FTM Forum

Full Version: Teams ronde 12
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Mäenpää

Manolev
Tiendalli
Kwakman
Vlaar

Boutahar
Bodor
Honda

Tomasson
Suarez
Ruiz ©
Tomasson speelt niet zeker.

Tip van het huis: Afellay.
Bakkal ook goed?

Begois (3.75M)
Tiendalli (13.90M)
Biemans (7.20M)
Kwakman (12.45M)
Alderweireld (14.80M)
Bakkal (16.50M)
Honda (6.75M)
De Graaf (10.95M)
Stoch (14.50M)
Reis (13.35M)
Suarez© (20.95M)
gittermaster Wrote:Bakkal ook goed?

Ja hoor, die kan er even goed eentje maken. Toen ik nog CM speelde gokte ik echter altijd liever op degene die al weken tegen een goal aanhikt (gaat toch ooit scoren) dan op degene die al wekenlang vaak scoort (dat gaat toch ooit stoppen). :razz:
ach ja, bij PSV blijft t een gok, iedereen kan daar scoren..... Wink
gittermaster Wrote:ach ja, bij PSV blijft t een gok, iedereen kan daar scoren..... Wink

Hakkuh

Je snapt mn punt omtrent afhankelijkheid van 1 man/collectief dus wel. :razz:
Ik snap je punt wel, ben het er alleen niet helemaal mee eens, deze opmerking was uiteraard ook op jouw mening gericht :razz:
gittermaster Wrote:Ik snap je punt wel, ben het er alleen niet helemaal mee eens, deze opmerking was uiteraard ook op jouw mening gericht :razz:
Waarom laat je Suarez dan niet een keer uit je team? Big Grin
Het feit dat ik denk dat hij veel scoort betekent niet dat ik jouw theorie onderschrijf...
Peter Wrote:Tomasson speelt niet zeker.

Deze oude man is niet zo op de hoogte van sms-taal (en ook niet van voetbal-nieuwtjes).
Wat betekent bovenstaande uitdrukking:

1. Tomasson speelt zeker niet (hij is geblesseerd of zoiets)
2. Het is niet zeker dat Tomasson speelt (hij krijgt zeer waarschijnlijk Deense griep of zoiets) ?

Lampje, help mij.
Kennemerland Wrote:
Peter Wrote:Tomasson speelt niet zeker.

Deze oude man is niet zo op de hoogte van sms-taal (en ook niet van voetbal-nieuwtjes).
Wat betekent bovenstaande uitdrukking:

1. Tomasson speelt zeker niet (hij is geblesseerd of zoiets)
2. Het is niet zeker dat Tomasson speelt (hij krijgt zeer waarschijnlijk Deense griep of zoiets) ?

Lampje, help mij.

2. Het is niet zeker dat Tomasson speelt. Met een spierblessure terug gekomen uit Denemarken.
gittermaster Wrote:Bakkal ook goed?

Begois (3.75M)
Tiendalli (13.90M)
Biemans (7.20M)
Kwakman (12.45M)
Alderweireld (14.80M)
Bakkal (16.50M)
Honda (6.75M)
De Graaf (10.95M)
Stoch (14.50M)
Reis (13.35M)
Suarez© (20.95M)
En Reis ook nog. Hoe zeker is die van een basisplaats dan ?
Voor het wel of niet spelen van Reis moet je bij de PSV'ers zijn. Laat ik voorop stellen dat ik het erg vreemd vond dat ie 'plots' weer uit de basis verdwenen was..................HEEEL vreemd mag ik wel zeggen.

Dat ijsje scoorde er wel ineens 4, lijkt me dat hij zijn plaats wel houdt.
Sjaak Wrote:Voor het wel of niet spelen van Reis moet je bij de PSV'ers zijn. Laat ik voorop stellen dat ik het erg vreemd vond dat ie 'plots' weer uit de basis verdwenen was..................HEEEL vreemd mag ik wel zeggen.

Dat ijsje scoorde er wel ineens 4, lijkt me dat hij zijn plaats wel houdt.

Er zijn 10 spelers zeker van hun plek bij PSV. Koevermans, Toivonen en Reis vechten met zn 3en om de laatste plek. Rutten kijkt daarbij naar het type tegenstander. Reis is beter in de kleine ruimte. Toivonen heeft de laatste pot 4x gescoord, maar als Rutten een ultra-defensief Heracles verwacht kan het zomaar zijn dat Reis speelt.

Voor de te verwachten opstelling van Heracles moet je bij D'Ran zijn. Als zij 4-3-3 komen spelen zal Toivonen wel voorin staan bij PSV. Ik mag overigens hopen dat dat sowieso het geval is, want anders knak je Toivonen totaal. Wat moet hij nog meer doen dan 4x in 1 duel scoren om zijn plek te behouden?
Den Haag is momenteel het slechtste elftal van de eredivisie, dus die 4 intikkertjes moet je wel in perpectief zien.
Tripplexxx Wrote:Den Haag is momenteel het slechtste elftal van de eredivisie, dus die 4 intikkertjes moet je wel in perpectief zien.

Tjsa, het eeuwige was ADO nou zo slecht of PSV zo goed? Het zou me niks verbazen als ADO volgende week thuis tegen Feyenoord opeens weer 'gewoon' wint.

