FTM Forum

Full Version: SPA - AJX
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Sulejmani ipv Urby in de basis !
2-0 ](*,)
Twenta AZ 1-0...Dag ajax
Schwalbe Suarez...geschorst next week Undecided
wordt ajax dus netjes 4de dit jaar Undecided
Rood Olequer en Twente 3-0
en 3-0 sparta
En Sparta 3-0
Ajax-Twente volgende week om des keizers baard Undecided
Wat een afgang! Dik en dik verdiende nederlaag.
Tukkers van harte met plek twee. Wij hebben in de CL niets te zoeken, jullie misschien wel.
Ik ga nooit meer iets voorspellen :cry:
kooltje Wrote:en 3-0 sparta

4-0 Undecided
(zie Heerenveen - ADO Den Haag)
Graftakke tyfys honden, weer een dag naar de klote door die ondankbare volgevreten pleuris-vedettes....
De ajakkes bus tegen gehouden. dat is nog daar aan toe maar de supporters wilden meer inzet van de spelers. ajaxsupporters die om inzet en strijd vragen. Undecided
Denk dat de kans groter is dat ik de postcodeloterij win, dan dat van Basten kampioen gaat worden met Ajax in de toekomst.....
Fabian Wrote:Graftakke tyfys honden, weer een dag naar de klote door die ondankbare volgevreten pleuris-vedettes....

geen sms'je naar bumme vandaag, supportunist?
Eén voordeel: ik hoef niet af te wegen of ik aanstaande zondag ga kijken. Moest me in allerlei bochten gaan wringen om het te halen maar mijn lenigheid hoeft niet getest te worden vanwege de grafbakken die godverdomme nog te lui zijn om te doen alsof ze hun best doen...
Ook ik hoef komende zondag in Rome niet in spanning te zitten hoe het er in de ArenA aan toegaat.
Seizoen is over, tot februari was het allemaal nog wel te doen daarna ( op een of twee potjes na) een groot drama.

Verwachting was hoog ( als altijd) maar bleek onhaalbaar.

Moet heel wat veranderen willen we volgend seizoen wel serieus om de titel gaan strijden. De groep bijelkaar houden is volgens iedereen altijd belangrijk maar ik vraag me af of dat met deze groep wel een voordeel is............
Bumme Wrote:De groep bijelkaar houden is volgens iedereen altijd belangrijk maar ik vraag me af of dat met deze groep wel een voordeel is............
Ligt er misschien aan of er een coach voor de groep staat die ze aan het voetballen krijgt :8:
Als je ze vandaag in die bus zag zitten en buiten zag staan, mogen er een hoop weg.
Begin maar met Urby en haal een scorende spits....
Fabian Wrote:Als je ze vandaag in die bus zag zitten en buiten zag staan, mogen er een hoop weg.
Begin maar met Urby en haal een scorende spits....

Kijk en daar gaan de meesten nou altijd de mist in.
Spijker het nou maar eens eerst achterin dicht( moet helaas zo in het hedendaagse voetbal) en ga van daaruit maar eens kijken wat je er bij moet hebben.
De selectie is sowieso rampzalig.

Vermeer: ik dacht zelf een goeie, maar vanaf dat hij de 1e keeper werd, iets te vaak foutjes.
vd Wiel: zelf goed ontwikkelt en verstandig ZELF gekozen voor rechtsback( niet die komedianten die hem beter hebben gemaakt of zo)
Wielaert: enorme mispeer. Redde het vroeger ook niet bij PSV, nu weten we waarom.
Oleguer: moet lekker naar de vogels gaan kijken of zo.....
Vermaelen:vind ik geen linksback, maar meer de DLC
Vertonghen: vind ik geen middenvelder, maar meer de DLC
Dan het complete middenveld en de voorhoede....
2 turven hoog en 40 kilo zwaar per stuk.......Hoe wil je door de lucht scoren?
Nou is het niet echt een vergelijking, maar als ze tegen Chelsea spelen met al die reuzen, dan sta je al 5-0 achter en moet je nog voor de 1e helft het veld op.

De coaches vind ik vanaf dag 1 al een drama en dat zal ook zo blijven. Wat gisteren ook al gezegd werd, Ajax heeft 11 aardige voetballers, maar geen team.
Adder Wrote:Wat gisteren ook al gezegd werd, Ajax heeft 11 aardige voetballers, maar geen team.

Vind je? Suarez en Vermaelen zouden bij elke andere eredivisieclub in de basis staan, maar verder? Sulejmani en Stekelenburg misschien ook, maar dat zijn bij van Basten bankzitters. Aissati heeft net als in zijn PSV-tijd een paar keer leuk gespeeld, maar valt nog steeds door de mand als het niet op frivool spel maar op knokken en meeverdedigen aankomt. De rest is sowieso middelmaat (spelers die je nooit kampioen zullen maken), waarbij Enoh en v/d Wiel nog wel potentie hebben toppers te worden.
aardig daar versta ik onder, redelijk en niet goed.( had ik er misschien bij moeten zetten).
Tsja Heerenveen en Groningen hebben ook 11 aardige spelers dan.. :-s
ajakkes heeft prima spelers, maar geen team. dat geldt eigenlijk ook voor feyenoord, kwalitatief moet top 5 er gewoon inzitten, maar dat wordt bij lange na niet gehaald.

gek genoeg zag ik bij ajakkes wel een team die uefacup wedstrijd waarin opeens die alderweireld en anita er in stonden. volgens mij ligt daar ook het verschil: deze spelers kunnen het niet aan dat ze moeten in plaats van mogen. perez faalt bij ajakkes en psvee, maar doet het bij twente en az goed. swerts faalt hopeloos bij feyenoord, maar wordt nu wel kampioen.

het is natuurlijk altijd zo geweest dat de spelers van de topclubs meer druk hadden, maar toen was het verschil in kwaliteit van de selecties groter.

maar of nu ajakkes of twente 2de wordt, het maakt geen hol uit. ze halen de cl toch niet. met dank aan platini, die onze plekken ipv de plekken van de nummer 4 van eng en spanje aan de soeplanden geeft. en niemand die er wat van zegt... 8-[
Treesong Wrote:Ik ga nooit meer iets voorspellen :cry:
[baby] ;Wink
waf Wrote:soeplanden

[baby]
Bredanaar Wrote:
Treesong Wrote:Ik ga nooit meer iets voorspellen :cry:
[baby] ;Wink

:waf:

Het goede nieuws is dat van Basten nu gaat oprotten als ik de wandelgangen mag geloven Hakkuh
Ik vind dat hij nog een kans verdient, zoals hij vroeg. Het was gewoon het eerste seizoen voor hem als trainer van een eerste elftal en hij heeft een hoop geleerd. Het afgelopen seizoen was om te oefenen en een fundament te leggen voor een Ajax dat minstens 1 keer per 2 jaar kampioen wordt. Je moet het zien zoals het WK 2006, dat voor Oranje ook eigenlijk een oefening was voor het grote einddoel, het EK 2008. Laat Bassie nou maar gewoon zijn gang gaan, dan komt ie er wel. :razz:
Ik vind ook dat Bassie moet blijven. Icon_twisted
Pages: 1 2 3 4