FTM Forum

Full Version: PSV Eindhoven - AFC Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Daar doelde ik overigens op, niet op de (later gemaakte) overtreding op Urby
Ekslem Wrote:Dat gebaartje tegen Vertonghen was wel wat minder, maar goed....

Gebaartje? Jullie bedoelen dat hij hem iets toeschreeuwde na zijn domme terugspeelbal? Ach, juist dat kan ik me wel weer voorstellen. Je weet bijvoorbeeld nooit wat er op dat gebied eerder is voorgevallen.
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Dat gebaartje tegen Vertonghen was wel wat minder, maar goed....

Gebaartje? Jullie bedoelen dat hij hem iets toeschreeuwde na zijn domme terugspeelbal? Ach, juist dat kan ik me wel weer voorstellen. Je weet bijvoorbeeld nooit wat er op dat gebied eerder is voorgevallen.

Blijft treurig. Laten we het maar op een stukje frustratie houden. Voetballen voor de 4e plek word je ook niet echt vrolijk van lijkt me.
Afellay: rekening Vertonghen vereffend

Ibrahim Afellay roemde na afloop van de 6-2 tegen Ajax de teamprestatie van PSV. "Alles klopte vandaag, we speelden met een groot hart. Echt een groot compliment voor de hele ploeg, want we hebben het met z'n allen gedaan. Dit is een droomscenario."

Volgens Afellay moet PSV nu doorgaan en niet verslappen. "We doen weer mee om de bovenste plaatsen, maar we moeten niet te vroeg juichen. We spelen nog drie finales."

Na de fout van Vertonghen waardoor PSV kon scoren, ging Afellay nog even lachend langs Vertonghen. Daarnaar gevraagd liet Afellay weten: "Er stond nog een rekening open van de vorige wedstrijd in de ArenA. Toen deed hij het bij mij. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten."

Heerlijk zonnetje, heerlijke pot en een fraaie uitslag, dat was lang geleden!
realphoolie Wrote:Afellay: rekening Vertonghen vereffend

Ibrahim Afellay roemde na afloop van de 6-2 tegen Ajax de teamprestatie van PSV. "Alles klopte vandaag, we speelden met een groot hart. Echt een groot compliment voor de hele ploeg, want we hebben het met z'n allen gedaan. Dit is een droomscenario."

Volgens Afellay moet PSV nu doorgaan en niet verslappen. "We doen weer mee om de bovenste plaatsen, maar we moeten niet te vroeg juichen. We spelen nog drie finales."

Na de fout van Vertonghen waardoor PSV kon scoren, ging Afellay nog even lachend langs Vertonghen. Daarnaar gevraagd liet Afellay weten: "Er stond nog een rekening open van de vorige wedstrijd in de ArenA. Toen deed hij het bij mij. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten."

Heerlijk zonnetje, heerlijke pot en een fraaie uitslag, dat was lang geleden!

Bewijs voor die stelling van affellay?
Marokkanen liegen nooit Wink

Nee, ik heb geen bewijs. Die wedstrijd heb ik verdrongen uit mijn gedachten.
De 10x daarvoor kan ik me allemaal nog wel herinneren..
Hoef Wrote:
realphoolie Wrote:Afellay: rekening Vertonghen vereffend

Ibrahim Afellay roemde na afloop van de 6-2 tegen Ajax de teamprestatie van PSV. "Alles klopte vandaag, we speelden met een groot hart. Echt een groot compliment voor de hele ploeg, want we hebben het met z'n allen gedaan. Dit is een droomscenario."

Volgens Afellay moet PSV nu doorgaan en niet verslappen. "We doen weer mee om de bovenste plaatsen, maar we moeten niet te vroeg juichen. We spelen nog drie finales."

Na de fout van Vertonghen waardoor PSV kon scoren, ging Afellay nog even lachend langs Vertonghen. Daarnaar gevraagd liet Afellay weten: "Er stond nog een rekening open van de vorige wedstrijd in de ArenA. Toen deed hij het bij mij. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten."

Heerlijk zonnetje, heerlijke pot en een fraaie uitslag, dat was lang geleden!

Bewijs voor die stelling van affellay?

ook als appelvlaai z'n gram wilde halen blijft het treurig. daar moet je dus boven staan en jezelf niet toe verlagen.

zijn haat jegens ajakkes is mooi, maar als hij zich zo blijft gedragenn wordt hij ook oranje uitgekotst. gewoon niet slim, maar dan zal hij wel weer zeggen dat hij uitgekotst is omdat het een marokkaan is.
Tuurlijk blijft het treurig, maar zulke zaken gebeuren in het heetst van de strijd. De haat jegens alles wat Ajax is zit bij elke echter PSV'er, zoals Afellay, diep. Afellay is buiten het veld een zeer nette jongen, excuseerde zich ook meteen bij Urby nadat hij hem onbewust blesseerde bijvoorbeeld. Zie van die spelers die buiten het veld netjes zijn maar binnen de lijnen in het heetst van de strijd in beesten veranderen maar wat graag voetballen.

