FTM Forum

Full Version: New Haven
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Wat een topdag tot dusver! Tijd om naar huis te gaan!
Hup Melzer! Moet toch kunnen dit...
Klasse Mayer, never in doubt. =D>
Dent mist een 0-40 om terug te breaken #-o

Melzer begint gelukkig wel goed.
Lekker Andreev en Mayer!!! =D>
Kunitsyn en Mayer grote klasse! Cuevas moet even wakker worden en zal dan deze pot ook gewoon gaan binnentrekken.
Hmm Cuevas staat al ruim 5 minuten stil, dat zal een opgave worden vrees ik...
Lekker Almagro, Beck en Melzer!
Hopla, Cuevas exit, dat is 1. Nu Phau en Bolelli nog even.
En Cuevas geeft inderdaad op, jammer!
Die Phau mist trouwens een partij MP :lol:
Phau wint, aardige opleving heeft ie. Tegen Querrey zal het toch kansloos zijn denk ik.

Nu mag Tipsarevic eraf op die baan, volgens mij weten mensen niet dat ie al weken niet gespeeld heeft door blessure...
Beck van 3-1 naar 3-5 #-o
Ad Wim Wrote:Phau wint, aardige opleving heeft ie. Tegen Querrey zal het toch kansloos zijn denk ik.

Nu mag Tipsarevic eraf op die baan, volgens mij weten mensen niet dat ie al weken niet gespeeld heeft door blessure...

Prachtig dit :lol:

Tipsa breakt direct naar 1*-0 =D>
Hanescu breakt direct terug Undecided =D>
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Phau wint, aardige opleving heeft ie. Tegen Querrey zal het toch kansloos zijn denk ik.

Nu mag Tipsarevic eraf op die baan, volgens mij weten mensen niet dat ie al weken niet gespeeld heeft door blessure...

Prachtig dit :lol:

Tipsa breakt direct naar 1*-0 =D>
Je leert het ook nooit hè, ontzettend voorbarige drol Undecided
Klasse Hanescu =D>
Lekker Hanescu! Beetje jammer van Petzschner...
Nou Hanescu verspeelt helaas de break. Kom op jongen

En Gil, pak die tb maar! =D>
Lekker Petje! Hij en Hanescu volhouden en er zijn weer twee veelgekozen gasten uit.
Zoveel veelgekozen gasten zijn er toch nog niet gesneuveld? Alleen Cuevas en in mindere mate Gicquel tot zover. Maar Hanescu mag het zeker nog even volhouden ja, Tipsa eruit zou erg lekker zijn. Hanescu echter kennende zal het nog wel een een derde set worden.
Cuevas en Gicquel idd. Dat vind ik redelijk wat, zoveel partijen sinds de deadline zijn er nog nog niet gespeeld.
Nee ok, maar de meesten zijn (vaak helaas) toch al door, zoals Bolelli en Phau. Van Gil heb ik ook eigenlijk geen hoge verwachtingen, maar hij was de enige die nog in het budget paste.
Maar door is nu nog geen ramp (20 punten) en exit is wel erg mooi voor 5 punten.

Fabrice breakt =D>
En Petzschner ook!
Daar gaat Hanescu al.... :|

Ik ga maar even sporten, hup Hanescu, Gil. Groth en Millot, vechten voor jullie kansen!
Ik ga ook trainen, hup ML!
tipsa miste bij 5-5 2 bp en gaat nu in de tb van 3-0 naar 3-4* ](*,)
tipsa in de tb van 6*-4 naar 6-6 ](*,)
9*-8 tipsa

nu dan!
gil serveert voor de 2e set en wordt teruggebroken ](*,)

tipsa naar 3-0 in de 3e set =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8