FTM Forum

Full Version: Sparta Rotterdam - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Vrijdag mn 2e bezoekje aan Rotterdam dit seizoen. Ik verwacht net als de vorige keer een eenvoudige 1-3.
Sparta-trainer Frans Adelaar mist vrijdag in de thuiswedstrijd tegen PSV een aantal belangrijke spelers.

Tim Bakens kan niet meedoen, omdat hij last heeft van zijn lies. Het meespelen van Kevin Strootman is onzeker, omdat hij kampt met een bovenbeenblessure. Dele Aledeye en Emmanuel Boakye ontbreken zeker. De Nigeriaan is nog altijd geschorst, de Ghanees is nog steeds niet hersteld van de knieblessure die hem al weken dwarszit.

De kans is groot dat Adelaar nu een beroep doet op spelers als Ruud Knol, Karim Touzani en Edwin van Bueren. Sparta-PSV begint vrijdag om 20.45 uur en is te volgen op Radio Rijnmond.

Bron: RTV Rijnmond
---
De ouwe lullen moeten opdraven bij Sparta. \Big Grin/


Rutten: "Sparta zal z'n spierballen gaan tonen"
PSV-trainer Fred Rutten verwacht dat Sparta Rotterdam op wraak zint na de forse verliespartij tegen VVV-Venlo van afgelopen week. De oefenmeester vreest vrijdagavond dan ook een lastig duel in Rotterdam.


"Dit kan een heel lastige wedstrijd worden. Ze hebben een aantal spelers met veel talent die spierballen gaan tonen", blikt Rutten op de officiële website van PSV vooruit op het treffen. "Zij zullen gaan reageren, na de nederlaag van afgelopen weekeinde. De trainer heeft hen al een vrije dag afgenomen. En volgens mij heeft Sparta daar altijd goed op gereageerd, zo hebben ze ook al van Feyenoord gewonnen."

Rutten: "Tegen grote ploegen kunnen zij zich opladen. Ze hebben behoorlijk wat talent, het zijn jonge en hongerige honden." Wanneer PSV vrijdagavond wint is het in elk geval voor één avond koploper van de Eredivisie. "Dat is een mooie bijkomstigheid, maar in deze fase van het seizoen denk ik niet dat het zo'n groot psychologisch effect heeft. In de eindfase van het seizoen misschien wel, maar nu nog niet."

Voor het duel in Rotterdam beschikt Rutten over een vrijwel fitte selectie. Dit betekent dat ook Ibrahim Afellay inzetbaar is tegen Sparta. De middenvelder kampte met een teenblessure, maar is op tijd fit. "Hij heeft bijna alles op een normale manier meegedaan", zegt Rutten.

"Je proeft dat dit team groeiende is, ook ten aanzien van onderlinge competitie", gaat Rutten verder. "Dat zijn prettige zaken voor een coach. We missen Kromkamp, Manco en ook Roorda, die afgelopen maandag door zijn enkel is gegaan bij Jong PSV. Verder zijn we compleet. Ik heb het liever zo dan dat ik andere keuzes moet maken."
-------
Godverdomme wat wordt ik moe van die Rutten. Geweldige coach, maar dat indekken welke week. Echt voor elke pot verwacht hij dat het lastig wordt. Blijkbaar als de dood voor onderschatting.
ik ben er ook bij Peter, ik mag dit keer plaatsnemen in een box.

voor het eerst trouwens dat ik in een box zit, zit eigenlijk liever tussen het volk.

maar ja...

ZUL-LEN WAI LATUH HOHOREN

S
P
A
R
T
A

\Big Grin/
Prachtig stadion! psv wint gewoon met 1-3 of 0-2
waf Wrote:ik ben er ook bij Peter, ik mag dit keer plaatsnemen in een box.

voor het eerst trouwens dat ik in een box zit, zit eigenlijk liever tussen het volk.

maar ja...

