FTM Forum

Full Version: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Er wordt natuurlijk wel vaak te makkelijk naar het wordt choker gegrepen als iemand zijn service verliest. Wat betreft PHM is dit echter wel vaak een logische woordkeus. Maar eigenlijk kun je het al dan wel niet choken alleen beoordelen als je de wedstrijd zelf gezien hebt..
Dat klopt helemaal, want Karanusic kon ook fantastisch staan te spelen voor eigen publiek.

Maar ik blijf wel zeggen dat je in het huidige mannentennis aan het choken bent als je bijvoorbeeld *5-2 in een set en die toch nog verliest, zeker op HC en zeker indoor. Zo'n Korolev gisteren, dat kun je toch wel choken noemen zonder het gezien te hebben.

Ja ok, maar ik vind dat een echte choker iemand is die het op beslissende momenten laat liggen en dan vooral bij een nipte voorsprong/achterstand. Bij een 5-2 stand ben je natuurlijk minder zenuwachtig dan bij 5-4.
Ik zie choken altijd meer als een wedstrijd in de tas hebben, maar op de een of andere reden (waarsch spanning) het niet af kunnen maken. En dat kan bij 5-4 voorsprong zijn, maar bij een 5-2 voorsprong het niet af kunnen maken is natuurlijk erger.
Franse Flapdrol

WEl mooie titel voor suske en wiske

Suske en Wiske en de Franse Flapdrol
Ad Wim Wrote:Ik zie choken altijd meer als een wedstrijd in de tas hebben, maar op de een of andere reden (waarsch spanning) het niet af kunnen maken. En dat kan bij 5-4 voorsprong zijn, maar bij een 5-2 voorsprong het niet af kunnen maken is natuurlijk erger.

Ok dan moet er dus een nieuw woord bedacht woren voor het fenomeen "de spanning niet aan kunnen op het moment dat je moet serveren om in de set te blijven"
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zie choken altijd meer als een wedstrijd in de tas hebben, maar op de een of andere reden (waarsch spanning) het niet af kunnen maken. En dat kan bij 5-4 voorsprong zijn, maar bij een 5-2 voorsprong het niet af kunnen maken is natuurlijk erger.

Ok dan moet er dus een nieuw woord bedacht woren voor het fenomeen "de spanning niet aan kunnen op het moment dat je moet serveren om in de set te blijven"

Dat noemen we dan vanaf nu een 'cheeker' :wink:
Ja precies, zoiets :lol:
Of een Mathiooker.
Nu is het wel zaak dat niet weer een weinig gekozen speler van mij eraf gaat tegen zo'n lokale Kroatische held. Hup Gulbis =D>
Gulbis ](*,)
Gulbis breakt naar *6-5 om vervolgens te choken. tb nu.
*1-2 Dodig
**3-2 Gulbi
3-3, mini breaks over en weer
5*-3 Dodig, dit is echt niet tof
3 sp dodig =D>
Wat een flapdrol zeg die Gulbis.
Ga lekker naast PHM in de hoek staan ofzo
En dan nog gebroken worden ook

WAAAAAAT EEEN LOOOOOSER
Kolere, Korolev was al rampzalig, maar dit had ik echt niet gedacht van Gulbis #-o
Gulbis en PHM.. samen lekker falen.. :Big Grin Icon_twisted

Make way for Mario!!
Kom op Kristof, jij mag niet falen!!!!
goed haggerman =D>
Lol, die Dodig :lol:

Hup Minar! Al mag Vliegen die 25 puntjes best hebben...
Gulbis nauwelijks gekozen zie ik nu, dus niet heel belangrijk. Wordt Dodig de nieuwe Stakhovsky? Niet gek, Andreev en Gulbis verslaan...
Nee idd, knap van die gast. Wel supervervelend, in Gulbis zag ik echt een troef deze week toen Andreev wegviel.
Zeker omdat ik denk dat Ancic het heel zwaar krijgt tegen Gabashvili, zo niet verliezen...
Ad Wim Wrote:Zeker omdat ik denk dat Ancic het heel zwaar krijgt tegen Gabashvili, zo niet verliezen...

komt hij weer aan....

makkelijk praten na die wanprestatie van ancic in de 1e ronde.

ancic in normale doen wint dit makkelijk.
vliegen breakt eindelijk =D>
Ik zeg het iig voor een partij, drol, deed jij dat maar eens, ipv nu weer achteraf over Ljubo en GGL. Held =D>
Ja precies, vooraf heeft het iets meer waarde. Hoewel je dan ook goed mis kan zitten.
Ik kan er niet echt over uit, wat een lul de behanger die Gulbis.
Ad Wim Wrote:Ik zeg het iig voor een partij, drol, deed jij dat maar eens, ipv nu weer achteraf over Ljubo en GGL. Held =D>

Ik heb GGL toch in mijn team en Ljubo toch niet...
Terwijl Ljubo al door was, in zijn eigen land etc....

Jij hebt Ancic in je team ipv Gaba, terwijl hij al door was....
Maar Troicki dan, waarom heb je die niet?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23