FTM Forum

Full Version: Topper: Feyenoord - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Cruciaal voor deze pot is denk of Ibi meedoet.... Als ie nie meedoet gaat Feyenoord natuurlijk dik winnen...
Denk dat het eerder van belang is of Rutten Reis in de basis durft te zetten ipv Koevermans. Met 10 man (Koevermans opstellen) gaan we niet winnen. Wat belachelijk goed is die Reis opeens (niet om zn 2 goals van gisteren). Als supertalent naar Eindhoven gehaald, volledig ontspoord, blonk alleen uit in het nachtleven en opeens lijkt hij te beseffen dat hij zn talent aan het weggooien is. Al meerdere hattricks gescoord voor jong PSV dit seizoen, 2 goals voor PSV tegen RKC en gisteren belachelijk koelbloedig bij die penalty. Maar het belangrijkste: eindelijk een spits die kan scoren én goed meevoetballen. Als die jongen zo doorgaat staat hij de rest van het seizoen in de basis.
En als jij zo doorgaat....enfin, je snapt het wel.
Toivoinen viel trouwens weer zwaar tegen. Appelvlaai terug en dan mss maar Reis proberen in de spits.
Ekslem Wrote:Toivoinen viel trouwens weer zwaar tegen. Appelvlaai terug en dan mss maar Reis proberen in de spits.

Toivonen viel idd zwaar tegen, had ik niet verwacht. Vond hem in de spits altijd overkomen als het type dat achter een spits thuishoort, maar zo achter Koevermans komt hij totaal niet uit de verf. Afellay schijnt fit te zijn.

-------------Isaksson
-Manolev-Marcellis-Ooijer-Pieters
-------------Afellay
---------Bakkal--Engelaar
-Lazovic------Reis-----Dzsudzsak

En dan een prima bank achter de hand met spelers als Salcido, Simons, Toivonen en Koevermans.
:| wat makkelijk om koevermans meteen weer af te schrijven... :|
In de Nederlandse competitie maakt hij zijn goaltjes wel.
Haggie Wrote::| wat makkelijk om koevermans meteen weer af te schrijven... :|
In de Nederlandse competitie maakt hij zijn goaltjes wel.

Ik heb Koevermans nooit opgeschreven. Als je echter 2 duels op rij 2x scoort kun je hem niet uit de basis halen. Koevermans is brandhout als hij niet scoort. Voetballend heb je er niks aan en daarmee belemmert hij het hele elftal. Dat kun je in een duel als tegen Feyenoord niet hebben, dan moet je vlammend kunnen counteren met veel snelheid en creativiteit. Reis dus en geen standbeeld als Koevermans. Die mag invallen als stormram als we laatste kwart van de pot achter staan.

Dat Koevermans zn goaltjes (als invaller) wel gewoon gaat maken ben ik met je eens. En dat is ook waar je zo'n supersub voor in je selectie hebt.
Het ziet er naar uit dat Reis niet gaat spelen in de topper...misschien is Toivoinen in de spits een optie?
Het ziet er naar uit dat Cisse niet gaat spelen in de topper...misschien is Biseswar op zijn positie een optie?
Bumme Wrote:Het ziet er naar uit dat Cisse niet gaat spelen in de topper...misschien is Biseswar op zijn positie een optie?

dat zijn gunstige berichten. dat wordt dan biseswar of babovic.
waf Wrote:
Bumme Wrote:Het ziet er naar uit dat Cisse niet gaat spelen in de topper...misschien is Biseswar op zijn positie een optie?