En ach, bij Ajax loopt Suarez rond waarvan sinds een interview met al zn directe tegenstanders duidelijk is dat hij elk duel zn tegenstanders kleineert met opmerkingen als "ik speel bij Ajax, jij maar bij NEC dus je kunt er niks van" enz. Dus Ajacieden moeten sowieso niet janken als zij een keer gepiepeld worden. :8:
realphoolie Wrote:Afellay: rekening Vertonghen vereffend

Na de fout van Vertonghen waardoor PSV kon scoren, ging Afellay nog even lachend langs Vertonghen. Daarnaar gevraagd liet Afellay weten: "Er stond nog een rekening open van de vorige wedstrijd in de ArenA. Toen deed hij het bij mij. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten."

Zo'n vermoeden had ik al, kan me dus goed voorstellen dat Afellay dit dan even doet. Heb het zelf ook wel eens gedaan.
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:Afellay: rekening Vertonghen vereffend

Na de fout van Vertonghen waardoor PSV kon scoren, ging Afellay nog even lachend langs Vertonghen. Daarnaar gevraagd liet Afellay weten: "Er stond nog een rekening open van de vorige wedstrijd in de ArenA. Toen deed hij het bij mij. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten."

Zo'n vermoeden had ik al, kan me dus goed voorstellen dat Afellay dit dan even doet. Heb het zelf ook wel eens gedaan.

jij bent dan ook geen profvoetballer.
waf Wrote:
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:Afellay: rekening Vertonghen vereffend

Na de fout van Vertonghen waardoor PSV kon scoren, ging Afellay nog even lachend langs Vertonghen. Daarnaar gevraagd liet Afellay weten: "Er stond nog een rekening open van de vorige wedstrijd in de ArenA. Toen deed hij het bij mij. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten."

Zo'n vermoeden had ik al, kan me dus goed voorstellen dat Afellay dit dan even doet. Heb het zelf ook wel eens gedaan.

jij bent dan ook geen profvoetballer.

Als profvoetballers zich niet meer af en toe lekker mogen laten gaan in het heetst van de strijd wordt t maar een wijvensport. Dead
oh ja, ik doe met cm zelden spelers bij een klassieke top 3 wedstrijd, maar ik dacht, ik neem nu ff twwe ajakkes verdedigers. de dood of de gladiolen, wel of geen kans meer om uit de top 100 te komen.

en bedankt.
pcies, ik vind dat wel een verschil.
Vertonghen zegt dat er idd iets is voorgevallen in de Arena en ik kan me dit ook nog wel herinneren, maar dat dat van een totaal andere aard was dan dit. Het was gewoon een opstootje zoals wel vaker in wedstrijden.
Ik blijf t een trieste actie vinden, vergelijkbaar met die gast die voor van Nistelrooij ging dansen toen hij een penalty miste voor Oranje.
Op amateurniveau wel begrijpelijk, maar op profniveau niet imo
waf Wrote:oh ja, ik doe met cm zelden spelers bij een klassieke top 3 wedstrijd, maar ik dacht, ik neem nu ff twwe ajakkes verdedigers. de dood of de gladiolen, wel of geen kans meer om uit de top 100 te komen.

en bedankt.

Tsja.. der waren der ook een aantal die op 2x NAC achterin hadden gegokt om een verschilletje te maken. Soms zit t mee, soms zit t tegen. Feit blijft dat er aan het einde van het seizoen altijd rare dingen gebeuren, dus misschien pakt zo'n gokje de komende rondes wel prima uit.
Peter Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:Afellay: rekening Vertonghen vereffend

Na de fout van Vertonghen waardoor PSV kon scoren, ging Afellay nog even lachend langs Vertonghen. Daarnaar gevraagd liet Afellay weten: "Er stond nog een rekening open van de vorige wedstrijd in de ArenA. Toen deed hij het bij mij. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten."

Zo'n vermoeden had ik al, kan me dus goed voorstellen dat Afellay dit dan even doet. Heb het zelf ook wel eens gedaan.

jij bent dan ook geen profvoetballer.

Als profvoetballers zich niet meer af en toe lekker mogen laten gaan in het heetst van de strijd wordt t maar een wijvensport. Dead

de strijd was toen al niet zo heet meer. het stond 3-0 toch?

juist dan moet je niks meer doen, de cijfers zeggen genoeg.
gittermaster Wrote:pcies, ik vind dat wel een verschil.
Vertonghen zegt dat er idd iets is voorgevallen in de Arena en ik kan me dit ook nog wel herinneren, maar dat dat van een totaal andere aard was dan dit. Het was gewoon een opstootje zoals wel vaker in wedstrijden.
Ik blijf t een trieste actie vinden, vergelijkbaar met die gast die voor van Nistelrooij ging dansen toen hij een penalty miste voor Oranje.
Op amateurniveau wel begrijpelijk, maar op profniveau niet imo

nee, hoe was dat nou? nistelrode ging toen voor die gast staan dansen toen hij de winnende scoren om z'n gram te halen?

ik weenie, toen vond ik het wel geestig. niet professioneel, maar wel heel geestig. Undecided
Heb na een half uur de tv uitgezet...
Doordat ik zaterdag de Amstel gold gefietst heb kon ik er niet heen, wat ben ik blij zeg.... Undecided Undecided !

