FTM Forum

Full Version: Ajax - NAC Breda
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Wat een knappe zege zeg! Onzin dat NAC een off-day had, dat dwong Ajax gewoon af.

Wat ik me nu wel afvraag.. wie staat er straks tegen VVV in de spits? Pantelic lijkt een moeilijke jongen als je hem op de bank houdt, maar Cvitanich kun je nu toch ook moeilijk weer gaan passeren. Verwachten jullie herrie in de tent of voorzien jullie geen problemen Ajacieden?
Jol kan het niet maken om Cvitanich er niet in te zetten. Hij heeft nog als stok achter de deur dat Pantelic al een tijd niet heeft gespeeld. Enne de beste staat in de basis. Als Dario er iedere week 1 of meerdere inschiet is het een duidelijk verhaal.
Peter Wrote:Wat een knappe zege zeg! Onzin dat NAC een off-day had, dat dwong Ajax gewoon af.

Wat ik me nu wel afvraag.. wie staat er straks tegen VVV in de spits? Pantelic lijkt een moeilijke jongen als je hem op de bank houdt, maar Cvitanich kun je nu toch ook moeilijk weer gaan passeren. Verwachten jullie herrie in de tent of voorzien jullie geen problemen Ajacieden?

Ik vond Cvitanich in het interview verrassend positief over Pantelic. Ik denk/hoop dat t wel goed komt daar voorin. Wie er moet spelen weet ik echt nog niet, heb nog bijna niets gezien van Pantelic. Ideaal zou zijn als hij rechts buiten zou kunnen spelen, maar dat zal wel niet
Vandaag zag t er inderdaad echt goed uit, maar eerlijk gezegd vond ik dat tegen Sparta thuis ook al. Was dan wel 0-0 maar had ook 6-0 kunnen zijn. Wel vind ik dat er nog een te groot verschil zit tussen Ajax uit en Ajax thuis.
Peter Wrote:Wat een knappe zege zeg! Onzin dat NAC een off-day had, dat dwong Ajax gewoon af.

Wat ik me nu wel afvraag.. wie staat er straks tegen VVV in de spits? Pantelic lijkt een moeilijke jongen als je hem op de bank houdt, maar Cvitanich kun je nu toch ook moeilijk weer gaan passeren. Verwachten jullie herrie in de tent of voorzien jullie geen problemen Ajacieden?

tuurlijk knap, maar zo slecht speelt nac normaal gesproken echt niet. de doelpunten werden gewoon weggegeven, uitermate knullig verdedigd. ik vermoed zelfs een complot.

smerige overtreding van penders trouwens. toch leuk dat zo'n grens oplet. :roll:
Ajax werd inderdaad een handje geholpen door Nac, maar denk dat dit ook voor een groot gedeelte werd afgedwongen. De bal kwam gewoon de helft niet over. Echt dat eerste kwartier was heel goed, daarna wordt t minder, ik standaard zo in de Arena, maar nu zetten ze wel heel goed druk.
gittermaster Wrote:Ajax werd inderdaad een handje geholpen door Nac, maar denk dat dit ook voor een groot gedeelte werd afgedwongen. De bal kwam gewoon de helft niet over. Echt dat eerste kwartier was heel goed, daarna wordt t minder, ik standaard zo in de Arena, maar nu zetten ze wel heel goed druk.

je kan niet 90 minuten voetballen zoals in het eerste kwartier.
klopt, is ook geen verwijt, slechts een constatering, echter is soms het verschil wel heel groot en dat viel juist vandaag (en eigenlijk ook vorige thuispot) wel mee.
... Vond NAC eerlijk gezegd meer slecht dan Ajax goed. Heb m.n. iemand als Penders nog nooit zo slecht zien spelen! Leek wel 60 jaar oud of zo, gast draait nog langerzamer om z'n as dan een schildpad met lijm aan z'n poten... NAC normaal gezien bijna een angstgegner (de laatste jaren iig), maar nu echt bagger. Het had prima 10-0 kunnen zijn.

