FTM Forum

Full Version: FC Twente - AFC Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
over kessler heeft hij gelijk, maar voor het overige wordt het weer duidelijk.

is er een keer een scheids die ajakkes (beweerdelijk) benadeelt, gaan ze meteen vragen of hij ajakkes niet meer fluit. en het erge is, ze gaan nog in op dat verzoek ook? jol wil nu zeker elke wedstrijd blom? :|

wat een randdebielen daar in amsterdam. Undecided
Jol: druk eraf halen door Vink te vervangen
Martin Jol liet in De Telegraaf weten dat de KNVB heel simpel de druk van FC Twente-Ajax af had kunnen halen. "Hoe de spanning van het duel gehaald kan worden? Heel simpel, door Vink ervan af te halen en een andere scheidsrechter aan te stellen. Maar dat is ook niet mijn bedoeling. Het verleden is gewoon even aan de kaak gesteld", zegt de trainer. Dat deed Jan Vertonghen ook. "Vink is een attractie. Hij is, denk ik, wel een goede scheidsrechter, maar heeft – net als anderen – wel eens rare dingen gedaan."

--
Jol heeft het er nog steeds maar druk mee. :Big Grin
Peter Wrote:Jol: druk eraf halen door Vink te vervangen
Martin Jol liet in De Telegraaf weten dat de KNVB heel simpel de druk van FC Twente-Ajax af had kunnen halen. "Hoe de spanning van het duel gehaald kan worden? Heel simpel, door Vink ervan af te halen en een andere scheidsrechter aan te stellen. Maar dat is ook niet mijn bedoeling. Het verleden is gewoon even aan de kaak gesteld", zegt de trainer. Dat deed Jan Vertonghen ook. "Vink is een attractie. Hij is, denk ik, wel een goede scheidsrechter, maar heeft – net als anderen – wel eens rare dingen gedaan."

--
Jol heeft het er nog steeds maar druk mee. :Big Grin

ik kan dit zielige gedrag niet anders verklaren dan dat hij denkt te verliezen als hij geen knuppel in het hoenderhok zou lazeren.

die tering neuzen hoor je weer niet, ook geen enkele media die berichten wat een schandalige vertoning dit is.

oh ja, toch wel, de colum van nijnatten...

Quote:Bij de KNVB gaat het het er dus maffioos aan toe

Chris van Nijnatten. FOTO PIM RAS
Ik denk ook aan de voetbaltrainers die al jaren roepen dat de door Tukkers gedomineerde voetbalbond FC Twente stelselmatig 'helpt' bij het aanstellen van scheidsrechters. AD COLUMN Martin Jol vindt dat Ajax benadeeld is omdat zijn ploeg na Europese wedstrijden steeds het eerste competitieduel buitenshuis moet spelen. Over dat standpunt heeft Henk Kesler namens de KNVB denigrerend gedaan op knvb.nl. En daar is Jol dan weer verbaasd over.

Van beide kanten wordt er kennelijk geen probleem van gemaakt om een beetje kinderachtig te doen. Jol gaat echter tamelijk ver in deze discussie. Hij roept Ajax op weer een lobbyist in Zeist te parkeren, zoals vroeger. Daarmee zegt hij impliciet dat Ajax vroeger altijd bevoordeeld werd door de KNVB. En nu dat niet meer gebeurt, komt dat doordat daar geen 'mannetje' meer zit namens de Amsterdammers.

Een gewone liefhebber mag nu denken dat het er maffioos aan toe gaat in Zeist. Anders dan zo kan ik het niet uitleggen. De trainer/coach van Ajax, niet de kleinste club in Nederland, zegt dat er wat te ritselen valt als je maar weet bij wie je aan het bureau moet staan.

Ik denk als onschuldige getuige van deze discussie aan wedstrijdkaartjes uitdelen, reisjes met Ajax aanbieden, Casa Rosso, de Bananenbar, een lijntje cocaïne. Hoe ver mag ik gaan in mijn fantasie? Letterlijk wordt het niet gezegd, tussen de regels door kun je alle kanten uit.