En voor een intikkertje moet je altijd nog wel ff op de goede plek staan. Als je een echte zuivere hattrick maakt zoals hij ooit bedoeld is (in 1 helft, achter elkaar, 1 met links, 1 met rechts en 1 kopbal) heb je het per definitie geweldig gedaan ook al speel je tegen bal op 't dak 7.
Peter Wrote:En voor een intikkertje moet je altijd nog wel ff op de goede plek staan. Als je een echte zuivere hattrick maakt zoals hij ooit bedoeld is (in 1 helft, achter elkaar, 1 met links, 1 met rechts en 1 kopbal) heb je het per definitie geweldig gedaan ook al speel je tegen bal op 't dak 7.

(on)zuivere hattricks bestaan niet. en hoe je er bij komt dat je met verschillende voeten en het hoofd moet scoren is me een raadsel. dat is er gewoon bijverzonnen.

3 goals op rij in een helft is het waard even je hoed af te nemen. als je dat niet doet niet.
waf Wrote:
Peter Wrote:En voor een intikkertje moet je altijd nog wel ff op de goede plek staan. Als je een echte zuivere hattrick maakt zoals hij ooit bedoeld is (in 1 helft, achter elkaar, 1 met links, 1 met rechts en 1 kopbal) heb je het per definitie geweldig gedaan ook al speel je tegen bal op 't dak 7.

(on)zuivere hattricks bestaan niet. en hoe je er bij komt dat je met verschillende voeten en het hoofd moet scoren is me een raadsel. dat is er gewoon bijverzonnen.

3 goals op rij in een helft is het waard even je hoed af te nemen. als je dat niet doet niet.

Er is wél een verschil tussen een Hattrick en een een Perfect Hattrick (links, rechts, hoofd). Onzuivere hattrick door 3x te scoren met goals van anderen ertussenin, verdeeld over 2 helften bestaat inderdaad niet.
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:En voor een intikkertje moet je altijd nog wel ff op de goede plek staan. Als je een echte zuivere hattrick maakt zoals hij ooit bedoeld is (in 1 helft, achter elkaar, 1 met links, 1 met rechts en 1 kopbal) heb je het per definitie geweldig gedaan ook al speel je tegen bal op 't dak 7.

(on)zuivere hattricks bestaan niet. en hoe je er bij komt dat je met verschillende voeten en het hoofd moet scoren is me een raadsel. dat is er gewoon bijverzonnen.

3 goals op rij in een helft is het waard even je hoed af te nemen. als je dat niet doet niet.

Er is wél een verschil tussen een Hattrick en een een Perfect Hattrick (links, rechts, hoofd). Onzuivere hattrick door 3x te scoren met goals van anderen ertussenin, verdeeld over 2 helften bestaat inderdaad niet.

Precies. Zo'n Perfect Hattrick is een absolute zeldzaamheid op het Mickey Mouse niveau van de eredivisie dus als iemand er eens een maakt heb je het geweldig gedaan. En als je dan de pot erna weer gewoon op de bank zit knak je zo'n jongen compleet. Qua type tegenstander zou Reis echter wat beter passen zondag.
Maar wie zet ik dan nou in m'n team :-k
de nieuwe Wrote:Maar wie zet ik dan nou in m'n team :-k

Ik denk dat Toivonen speelt, maar zou er niet op gokken omdat er interessante spelers genoeg zien die 100% zeker spelen. Dzsudzsak, Lazovic, Bakkal of Afellay. Weinig van te zeggen wie dit keer weer de man zal zijn die het verschil maakt.
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:Maar wie zet ik dan nou in m'n team :-k

Ik denk dat Toivonen speelt, maar zou er niet op gokken omdat er interessante spelers genoeg zien die 100% zeker spelen. Dzsudzsak, Lazovic, Bakkal of Afellay. Weinig van te zeggen wie dit keer weer de man zal zijn die het verschil maakt.


Everton.........
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:Maar wie zet ik dan nou in m'n team :-k

Ik denk dat Toivonen speelt, maar zou er niet op gokken omdat er interessante spelers genoeg zien die 100% zeker spelen. Dzsudzsak, Lazovic, Bakkal of Afellay. Weinig van te zeggen wie dit keer weer de man zal zijn die het verschil maakt.


Everton.........

Die spelen uit tegen Manchester United dit weekend. Denk je echt dat ze daar gaan winnen?
1.55M / 139.15M

Da Silva (12.10M)

De Roover (12.50M)
Kwakman© (12.45M)
Zwaanswijk (11.35M)
Swinkels (6.80M)

Landzaat (12.90M)
Dzsudzsák (18.70M)
Honda (6.75M)
Boutahar (8.60M)

Suarez (20.95M)
Stoch (14.50M)
:Big Grin
1 minuut na sluiting database EB...
Bang dat andere ook kwakman als cappie zouden nemen?
EB, niet huilen als kees maar 6 puntjes haalt he.. ik heb gewaarschuwd net als tegen RKC.
Elk trainer moet wennen aan zijn nieuwe club, oftewel: verwacht niet gelijk al wonderen tegen een moeilijke tegenstander.
heeft niks met de komst van Vloet te maken is gewoon typisch NEC om nu bij NAC of Grunn uit te winnen. Zie ook Dwight is gone topic.. gaat echt al 15 tot 20 jaar zo.
En zie topic N.E.C. - R.K.C. Waalwijk.
pompiedompiedompiedom LOL
Pages: 1 2