@Waf: wij waren (op de tweede ring weliswaar) hevig met elkaar in discussie over de vraag, of Pantelich (nieuwe cultheld! =D> Wat een gruwelijke mat :wink: ) al dan niet aan het schwalben was, dus zo duidelijk was dit niet eens, denk ik. Pas bij studio sport zag ik idd dat het hier inderdaad om een nogal grove overtreding van Penders ging.
Quote:... Vond NAC eerlijk gezegd meer slecht dan Ajax goed.
meen je dat echt?
Dat Nac niet best was; lees slecht, ben ik met je eens, maar dat je Ajax niet echt goed vond, dat verbaasd me wel. Dan gebruik je 1995 zeker als referentiekader... Wink
gittermaster Wrote:
Quote:... Vond NAC eerlijk gezegd meer slecht dan Ajax goed.
meen je dat echt?
Dat Nac niet best was; lees slecht, ben ik met je eens, maar dat je Ajax niet echt goed vond, dat verbaasd me wel. Dan gebruik je 1995 zeker als referentiekader... Wink

Of jij gebruikt de laatste 10 jaar als referentiekader om te kunnen constateren dat ze heel goed waren. Denk dat Flixie gewoon meet aan het niveau dat bij Ajax hoort/hoorde.
Sinds ik een scc heb is Ajax nooit een heel jaar ECHT goed geweest :cry: :wink: .

Heb niet gezegd dat ik Ajax niet echt goed vond. Vond ze prima, een dikke 7,5 zogezegd. Maar ik vraag me af wat ze in deze vorm hadden gedaan tegen het NAC van vorig jaar, denk een vrij krappe overwinning eerlijk gezegd (3-1 of zo), maar zeker geen 6-0 met uitzicht op meer.
volgens mij opende jij dit topic ook met een goed Ajax, was volgens mij ook echt zo. maar goed, meningen kunnen hierover verdeeld zijn
gittermaster Wrote:volgens mij opende jij dit topic ook met een goed Ajax, was volgens mij ook echt zo. maar goed, meningen kunnen hierover verdeeld zijn

Ik vond Ajax ook goed, omdat ze vaak zo slecht zijn. Voor een club als Ajax hoort dit spel normaal te zijn.
Peter Wrote:Denk dat Flixie gewoon meet aan het niveau dat bij Ajax hoort/hoorde.

Klopt: dat bij het Ajax van nu hoort, en ik vind het vaak nogal moeilijk om te kunnen zeggen of Ajax erg goed was, als de tegenstander zo bagger was als NAC vandaag, vanwege verkeerd perspectief... Geen weerstand = walkover, daar hoef je zelf niet zo "goed" voor te zijn als je in principe voldoende aanvallende kwaliteit hebt.
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:volgens mij opende jij dit topic ook met een goed Ajax, was volgens mij ook echt zo. maar goed, meningen kunnen hierover verdeeld zijn

Ik vond Ajax ook goed, omdat ze vaak zo slecht zijn. Voor een club als Ajax hoort dit spel normaal te zijn.

Tja, als je zo beredeneert... Dan is t inderdaad een middelmatige pot geweest. Gewoon standaard. :razz:
6-0 tegen NAC is toch niet zo bijzonder? Daar kunnen zelfs wij in Nijmegen over meepraten \Big Grin/
Flixieluv Wrote:@Waf: wij waren (op de tweede ring weliswaar) hevig met elkaar in discussie over de vraag, of Pantelich (nieuwe cultheld! =D> Wat een gruwelijke mat :wink: ) al dan niet aan het schwalben was, dus zo duidelijk was dit niet eens, denk ik. Pas bij studio sport zag ik idd dat het hier inderdaad om een nogal grove overtreding van Penders ging.

