FTM Forum

Full Version: FTM 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
Het pleit wel voor 'm dat ie voor het toernooi de deadline al de schuld gaf. :8:
Maar nu zie je hem idd niet, dat is jammer want het levert vaak vermakelijke posts op. Hij zal met een flinke vaart de top 10 uit vallen. In Miami weer kans op revanche voor iedereen. Hebben we weer een deadline waar weinig bekend is? Icon_twisted
Oei dinsdag 23 maart om 22.00 uur zie ik. Dan moet ik wel trainen. Dan moet ik maar voor het trainen me team neerzetten. Hopelijk komt er geen visite tussen 18.00 uur en 20.00 uur.

Voordeel is weer dat er weer weinig tot niets bekend zal zijn. [-o<
Nou, de qualis zijn wel rond 22 uur bekend denk ik. Alleen niet op welke plek.
Zelfde situatie als voor IW dus. =D>
Mooi zo. Als Buurs echt moet gaan nadenken dan krijgt ie het lastig Undecided
Ik na trouwens nergens vinden wanneer de loting is
centre court Wrote:Zelfde situatie als voor IW dus. =D>
Nou, niet echt. Het is daar uren vroeger, dus alle quali-potjes zijn nu waarsch wel afgelopen.
Stille Wrote:Ik na trouwens nergens vinden wanneer de loting is
Morgen rond 16 uur. Quali-draw is vanavond.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Zelfde situatie als voor IW dus. =D>
Nou, niet echt. Het is daar uren vroeger, dus alle quali-potjes zijn nu waarsch wel afgelopen.

Dat maakt niet heel veel verschil. Vorige week werden er ook best veel q's gekozen die nog niet hadden gespeeld. Ik neem aan dat ze op de deadline nog niet in het schema geplaatst zijn?
Nee, dat denk ik niet. Maar vorige week hadden velen bijvoorbeeld Young en Anderson niet. Zo'n Anderson wordt dan natuurlijk veel vaker gekozen.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
centre court Wrote:Mooi moment om Buurs flink klop te geven de komende weken!

:eten:

Nu al meer dan 700 punten, dat wordt 1000+ op gasten die Roddick, Soderling of Ljubo in de finale krijgen. Hij haalt 413 punten op een 1000 toernooi. Undecided
Voorlopig even geen last in de top van Dennis Buurs.
Waar is buurs eigenlijk? :lol:

Het mooiste is nog dat ie nu de deadline de schuld geeft, terwijl ie zelf ooit eens heeft gezegd dat het vervroegen van de deadline wel gunstig voor hem zou zijn, omdat ie dan een voordeel zou hebben op iedereen Undecided

Ad, Ad, Ad....ik heb in 5 minuten mijn team moeten maken.
Ik had graag een uurtje meer gehad en dat heb ik paar dagen voor de loting al aangegeven.
Dan had ik sowieso geen Djoko gehad en dan natuurlijk wel Roddick.....
Maar goed, ik neem mijn verlies deze week.

Jij vond Djoko wel een goede keuze en je had spijt van Roddick....je zit er dus opnieuw naast.
En nogmaals wil ik vragen of de deadline op 23.55 uur gezet kan worden.

Ik ben de afgelopen dagen niet op het forum geweest, omdat mijn tante erg plotseling op veel te jonge leeftijd is overleden.
Woensdag is de begrafenis en dinsdagavond zullen we met de familie bij elkaar zijn.

Ik weet dus niet of ik om 21 of 22 uur thuis ben.

Ik hoop dat er nu wel enige begrip is....
Dus je geeft toe dat je hersenen het niet toestaan om in 5 minuten een team te maken? :lol:
En waarom had je dan natuurlijk wel Roddick gehad en geen Djokovic?
buurs Wrote:En nogmaals wil ik vragen of de deadline op 23.55 uur gezet kan worden.

Ik ben de afgelopen dagen niet op het forum geweest, omdat mijn tante erg plotseling op veel te jonge leeftijd is overleden.
Woensdag is de begrafenis en dinsdagavond zullen we met de familie bij elkaar zijn.

Ik weet dus niet of ik om 21 of 22 uur thuis ben.

Ik hoop dat er nu wel enige begrip is....
Begrip is er vast wel, maar de deadline wordt niet verzet, neem ik aan. Je hebt dinsdag de hele dag om je team te maken.
Ad Wim Wrote:Dus je geeft toe dat je hersenen het niet toestaan om in 5 minuten een team te maken? :lol:
En waarom had je dan natuurlijk wel Roddick gehad en geen Djokovic?

Met een schema van 96, kan ik in 5 minuten geen afwegingen of iets dergelijks maken.
Het was iets aanklikken en hopen op een goede afloop.

En voordat Djoko had gespeeld, zei ik al dat het een foute keuze was.
Ik had er immers na de deadline over na kunnen denken.

En als je 8300 euro over hebt, dan zijn voor mij keuzes als Roddick (zekere kwartfinalist), tsonga/soderling logische keuzes.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:En nogmaals wil ik vragen of de deadline op 23.55 uur gezet kan worden.

