FTM Forum

Full Version: Rangen en Standen LTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
mindlight Wrote:400 in de SF, 500 voor F volgens mij.
Dit ja, en dan voor overwinningen in die rondes.
Aii dat is wel weinig.. Smile

Sta nu 980 achter op je.. Met een overwinning van Djoko vandaag wordt dit 1180.....

Dan moet Soderling dus de Halve Finale winnen....
Precies, dus als Soderling geveegd gaat worden door Potro, en Djoko er gewoon weer staat in die SF, hoef ik me over dit spel geen zorgen te maken Wink
Dus als je de Halve bereikt krijg je ook al standaard 400 punten extra?
Nee, enkel als je die SF wint.
Ahh ok dan begreep ik het bericht van Ad verkeerd : "Dit ja, en dan voor overwinningen in die rondes"

Daar begreep ik uit dat je ook nog punten bovenop die 400 kreeg voor en overwinning...
Ik dacht juist dat het bericht van ML missch onduidelijk zou zijn en probeerde het zo te verduidelijken :razz:

Er staat ook 'en dan voor' en niet 'en voor' Wink
Nog duidelijker dan, 400 voor F, 500 voor W Wink
Hup Soderling dan maar.. Want Federer kan dat puntenverschil niet meer goed maken dus...
Nog 980, bij winst Soder en verlies Djoko 380.
Bij verlies Soder en verlies Djoko 980
Bij verlies Soder en winst Djoko 1180

Als Djoko er vandaag uitvliegt, is dat gek genoeg alleen mogelijk met minimaal 980 verschil. Dan is winst Fed idd niet genoeg, echter hoeft Soderling dan nog maar 1 potje te winnen. Ook kan jij nog punten halen met de DC natuurlijk (Berdych). Djoko moet dus echt wel door, of het gaat erg lastig worden.
Soderling krijgt x3 he, dus 600 punten per pot...
Je hebt gelijk, al klopte de rest van mijn post wel gewoon.
Blijft in ieder geval nog even Spannend Wink
Ad Wim Wrote:Sowieso is deze titel natuurlijk veel meer waard dan FTM, aangezien dit van echte tenniskennis en visie getuigt.
Hier ben je veel afhankelijker van blessures e.d. die nauwelijks te voorspellen zijn.
Is het geen idee dat je een paar keer per jaar 1 wissel mag toepassen?
B.v. na de Masters in Amerika in maart, na RG, na Wimbledon en na de US Open?
Dat vind ik voor dit spel nog niet zo'n gek idee Andre.
ik wel. Dan krijg je nog meer dezelfde teams.
Met Haggie eens, dan gaat het van een spel waar je naar een heel jaar probeert te kijken, naar een "wie is er in vorm" spel. Natuurlijk kan je pech hebben met blessures etc, maar het is nou niet zo dat dat de bepaldende factor is in mijn ogen.

Om Andre toch wat tegemoet te komen, is het geen optie dat aan het einde van het jaar de slechtst presterende speler geschrapt wordt? Mocht er iemand een jaar geblesseerd zijn valt die weg Smile
Dat zal weinig uitmaken denk ik, als iedereen de slechtste schrapt zal dat voor de score van de meeste bijna niks veranderen. Eerlijk gezegd vond ik het wel goed zo. Simpel van opzet en leuk om te volgen Smile
Ik ben het toch wel met Andre eens, een wisselperiode lijkt me wel leuk. Dat argument over dezelfde teams krijgen lijkt me niet, omdat je nu ook al zoveel verschillen hebt.
En dat je dan 2 spelers mag wisselen, middenin het jaar.

Ook moeten me misschien 1 iemand uit de top 1 kiezen nu, omdat er niet echt meer een top 3 is en de top 5 elkaar niet zoveel ontloopt.
Haha het is jouw spel dus ik zal me er verder niet mee bemoeien, maar ben het verder wel met Eli eens Smile
knal er maar eens een eindstand op van dit jaar, Ad! Smile
Er is nog een (challenger)week he Big Grin
Feli ML!!!
De ATP is nogal sloom met hun verwerking, dus die stand komt later. En er idd nog een challengerweek, en daar doet bijvoorbeeld Sela aan mee.
Die Nishikori heeft mij en vele anderen flink voor de gek gehouden, leeft die jongen nog?
Yep, de bedoeling is dat hij in januari weer wedstrijden gaat spelen, maar dat is inmiddels al een keer of 5 uitgesteld. En inderdaad, die jongen kost een hoop ergernis.

Edit: Ik lees net dat de AO nog te vroeg gaat komen...
Laat ons niet langer in spanning Ad :-"
Nou, bij dezen dan.

Code:
Rank    Player    Points
1    Mindlight    79169
2    Cruijff    77989
3    Haggie    76754
4    Ad Wim    75255
5    Tampie    73784
6    Chiel-Montagne    73166
7    Overdune    72959
8    São Paulo    72219
9    Kooltje    71497
10    Cornholio    71048
11    Raging Bull    70997
12    Scholten!    69716
13    Mist    68736
14    Elikian    68497
15    Centre Court    68092
16    Andre    67036
17    Mitch    66929
18    Buurs    65637
19    Kraai    64582
20    Witte Gei't    61635
21    Jappiesevic    59977
22    Omyaca    59297
23    Bocaloca    53969
24    Winstonicus    50773
25    Aadje    49942


Natuurlijk allereerst gefeliciteerd aan ML. Gewoon een constant team met mooie verdeling in punten en eigenlijk geen echte zwakke broeder. Stepanek en Dolgopolov waren zijn toppicks, en Djokovic sleept hem er in de laatste maanden doorheen.
Ook een feli aan Cruijff en Haggie voor hun podiumplaatsen. Cruijff heeft het heel lang volgehouden, maar uiteindelijk was het jaar van Berdych, PHM en Karlovic niet goed genoeg.

Het was een leuk jaar. Ik zal even nadenken over eventueel wat nieuwe regels en ik ga er vanuit dat ik dit volgend jaar weer ga organiseren.
En natuurlijk nog een dank aan Eli voor zijn mooie update-sheet.
Thanks Ad! En bedankt voor de organisatie uiteraard, ik vind het wel een leuk spel :8:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8