ZUL-LEN WAI LATUH HOHOREN

S
P
A
R
T
A

\Big Grin/

Je wordt geweigerd aan de deur Tongue
Peter, gaat er iets veranderen nu Ooijer weer fit is? In principe geen aanleiding toe maar toch.. van de week wisselde ie ook manolev voor Ooijer.
Ooijer is de onbetwiste leider achterin. Kan me echter wel voorstellen dat Rutten zuinig op m zal zijn nu iedereen fit is kan hij rustig gebracht worden. Zodra Ooijer terugkeert gaat Salcido weer naar de bank. Manolev, Ooijer, Maza en Pieters zijn onomstreden als ze 100% fit zijn. Ik verwacht Ooijer vanavond gewoon in de basis.
Marcellis als hij 100% fit is niet? Die gast is beter dan de 4 die je noemt...
Marcellis heeft het gebruikelijke talentendipje, waar elk talent in het begin mee te maken krijgt. Alleen bij hem duurt het al een half jaar.....
Mukkus Wrote:Marcellis heeft het gebruikelijke talentendipje, waar elk talent in het begin mee te maken krijgt. Alleen bij hem duurt het al een half jaar.....

Inderdaad. Die komt er hopelijk wel weer als opvogler van Ooijer over 1,5 jaar.
1-1 vlak voor rust, hupperdepup S-P-A-R-T-A!
Hupperdepup+, 70e minuut 2-1 S-P-A-R-T-A!
Floeperdefloep, na 90 minuten 2-3 P-S-V.
waf Wrote:voor het eerst trouwens dat ik in een box zit, zit eigenlijk liever tussen het volk.

[Image: boris_in_box_2.JPG]
jammer hoor, maar psvee had bij rust al met 1-3 voor moeten staan. en in de tweede helft was het onbegrijpelijk dat ze er niet meer inschoten. ik heb een psveeejer naast me gerust moeten stellen dat het echht onbestaanbaar was dat ze na de 2-1 niet meer zouden scoren. sparta gaf in de verdediging namelijk alle ruimte.

na de 0-1 trok psvee zich terug. vind ik onbegrijpelijk, maar ze kregen dan ook de deksel op de neus. die 1-1 van sparta vond ik echt prachtig, zo'n steekbal naar een speler die achter je loopt...

voor het eerst in een box, zit ook winston bogarde in die box...... :roll: ik ben maar lekker buiten gaan zitten.
Rare wedstrijd gezien. Eerste half uur PSV erg goed tot de 16, echter als zo vaak zelfs voor open doel niet in staat te scoren, daarna een slaapverwekkend half uur met voor beide ploegen maar 2 kansen. Sparta maakt ze beiden, PSV mist weer. Laatste half uur had Sparta het niet meer. Geen schande gezien hun afwezigen. Wat me na de pot wel opviel was dat de Sparta-fans zeer tevreden waren over hun ploeg, die toch nauwelijks wat creëerde. Doordat PSV zoveel mooie kansen verprutste kon ik me er wel in vinden dat Sparta mss een punt verdiende, maar kon het niet laten daarbij op te merken dat je kampioen wordt als je slechte wedstrijden wint en in degradatieproblemen kunt komen als je goede duels verliest. Die Viergever en Falkenburg kunnen trouwens echt heel aardig ballen! Wat voor pot heb jij gezien waf? Edit: laat maar waf. Zag net op één of andere manier je reaktie niet. Blijkbaar zijn we het aardig eens. Maar dat kansen missen is ondertussen alles behalve verrassend. De effectiviteit moet echt omhoog als we straks weer betere ploegen ontmoeten, maar dat post ik tegenwoordig elke week. Confused
Mukkus Wrote:Floeperdefloep, na 90 minuten 2-3 P-S-V.
:lol: zondag eens kijken of hoef het forum ook weet te vinden als Ajax achter staat.
Peter Wrote:Rare wedstrijd gezien. Eerste half uur PSV erg goed tot de 16, echter als zo vaak zelfs voor open doel niet in staat te scoren, daarna een slaapverwekkend half uur met voor beide ploegen maar 2 kansen. Sparta maakt ze beiden, PSV mist weer. Laatste half uur had Sparta het niet meer. Geen schande gezien hun afwezigen. Wat me na de pot wel opviel was dat de Sparta-fans zeer tevreden waren over hun ploeg, die toch nauwelijks wat creëerde. Doordat PSV zoveel mooie kansen verprutste kon ik me er wel in vinden dat Sparta mss een punt verdiende, maar kon het niet laten daarbij op te merken dat je kampioen wordt als je slechte wedstrijden wint en in degradatieproblemen kunt komen als je goede duels verliest. Die Viergever en Falkenburg kunnen trouwens echt heel aardig ballen! Wat voor pot heb jij gezien waf? Edit: laat maar waf. Zag net op één of andere manier je reaktie niet. Blijkbaar zijn we het aardig eens. Maar dat kansen missen is ondertussen alles behalve verrassend. De effectiviteit moet echt omhoog als we straks weer betere ploegen ontmoeten, maar dat post ik tegenwoordig elke week. Confused