Feli psv-ers, ook jullie rekening ( van eerder dit jaar ) is vereffend, net zoals die van Appelvlaai blijkbaar.
waf Wrote:
gittermaster Wrote:pcies, ik vind dat wel een verschil.
Vertonghen zegt dat er idd iets is voorgevallen in de Arena en ik kan me dit ook nog wel herinneren, maar dat dat van een totaal andere aard was dan dit. Het was gewoon een opstootje zoals wel vaker in wedstrijden.
Ik blijf t een trieste actie vinden, vergelijkbaar met die gast die voor van Nistelrooij ging dansen toen hij een penalty miste voor Oranje.
Op amateurniveau wel begrijpelijk, maar op profniveau niet imo

nee, hoe was dat nou? nistelrode ging toen voor die gast staan dansen toen hij de winnende scoren om z'n gram te halen?

ik weenie, toen vond ik het wel geestig. niet professioneel, maar wel heel geestig. Undecided

Volgens mij was dat van van Nistelrooy de 5-0 tegen Malta ofzo, maar ook die frustratie zat blijkbaar diep. :razz:
Fabian Wrote:ook jullie rekening ( van eerder dit jaar ) is vereffend

Voetbal blijft toch een rare sport.. dezelfde selectie, maar een half jaartje later en toch vernedert PSV opeens Ajax compleet waar het eerder andersom was. 8-[
waf Wrote:
gittermaster Wrote:pcies, ik vind dat wel een verschil.
Vertonghen zegt dat er idd iets is voorgevallen in de Arena en ik kan me dit ook nog wel herinneren, maar dat dat van een totaal andere aard was dan dit. Het was gewoon een opstootje zoals wel vaker in wedstrijden.
Ik blijf t een trieste actie vinden, vergelijkbaar met die gast die voor van Nistelrooij ging dansen toen hij een penalty miste voor Oranje.
Op amateurniveau wel begrijpelijk, maar op profniveau niet imo

nee, hoe was dat nou? nistelrode ging toen voor die gast staan dansen toen hij de winnende scoren om z'n gram te halen?

ik weenie, toen vond ik het wel geestig. niet professioneel, maar wel heel geestig. Undecided

nistel miste pingl en die gast ging m toen uitlachen, daarna scoorde hij en pakte m terug. Was idd wat geestiger, omdat dat direct in die wedstrijd een revanche was, ietwat andere situatie, maar blijft natuurlijk zeer onprofessioneel.
Peter Wrote:Volgens mij was dat van van Nistelrooy de 5-0 tegen Malta ofzo, maar ook die frustratie zat blijkbaar diep. :razz:

de 4-0 tegen Andorra om precies te zijn :-"
Kreeg van Nistelrooy daar niet ook gewoon geel voor?!?
Ja...
Dan had Ibi dus geel moeten krijgen en later 2x geel is rood. En dan had Ajax gewonnen en dan was het crisis in Alkmaar en dan werd Ajax alsnog kampioen. Dus eigenlijk heeft het niet uitreiken van die kaart Ajax de titel gekost. OSmile
Het interseert me allemal geen ene drol, aangezien PSV geen 1e of 2e is geworden Hakkuh
Treesong Wrote:Het interseert me allemal geen ene drol, aangezien PSV geen 1e of 2e is geworden Hakkuh

2e kan nog!
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:Het interseert me allemal geen ene drol, aangezien PSV geen 1e of 2e is geworden Hakkuh

2e kan nog!

Zo is dat. Twente en Ajax verliezen allebei van AZ en spelen tegen elkaar gelijk. Verder verliest Twente uit bij Heerenveen en pakt Ajax maar 1 puntje bij Sparta, dat zich zodoende veilig speelt. En tadaaa... PSV 2e! Icon_twisted
Haha, en toen werd je wakker? cry
Treesong Wrote:Haha, en toen werd je wakker? cry

8-[
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:Afellay: rekening Vertonghen vereffend

Na de fout van Vertonghen waardoor PSV kon scoren, ging Afellay nog even lachend langs Vertonghen. Daarnaar gevraagd liet Afellay weten: "Er stond nog een rekening open van de vorige wedstrijd in de ArenA. Toen deed hij het bij mij. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten."

Zo'n vermoeden had ik al, kan me dus goed voorstellen dat Afellay dit dan even doet. Heb het zelf ook wel eens gedaan.

Dat hebben ze bij mij ook weleens gedaan.....maar ze gingen dan wel, ondersteund door de verzorger en reserve-speler, strompelend van het veld af.
6-2 winnen of 6-2 verliezen, geen problemen mee, maar wel altijd respect voor je tegenstander. En voor de fouten van de tegenstander....
Pages: 1 2 3