Ik denk ook aan de voetbaltrainers die al jaren roepen dat de door Tukkers gedomineerde voetbalbond FC Twente stelselmatig 'helpt' bij het aanstellen van scheidsrechters. Zowel bij de concurrentie van FC Twente als bij FC Twente zelf zijn het steeds arbiters die in het voordeel van de lui uit Enschede denken.

En in Breda gelooft niemand dat de loting van de KNVB-beker eerlijk gaat. Ik las vorige week een mail van Kees de Jongh waarin hij op een rij zet, dat NAC in de afgelopen tien jaar maar liefst 35 van zijn 44 bekerduels uit moest spelen, waaronder recent twee halve finales tegen FC Twente.

Allemaal onzin uiteraard. Maar door Jol ben ik gaan twijfelen. Het volgende antwoord van Kesler moet die twijfel wegnemen en niet alleen bij mij. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
Quote:die tering neuzen hoor je weer niet
jij hoort alleen maar wat je wilt horen.
Ben er al 2 x eerder op ingegaan. Dit is constant hetzelfde. Hij heeft uitspraken gedaan, wordt er in elk interview mee geconfronteerd en naar gevraagd, doet weer dezelfde uitspraak etc.
Kan je iedere keer weer opnieuw posten, maar gaat om een uitspraak.
Pantelic haalt uit

Marko Pantelic liet tegenover AT5 weten te hopen nu ook al zijn criticasters te kunnen overtuigen. "Niemand lijkt te willen horen dat ik per wedstrijd beter ga spelen. Ik hoop dat al die grote sukkels en betweters in Nederland nu eindelijk mijn spel zullen waarderen", aldus de Serviër voor de camera's van AT5.

Hup Pantelic!
Haha, dit is een grapje neem ik aan?
Ekslem Wrote:Haha, dit is een grapje neem ik aan?

Nope, ik heb het ook gezien op tv.
Ik spreek natuurlijk geen Servisch maar op de ondertiteling stond dit echt.
het interview was in t engels. big asses and big football brains... oftewel grote konten en betweters
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.at5.nl/artikelen/26669/pantelic-haalt-zijn-gram-bij-de-media">http://www.at5.nl/artikelen/26669/pante ... j-de-media</a><!-- m -->
waf Wrote:die tering neuzen

=D> =D> =D> 5 - 1 Undecided
Agossie. Loopt die Pantelic nu al gefrustreerd rond omdat hij niks toevoegt aan Ajax?
gittermaster Wrote:
Quote:die tering neuzen hoor je weer niet
jij hoort alleen maar wat je wilt horen.
Ben er al 2 x eerder op ingegaan. Dit is constant hetzelfde. Hij heeft uitspraken gedaan, wordt er in elk interview mee geconfronteerd en naar gevraagd, doet weer dezelfde uitspraak etc.
Kan je iedere keer weer opnieuw posten, maar gaat om een uitspraak.

ik heb het overigens meer over de neuzen van de media. dat oa jij en bumme een ajakkesbril op hebben is me al lang duidelijk hoor. nooit enige kritiek op die kutclub van je. sterker nog, jij praat dit gedrag nog goed ook in je posts. dat schrijf je. :roll:

je vindt het kennelijk heel normaal dat ze gevraagd hebben dat vink hen niet meer floot omdat hij ajakkes benadeeld zou hebben en dat (gvd) dat verzoek nog gehonoreerd is ook.
a weer een mooi stukje pot/ketel... Gelukkig ben jij brilloos...
Dat ik er niet uit opmaak dat je over de media schrijft, kan ik niet veel aan doen, was niet echt duidelijk daar je doorgaans dat soort opmerking wel over forummers praat.
Ook weer een mooie conclusie. Ik zei dat ik 't begrijp dat je meedoet aan het circus, maar blijf vooral lezen wat je wilt lezen
gittermaster Wrote:a weer een mooi stukje pot/ketel... Gelukkig ben jij brilloos...
Dat ik er niet uit opmaak dat je over de media schrijft, kan ik niet veel aan doen, was niet echt duidelijk daar je doorgaans dat soort opmerking wel over forummers praat.
Ook weer een mooie conclusie. Ik zei dat ik 't begrijp dat je meedoet aan het circus, maar blijf vooral lezen wat je wilt lezen

