FTM Forum

Full Version: Her-Rod
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hey Dran,

Gaat Piecke gewoon keepen van het weekeind?
automatisch geschorst toch?
Het voorstel (3 wedstrijden w.v. 1 voorwaardelijk) is niet geaccepteerd. Volgens mij kan hij dus gewoon spelen totdat de zaak voorkomt....
Mukkus Wrote:Het voorstel (3 wedstrijden w.v. 1 voorwaardelijk) is niet geaccepteerd. Volgens mij kan hij dus gewoon spelen totdat de zaak voorkomt....

volgens mij blijf je geschorst totdat de zaak is behandeld. Ik vermoed dat dat vanavond gebeurt. als dat niet zo is, is hij volgens mij gewoon geschorst.
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Het voorstel (3 wedstrijden w.v. 1 voorwaardelijk) is niet geaccepteerd. Volgens mij kan hij dus gewoon spelen totdat de zaak voorkomt....

volgens mij blijf je geschorst totdat de zaak is behandeld. Ik vermoed dat dat vanavond gebeurt. als dat niet zo is, is hij volgens mij gewoon geschorst.

Zie je nou, als zelfs jij hoofdletters gaat gebruiken is er echt iets goed mis hier............
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Het voorstel (3 wedstrijden w.v. 1 voorwaardelijk) is niet geaccepteerd. Volgens mij kan hij dus gewoon spelen totdat de zaak voorkomt....

volgens mij blijf je geschorst totdat de zaak is behandeld.

Veronderstelling: zaak wordt volgende week dinsdag behandeld en Pieckenhoven is geschorst voor de wedstrijd tegen Roda Jc.
Vervolgens wordt hij a.s. dinsdag pas vrijgesproken....waarom zit hij dan 1 duel schorsing uit?

Op KNVB.nl komt Pieckenhoven (nog) niet voor in de lijst met uitslutingen, waarin inmiddels de geaccepteerde straffen van Luciano en Ammi wel zijn opgenomen.
Ook de niet-geaccepteerde voorstellen van Jonathas en Koeman staan er niet tussen.....

Quote:Straffen betaald voetbal, bijgewerkt tot en met 24 november 2009:

Met ingang van 24 november 2009:

Jong De Graafschap: F. Mulder wordt uitgesloten van deelname aan de eerstvolgende competitie-, playoff- of bekerwedstrijd van de KNVB van het 2e elftal van zijn club wegens het op onreglementaire wijze een tegenspeler, die zich in een duidelijke scoringspositie bevindt, beletten de bal te spelen, waardoor die scoringskans te niet wordt gedaan tijdens de op 23 november 2009 gespeelde wedstrijd Jong De Graafschap - Jong AZ.


Met ingang van 23 november 2009:

Feyenoord: G.C. van Bronckhorst, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)

FC Groningen: A. Granqvist, 1 competitiewedstrijd (5ewaarschuwing)

Willem II: M.S.O. Zijler, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)

sc Heerenveen: M. Breuer, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)

BV Veendam: A. Jansen, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)

RBC Roosendaal: J.G.M. de Leeuw, 1 competitiewedstrijd (2x waarschuwing)

FC Omniworld: R.G.A. van Heulen, 1 competitiewedstrijd (2x waarschuwing)

FC Den Bosch: S. Nieuwendaal, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)

Go Ahead Eagles: D. Bus, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)

HFC Haarlem: M. Akerboom wordt uitgesloten van deelname aan competitie-, playoff- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 1e elftal van zijn club 3 achtereenvolgende competitie-, play-off en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld, waarvan 1 zodanige wedstrijd voorwaardelijk, zulks met de proeftijd van 1 jaar vanwege ernstig gemeen spel jegens een tegenspeler tijdens de op 20 november 2009 gespeelde wedstrijd HFC Haarlem – FC Dordrecht.