dat zijn gunstige berichten. dat wordt dan biseswar of babovic.
Cissé speelt anders al jaren zn beste wedstrijden tegen PSV en lijkt me met zijn fysiek een lastiger type voor Manolev dan Biseswar. Babovic ken ik niet, maar een onbekende speler opstellen kan een leuk verassingseffect geven zoals PSV 2 jaar terug met Dzsudzsak deed, maar is Babovic al wedstrijdfit?
ik schat een 3-1 voor Feyenoord.
Jansoe Wrote:ik hoop 3-1 voor Feyenoord.
Ik teken vooraf wel voor een puntje, net als tegen twente. ben benieuwd hoe dit feyenoord zich kan meten met psv. dat psv gister nog in Praag speelde kan een voordeel zijn. Hoop dat Feyenoord het eerste kwartier net zo kan stormen als tegen twente dat toen ook europees had gespeeld.
[Image: Feyenoord-PSV_1233685b.gif]
Peter Wrote:Ik heb Koevermans nooit opgeschreven. Als je echter 2 duels op rij 2x scoort kun je hem niet uit de basis halen. Koevermans is brandhout als hij niet scoort. Voetballend heb je er niks aan en daarmee belemmert hij het hele elftal. Dat kun je in een duel als tegen Feyenoord niet hebben, dan moet je vlammend kunnen counteren met veel snelheid en creativiteit. Reis dus en geen standbeeld als Koevermans. Die mag invallen als stormram als we laatste kwart van de pot achter staan.

Dat Koevermans zn goaltjes (als invaller) wel gewoon gaat maken ben ik met je eens. En dat is ook waar je zo'n supersub voor in je selectie hebt.

De Fik erin dus.
Afellay speelt niet en we hebben donderdag gezien wat dat bij psv betekent. Drama. Voorspel dan ook een nederlaag. Kun je me een indekker vinden, dat mag, maar hopelijk is mijn voorspelling nu fout itt mn voorspelde zege op ajax. Wel een slimme zet van Rutten om nog even te suggereren dat Afellay waarschijnlijk kon spelen terwijl hij natuurlijk allang wist dat hij het niet ging halen. Tacktische plan van Feyenoord was denk ik toch op hem afgestemd en kan nu last-minute de prullenbak in.
Peter Wrote:Tacktische plan van Feyenoord was denk ik toch op hem afgestemd en kan nu last-minute de prullenbak in.

Bij Feyenoord zullen ze ongetwijfeld een what-if plan voorhanden hebben. Een tactisch plan mét Afellay en eentje zonder Afellay.
Verschil tussen 1-0 winst of 5-0 winst voor Fey.
Toch een geruststelling voor Mario!
Je bent toch wel heel ver heen als je je hele tactiek gaat afstemmen op één spelertje van je tegenstander. Als die nu Maradonna of Cruijff zou heten zou ik me er nog iets bij kunnen voorstellen, maar Afellay...
0-1 Koevermans
Peter Wrote:Denk dat het eerder van belang is of Rutten Reis in de basis durft te zetten ipv Koevermans. Met 10 man (Koevermans opstellen) gaan we niet winnen.
0-2 Koevermans, 20 min gespeeld. Hakkuh
Slory voor een tegendoelpunt.
1-3 Bokkelul
Peter Wrote:
Haggie Wrote::| wat makkelijk om koevermans meteen weer af te schrijven... :|
In de Nederlandse competitie maakt hij zijn goaltjes wel.

Ik heb Koevermans nooit opgeschreven. Als je echter 2 duels op rij 2x scoort kun je hem niet uit de basis halen. Koevermans is brandhout als hij niet scoort. Voetballend heb je er niks aan en daarmee belemmert hij het hele elftal. Dat kun je in een duel als tegen Feyenoord niet hebben, dan moet je vlammend kunnen counteren met veel snelheid en creativiteit. Reis dus en geen standbeeld als Koevermans. Die mag invallen als stormram als we laatste kwart van de pot achter staan.

Dat Koevermans zn goaltjes (als invaller) wel gewoon gaat maken ben ik met je eens. En dat is ook waar je zo'n supersub voor in je selectie hebt.

Undecided
Peter Wrote:Afellay speelt niet en we hebben donderdag gezien wat dat bij psv betekent. Drama. Voorspel dan ook een nederlaag.

Undecided

Peter Wrote:. Met 10 man (Koevermans opstellen) gaan we niet winnen.

Undecided

Peter Wrote:Waarom Ajax? VVV is nog ongeslagen, in de voorbereiding versloegen ze Feyenoord in eigen huis en Ajax is echt niet veel beter dan Feyenoord.