ah, een jij-bak. :roll: je mag mij een feyenoord bril verwijten als dat aan de orde is (en ik ben van mening dat ik -iig achteraf- altijd objectief oordeel, maar kom er vooral mee als dat in een discussie aan de orde is).

ik zeg ook helemaal niet dat het onverklaarbaar is dat je mij niet goed hebt begrepen dus je hoeft niet zo op je teentjes getrapt te reageren.

wederom bagatelliseer je het, dus ik blijf idd lezen wat ik wil lezen.

en aangezien je verder maar niet reageert moet ik er voorlopig maar van uit gaan dat je het normaal vindt dat ajakkes vraagt een bepaalde scheids niet op de wedstrijden van ajakkes te zetten en dat daar nog gevolg aan gegeven wordt ook. genoteerd.
waf Wrote:
gittermaster Wrote:a weer een mooi stukje pot/ketel... Gelukkig ben jij brilloos...
Dat ik er niet uit opmaak dat je over de media schrijft, kan ik niet veel aan doen, was niet echt duidelijk daar je doorgaans dat soort opmerking wel over forummers praat.
Ook weer een mooie conclusie. Ik zei dat ik 't begrijp dat je meedoet aan het circus, maar blijf vooral lezen wat je wilt lezen

ah, een jij-bak. :roll: je mag mij een feyenoord bril verwijten als dat aan de orde is (en ik ben van mening dat ik -iig achteraf- altijd objectief oordeel, maar kom er vooral mee als dat in een discussie aan de orde is).

ik zeg ook helemaal niet dat het onverklaarbaar is dat je mij niet goed hebt begrepen dus je hoeft niet zo op je teentjes getrapt te reageren.

wederom bagatelliseer je het, dus ik blijf idd lezen wat ik wil lezen.

en aangezien je verder maar niet reageert moet ik er voorlopig maar van uit gaan dat je het normaal vindt dat ajakkes vraagt een bepaalde scheids niet op de wedstrijden van ajakkes te zetten en dat daar nog gevolg aan gegeven wordt ook. genoteerd.

a, je stokpaardje.. de jij-bak. Het is gewoon triest dat je een ander iets verwijt waar je jezelf doorgaans schuldig aan maakt, maar goed je bent van mening dat je doorgaans altijd objectief oordeelt... :roll:

Ik ben helemaal niet op mijn teentjes getrapt, daar is het een veel te lekkere zondagmorgen voor, ik vond t wel nodig om t te noemen, net als jij(bak).
Goed dat je blijft lezen wat je wilt, dan blijf ik wel bagatelliseren. Volgens mij heb ik wel gereageerd, er staat precies wat ik vind. Goed dat Jol er eens wel een punt van maakt, mooi meegenomen als er gehoor aan wordt gegeven.
gittermaster Wrote:a, je stokpaardje.. de jij-bak.


dat is hoef zn stokpaardje. ik constateer een jij-bak. en je kan zien waarom het treurig is, omdat ik in dit specifieke geval niet kan reageren waar jij mij een feyenoord bril verwijt.

Quote:Het is gewoon triest dat je een ander iets verwijt waar je jezelf doorgaans schuldig aan maakt, maar goed je bent van mening dat je doorgaans altijd objectief oordeelt... :roll:

exact, en als je dat niet met me eens bent dan moet je zeggen waar ik dat in jouw ogen niet gedaan heb.