FC Volendam: D. van Dijk wordt uitgesloten van deelname aan competitie-, playoff- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 1e elftal van zijn club 4 achtereenvolgende competitie-, play-off en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld, waarvan 1 zodanige wedstrijd voorwaardelijk, zulks met de proeftijd van 1 jaar wegens het geven van een kniestoot aan een tegenspeler tijdens de op 20 november 2009 gespeelde wedstrijd FC Volendam – Helmond Sport.

FC Groningen: L.J. Pereira da Silva (Luciano) wordt uitgesloten van deelname aan competitie-, playoff- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 1e elftal van zijn club 2 achtereenvolgende competitie-, play-off en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld, waarvan 1 zodanige wedstrijd voorwaardelijk, zulks met de proeftijd van 1 jaar wegens het op onreglementaire wijze een tegenspeler, die zich in een duidelijke scoringspositie bevindt, beletten de bal te spelen, waardoor die scoringskans te niet wordt gedaan tijdens de op 21 november 2009 gespeelde wedstrijd RKC Waalwijk – FC Groningen.

ADO Den Haag: A. Ammi wordt uitgesloten van deelname aan competitie-, playoff- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 1e elftal van zijn club 3 achtereenvolgende competitie-, play-off en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld, waarvan 1 zodanige wedstrijd voorwaardelijk, zulks met de proeftijd van 1 jaar wegens het geven van een kopstoot aan een tegenspeler tijdens de op 22 november 2009 gespeelde wedstrijd Willem II – ADO Den Haag.



Met ingang van 16 november 2009:

Jong FC Twente: M. Schimpelsberger, 1 bekerwedstrijd (2x waarschuwing)

Jong MVV: J.F.G. Ritzen wordt uitgesloten van deelname aan competitie-, playoff- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 2e elftal van zijn club 2 achtereenvolgende competitie-, play-off en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld, waarvan 1 zodanige wedstrijd voorwaardelijk, zulks met de proeftijd van 1 jaar wegens het gebruiken van grove of beledigende taal jegens een assistent-scheidsrechter tijdens de op 16 november 2009 gespeelde wedstrijd Jong ADO Den Haag – Jong MVV.

FC Oss: D. Schoofs, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)

FC Den Bosch: K. van Buuren, 1 competitiewedstrijd (2x waarschuwing)

SBV Excelsior: G. Fernandez, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)

FC Emmen: F.G. de Vries, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)

De Graafschap: M. Nalbantoglu wordt uitgesloten van deelname aan competitie-, playoff- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 1e elftal van zijn club 3 achtereenvolgende competitie-, play-off en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld, waarvan 1 zodanige wedstrijd voorwaardelijk, zulks met de proeftijd van 1 jaar vanwege ernstig gemeen spel jegens een tegenspeler tijdens de op 13 november 2009 gespeelde wedstrijd De Graafschap – FC Den Bosch.

FC Volendam: A.J.M. Platje wordt uitgesloten van deelname aan competitie-, playoff- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 1e elftal van zijn club 4 achtereenvolgende competitie-, play-off en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld, waarvan 1 zodanige wedstrijd voorwaardelijk, zulks met de proeftijd van 1 jaar vanwege ernstig gemeen spel jegens een tegenspeler tijdens de op 13 november 2009 gespeelde wedstrijd MVV – FC Volendam.

FC Volendam: W.A.L. Artz wordt uitgesloten van deelname aan de eerstvolgende competitie-, playoff- of bekerwedstrijd van de KNVB van het 1e elftal van zijn club wegens het op onreglementaire wijze een tegenspeler, die zich in een duidelijke scoringspositie bevindt, beletten de bal te spelen, waardoor die scoringskans te niet wordt gedaan tijdens de op 13 november 2009 gespeelde wedstrijd MVV – FC Volendam.
Deze 'discussie' heb ik pas nog met waf gevoerd. Bij Babovic (meen ik) bleek dat je bij direct rood tegenwoordig geschorst bent tot de zaak behandeld is. Als dan vrijspraak volgt heb je idd ten onrechte toch een duel niet gespeeld.
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Het voorstel (3 wedstrijden w.v. 1 voorwaardelijk) is niet geaccepteerd. Volgens mij kan hij dus gewoon spelen totdat de zaak voorkomt....

volgens mij blijf je geschorst totdat de zaak is behandeld. Ik vermoed dat dat vanavond gebeurt. als dat niet zo is, is hij volgens mij gewoon geschorst.