Ik ben de afgelopen dagen niet op het forum geweest, omdat mijn tante erg plotseling op veel te jonge leeftijd is overleden.
Woensdag is de begrafenis en dinsdagavond zullen we met de familie bij elkaar zijn.

Ik weet dus niet of ik om 21 of 22 uur thuis ben.

Ik hoop dat er nu wel enige begrip is....
Begrip is er vast wel, maar de deadline wordt niet verzet, neem ik aan. Je hebt dinsdag de hele dag om je team te maken.

Dinsdag moet ik gewoon de hele dag werken.
Ik ben alleen woensdag de hele dag vrij.
Tuurlijk buurs, je hebt die dag 20x gepost dus je had echt wel iets meer dan 5 minuten de tijd. Maar blijf maar constant de fout buiten jezelf leggen, zo kennen we je =D>
oké Ad.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:En nogmaals wil ik vragen of de deadline op 23.55 uur gezet kan worden.

Ik ben de afgelopen dagen niet op het forum geweest, omdat mijn tante erg plotseling op veel te jonge leeftijd is overleden.
Woensdag is de begrafenis en dinsdagavond zullen we met de familie bij elkaar zijn.

Ik weet dus niet of ik om 21 of 22 uur thuis ben.

Ik hoop dat er nu wel enige begrip is....
Begrip is er vast wel, maar de deadline wordt niet verzet, neem ik aan. Je hebt dinsdag de hele dag om je team te maken.

Dinsdag moet ik gewoon de hele dag werken.
Ik ben alleen woensdag de hele dag vrij.
En je kunt op je werk niet op internet? Dat zien we ja :lol:

En CC en ik zijn er ook niet op de deadline, vragen wij of de deadline verplaatst moet worden? Nee, want het is van tevoren gecommuniceerd en wordt niet veranderd.
Op mijn werk is het onmogelijk een team te maken.
Ik kan niet even het speelschema voor mijn neus leggen en dan even een uurtje aan mijn team besteden...

Jij hebt de hele dag tijd om je team te maken en CC heeft sowieso 2 uur de tijd, als ik het goed heb begrepen.
Jammer voor je.

En de loting is morgen overdag, dus je hebt ook gewoon morgenavond om ernaar te kijken. Gelul dus.
buurs Wrote:En nogmaals wil ik vragen of de deadline op 23.55 uur gezet kan worden.

Ik ben de afgelopen dagen niet op het forum geweest, omdat mijn tante erg plotseling op veel te jonge leeftijd is overleden.
Woensdag is de begrafenis en dinsdagavond zullen we met de familie bij elkaar zijn.

Ik weet dus niet of ik om 21 of 22 uur thuis ben.

Ik hoop dat er nu wel enige begrip is....

Gecondoleerd Buurs. Sterkte!
buurs gecondoleerd met je verlies.

Hoe onsympathiek dit misschien ook moge klinken maar met dit soort dingen kunnen we natuurlijk geen rekening houden met betrekking tot de deadline. We hebben hier rekening te houden met een groep mensen en kunnen niet vanwege 1 inidividu de deadline gaan verschuiven.
Sterkte Buurs!
Sterkte Buurs. Dan is FTM even totaal niet belangrijk.

Maar je zult zelf ook begrijpen dat we de deadline niet kunnen aanpassen. Van de 30 managers zal er elke week wel 1 zijn die zijnteam niet optimaal kan maken. Volgens mij is de loting morgen overdag dus je kunt er op het werk nog even naar kijken. Zo uitgebreid hoef je er nou ook weer niet naar te kijken. Gewoon zorgen dat je de juiste top 4 man hebt en evt een verrassende subtopper. :8:
De loting is dus vanavond al.
Als je niet alle H2H's gaat uitzoeken is een team binnen 10 gemaakt. Ik snap ook niet zo goed wat Buurs met de Roddick/Djoko keuze bedoeld. Omdat je weinig tijd had nam je Djoko en geen Roddick en toen je er na de deadline naar kon kijken zag je meteen dat je mis zat? Je ziet toch meteen dat Roddick een goede pick is? Zelfs als je zomaar wat aanklikt denk ik.
Ik ben thuis.
Nu even snel een paar spelers aanklikken.

Het zal wel net zo geweldig gaan als vorige week.
Minder kan gelukkig niet.
Internet liep vast om 21.57, waardoor aangeklikte Lu niet meer in mijn team is opgenomen. Zou hij nog toegevoegd mogen worden?
Mooi overzichtelijk weekje. Van de top 7 gekozen spelers heb ik er 6. Alleen Malisse niet. Ik ben uberhaupt één van de enige zonder q's.

Berdych, Murray, Isner, Roddick, Blake en Nadal mogen het gaan doen. Ik wil na het weekend ze er alle 6 nog in hebben.
Baghdatis, Querrey, Cilic en alle q's moeten er zsm uit.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42