op de tweede ring ok, dat de scheids het niet zag, ok (hij stond erachter, maar de grens had het toch wel kunnen en moeten zien).
Ik zat praktisch op lijn met de grens en zag echt niet dat een strafschop was. Met de man naast mij hebben we nog gelachen dat we Pantelic niet nodig hebben ( voor de goals hebben we Cvitanich en voor de schwalbes Suarez immers al).
Pas op tv zag ik dat het een 1000% strafschop ( en rood) was.
'PSV is niet te vergelijken met Ajax'
Uitgegeven: 16 september 2009 13:58
Laatst gewijzigd: 16 september 2009 14:02

AMSTERDAM - Marko Pantelic koos voor Ajax omdat hij zijn eigen mentaliteit in de Amsterdamse club herkent. De Servische aanvaller ziet zijn nieuwe werkgever als de grootste club van Nederland.
© ANP"De fans vragen altijd maar één ding: winnen! Dan hebben ze de juiste persoon gehaald, want zo denk ik ook", zegt Pantelic tegenover Voetbal International.

"Ik wist verder niets van Ajax of de Nederlandse competitie, maar de historie kent iedereen. Die zegt genoeg. Ze hebben nu een paar jaar niks gewonnen, maar normaal strijden ze voor de eerste plaats. Ik kom ze daar bij helpen."

De van Hertha BSC overgekomen spits vindt dat concurrent PSV niet met Ajax vergeleken kan worden.

"Hoe vaak is PSV Europees kampioen geworden? En hoe vaak Ajax? Nou zie je. Dat is niet te vergelijken. Ajax heeft 29 titels en hoeveel heeft PSV er? Dat zegt alles", meent de 31-jarige international.

"Voor mij zijn het onvergelijkbare grootheden. Ajax heeft de grootste traditie. De grootste naam. De opvallendste stijl van spelen. Niet dat ik iets tegen PSV of de andere clubs heb, maar de statistieken en de historie zeggen alles."
Het doet mij deugd dat het juist ajakkes is die deze enorme kneus met trieste teksten heeft binnegehaald.

trieste clubs verdienen immers trieste spelers!
Ik zal Ajax er niet bijhalen, maar wat een treurmuis. Tekst slaat idd nergens op en raakt kant noch wal :lol: Wel leuk dat hij PSV toch wel gewoon een grootheid vindt Undecided
Net als heel Ajax geen daden maar woorden, prima op zn plek daar dus.
Prima jongen...
Stukje amsterdamse bluf is top
Fijn dat er toch nog mensen serieus op dit soort onzinteksten ingaan.
Hoef Wrote:Fijn dat er toch nog mensen serieus op dit soort onzinteksten ingaan.

Ik ben toch echt bang dat meneer Pantelic dit allemaal bloedserieus meent. Geloof dat meneer zich echt daadwerkelijk de 2e Maradona voelt. En dan moeten we er dus ook zo op ingaan. :eeeek:
Ekslem Wrote:Tekst slaat idd nergens op en raakt kant noch wal :lol: Wel leuk dat hij PSV toch wel gewoon een grootheid vindt Undecided

Terwijl Feijenoord kwa historie en kwa uitstraling na Ajax toch de tweede club in Nederland is.
Peter Wrote:
Hoef Wrote:Fijn dat er toch nog mensen serieus op dit soort onzinteksten ingaan.

Ik ben toch echt bang dat meneer Pantelic dit allemaal bloedserieus meent. Geloof dat meneer zich echt daadwerkelijk de 2e Maradona voelt. En dan moeten we er dus ook zo op ingaan. :eeeek:

Des te meer reden om er níet op in te gaan. Bovendien heeft hij gelijk :razz:
Moet je nagaan! Wilde alleen zijn domheid nog ff benadrukken Wink
Wat is er mis met dat stukje tekst van Pantelic? Ik lees alleen maar feiten.
Lamme Lennie Wrote:Wat is er mis met dat stukje tekst van Pantelic? Ik lees alleen maar feiten.

het is wel knap dat hij ziet dat ajax een grotere naam is dan psv. dat betekent dat hij iig tot 4 kan tellen.
Pages: 1 2 3