FTM Forum

Full Version: FC Twente - AFC Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Wat een schijtwedstrijd, echt typisch 0-0. Beide ploegen hebben werkelijk geen één, echt geen één, uitgespeelde mogelijkheid gecreërd...
En dan verlies omdat vd Wiel zelfs bukt bij een kopduel Undecided
Het geluk van een kampioen dus :wink:
lekker voor de snavels
centre court Wrote:lekker voor de snavels

Ach, omdat ze in Rotterdam al jaren hun enige plezier moet halen uit onze misstappen ipv uit de eigen prestaties vind ik het voor jou dan in iedergeval heel fijn.
Van harte, hoop dat je weekend geslaagd is.
hoe kom je erbij dat wij daar ons enige plezier uithalen? :roll:

Quote:Wat een schijtwedstrijd, echt typisch 0-0. Beide ploegen hebben werkelijk geen één, echt geen één, uitgespeelde mogelijkheid gecreërd...
En dan verlies omdat vd Wiel zelfs bukt bij een kopduel

ik vond het een typische 1-0.

ajakkes was, vooral de tweede helft, helemaal nergens. net zoals vorige week tegen feyenoord toen ze nog met 11 tegen 11 speelden. geen kans gecreeerd. met een beetje meer slimheid in de counters had twente er nog een paar ingelegd. ze hebben daar kennelijk geen snelle jongen om in te brengen voor koefo.
Meazza ga toch weg man. Je zou een voorbeeld moeten nemen aan mensen als Bumme die ook na een nederlaag het forum weten te vinden. Dead
Peter Wrote:Meazza ga toch weg man. Je zou een voorbeeld moeten nemen aan mensen als Bumme die ook na een nederlaag het forum weten te vinden. Dead

twente verliest wel erg weinig. :wink:
waf Wrote:
Peter Wrote:Meazza ga toch weg man. Je zou een voorbeeld moeten nemen aan mensen als Bumme die ook na een nederlaag het forum weten te vinden. Dead

twente verliest wel erg weinig. :wink:

Der is anders nog maar 1 ploeg ongeslagen die seizoen. Hakkuh
waf Wrote:hoe kom je erbij dat wij daar ons enige plezier uithalen? :roll:

Quote:Wat een schijtwedstrijd, echt typisch 0-0. Beide ploegen hebben werkelijk geen één, echt geen één, uitgespeelde mogelijkheid gecreërd...
En dan verlies omdat vd Wiel zelfs bukt bij een kopduel

ik vond het een typische 1-0.

ajakkes was, vooral de tweede helft, helemaal nergens. net zoals vorige week tegen feyenoord toen ze nog met 11 tegen 11 speelden. geen kans gecreeerd. met een beetje meer slimheid in de counters had twente er nog een paar ingelegd. ze hebben daar kennelijk geen snelle jongen om in te brengen voor koefo.

Nee, toen stonden we inderdaad in het eerste kwartier niet al 2x alleen voor de keeper.... Undecided
Wat een dramatische wedstrijd van AJAX. Niemand in vorm, niemand die dan keihard kan werken en simpel spelen om in ieder geval een voldoende te halen.
Jammer dat Pantelic er vroeg uit moest, want het eerste kwartier was het beste kwartier van AJAX.

Goede pot van Janssen, Douglas en Ruiz.
kooltje Wrote:Wat een dramatische wedstrijd van AJAX. Niemand in vorm, niemand die dan keihard kan werken en simpel spelen om in ieder geval een voldoende te halen.
Jammer dat Pantelic er vroeg uit moest, want het eerste kwartier was het beste kwartier van AJAX.

Goede pot van Janssen, Douglas en Ruiz.

Je geeft het zelf in je laatste zin al aan. Twente dwong natuurlijk ook gewoon af dat Ajax het niet had gisteren. Onzin dat niemand in vorm zou zijn of kei hard wil werken bij Ajax.

Simpelweg stuk gebeten op een tegenstander die in geen enkele linie voor je onder doet. Shit happens, kampioen wordt je tegen de kleintjes en thuis kun je revanche nemen.
Peter Wrote:
kooltje Wrote:Wat een dramatische wedstrijd van AJAX. Niemand in vorm, niemand die dan keihard kan werken en simpel spelen om in ieder geval een voldoende te halen.
Jammer dat Pantelic er vroeg uit moest, want het eerste kwartier was het beste kwartier van AJAX.