Zie je nou, als zelfs jij hoofdletters gaat gebruiken is er echt iets goed mis hier............

volgens mij is dat abusievelijk een l ipv een I.

maar heel misschien heb ik idd per ongeluk het shift knopje aangeraakt. rot maar gauw op naar een ander forum dan!

gek, als je quote zie je pas dat het een I is en geen l. vandaar dat ik mijn fout niet hersteld heb zeker....
Quote:Martin Pieckenhagen is voor één wedstrijd geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart van afgelopen zondag tegen PSV. De doelman ontving eerder deze week een schikkingsvoorstel van drie duels waarvan één voorwaardelijk. Dit voorstel werd niet geaccepteerd en de zaak diende gisteravond in Zeist. Vanochtend werd bekend dat de schorsing terug is gebracht naar twee wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Hierdoor mist Pieckenhagen het duel van morgenavond tegen Roda JC, volgende week tegen sc Heerenveen is hij weer speelgerechtigd.

Aldus de officiële website van Heracles. Wel mooi voor Telgenkamp.

Er komen belangrijke wedstrijden aan. Roda, Heerenveen en VVV komen voor de winterstop nog naar het Polman. Daarnaast staat er nog een uitwedstrijd in Den Haag op het programma. Het is best realistisch dat Heracles uit deze wedstrijden 6\7 punten gaat halen, dan ben je voor de winterstop al zo goed als veilig. Bizar gewoon. Maar eerst maar eens tegen Roda, slechts 1x van gewonnen sinds 2005. Hoop op een krappe zege.

Maertens kan overigens ook niet meespelen helaas. Eindelijk de rentree van publiekslieveling 'chucky' in het Polman, dat is dan weer het voordeel =D>
D'r an met de lippe Wrote:
Quote:Martin Pieckenhagen is voor één wedstrijd geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart van afgelopen zondag tegen PSV. De doelman ontving eerder deze week een schikkingsvoorstel van drie duels waarvan één voorwaardelijk. Dit voorstel werd niet geaccepteerd en de zaak diende gisteravond in Zeist. Vanochtend werd bekend dat de schorsing terug is gebracht naar twee wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Hierdoor mist Pieckenhagen het duel van morgenavond tegen Roda JC, volgende week tegen sc Heerenveen is hij weer speelgerechtigd.

Aldus de officiële website van Heracles. Wel mooi voor Telgenkamp.

Er komen belangrijke wedstrijden aan. Roda, Heerenveen en VVV komen voor de winterstop nog naar het Polman. Daarnaast staat er nog een uitwedstrijd in Den Haag op het programma. Het is best realistisch dat Heracles uit deze wedstrijden 6\7 punten gaat halen, dan ben je voor de winterstop al zo goed als veilig. Bizar gewoon. Maar eerst maar eens tegen Roda, slechts 1x van gewonnen sinds 2005. Hoop op een krappe zege.

Maertens kan overigens ook niet meespelen helaas. Eindelijk de rentree van publiekslieveling 'chucky' in het Polman, dat is dan weer het voordeel =D>

En ik neem aan dat 'Chucky' Reekers is?
Sjaak Wrote:En ik neem aan dat 'Chucky' Reekers is?

