FTM Forum

Full Version: Beijing/Tokyo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
De database is geopend. De q's van Tokyo zijn nog niet bekend. Gulbis, Chiudinelli en Roger-Vasselin zijn wel te kiezen maar hebben zich nog NIET geplaatst. Verder, kan iemand even bevestigen of het budget, 22000, correct is? Mochten er nog fouten in zitten hoor ik het graag.
Qualis van Tokyo staan inmiddels op de goede plek en het budget klopt inderdaad.

Wat een verschil trouwens tussen Tokyo en Peking :eeeek:
Murray en Federer afgezegd voor Tokyo he, anders was het wel gelijk geweest.
Joh.

Dan nog is er een flink verschil. Ik waardeer jongens als Gonzo, Soderling en Verdasco toch net wel even een stukje hoger dan Berdych, Stepanek en Monfils en is de gemiddelde ranking van Beijing vele malen hoger. Ook zitten er in Beijing veel meer outsiders dan in Tokyo, waar echt heel veel drollen in de draw zitten.
geweldig. Hele weekend, baakse kermis. Jullie weten wat dit betekent... Een team maken, klote zat... Pas maar op Dannis! :lol:
is het bij jullie op maandag ook weekend, heggie?
met de kermis wel. Ik ga nu met CC en Scholten de tent in! \Big Grin/
Werkt het forum niet aangezien er niemand post?
Roger-Vasselin breekt Potro op 4-4 en mag voor de set serveren. :|

Edit1: JMDP meteen van 15-40 naar voordeel ERV. Nu al 3 sp's gemist.
Edit2: Vierde is wel raak, 6-4 ERV. Verwacht dat Potro een setje moest inkomen en alsnog soepel wint (tenminste, dat hoop ik.. :-s ).
Potro maakt echt fout na fout.

Zou niet verkeerd zijn, als hij er direct uitvliegt =P~
Verzorging tussen de games door bij Del Potro.
ERV breekt ook in de tweede set.. Hoe kan Potro nu in godsnaam geblesseerd zijn?! Hij heeft weken vrij gehad, tijd zat om fit te raken. Speel dan niet als je blessé bent.
Potro Undecided Wat een kneusje is het toch, domme keuze #-o
Roger =D>

Ferrer inmiddels al 8 bp gehad #-o
Ik zie vast weer iets over het hoofd Buurs, maar jij hebt Potro toch ook? Wat is hier nu het voordeel van voor jou?
mindlight Wrote:Potro Undecided Wat een kneusje is het toch, domme keuze #-o

Normaal gesproken wint hij dat toernooi op zn sloffen met zo'n bezetting, vrij logische keuze toch?
Zeker, maar ik gaf eerder aan dat ik een team had genomen met gasten waar ik 100% achter sta, en die ik ook buiten FTM aan zou moedigen. Daar hoort Potro natuurlijk niet bij, dus in die zin had ik meer mijn gevoel moeten volgen en is de keuze dom Smile.
Dat hij topfavoriet was voor dit toernooi is natuurlijk duidelijk.
mindlight Wrote:Ik zie vast weer iets over het hoofd Buurs, maar jij hebt Potro toch ook? Wat is hier nu het voordeel van voor jou?

haggie heeft geen Hewitt en Berdych.

Naast Simon zijn dit de favorieten voor de finale.

Iedereen bovenin heeft Potro, dus geen probleem.
Ferrer mist wel erg veel kansen zeg #-o
ferrer 2 uit 20 bp benut :eeeek: Undecided
Jaaaa lekker hoor! Potro meteen eraf! Klasse Gonzo, wel hele rare stats bij dat duel.
De TB-koning zit weer op zijn troon Notworthy
Hahahaha, Potro Undecided

Klasse Gonzo!
Verdasco begint met 3 DF, lekker :lol:
Wat is er trouwens met de overige banen in Tokyo gebeurd? Regent het op de buitenbanen?
Roddick dubbele break achter tegen Kubot Undecided
Juist PHM, niet naar die TB, wat een slinkse speler ben je toch ook!
Wat dom vooral van Ljubicic, maargoed, weer even focussen en over 13 games is de partij binnen.
Lekker Ginepri =D>
Robby! =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10