FTM Forum

Full Version: FTM 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
arco Wrote:CC, de stand is helemaal bijgewerkt kerel en weer zichtbaar!

Ik sta anders nog steeds op 280 punten en met de 250 van Staky vind ik dat wat karig. :8:
Volgens mij is de finale nog niet verwerkt.
Hier ook standaard helaas, maar het lag ook wel zeldzaam voor de hand met weinig ruimte voor echt gokken.

Hup Stak en Berdych.
goooo thiemo!
centre court Wrote:
arco Wrote:CC, de stand is helemaal bijgewerkt kerel en weer zichtbaar!

Ik sta anders nog steeds op 280 punten en met de 250 van Staky vind ik dat wat karig. :8:
Volgens mij is de finale nog niet verwerkt.

Klopt CC, die is idd nog niet bijgewerkt
Ad Wim Wrote:Hier ook standaard helaas, maar het lag ook wel zeldzaam voor de hand met weinig ruimte voor echt gokken.

Hup Stak en Berdych.

Klopt. Ik wilde ook wel wat forceren maar 't kon simpelweg niet echt. Dan was Djoko mss nog de beste optie. Nadal is te duur en de op de USO niet zo best normaal.
Ad Wim Wrote:Hier ook standaard helaas, maar het lag ook wel zeldzaam voor de hand met weinig ruimte voor echt gokken.

Hup Stak en Berdych.

Als je maar creatief bent! :wink:

Hup Nando,Djoko,Youz en koning Ljub :8:
Stille Wrote:
centre court Wrote:
arco Wrote:CC, de stand is helemaal bijgewerkt kerel en weer zichtbaar!

Ik sta anders nog steeds op 280 punten en met de 250 van Staky vind ik dat wat karig. :8:
Volgens mij is de finale nog niet verwerkt.

Klopt CC, die is idd nog niet bijgewerkt

Heel vreemd, want in het admin deel was deze al wel (al lang zelfs) verwerkt. Nu nog een keer op de knoppen gedrukt en het lukt nog steeds niet. Ik neem deze vraag even mee naar achteren, zal wel even schuiven met de weeknummers worden.
Geen probleem ML! Jullie doen goed werk!
Vreemd fenomeen dit CC, de finale is wel verwerkt maar jouw score niet aangepast want je zou volgens snelle berekening op 380 punten gefinisht moeten zijn. Dat heeft ook consequenties voor de medailleverwerking van de voorbije week trouwens. We kijken ernaar!
Nou de verschillen tussen mezelf en m'n concurrenten zijn duidelijk. In grote lijnen is 't dit geworden:
ik: Stakhy, Gulb, Bagh, Ball en Kendrick
concu: Berdych, Blake en Ginepri

Uiteraard Blake en Ginepri wel overwogen. Zijn goedkoop, spelen thuis en hebben goede loting. Toch maar niet gedaan. Kunnen samen hooguit 180 punten pakken. Dan is dat maar zo.
Zowel Baghdatis als Fish, dat hebben zelfs buurs en andre niet...
Ad Wim Wrote:Zowel Baghdatis als Fish, dat hebben zelfs buurs en andre niet...

Als Fish al on fire is, wat moet Bagha dan wel niet zijn. Vorige week is op tijd uitgeschakeld(lees: gestopt om uit te rusten). Ik vond dat ik ze beide moest hebben.
Haha, je gaat hier toch niet serieus beweren dat Baghdatis meer on fire is dan Fish?!
baghdatis moet van djoko in principe winnen om echt rendabel te zijn.
daarvoor moet hij eerst zien te winnen van clement, ginepri (gaat lastig worden) en fish.

beide nemen is niet erg slim. helemaal omdat djoko nog wel favoriet is tot de kwartfinale.
Fish mag dan wel on fire en topfit zijn, denk dat Bagha in een best of 5 gewoon de betere is. Wordt iig een geweldige clash! Heb er nu al zin in.
Ad Wim Wrote:Haha, je gaat hier toch niet serieus beweren dat Baghdatis meer on fire is dan Fish?!

Het zal er niet veel af zitten. Heeft in augustus 4 toernooien gespeeld op HC. Het eerste toernooi haalt ie de finale en verliest ie van Nalbi. De 2e verliest ie met een 3e set TB van Chardy. In Cincy wint ie van Cilic, Bellucci, Berdych en Nadal. Hij verliest daar van Fedex. Vorige week verliest ie wederom met een 3e set TB, nu van latere winnaar Staky. Niet verkeerd lijkt mij.
Is het ook niet, maar je brengt het alsof zijn stats beter zijn dan die van Fish, en dat is niet zo.

En als je een serieus team hebt, kun je niet om Fish heen. En dan lijkt me Baghdatis ernaast niet slim.
Misschien dat het al gezegd is maar Stahkovsky heeft nu bij de US Open 250 punten (zie bijv team Woerdie)
Hmm zal wel door mijn gepruts komen om vorige week te herstellen. Staat nu weer goed in ieder geval.
Ad Wim Wrote:Is het ook niet, maar je brengt het alsof zijn stats beter zijn dan die van Fish, en dat is niet zo.

En als je een serieus team hebt, kun je niet om Fish heen. En dan lijkt me Baghdatis ernaast niet slim.

\Big Grin/
mindlight Wrote:
Stille Wrote:
centre court Wrote:
arco Wrote:CC, de stand is helemaal bijgewerkt kerel en weer zichtbaar!

Ik sta anders nog steeds op 280 punten en met de 250 van Staky vind ik dat wat karig. :8:
Volgens mij is de finale nog niet verwerkt.

Klopt CC, die is idd nog niet bijgewerkt

Heel vreemd, want in het admin deel was deze al wel (al lang zelfs) verwerkt. Nu nog een keer op de knoppen gedrukt en het lukt nog steeds niet. Ik neem deze vraag even mee naar achteren, zal wel even schuiven met de weeknummers worden.
Het gekke is dat er verder ook (kleine) verschillen zijn. Als ik de punten van b.v. CC tot aan de finale optel, kom ik tot 300 punten.
Als ik zo op kantoor ben ga ik ermee aan de slag, verwacht dat het vrij simpel op te lossen is.
Scores zijn gefixt, medailles volgen.
@ organisatie, van week 25 heb ik nog een zilveren medaille te goed. Dank u. :razz:
Als Gulbis nu en Becker morgen winnen, dan maak ik volgens mij goede kans op de weekwinst. [-o<
(en ga ik haggie voorbij)
Vandaar dat ie zo stil is
gulbis verknalt het direct al :8:
Stille Wrote:Vandaar dat ie zo stil is

Hoezo?? Buurs stond al boven mij hoor .. Baghdatis heeft gewoon gefaald.
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Vandaar dat ie zo stil is

Hoezo?? Buurs stond al boven mij hoor .. Baghdatis heeft gewoon gefaald.

ik had het over het medailleklassement.
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Vandaar dat ie zo stil is

Hoezo?? Buurs stond al boven mij hoor .. Baghdatis heeft gewoon gefaald.

ik had het over het medailleklassement.

Ik pak nog wel sneaky 2 weekwinstjes ergens weg. :wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42