Klopt. NAC-uit heeft hij dit seizoen ook gespeeld maar nog niet eerder weer voor eigen publiek. Reekers is een held Notworthy

Overigens is de verdediging morgen behoorlijk regionaal getint met Telgenkamp op doel, Looms op linksback, Reekers centraal en Breukers op rechts. Heerlijk!
D'r an met de lippe Wrote:
Sjaak Wrote:En ik neem aan dat 'Chucky' Reekers is?

Klopt. NAC-uit heeft hij dit seizoen ook gespeeld maar nog niet eerder weer voor eigen publiek. Reekers is een held Notworthy

Overigens is de verdediging morgen behoorlijk regionaal getint met Telgenkamp op doel, Looms op linksback, Reekers centraal en Breukers op rechts. Heerlijk!

Oldenzaal is niet regionaal voor Almelo jah :razz:
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Sjaak Wrote:En ik neem aan dat 'Chucky' Reekers is?

Klopt. NAC-uit heeft hij dit seizoen ook gespeeld maar nog niet eerder weer voor eigen publiek. Reekers is een held Notworthy

Overigens is de verdediging morgen behoorlijk regionaal getint met Telgenkamp op doel, Looms op linksback, Reekers centraal en Breukers op rechts. Heerlijk!

Oldenzaal is niet regionaal voor Almelo jah :razz:

Typisch. Of je het nu als grap zei of niet; ik ga er even op in.

Twee aartsvijanden gingen fuseren en waren op zoek naar een naam. Jullie clubnaam was wel gepast om toekomstige zielen zonder interesse in de Twentse voetbalgeschiedenis te winnen. Goede zet vanuit rood perspectief; anno 2009 is de algemene gedachtegang nog altijd dat heel Twente bij de voorstad van Gronau hoort, zelfs Nijverdal dat een dikke 50 kilometer verderop ligt, maar iets dat een paar kilometer buiten Almelo valt is niet regionaal voor Heracles. Jou opmerking is des te typischer omdat je Brama waarschijnlijk wel als kind van de regio fct ziet. Ook Joop Munsterpaard, van wie je enig niveau in uitspraken mag verwachten, gaat mee in deze walgelijke stemmingsmakerij nadat hij afgelopen bekerfinale riep dat 'heel Twente trots was op fct'. Mijn lachspieren doen nu nog pijn.

See you @ de veste. Wellicht een schokkend feit voor de fct-aanhang; van de 1200 Heraclieden in het uitvak komt hoogstens de helft uit Almelo.
De regio is niet van jullie, nooit geweest en zal dat ook nooit worden. Onze traditieclub gaat namelijk nooit kapot.

p.s. omdat ik wel respect heb voor vak-p zal ik weer uit volle borst 'er is maar 1 club in Twente' meezingen als zij die inzetten.
D'r an met de lippe Wrote:afgelopen bekerfinale riep dat 'heel Twente trots was op fct'.

Ik was toen ook best wel trots op FCT. Vooral op degenen, die een penalty mistten.
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:afgelopen bekerfinale riep dat 'heel Twente trots was op fct'.

Ik was toen ook best wel trots op FCT. Vooral op degenen, die een penalty mistten.

Als het doel maar vanaf de middenstip gezien kan worden en anders gewoon groot licht opzetten.
Bredanaar Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:afgelopen bekerfinale riep dat 'heel Twente trots was op fct'.

Ik was toen ook best wel trots op FCT. Vooral op degenen, die een penalty mistten.

Als het doel maar vanaf de middenstip gezien kan worden en anders gewoon groot licht opzetten.

Speciaal voor jou, doe ik de lichten uit, als je oversteekt. Goed weekend en uitkijken bij het oversteken!
leuke persconferentie achteraf :Big Grin
gittermaster Wrote:leuke persconferentie achteraf :Big Grin

Idd, Verbeek weer lekker op dreef. Hij heeft geen blad voor de mond, dat kan ik wel waarderen.

