FTM Forum

Full Version: PSV - Heracles
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Jong Heracles heeft vanavond het goede voorbeeld gegeven in de bekerwedstrijd tegen Jong PSV. Na verlenging won Jong Heracles in eigen Polman Stadion met 6-3 van Jong PSV. Na 90 minuten voetbal stond het 3-3, nadat Heracles 3x op voorsprong was gekomen. Leuk detail is dat Jong Heracles de koploper is in de eerste divisie en Jong PSV de koploper in de eredivisie. Zal zondag wel iets minder goed gaan, maar ik vond het de moeite waard om even te vermelden!
Heb je ook opstellingen? Jong PSV stond ruim bovenaan door alle goals van Reis, maar het is nu wachten tot ze de koppositie inleveren.
Alleen van Jong Heracles:

Jørg van Nieuwenhuyzen
Resit Schuurman
Peter Reekers
Olivier ter Horst
Gaby Jallo
Dennis Rosink
Erwin Nieuwboer
Marko Vejinovic
Juha Hakola
Samuel Armenteros
Sebastiaan Steur

Staat best een goed elftal, in de competitie hebben ze 9 van de 10 wedstrijden gewonnen.
Hakola en Reekers hebben natuurlijk al veel wedstrijden in het eerste elftal gespeeld en Steur speelt nog mee omdat hij langdurig geblesseerd is geweest. Verder lijkt een doorbraak van Ter Horst, Jallo en Armenteros gewoon een kwestie van tijd. Vejinovic maakt de hoge verwachtingen nog niet waar.
Armenteros gaat het niet maken, vrees ik. Mocht weg bij Heerenveen vanwege zijn niet-proffesionele instelling.
D'r an met de lippe Wrote:Alleen van Jong Heracles:

Jørg van Nieuwenhuyzen
Resit Schuurman
Peter Reekers
Olivier ter Horst
Gaby Jallo
Dennis Rosink
Erwin Nieuwboer
Marko Vejinovic
Juha Hakola
Samuel Armenteros
Sebastiaan Steur

Staat best een goed elftal, in de competitie hebben ze 9 van de 10 wedstrijden gewonnen.
Hakola en Reekers hebben natuurlijk al veel wedstrijden in het eerste elftal gespeeld en Steur speelt nog mee omdat hij langdurig geblesseerd is geweest. Verder lijkt een doorbraak van Ter Horst, Jallo en Armenteros gewoon een kwestie van tijd. Vejinovic maakt de hoge verwachtingen nog niet waar.

Dan vind ik het nog knap van PSV dat het na 90 minuten nog gelijk stond gezien de opstellingen. PSV speelde zonder oa. Cassio Ramos, Marcellis, Reis, Amrabat, Nijland, Wuytens en Ojo die er verantwoordelijk voor zijn dat PSV bovenaan staat in de competitie.

Opstelling :

Benjamin Van Leer
Eelco Horsten
Freek Heerkens
Ridney Cairo
Abel Tamata
Kay Velda
Nigel Haisselbaink
Zhou Habin
Josemar Makiavala
Lars Hutten
Younes Mokthar

Bank:

Peter Van Ooyen
Maikel Verkoelen
Wouter Smeets
Stefan Toonen
Die Haisselbaink scoorde vorige week nog in de 94e minuut de 1-1 tegen jong NEC, overigens scoorde NEC (ter voorde) ook pas in de 86e minuut 1-0.
Meer ' oud-heracles' - Jong psv dus.... Die Reekers is 3x zo oud als de gemiddelde psver volgens mij.
Fabian Wrote:Meer ' oud-heracles' - Jong psv dus.... Die Reekers is 3x zo oud als de gemiddelde psver volgens mij.

Bas Roorda staat ook nog wel eens op doel bij 'Jong PSV'. Eigenlijk belachelijk dat alle wisselspelers gewoon bij de jeugd mogen meespelen om ritme op te doen. Maar goed wat moet je anders.

Maar het is wel een competitie van niks daardoor. De ploeg met de minste blessures in het 1e stuurt de meeste spelers naar de jeugd en staat daarmee hoog in die competitie.
Mukkus Wrote:Armenteros gaat het niet maken, vrees ik. Mocht weg bij Heerenveen vanwege zijn niet-proffesionele instelling.