Goede pot van Janssen, Douglas en Ruiz.

Je geeft het zelf in je laatste zin al aan. Twente dwong natuurlijk ook gewoon af dat Ajax het niet had gisteren. Onzin dat niemand in vorm zou zijn of kei hard wil werken bij Ajax.

Simpelweg stuk gebeten op een tegenstander die in geen enkele linie voor je onder doet. Shit happens, kampioen wordt je tegen de kleintjes en thuis kun je revanche nemen.
Maar als ik bijv. zie hoe knullig Emanuelson een paar ballen aannam, das vorm, neemt hij hem goed aan zijn het kansen. Slechte spelhervattingen. Een dramatisch passende Enoh, en in mindere mate Gabri/De Jong en de Zeeuw. Zie ik toch als vorm en niet als verdienste van Twente.

Ben het volledig met je eens dat je deze wedstrijd kan verliezen, als je thuis maar alles wint.
Wat deed die Brama trouwens ? Was gewoon een fokking karatetrap....
kooltje Wrote:
Peter Wrote:
kooltje Wrote:Wat een dramatische wedstrijd van AJAX. Niemand in vorm, niemand die dan keihard kan werken en simpel spelen om in ieder geval een voldoende te halen.
Jammer dat Pantelic er vroeg uit moest, want het eerste kwartier was het beste kwartier van AJAX.

Goede pot van Janssen, Douglas en Ruiz.

Je geeft het zelf in je laatste zin al aan. Twente dwong natuurlijk ook gewoon af dat Ajax het niet had gisteren. Onzin dat niemand in vorm zou zijn of kei hard wil werken bij Ajax.

Simpelweg stuk gebeten op een tegenstander die in geen enkele linie voor je onder doet. Shit happens, kampioen wordt je tegen de kleintjes en thuis kun je revanche nemen.
Maar als ik bijv. zie hoe knullig Emanuelson een paar ballen aannam, das vorm, neemt hij hem goed aan zijn het kansen. Slechte spelhervattingen. Een dramatisch passende Enoh, en in mindere mate Gabri/De Jong en de Zeeuw. Zie ik toch als vorm en niet als verdienste van Twente.

Ben het volledig met je eens dat je deze wedstrijd kan verliezen, als je thuis maar alles wint.

als er iemand in vorm is is het die oerbij wel.

ik vond de analysse van adriaanse wel goed. als je een voetballer ipv enoh op perez zet, neem je meer risico dan nu gebeurd is.

ik ben het niet eens met de stelling dat het een draak van een wedstrijd was. tactisch was het namelijk best interessant.
Fabian Wrote:Wat deed die Brama trouwens ? Was gewoon een fokking karatetrap....

ja, en?
waf Wrote:
kooltje Wrote:
Peter Wrote:
kooltje Wrote:Wat een dramatische wedstrijd van AJAX. Niemand in vorm, niemand die dan keihard kan werken en simpel spelen om in ieder geval een voldoende te halen.
Jammer dat Pantelic er vroeg uit moest, want het eerste kwartier was het beste kwartier van AJAX.

Goede pot van Janssen, Douglas en Ruiz.

Je geeft het zelf in je laatste zin al aan. Twente dwong natuurlijk ook gewoon af dat Ajax het niet had gisteren. Onzin dat niemand in vorm zou zijn of kei hard wil werken bij Ajax.

Simpelweg stuk gebeten op een tegenstander die in geen enkele linie voor je onder doet. Shit happens, kampioen wordt je tegen de kleintjes en thuis kun je revanche nemen.
Maar als ik bijv. zie hoe knullig Emanuelson een paar ballen aannam, das vorm, neemt hij hem goed aan zijn het kansen. Slechte spelhervattingen. Een dramatisch passende Enoh, en in mindere mate Gabri/De Jong en de Zeeuw. Zie ik toch als vorm en niet als verdienste van Twente.