Maar wat een seizoen, ik vind het echt onwerkelijk. Ook concurrent Sparta kan niet langer volgen...
Die Veld van Harmhoven maakt zich met de week belachelijker. Vind na elke pot dat Roda een zege verdiend had terwijl ze gewoon vaak bagger spelen. :crazy:
D'r an met de lippe Wrote:
gittermaster Wrote:leuke persconferentie achteraf :Big Grin

Idd, Verbeek weer lekker op dreef. Hij heeft geen blad voor de mond, dat kan ik wel waarderen.

Hoewel ik Verbeek in principe een zak kak vind (de ultieme megaburgerproleet met witte sokken in sandalen) doet hij het erg goed met Heracles, ze doen het nu zelfs goed uit (had ik nooit verwacht!) en heeft hij hier gewoon gelijk, die vvdhv heeft totaal ongelijk en is een soort wiljan vloet met nog minder charisma dan vloet zelf en een irritant belgenaccent, die een nietskunnende en -zeggende baggerclub vol belgen en duitsers traint! Weggermee! :razz:
Peter Wrote:Die Veld van Harmhoven maakt zich met de week belachelijker. Vind na elke pot dat Roda een zege verdiend had

Hoe weet je dat? Versta jij hem soms of zo?
Flixieluv Wrote:Hoewel ik Verbeek in principe een zak kak vind (de ultieme megaburgerproleet met witte sokken in sandalen)

:lol:

Het is een verdienste van Verbeek, Hoogma en Jan Smit. Ik denk niet dat er in de geschiedenis van het betaalde voetbal veel clubs zijn met de 17e begroting die dit konden klaarspelen.

Als je er toch over na gaat denken;

Pieckenhagen, zeer goede doelman voor Heracles, kwam transfervrij.
De verdediging dat dit seizoen erg goed staat; Looms komt uit eigen jeugd. Breukers werd gehaald van de amateurs. Van der Linden transfervrij en zelfs de man die 85 Europacup duels heeft gespeeld kostte niks. De transfervrije jeugdinternational Ter Horst zit bij Heracles op de bank maar zal de komende seizoenen ongetwijfeld in de basis gaan komen om vervolgens voor een mooi bedrag verkocht te worden. Net als Wuytens die ook van PSV kwam.

Het middenveld. Matige aanvaller Quansah is een speler van onschatbare waarde voor ons geworden als controleur op het middenveld. Fledderus, erg goede speler en Groningen moest er slechts 150.000 euro voor hebben. Overtoom, kwam van de amateurs en is toch belangrijk voor dit elftal.

De aanval was duurder. Everton kostte bijna een miljoen en heeft dit nooit helemaal waar kunnen maken. Dit jaar gaat het wel beter op links dan in de spits. Bas Dost had een prijskaartje van 3 ton maar in Utrecht schijnen ze nu al een miljoen voor hem te willen betalen. De transfervrije Armenteros staat al klaar als opvolger, viel zaterdag ook lekker in. Op rechts Douglas, ook transfervrij maar doet het maar matig. Hoewel hij zaterdag echt gevaarlijk was.

Het is beleid waar je U tegen zegt.
D'r an met de lippe Wrote:Het is beleid waar je U tegen zegt.

Dat moet ik ook erkennen, goed gedaan.
Peuter Wrote:Die Veld van Harmhoven maakt zich met de week belachelijker. Vind na elke pot dat Roda een zege verdiend had

[peutermode] Belachelijk man, dat je Harm van Veldhoven Veld van Harmhoven noemt. Kwetsend. Waarom moet er hier toch altijd weer gescholden worden? Waarom verdraai je namen, om je slechte argumenten kracht bij te zetten? Dead [peutermode]
Flixieluv Wrote:
Peuter Wrote:Die Veld van Harmhoven maakt zich met de week belachelijker. Vind na elke pot dat Roda een zege verdiend had

[peutermode] Belachelijk man, dat je Harm van Veldhoven Veld van Harmhoven noemt. Kwetsend. Waarom moet er hier toch altijd weer gescholden worden? Waarom verdraai je namen, om je slechte argumenten kracht bij te zetten? Dead [peutermode]

Veld van Harmhoven is gewoon een geinige woordspeling van Hugo. :razz: Dat jij dat mss niet weet en het als schelden ziet kan ik niet helpen.