Daar wist ik niks van. Misschien dat hij veranderd, kan mij niet voorstellen dat trainer Kolmschot zulk gedrag tolereert. En aangezien hij gewoon vaste waarde is lijkt Kolmschot toch tevreden met hem.

Fabian Wrote:Meer ' oud-heracles' - Jong psv dus.... Die Reekers is 3x zo oud als de gemiddelde psver volgens mij.

Je kunt ook overdrijven. 4 ouderen en 7 jonge knapen. Daarnaast is het heel normaal dat een paar oudere spelers die niet aan de bak komen in het eerste elftal ritme op blijven doen bij het tweede elftal. Kan mij ook nog een AZ - Jong Ajax herinneren waar Pantelic vrolijk aan het rondhuppelen was dus praat niet zo hypocriet.
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Armenteros gaat het niet maken, vrees ik. Mocht weg bij Heerenveen vanwege zijn niet-proffesionele instelling.

Daar wist ik niks van. Misschien dat hij veranderd, kan mij niet voorstellen dat trainer Kolmschot zulk gedrag tolereert. En aangezien hij gewoon vaste waarde is lijkt Kolmschot toch tevreden met hem.

Voetballend zit het ook wel goed bij hem, maar wat ik begreep heeft ie in de jeugd van Heerenveen veel te weinig progressie geboekt. Traint ook wel hard, is een goede speler, maar leeft er niet voor. Niet extreem, maar het zijn net die extra zaken, die hij achterwege laat/liet. Terwijl hij als 16-jarige een groot talent in Zweden was, waar veel europese clubs achteraan zaten. En nu speelt ie, met alle respect in het 2e van Heracles.....
Mukkus Wrote:Voetballend zit het ook wel goed bij hem, maar wat ik begreep heeft ie in de jeugd van Heerenveen veel te weinig progressie geboekt. Traint ook wel hard, is een goede speler, maar leeft er niet voor. Niet extreem, maar het zijn net die extra zaken, die hij achterwege laat/liet. Terwijl hij als 16-jarige een groot talent in Zweden was, waar veel europese clubs achteraan zaten. En nu speelt ie, met alle respect in het 2e van Heracles.....

Dat is wel jammer. Maar als hij wel hard traint kan hij voor ons waarschijnlijk wel een meerwaarde worden, alleen jammer voor hem dat hij niet het maximale uit zijn carriere heeft gehaald dan. Bij het 2e elftal maakt hij in ieder geval veel indruk, laatst mocht hij ook al een tijdje warmlopen tijdens een thuiswedstrijd van Heracles maar tot een invalbeurt kwam het niet. Maar als hij op de training er maar niet met de pet naar gaat gooien want dan is het bij Heracles ook snel afgelopen. Zo hadden wij enkele jaren geleden Calincov, 1 van de betere spelers maar zijn mentaliteit was een drama. Was dan ook niet langer welkom bij de club. Biseswar, nog zo'n voorbeeld...

Trouwens heel Twente achter Heracles zondag. Dat klinkt eng Wink
D'r an met de lippe Wrote:
Fabian Wrote:Meer ' oud-heracles' - Jong psv dus.... Die Reekers is 3x zo oud als de gemiddelde psver volgens mij.

Je kunt ook overdrijven. 4 ouderen en 7 jonge knapen. Daarnaast is het heel normaal dat een paar oudere spelers die niet aan de bak komen in het eerste elftal ritme op blijven doen bij het tweede elftal. Kan mij ook nog een AZ - Jong Ajax herinneren waar Pantelic vrolijk aan het rondhuppelen was dus praat niet zo hypocriet.

Amrabat, Reis, Marcellis, Wuytens en Ojo zijn ook jonge knapen. PSV speelde dus met zn 2e keus jonge knapen, Heracles met zn 1e keus jonge knapen+4 ervaren mannen (wat op dat niveau al een slok op een borrel scheelt). Wink
Ooijer is terug! =D>
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:Armenteros gaat het niet maken, vrees ik. Mocht weg bij Heerenveen vanwege zijn niet-proffesionele instelling.

