FTM Forum

Full Version: PSV Eindhoven - AFC Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Misschien kan Gittermaster zich dat voorval nog wel herinneren. Was op het midenveld en vlak na een dikke panna. Ach ja, buiten het veld ben ik een lieve en zachtaardige jongen, in het veld kan ik me weleens een beetje laten gaan.
Bumme Wrote:Misschien kan Gittermaster zich dat voorval nog wel herinneren. Was op het midenveld en vlak na een dikke panna. Ach ja, buiten het veld ben ik een lieve en zachtaardige jongen, in het veld kan ik me weleens een beetje laten gaan.

die omschrijving doet me erg denken aan ene mark van bommel. :razz:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Misschien kan Gittermaster zich dat voorval nog wel herinneren. Was op het midenveld en vlak na een dikke panna. Ach ja, buiten het veld ben ik een lieve en zachtaardige jongen, in het veld kan ik me weleens een beetje laten gaan.

die omschrijving doet me erg denken aan ene mark van bommel. :razz:

" weleens een beetje" is in mijn ogen toch niet hetzelfde als " altijd en overal" ?
dat kan ik me zeker nog herinneren in die thuiswedstrijd tegen die irrittante aso's...
Jammer dat ze in blessuretijd toen nog de winnende goal maakten, maar die actie was wel geniaal. De eerste keer in drie jaar tijd dat ik zag dat Bumme ook over techniek beschikt... Smile
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Misschien kan Gittermaster zich dat voorval nog wel herinneren. Was op het midenveld en vlak na een dikke panna. Ach ja, buiten het veld ben ik een lieve en zachtaardige jongen, in het veld kan ik me weleens een beetje laten gaan.

die omschrijving doet me erg denken aan ene mark van bommel. :razz:

" weleens een beetje" is in mijn ogen toch niet hetzelfde als " altijd en overal" ?

ik zei dat het me er aan deed denken, niet dat je het ook was. :razz:
gittermaster Wrote:Jammer dat ze in blessuretijd toen nog de winnende goal maakten

dit is niet jammer, dit is natuurlijk cruciaal. zij hebben gewonnen, dus het zal wel niet genoeg indruk gemaakt hebben. :razz:
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:
realphoolie Wrote:Afellay: rekening Vertonghen vereffend

Na de fout van Vertonghen waardoor PSV kon scoren, ging Afellay nog even lachend langs Vertonghen. Daarnaar gevraagd liet Afellay weten: "Er stond nog een rekening open van de vorige wedstrijd in de ArenA. Toen deed hij het bij mij. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten."

Zo'n vermoeden had ik al, kan me dus goed voorstellen dat Afellay dit dan even doet. Heb het zelf ook wel eens gedaan.

Dat hebben ze bij mij ook weleens gedaan.....maar ze gingen dan wel, ondersteund door de verzorger en reserve-speler, strompelend van het veld af.
6-2 winnen of 6-2 verliezen, geen problemen mee, maar wel altijd respect voor je tegenstander. En voor de fouten van de tegenstander....

Ach als je eerst met 6-2 wint en dan met 6-2 verliest heb je altijd nog de 3e set om alles goed te maken.
Hoef Wrote:Ajax aan het prutsen maar laat ze dan in ieder geval mister onsportiviteit affellay doodschoppen. Wat een triest figuurtje, dat wordt nooit een topspeler.

Wat vind je hier eigenlijk van? Huntelaar is ook een topspeler geworden. En Perez maakt uiteraard ook nog even een smerig gebaartje.

[Image: n1xbav.gif]
Vind ik even schandalig. Dat affellay geen topspeler wordt ligt aan meer dingen; hij kan bijvoorbeeld niet incasseren, is daarnaast irritant. Bij de grote jongens wordt hij twee keer per week doormidden gezaagd en is zijn carriere na twee jaar voornamelijk bankzitten en revalideren over
Seizoenkaart Ajax volgens seizoen weer €20,00 duurder tov dit jaar.
IPV je excuses aanbieden aan de seizoenskaarthouders voor het matige seizoen heb je het lef om de prijs voor jaarkaarten omhoog te gooien. Ze snappen er ook niks van die bobo's!
En dat in tijden van financiële crisis!
Treesong Wrote:En dat in tijden van financiële crisis!

anders hadden ze er wel €40 bovenop gedaan!

maakt het uit joh, de meeste ajakkes scc'ers hebben zo'n ding alleen maar voor de sier. :razz:
Hoef Wrote:Vind ik even schandalig. Dat affellay geen topspeler wordt ligt aan meer dingen; hij kan bijvoorbeeld niet incasseren, is daarnaast irritant. Bij de grote jongens wordt hij twee keer per week doormidden gezaagd en is zijn carriere na twee jaar voornamelijk bankzitten en revalideren over

Mmm, vind het vervelend om peter in deze te steunen :razz: , maar je bent nu redelijk aan't draaien (althans: aant tuinslangen). Die opmerking van je over appelvlaai was duidelijk vanwege zn actie tegen Vertonghen... En dergelijke acties zijn de Hunter duidelijk ook niet vreemd.
Flixieluv Wrote:
Hoef Wrote:Vind ik even schandalig. Dat affellay geen topspeler wordt ligt aan meer dingen; hij kan bijvoorbeeld niet incasseren, is daarnaast irritant. Bij de grote jongens wordt hij twee keer per week doormidden gezaagd en is zijn carriere na twee jaar voornamelijk bankzitten en revalideren over

Mmm, vind het vervelend om peter in deze te steunen :razz: , maar je bent nu redelijk aan't draaien (althans: aant tuinslangen). Die opmerking van je over appelvlaai was duidelijk gemaakt vanwege zn actie tegen Vertonghen... En dergelijke acties zijn de Hunter duidelijk ook niet vreemd.
Op verzoek van Fabian ook hier niet meer posten!
Pages: 1 2 3