Ben het volledig met je eens dat je deze wedstrijd kan verliezen, als je thuis maar alles wint.

als er iemand in vorm is is het die oerbij wel.

ik vond de analysse van adriaanse wel goed. als je een voetballer ipv enoh op perez zet, neem je meer risico dan nu gebeurd is.

ik ben het niet eens met de stelling dat het een draak van een wedstrijd was. tactisch was het namelijk best interessant.

Misschien omdat je Feyenoorder bent, maar het niveau vond ik wel dramatisch. Zou niet zeggen aan de hand van 90% van de passes en balaannames dat men de hele week niks anders doet als voetballen.
Urby inderdaad goed de laatste wedstrijden maar gisteren niet. En niet doordat hij aangepakt werd maar gewoon door eigen fouten.
Fabian Wrote:Wat deed die Brama trouwens ? Was gewoon een fokking karatetrap....

Zag er erger uit dan het was. Ging gewoon 100% voor de bal. Net als Immers van ADO. Was beiden geen rood mi. Met wat pech krijg je dat echter toch, want het is altijd lastig te beoordelen in een flits. Na 5 herhalingen in slow motion is het makkelijk lullen. Brama was dus simpelweg wat gelukkiger dan Immers en mocht terecht blijven staan.
Peter Wrote:Ging gewoon 100% voor de bal. Net als Immers van ADO.

knap dat jij dat weet.

ik heb gehoord dat brama soelemani in tweeen wilde schoppen.
kooltje Wrote:Misschien omdat je Feyenoorder bent

oh natuurlijk, als je voor fc sneuarez bent weet je wat goed voetbal is. :roll:
waf Wrote:
Peter Wrote:Ging gewoon 100% voor de bal. Net als Immers van ADO.

knap dat jij dat weet.

ik heb gehoord dat brama soelemani in tweeen wilde schoppen.

Je ziet bij beiden dat ze alleen oog hebben voor de bal en daar ook recht op af gaan. Geen kwaad in de zin. Zo'n V/d Bergh gaat duidelijk op de enkel af, dat is rood.
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Ging gewoon 100% voor de bal. Net als Immers van ADO.

knap dat jij dat weet.

ik heb gehoord dat brama soelemani in tweeen wilde schoppen.

Je ziet bij beiden dat ze alleen oog hebben voor de bal en daar ook recht op af gaan. Geen kwaad in de zin. Zo'n V/d Bergh gaat duidelijk op de enkel af, dat is rood.

je zit weer een end in de ruimte te lullen.
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Wat deed die Brama trouwens ? Was gewoon een fokking karatetrap....

Zag er erger uit dan het was. Ging gewoon 100% voor de bal. Net als Immers van ADO. Was beiden geen rood mi. Met wat pech krijg je dat echter toch, want het is altijd lastig te beoordelen in een flits. Na 5 herhalingen in slow motion is het makkelijk lullen. Brama was dus simpelweg wat gelukkiger dan Immers en mocht terecht blijven staan.

Voor de bal, dus met je voet naar voren, op iemands borstkas trappen is geen rood ?

Dat wordt leuk in het amateurvoetbal!
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Wat deed die Brama trouwens ? Was gewoon een fokking karatetrap....

Zag er erger uit dan het was. Ging gewoon 100% voor de bal. Net als Immers van ADO. Was beiden geen rood mi. Met wat pech krijg je dat echter toch, want het is altijd lastig te beoordelen in een flits. Na 5 herhalingen in slow motion is het makkelijk lullen. Brama was dus simpelweg wat gelukkiger dan Immers en mocht terecht blijven staan.

Voor de bal, dus met je voet naar voren, op iemands borstkas trappen is geen rood ?

Dat wordt leuk in het amateurvoetbal!

Kan Brama er wat aan doen dat die Sulejmani maar 2 turven hoog is? :razz:
Vret gefeliciteerd. Heb de wedstrijd helaas niet gezien (achteraf gelukkig). Nu ook nog geen samenvatting gezien.
Jammer, had de afsluiting van een mooie reeks van 5 (pittige) wedstrijden kunnen worden.
gittermaster Wrote:Vret gefeliciteerd. Heb de wedstrijd helaas niet gezien (achteraf gelukkig). Nu ook nog geen samenvatting gezien.
Jammer, had de afsluiting van een mooie reeks van 5 (pittige) wedstrijden kunnen worden.