Quote:Ik ben helemaal niet op mijn teentjes getrapt, daar is het een veel te lekkere zondagmorgen voor, ik vond t wel nodig om t te noemen, net als jij(bak).


ik vond en vind het duidelijk, maar je had kunnen volstaan met de opmerking dat je het kennelijk verkeerd begrepen had.

Quote:Goed dat je blijft lezen wat je wilt, dan blijf ik wel bagatelliseren. Volgens mij heb ik wel gereageerd, er staat precies wat ik vind. Goed dat Jol er eens wel een punt van maakt, mooi meegenomen als er gehoor aan wordt gegeven.

het is dus niet eens bagatelliseren, je vindt het nog goed ook dat jol dit doet. helemaal treurig imo.
misschien moet ajakkes vragen of ze iemand uit de eigen gelederen mogen laten fluiten?
Quote:dat is hoef zn stokpaardje. ik constateer een jij-bak. en je kan zien waarom het treurig is, omdat ik in dit specifieke geval niet kan reageren waar jij mij een feyenoord bril verwijt.
Quote:exact, en als je dat niet met me eens bent dan moet je zeggen waar ik dat in jouw ogen niet gedaan heb.

Het is goed Waf, het was een hele treurige jij-bak. Ik heb echt geen zin om jouw posts op te zoeken, dus jij wint, want ik kan t niet aantonen en jij kunt je niet verdedigen.
Quote:ik vond en vind het duidelijk, maar je had kunnen volstaan met de opmerking dat je het kennelijk verkeerd begrepen had.
Dat had ik kunnen doen, ik ben echter van mening dat het erg onduidelijk was en ik er weinig aan kon doen dat ik t verkeerd had begrepen. Je had hier ook kunnen volstaan met de opmerking dat je het verkeerd had ingeschat en dacht dat ik op mijn teentjes getrapt was.
Quote:het is dus niet eens bagatelliseren, je vindt het nog goed ook dat jol dit doet. helemaal treurig imo.
misschien moet ajakkes vragen of ze iemand uit de eigen gelederen mogen laten fluiten?
Als je goed had gelezen eerder, dan had je al gezien dat ik het niet verkeerd vond. Goed idee om iemand uit de eigen gelederen te laten fluiten.
Kijk Peter, die McLaren heeft er kijk op... :razz:

McClaren prijst Jol om nieuwbouw in Arena
08/11/2009 08:30

Zondagmiddag staat in Enschede de competitietopper tussen koploper FC Twente en Ajax, de nummer drie, op het programma. Steve McClaren, de coach van de Tukkers, is vol lof over zijn collega Martin Jol.

In De Telegraaf constateert McClaren dat de Amsterdammers aan stabiliteit hebben gewonnen nadat Jol begin dit seizoen Marco van Basten is opgevolgd. 'Sinds zijn komst staat Ajax verdedigend heel goed en aanvallend scoort de ploeg opvallend gemakkelijk. Dat is op dit moment het grote verschil met PSV', aldus de Engelsman.

'Wat Jol nu bij Ajax neerzet is gewoon indrukwekkend', vervolgt McClaren. De coach bestrijdt dat Ajax geheel afhankelijk is van Luis Suarez, daarvoor scoren ook andere spelers teveel. McClaren beschouwt Ajax en PSV dan ook als de absolute topfavorieten voor het landskampioenschap. Over zijn eigen elftal blijft hij ondanks de koppositie bescheiden. 'FC Twente is misschien een outsider.'

Ook als coach van Middlesbrough nam McClaren, die zijn contract bij FC Twente eind oktober met een jaar verlengde, het regelmatig tegen Jol op. Zijn Nederlandse collega heeft bij Tottenham Hotspur volgens hem uitstekend werk verricht. Bij winst op Ajax neemt
FC Twente een voorsprong van zes punten op de club, terwijl verlies inhoudt dat de ploegen gelijk komen te staan.
16. WISSEL AJAX: Pantelic wordt gewisseld voor Miralem Sulejmani.
Bumme Wrote:16. WISSEL AJAX: Pantelic wordt gewisseld voor Miralem Sulejmani.
Is dat het enige wat er tot nu toe is gebeurd of is het een mooie pot?
Peter Wrote:
Bumme Wrote:16. WISSEL AJAX: Pantelic wordt gewisseld voor Miralem Sulejmani.
Is dat het enige wat er tot nu toe is gebeurd of is het een mooie pot?