@ D'ran -> zou je verbaasd zijn als Heracles bij de winterstop 5e staat? Ik niet als ik zo naar de programma's van Utrecht, AZ en jullie kijk!
Peter Wrote:Peuter is gewoon een geinige woordspeling van Flixieluv. :razz: Dat jij dat mss niet weet en het als schelden ziet kan ik niet helpen.

Dát kun je dan ook zo uitleggen.....
Peter Wrote:@ D'ran -> zou je verbaasd zijn als Heracles bij de winterstop 5e staat? Ik niet als ik zo naar de programma's van Utrecht, AZ en jullie kijk!

Dat zou wat zijn :eeeek:
Ik moet zeggen dat ik mij daar nog niet mee bezig heb gehouden. Zojuist even naar het programma van AZ en Utrecht gekeken. Het is inderdaad niet ondenkbaar dat Utrecht de nodige punten laat liggen de komende 3 wedstrijden. AZ speelt echter thuis tegen Vitesse en ADO en zie ik sowieso wel 6 punten pakken. In Eindhoven zullen ze waarschijnlijk verliezen. Dat zou betekenen dat Heracles de maximale score moet halen uit H'veen-thuis, ADO-uit en VVV-thuis. Dat zie ik absoluut niet gebeuren. Het is erg mooi dat de 5e plaats lonkt maar we moeten wel realistisch blijven. Maar het kán wel een enorm mooie afsluiting van het jaar worden, dat staat vast. Maar daar heeft de bekerwedstrijd tegen dat volk uit Deventer ook een grote rol in. Het blijft maar doorgaan trouwens; nadat zij de spelersbus van Heracles hebben beklad hebben een paar Heracles supporters afgelopen weekend de middenstip van de Adelaarshorst gestolen en bovendien de ingang van de B-Side beklad. Dat wordt cola drinken in het Polman...
VVV-thuis moet je als subtopper gewoon kunnen winnen. ADO zwalkt enorm, moet ook kunnen. En Heerenveen speelt nog een Europese pot morgen terwijl jullie topfit zullen zijn. Ik zie Heracles best 9 punten halen.

De middenstip stelen is trouwens wel echt enorm onorigineel, net als een spelersbus bekladden. Kunnen ze echt niks nieuws verzinnen?
Quote:@ D'ran -> zou je verbaasd zijn als Heracles bij de winterstop 5e staat? Ik niet als ik zo naar de programma's van Utrecht, AZ en jullie kijk!

Je doelt bij Utrecht toch niet op de wedstrijd tegen Ajax Peter?
Peter Wrote:VVV-thuis moet je als subtopper gewoon kunnen winnen. ADO zwalkt enorm, moet ook kunnen. En Heerenveen speelt nog een Europese pot morgen terwijl jullie topfit zullen zijn. Ik zie Heracles best 9 punten halen.

Maar dat is het 'probleem', kwalitatief zijn we natuurlijk bij lange geen subtopper. ADO is een uitwedstrijd, het trauma zit nog te vers om op voorhand aan een overwinning te denken :razz: Natuurlijk kan het, maar dan zal Heracles wederom boven zichzelf moeten uitstijgen.

Peter Wrote:De middenstip stelen is trouwens wel echt enorm onorigineel, net als een spelersbus bekladden. Kunnen ze echt niks nieuws verzinnen?

Ik vind deze tegenactie wel geinig. Helemaal als een fansite er leuk op inspeelt (zie foto, het flesje 'S' is een begrip bij Heracles).
Voor de rest blijven het randzaken waar ik mij niet mee bezig houd.

[Image: 0112.jpg]
Pages: 1 2