die engelhaar is best aardig, maar als hij voor het doel staat kan hij opeens niks meer. de kansen die hij miste vind ik echt beschamend voor een profvoetballer.

sparta had veel afwezigen, maar ik begrijp niet dat je denneboom of die john niet veel eerder brengt als trainer. op links stond nu poepon, maar daar heb je natuurlijk weinig aan. die moet je in de spits zetten.

bij sparta ging alles via duplan, waar pieters ook enorme moeite mee had. maar dat was het enige wapen van sparta. teon john kwam (5 minuten voor tijd) konden ze ook eens de andere kant op.

ik snap dat echt niet. in de 70ste minuut kom je met 2-3 achter. dan knal je denneboom en john er toch in?
waf Wrote:ik snap dat echt niet. in de 70ste minuut kom je met 2-3 achter. dan knal je denneboom en john er toch in?

Tsja, voor een verdediger/verdedigend ingestelde speler? Met het gevaar dat het dan snel 2-4 of erger wordt? Niet gek dat daarmee eerst tot de slotfase (laatste 10 min) gewacht wordt, Sparta zou toch nooit voor meer gaan dan 1 punt, al is tot 5 minuten voor het einde wachten wellicht wat erg afwachtend...
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:ik snap dat echt niet. in de 70ste minuut kom je met 2-3 achter. dan knal je denneboom en john er toch in?

Tsja, voor een verdediger/verdedigend ingestelde speler? Met het gevaar dat het dan snel 2-4 of erger wordt? Niet gek dat daarmee eerst tot de slotfase (laatste 10 min) gewacht wordt, Sparta zou toch nooit voor meer gaan dan 1 punt, al is tot 5 minuten voor het einde wachten wellicht wat erg afwachtend...

nee, dat bedoel ik niet. voor bodul of poepon. als sparta de diepe bal zocht ging het altijd over rechts. begrijpelijk, want van duplan kwam het gevaar. poepon presteerde als linksbuiten helemaal niks, al in de eerste helft niet. wel stond hij twee keer goed centraal om te scoren.

sterker nog: als je met 2-1 voorstaat dan is het toch logisch om juist dan denneboom of john er in te zetten? juist dan moet je profiteren van de ruimte die je krijgt.

en ff voor de goede orde: ook met deze opstelling was de kans levensgroot dat het 2-4 of 2-5 zou worden. verdedigend leek het helemaal nergens naar.
waf Wrote:die engelhaar is best aardig, maar als hij voor het doel staat kan hij opeens niks meer. de kansen die hij miste vind ik echt beschamend voor een profvoetballer.

