hadden hun kop moeten houden richting de boertjes.
waf Wrote:dat er rotterdammers kapot gingen niet.

Dat was dan ook een ongelukje van Duitse kant. Het vergassen van miljoenen joden echter niet [-(
Undecided hahahaha, dat gesis tot stilte manen... Undecided

Ik zit onder t uitvak en geloof me Waf, dat was dus echt duidelijk een verwijzing naar WO II en geen ssssst.
Overigens lig ik er niet wakker van hoor, ben het met je eens dat er spreekkoren over en weer zijn die niet door de beugel kunnen, echter daarna kom je met een onvervalste jij-bak.
Is imo nu even niet ter sprake
Treesong Wrote:
waf Wrote:dat er rotterdammers kapot gingen niet.

Dat was dan ook een ongelukje van Duitse kant. Het vergassen van miljoenen joden echter niet [-(

dus een dode die per ongeluk dood is is minder erg dan een dode die bewust doodgemaakt is? 8-[
gittermaster Wrote:Undecided hahahaha, dat gesis tot stilte manen... Undecided

Ik zit onder t uitvak en geloof me Waf, dat was dus echt duidelijk een verwijzing naar WO II en geen ssssst.
Overigens lig ik er niet wakker van hoor, ben het met je eens dat er spreekkoren over en weer zijn die niet door de beugel kunnen, echter daarna kom je met een onvervalste jij-bak.
Is imo nu even niet ter sprake

als iemand zegt psvee is stom en ik als feyenoorder zeg dat ajakkes ook stom is, dan is dat geen jij bak. ook geen verkapte, gewoon niet.

ik zeg alleen dat ik het aannemelijk vind klinken dat het tot stilte manen was en misschien heeft die vent die dat zegt ook oprecht zo ervaren. als je echt gaat sissen met een verwijzing naar woII dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd, dat vind ik helemaal niet des psveees trouwens (het ouwehoeren bij een minuut stilte had ik ook niet achter hen gezocht) maar je moet niet gaan janken dat dat gezongen wordt als je jezelf volstrekt overbodig de 'geuzennaam' joden aanmeet.
Ik vind Feyenoord stom.

[Image: P1200494%20copy.jpg]
Ik vind dat dus wel een jij-bak. Doet imo niet ter zake of jij feyenoorder bent, wat wel ter zake doet is dat jij anti-Ajax bent. Ik zie t dus niet als Ajax, Feyenoord, PSV, maar in deze specifiele situatie als pro-ajax en anti-ajax.
En ik denk dat je oorzaak gevolg in je laatste alinea een beetje omdraait.

Overigens jank ik er zelf in ieder geval helemaal niet om, wat ik al eerder aangaf. Wordt over en weer gezongen, soms triest, soms creatief, geef alleen aan dat t overduidelijk wel sissen was...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7