Daar wist ik niks van. Misschien dat hij veranderd, kan mij niet voorstellen dat trainer Kolmschot zulk gedrag tolereert. En aangezien hij gewoon vaste waarde is lijkt Kolmschot toch tevreden met hem.

Fabian Wrote:Meer ' oud-heracles' - Jong psv dus.... Die Reekers is 3x zo oud als de gemiddelde psver volgens mij.

Je kunt ook overdrijven. 4 ouderen en 7 jonge knapen. Daarnaast is het heel normaal dat een paar oudere spelers die niet aan de bak komen in het eerste elftal ritme op blijven doen bij het tweede elftal. Kan mij ook nog een AZ - Jong Ajax herinneren waar Pantelic vrolijk aan het rondhuppelen was dus praat niet zo hypocriet.

Wat is er hypocriet aan ? Zeg ik ergens dat de prestaties van JONG ajax goed zijn ? Roep ik ergens dat die alleen maar met jonkies spelen ?
Bij Ajax is het zo erg dat de jonkies ( jong ajax ) elke dinsdag nog eens een oefenpot speelt, zodat tenminste iedereen kan spelen.
Ongelukkige woordkeuze inderdaad, excuses.

Wel een lekker voetbalweekend zo. Zometeen richting het Westfalenstadion voor de wedstrijd Dortmund - Mainz en morgen naar Eindhoven :cheers:
Soort van kopie van het weekend een aantal weken terug. Toen zat ik zaterdags op Anfield Road om een dag later Heracles naar de overwinning te schreeuwen in Nijmegen :razz: Alleen dat winnen zal morgen wel wat moeilijker worden Wink
Hup Heracles :Big Grin
Ik voel dat Heracles gaat stunten vandaag.
Haha, de Pieck eraf. Verdiend ie ook wel een keer... alleen al weer dat theater bij dat neerkomen haha. Tuurlijk was het niet raak/hard maar de beweging is er en hij heeft wel vaker van die vervelende trekjes.
Martin Pieckenhagen moest in de 29e minuut bij PSV - Heracles Almelo met rood het veld verlaten. Scheidsrechter Ruud Bossen stuurde de sluitpost van de Almeloërs om onduidelijke redenen van het veld.
Bij een vangbal van Pieckenhagen sprong Ola Toivonen hoog op, waarna de doelman van Heracles theatraal na de grond ging. Een klein opstootje volgde, maar televisiebeelden wezen op het eerste oog niet direct natrappen van Pieckenhagen uit.

Dan maar met zn tienen voor het doel liggen...
EB Sports Wrote:Ik voel dat Heracles gaat stunten vandaag.

2-0 verlies zou ik al een aardige stunt vinden....
Oliedom van Pieckenhagen. Natuurlijk is rood zeer zwaar gestraft, maar iedereen weet dat de scheidsrechters op scherp staan en overal rood voor moeten trekken.

Verder leuk zo'n uurtje gallery play, maar mijn god wat een bedroevende afronding weer. Gewoon weer zo'n pot die in dubbele cijfers moet eindigen.

Het niveauverschil tussen de top 3 en de rest is extreem dit seizoen. Dat zo'n Heracles in het linkerrijtje staat zeg. Confused
Het stormde maar even in het stadion Wink
Die Pieckenhagen, hoe oud is ie? Wat super dom.

D'r an was jij dat in die witte trui die ff tegen het plexieglas aanstuiterde bij die rooie kaart? :lol: Ik hoop dat er in die 1,5 bus ook bier op de terugweg was!
Peter Wrote:Het niveauverschil tussen de top 3 en de rest is extreem dit seizoen. Dat zo'n Heracles in het linkerrijtje staat zeg. Confused

Dat baseer je toch niet op deze wedstrijd mag ik hopen?
Ekslem Wrote:Het stormde maar even in het stadion Wink
Die Pieckenhagen, hoe oud is ie? Wat super dom.