Het Molletje wint het in huize Bumme van Twente - Ajax, 2e helft ga ik kijken :oops:
[Image: 2425.jpg]
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:16. WISSEL AJAX: Pantelic wordt gewisseld voor Miralem Sulejmani.
Is dat het enige wat er tot nu toe is gebeurd of is het een mooie pot?

Het Molletje wint het in huize Bumme van Twente - Ajax, 2e helft ga ik kijken :oops:
[Image: 2425.jpg]

Had nou maar dat molletje blijven kijken :wink:

Eerste helft was een schaakspel en tweede helft was, op af en toe een oprisping van Ajax na, voor Twente.
Ajax werd zo goed als overal op het veld afgetroeft.
Bumme Wrote:Helaas niet gelukt om kaarten voor deze wedstrijd te kunnen kopen, moet ik mijn debuut in het mooie Twente stadion weer een week uitstellen.

Teletekstsupporter!
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:
Scrotum Wrote:Hup ajax. Gewoon kampioen worden, als AZ niet wordt!

:lol: , en dan ben je weer gewoon voor Ajax? Undecided

Net als 90% van de huidige Az-aanhang. Over drie jaar zitten ze allemaal weer in de ArenA ( te herkennen aan hun van huis meegebrachte klappers).

Je hebt zelft ook zo'n apparaat!
Bumme Wrote:Dit is niet klagen Peter, dit is "druk" zetten zoals de kop al aangeeft. Anders had er wel gestaan " Jol klaagt over aanstelling Pieter Vink". Daarbij klopt het dat Vink Ajax een tijdje niet heeft mogen fluiten.

Ook met Vink hebben wij gewonnen lulhannes!
Bumme Wrote:Jammer dat jullie dit zien als klagen, ik zie het echt als een hele slimme opmerking.
Vink is zondag extra scherp en geeft door deze opmerking die strafschop aan Ajax net wel waar hij hem anders net niet gegeven zou hebben.

Pieter, Pieter je moeder is heel lief !

Had jezelf in het publiek moeten zitten amateur!
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:Waarom zeikt een scheids bij de spits als ie neergehaald wordt in de zestoen, terwijl hij weet dat er niets aan de hand is?

Ik vind dat niet kunnen! Als er een scheids neergehaald wordt in de 16 is er in mijn ogen altijd iets aan de hand! Of het terecht is dat hij bij de spits gaat zeiken weet ik niet.

Jammer dat urby geen sliding kan maken.
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Haha, dit is een grapje neem ik aan?

Nope, ik heb het ook gezien op tv.
Ik spreek natuurlijk geen Servisch maar op de ondertiteling stond dit echt.

Jaja, bumme heeft altijd gelijk. kijk maar naar de uitslag.
Bumme Wrote:16. WISSEL AJAX: Pantelic wordt gewisseld voor Miralem Sulejmani.

DUS?
of ga je je n u ook al indekken voor de nederlaag na jouw vette lip?
En nu kap ik, bumme zie je hier waarschijnlijk een tijd niet weer!
Word dordrecht supporter AAP zoals Boca!
Was het koud onder je steen Meazza?

Feli Tukkers, van wat ik gezien heb een verdiende overwinning.
Dit pakken ze jullei niet meer af en het is toch leuk dat jullie in mei 2010, net als de psv-supporters, kunnen roepen dat jullie thuis toch maar mooi van de landskampioen 2009-2010 gewonnen hebben.

Geniet er van, het is jullie voor even gegund.
Pages: 1 2 3 4 5