FTM Forum

Full Version: New Haven
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
pfff, die Mayer mist me toch een kansen #-o
Wow, 2 bps, wat een kansen!
Mayer nu opnieuw 2 bp

hij heeft in iedere servicegame van bolelli minimaal een bp gehad...

hoezo veel beter :8:

nu ook 2*-1 in de 2e set =D>

2 sp voor melzer!
2-0 voor komen en dan van de volgende 10 games er maar eentje winnen, tegen fucking Leonardo Mayer Undecided

Andreev wel prima, die moet iedereen maar opvegen daar dan.
klasse Melzer
op livescore, heerlijk, vier wedstrijden. Vier keer verliest mijn speler. Tot volgende week! Mazzel
Haggie Wrote:op livescore, heerlijk, vier wedstrijden. Vier keer verliest mijn speler. Tot volgende week! Mazzel

Tot volgende week Icon_twisted
Kunitsyn mist zelf 2 bps en wordt vervolgens gebroken, waar ben je ML?
Hier ben ik, zojuist mijn eerste tennisles gehad :8:
Stomme Igor, wat een prutser ben je toch ook ](*,)
mindlight Wrote:Hier ben ik, zojuist mijn eerste tennisles gehad :8:

hoe ging het?

viel het mee of tegen?
Nja, het is maar net wat je ervan verwacht natuurlijk. Ik had al wel eens een racket in mijn handen gehad, en toen viel het vies tegen, maar nu met wat tips en aanwijzingen viel het eigenlijk weer mee. Over 2 jaar pak ik je Icon_twisted
mindlight Wrote:Nja, het is maar net wat je ervan verwacht natuurlijk. Ik had al wel eens een racket in mijn handen gehad, en toen viel het vies tegen, maar nu met wat tips en aanwijzingen viel het eigenlijk weer mee. Over 2 jaar pak ik je Icon_twisted

Daar houd ik je aan :wink:
Da's goed! Big Grin
serra mist me daar een aantal sp op 2e service zeg #-o
Prima Querrey...Op naar finale. Davy lijkt niet top...
Prima Sam!
Lekker Serra :-"
Klasse Fernando!
Prima Andreev.
doe t maar in 2, andreev! Ik wil weer een baakse finale in de poll
Prima Andreev en Querrey.
Die Andreev, 2 mps gemist op 5-3 en nu verliest ie de TB. Wat een triest figuur is het toch ook :lol:

Querrey 2-0 voor maar nu weer 0-40 :|
Lekker Querrey en Andreev!
:lol:
Dit begint erop te lijken, weer een concurrent voor Verdasco exit. Nu moet Verdasco het zelf nog doen...
En dat gaat goed vooralsnog, 4-1 =D>
Klasse Fernando, op naar toernooiwinst zou ik zeggen!
Ad Wim Wrote:Klasse Fernando, op naar toernooiwinst zou ik zeggen!
We gaan lekker Ad...weinig staat goud nog in de weg.Verdasco 3-1 voor hth tegen Andreev. Andreev won wel US open 2008.
Ad Wim Wrote:Die Andreev, 2 mps gemist op 5-3 en nu verliest ie de TB. Wat een triest figuur is het toch ook :lol:

Querrey 2-0 voor maar nu weer 0-40 :|

BUURSWEEK
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8