D'r an was jij dat in die witte trui die ff tegen het plexieglas aanstuiterde bij die rooie kaart? :lol: Ik hoop dat er in die 1,5 bus ook bier op de terugweg was!

Dat er niet voldoende supporters meegaan om 2 bussen te vullen ok, maar om dan anderhalve bus te sturen..........
1 grote bus en 1 taxi busje er achteraan Undecided
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Het niveauverschil tussen de top 3 en de rest is extreem dit seizoen. Dat zo'n Heracles in het linkerrijtje staat zeg. Confused

Dat baseer je toch niet op deze wedstrijd mag ik hopen?
Ik baseer dat op de ranglijst na 14 speelronden. Heracles was op oorlogssterkte maar ook voor de rode kaart had psv er al 3 moeten maken. Er zijn jaren geweest dat de nr. 8-thuis lastig was, maar in deze competitie walsen psv, ajax en twente over zulke tegenstanders heen. Voor een titel heb je dit jaar meer punten dan ooit nodig. En dan kun je nu gaan zeggen dat Heracles met de 8e plek gewoon boven zijn stand leeft maar ik vraag me dat af. Alle ploegen die onder ze staan zijn geen haar beter.
Peter en Ekslem, gefeliciteerd met de overwinning. Ik hoop dat deze winst bijdraagt aan het kampioenschap.

Ekslem Wrote:D'r an was jij dat in die witte trui die ff tegen het plexieglas aanstuiterde bij die rooie kaart? :lol: Ik hoop dat er in die 1,5 bus ook bier op de terugweg was!

Tijdens die rode kaart werd ik zwart voor de ogen. Maar ik heb sterk het vermoeden wie je bedoeld en dat is een goede gast verder. Jij zat vlakbij het uitvak begrijp ik hieruit?

Ekslem Wrote:1 grote bus en 1 taxi busje er achteraan Undecided

Ik moet wel zeggen dat ik het verafschuw als iemand lachwekkend doet over een uitvak terwijl hij zelf niet regelmatig aanwezig is bij een uitwedstrijd.
Natuurlijk, de 80 man van vandaag was erg slecht maar diegene die er om lacht weet vaak niet eens hoe een uitvak er uit ziet.
Maar ik baal er ook van hoor, laat dat duidelijk zijn. Ik ben erg onder de indruk van onze uitsupport maar af en toe hebben we opeens zo'n middag\avond (vorig jaar Roda uit, 45 man) wat voor mij onbegrijpelijk is.

En voordat ik het belangrijkste vergeet:

BOSSEN **********. Vorig jaar in Den Haag de 2-3 niet gezien en nu dit.

Edit. Hulde voor de stumperds uit Deventer die onze fansites weer massaal hebben weten te vinden na deze nederlaag. Ook fct'ers uiteraard, maar dat is al standaard sinds we eredivisie spelen. Verheug me nu al op de maandagavond dat de Eagles uit de beker vliegen in het Polman!!!
Heb alleen maar respect voor die 80 uitsupporters. 90% zeker van verlies en toch gewoon mee en niet zoals de rest alleen als er te gloryhunten valt. Was ook niet denigrerend bedoeld, maar vond dat taxibusje achter de bus aan erg apart en grappig om te zien.

En alhoewel het dit seizoen stuk minder is, heb ik al veel uitvakken mogen bewonderen :8:

Pieckhagen nog eens terug gezien. Dom, maar vond rood toch wel erg overdreven. Zoals ze bij SV al aangaven, was geel prima geweest.
Ekslem Wrote:Zoals ze bij SV al aangaven, was geel prima geweest.

Ik vind het juist of niks, of rood en neig naar het eerste. Als de scheidsrechter echter iets constateert is het natrappen en dat kan nooit met geel bestraft worden. Gaan we voor een klein elleboogje dan ook geel geven en alleen voor een flinke uithaal rood? :-k
@ Ekslem

Excuses, verkeerd gelezen. Ook niet handig om op een forum te gaan na het nodige bier Wink
Het zag er ook wel grappig uit inderdaad. Vlak voor Eindhoven werd nog even een extra stop ingelast omdat het kleine busje geen wc had :razz:
Pages: 1 2