Met best aardig doe je Engelaar zwaar tekort, maar zn afronding is idd te triest voor woorden. Niet alleen gister, maar al heel het seizoen. Net als het belachelijk is dat hij met zijn lengte kopduels verloor van bv. Nicky Hofs. Verder een geweldige speler voor NL-niveau.

waf Wrote:sparta had veel afwezigen, maar ik begrijp niet dat je denneboom of die john niet veel eerder brengt als trainer. op links stond nu poepon, maar daar heb je natuurlijk weinig aan. die moet je in de spits zetten.

bij sparta ging alles via duplan, waar pieters ook enorme moeite mee had. maar dat was het enige wapen van sparta. teon john kwam (5 minuten voor tijd) konden ze ook eens de andere kant op.

ik snap dat echt niet. in de 70ste minuut kom je met 2-3 achter. dan knal je denneboom en john er toch in?

Waarschijnlijk omdat Denneboom en John niet bekend staan om hun meeverdedigen? Dat staat gelijk aan zelfmoord tegen de tandem Lazovic-Manolev.
Met enorme moeite ben je overigens nog erg positief over Pieters. Werkelijk dramatisch, zowel verdedigend als aanvallend niets bijgedragen. Moet niet nog een paar duels zo spelen want dan is hij zo zijn plek weer kwijt met mannen als Ooijer en Simons achter de hand op de bank en een Salcido die weer heel behoorlijk in vorm begint te komen (al was hij gister wel verantwoordelijk voor de 2-1).
Peter Wrote:Met enorme moeite ben je overigens nog erg positief over Pieters. Werkelijk dramatisch, zowel verdedigend als aanvallend niets bijgedragen. Moet niet nog een paar duels zo spelen want dan is hij zo zijn plek weer kwijt met mannen als Ooijer en Simons achter de hand op de bank en een Salcido die weer heel behoorlijk in vorm begint te komen (al was hij gister wel verantwoordelijk voor de 2-1).

Begin je het eindelijk door te krijgen? :wink:
Berend Botje Wrote:
waf Wrote:voor het eerst trouwens dat ik in een box zit, zit eigenlijk liever tussen het volk.

[Image: boris_in_box_2.JPG]

Heh, die skape-mobile hadden wij ook!
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Floeperdefloep, na 90 minuten 2-3 P-S-V.
:lol: zondag eens kijken of hoef het forum ook weet te vinden als Ajax achter staat.

Die 11 minuten was ik andere dingen aan het doen...
Hoef Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Floeperdefloep, na 90 minuten 2-3 P-S-V.
:lol: zondag eens kijken of hoef het forum ook weet te vinden als Ajax achter staat.

Die 11 minuten was ik andere dingen aan het doen...

Komt ie weer aankakken als het 1-5 staat. Undecided Waarom heb ik zo'n vermoeden dat je het forum niet had opgezocht als het 1-0 was gebleven?
Ik weet niet waarom jij een vermoeden hebt, peutertje. Maar ik moet tot mijn grote vreugde bekennen dat ik naast het forum en voetbal volgen ook andere dingen doe, in tegenstelling tot jou blijkbaar. Ik kom bijvoorbeeld wel eens buiten, moet wel eens werken, ik praat wel eens face to face met mensen, van die dingen.
Maar als je wilt gaan uitzoeken of ik wel eens heb gereageerd vlak na een nederlaag van Ajax of misschien zelfs wel tijdens de wedstrijd zelf: ga gerust je gang. Dan heb je tenminste weer een zinvolle namiddagbesteding.
Hoef Wrote:peutertje

Weer zo'n Ajacied met het scheldsyndroom. Undecided

Hoef Wrote:Ik weet niet waarom jij een vermoeden hebt, peutertje. Maar ik moet tot mijn grote vreugde bekennen dat ik naast het forum en voetbal volgen ook andere dingen doe, in tegenstelling tot jou blijkbaar. Ik kom bijvoorbeeld wel eens buiten, moet wel eens werken, ik praat wel eens face to face met mensen, van die dingen.
Maar als je wilt gaan uitzoeken of ik wel eens heb gereageerd vlak na een nederlaag van Ajax of misschien zelfs wel tijdens de wedstrijd zelf: ga gerust je gang. Dan heb je tenminste weer een zinvolle namiddagbesteding.

Waar pretendeer ik dat jij nooit zou werken of socializen? En hoe kom je bij de constatering dat ik nooit zou werken of socializen?