Undecided
:lol:

Ik moet zeggen dat dit toch wel 3 heerlijke punten zijn. Ik heb er verder niets van gezien dus kan er verder weinig over zeggen.
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ik heb Koevermans nooit opgeschreven. Als je echter 2 duels op rij 2x scoort kun je hem niet uit de basis halen. Koevermans is brandhout als hij niet scoort. Voetballend heb je er niks aan en daarmee belemmert hij het hele elftal. Dat kun je in een duel als tegen Feyenoord niet hebben, dan moet je vlammend kunnen counteren met veel snelheid en creativiteit. Reis dus en geen standbeeld als Koevermans. Die mag invallen als stormram als we laatste kwart van de pot achter staan.

Dat Koevermans zn goaltjes (als invaller) wel gewoon gaat maken ben ik met je eens. En dat is ook waar je zo'n supersub voor in je selectie hebt.

Undecided

Kun je me even de grap uitleggen? Kan ik meelachen. Ben je (net als Tripplexxx) echt zo naief dat de Koef nu opeens weer een topspits is?

Ik blijf erbij:
Ik heb Koevermans nooit opgeschreven. Als je echter 2 duels op rij 2x scoort kun je hem niet uit de basis halen. Koevermans is brandhout als hij niet scoort. Voetballend heb je er niks aan en daarmee belemmert hij het hele elftal.

Maar credits voor de Koef: vandaag liet hij zelfs voetballend dingen zien en won hij duels. Het is en wonder. Wat mij betreft was Engelaar echter MotM. Dé regisseur van PSV vandaag. Had echt niet verwacht dat ze zonder Afellay zo goed konden spelen. 2 goals en daarna lekker counteren. Hadden zomaar 5/6 goals gemaakt kunnen worden. Unicum in de Kuip. Feyenoord stelde overigens diep teleur zeg, vooral De Guzman echt om te huilen. Collectieve offday neem ik aan of is Feyenoord niet beter dan dit?

Feyenoord, Ajax en Twente gehad en toch bovenaan, ik had het niet kunnen dromen. Nu Utrecht uit nog over 2 weken en dan 15 duels op rij tegen bijna alleen maar rechterrijtjeclubs.
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Afellay speelt niet en we hebben donderdag gezien wat dat bij psv betekent. Drama. Voorspel dan ook een nederlaag.

Undecided

Peter Wrote:. Met 10 man (Koevermans opstellen) gaan we niet winnen.

Undecided

Peter Wrote:Waarom Ajax? VVV is nog ongeslagen, in de voorbereiding versloegen ze Feyenoord in eigen huis en Ajax is echt niet veel beter dan Feyenoord.

Undecided

Agossie heb ik een keer 2 uitslagen fout voorspeld? En meteen je gelijk moeten halen.. laat je toch niet zo kennen man. Jij had deze eenvoudige zege voor PSV natuurlijk allang voorspeld? Weltruste. Undecided
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Ik heb Koevermans nooit opgeschreven. Als je echter 2 duels op rij 2x scoort kun je hem niet uit de basis halen. Koevermans is brandhout als hij niet scoort. Voetballend heb je er niks aan en daarmee belemmert hij het hele elftal. Dat kun je in een duel als tegen Feyenoord niet hebben, dan moet je vlammend kunnen counteren met veel snelheid en creativiteit. Reis dus en geen standbeeld als Koevermans. Die mag invallen als stormram als we laatste kwart van de pot achter staan.

Dat Koevermans zn goaltjes (als invaller) wel gewoon gaat maken ben ik met je eens. En dat is ook waar je zo'n supersub voor in je selectie hebt.

Undecided

Kun je me even de grap uitleggen? Kan ik meelachen. Ben je (net als Tripplexxx) echt zo naief dat de Koef nu opeens weer een topspits is?

Nee natuurlijk niet! Het is en blijft een slechte versie van Vennegoor, maar het is geweldig om te lezen dat je niet wilt dat Koevermans speelt omdat dat niet werkt tegen Feyenoord, en hij de 0-1 en de 0-2 scoort :Big Grin
Pages: 1 2 3 4