Thanks.
Het gaat wel lekker met mijn FCT. We worden verwend in Enschede.

En zo slecht vond ik Ajax niet. Ik lees hier meerdere negatieve berichten over het spel van Ajax, onterecht.
Brama had geluk dat de scheids mild was, hij had zomaar rood kunnen krijgen. Wellicht kreeg hij geen rood omdat hij zo'n onschuldig kijkend lief boertje uit Almelo is. De sfeer was uitstekend en dat voor een zondag, dat heeft zeker bijgedragen aan de overwinning.

Ik hoop dat Jol nu baalt van zijn belachelijke woorden vooraf in de pers, het mocht namelijk niet baten.
gittermaster Wrote:Vret gefeliciteerd. Heb de wedstrijd helaas niet gezien (achteraf gelukkig). Nu ook nog geen samenvatting gezien.
Jammer, had de afsluiting van een mooie reeks van 5 (pittige) wedstrijden kunnen worden.

Einde pittige reeks? Ik zie in de komende 10 duels van jullie maar weinig makkies. Al doen de Europese duels er eigenlijk niet meer veel toe.

1 zo 22/11 Ajax SC Heerenveen
2 zo 29/11 Vitesse Ajax
3 wo 2/12 FC Timisoara Ajax
4 zo 6/12 FC Utrecht Ajax
5 vr 11/12 Ajax NEC
6 do 17/12 Ajax Anderlecht
7 zo 20/12 NAC Breda Ajax
8 wo 23/12 WHC Ajax
9 zo 24/1 Ajax AZ
10 zo 31/1 Feyenoord Ajax
Bumme Wrote:Was het koud onder je steen Meazza?

Feli Tukkers, van wat ik gezien heb een verdiende overwinning.
Dit pakken ze jullei niet meer af en het is toch leuk dat jullie in mei 2010, net als de psv-supporters, kunnen roepen dat jullie thuis toch maar mooi van de landskampioen 2009-2010 gewonnen hebben.

Geniet er van, het is jullie voor even gegund.

Haha, die Meazza heeft wel enigszins gelijk Bumme.

Maar goed, ik zal er voor even van genieten. Tot nu toe geniet ik al weken, en ik heb de intentie deze weken om te zetten naar maanden.
Als dadelijk PSV kampioen wordt, hoor ik jou al zeggen; bla bla bla bla, bla bla, bla bla bla bla bla, geniet nu maar want wij worden 2010-2011 kampioen , bla bla, bla bla bla.
Vret Mien Gras Wrote:Als dadelijk PSV kampioen wordt

Indekker. :razz:
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Als dadelijk PSV kampioen wordt

Indekker. :razz:

Nee hoor, nuchtere realiteit is dat. Ik dacht dat ze dat daar in het zuiden wel begrepen, valt me dat even van je tegen Peter.
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Vret gefeliciteerd. Heb de wedstrijd helaas niet gezien (achteraf gelukkig). Nu ook nog geen samenvatting gezien.
Jammer, had de afsluiting van een mooie reeks van 5 (pittige) wedstrijden kunnen worden.

Einde pittige reeks? Ik zie in de komende 10 duels van jullie maar weinig makkies. Al doen de Europese duels er eigenlijk niet meer veel toe.

1 zo 22/11 Ajax SC Heerenveen
2 zo 29/11 Vitesse Ajax
3 wo 2/12 FC Timisoara Ajax
4 zo 6/12 FC Utrecht Ajax
5 vr 11/12 Ajax NEC
6 do 17/12 Ajax Anderlecht
7 zo 20/12 NAC Breda Ajax
8 wo 23/12 WHC Ajax
9 zo 24/1 Ajax AZ
10 zo 31/1 Feyenoord Ajax

mwoah, vind dat wel meevallen. Volgens mij kwam je er zelf mee een aantal weken geleden toen AZ uit, Feyenoord thuis, 2 x Zagreb en Twente uit op het programma stond.
Uiteindelijk van die wedstrijden alleen Twente uit verloren. Van de reeks onderstaande wedstrijden, zie ik Ajax wellicht punten verspelen in Breda en heel misschine ook in Utrecht, hoewel Ajax het de laatste jaren redelijk doet daar.
Pages: 1 2 3 4 5