Ik vind het wel erg toevallig dat je werkt of face to face met mensen aan het praten bent als Ajax achter staat of PSV voor en wel tijd hebt om het geil op het forum te komen verkondigen als PSV achter staat of Ajax ruim voor.
Vrijdag had je tot de 1-1 van Sparta bezoek, toen tijd voor het forum en net toen de 2-2 en 2-3 vielen had je weer bezoek? :-k Het zal allemaal wel toeval zijn. Dat je je zo aangevallen voelt zegt voor mij genoeg. Xtragaap4de
Peutertje noemen is schelden? :crazy:

En ja, ik ben een drankje gaan doen nadat ik die 2-1 had gezien en de eerste tussenstand die ik, vanwege sociale (moeilijk woord voor jou, moet je maar opzoeken) bezigheden, van Ajax zag was 1-3. Het feit dat jij dat op voorhand beschouwt als toeval, bevestigt mijn eerder geschetste beeld van jou. Maar ik zal het verder niet preciseren anders ga je weer huilen dat supporters van Ajax een scheldsyndroom hebben. Of is het woord huilen ook al schelden in jouw ogen?
Hoef Wrote:Peutertje noemen is schelden? :crazy:

En ja, ik ben een drankje gaan doen nadat ik die 2-1 had gezien en de eerste tussenstand die ik, vanwege sociale (moeilijk woord voor jou, moet je maar opzoeken) bezigheden, van Ajax zag was 1-3. Het feit dat jij dat op voorhand beschouwt als toeval, bevestigt mijn eerder geschetste beeld van jou. Maar ik zal het verder niet preciseren anders ga je weer huilen dat supporters van Ajax een scheldsyndroom hebben. Of is het woord huilen ook al schelden in jouw ogen?

Ik noem jou toch ook geen Boef? Of erger nog Koef? Lekker al dat respect voor elkaar hier. Ik vind het niks toevoegen aan de discussie en dus een zwaktebod. Komt liever met argumenten. In Amsterdam hebben ze echter vaak een scheldsyndroom. :p

Ik vind het allemaal wel erg toevallig, maar geloof je graag dat het toeval is. Xtragaap4de
Peter Wrote:
Hoef Wrote:Peutertje noemen is schelden? :crazy:

En ja, ik ben een drankje gaan doen nadat ik die 2-1 had gezien en de eerste tussenstand die ik, vanwege sociale (moeilijk woord voor jou, moet je maar opzoeken) bezigheden, van Ajax zag was 1-3. Het feit dat jij dat op voorhand beschouwt als toeval, bevestigt mijn eerder geschetste beeld van jou. Maar ik zal het verder niet preciseren anders ga je weer huilen dat supporters van Ajax een scheldsyndroom hebben. Of is het woord huilen ook al schelden in jouw ogen?

Ik noem jou toch ook geen Boef? Of erger nog Koef? Lekker al dat respect voor elkaar hier. Ik vind het niks toevoegen aan de discussie en dus een zwaktebod. Komt liever met argumenten. In Amsterdam hebben ze echter vaak een scheldsyndroom. :p

Ik vind het allemaal wel erg toevallig, maar geloof je graag dat het toeval is. Xtragaap4de

Vooruit dan, nog een laatste reactie.
Stel dat je me boef, koef, zoef noemt: denk je dat ik dat ik dat schelden vind of getuigen van disrespect? Potjandikkie, je lijkt wel onderdeel van een hypergevoelige etnische minderheid.

Vermoedelijk heb je vanwege de tranen in je ogen omdat ik je peutertje noem, de rest van mijn posts niet meer kunnen lezen. Dep je tranen en probeer ze nog maar een keer te lezen, dan kom je misschien argumenten/meningen van me tegen.

En als echt allerlaatste: wat bedoel je met
peutertje Wrote:Ik vind het allemaal wel erg toevallig, maar geloof je graag dat het toeval is. Xtragaap4de
Uiteraard hoef je die smilie niet uit te leggen.
Pages: 1 2