FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Costa da Sauipe
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
De DB is weer open, en de resterende Q's zullen worden ingevoerd zodra deze bekend zijn.

Succes!
ML =D>
Haha, een Arco/ML samenwerking was dit.
Waarvan akte en waarvoor dank :Big Grin
wa is de deadline

22.00?? even zodat ik da in mn planning kan meenemen Tongue
Alle spelers die een wild card hebben gekregen zijn als zodanig aangemerkt en ook Rui Machado, de enige kwalificatiespeler die nog in de strijd is voor een plaats in het hoofdtoernooi in Costa do Sauipe, is verkiesbaar. Succes allemaal!
Seppi on fire! 6-1, 3-0. Die zien we woensdag terug :wink:
En dan heeft iedereen hem dus hoeft ie ook niet aangemoedigd te worden gelukkig.
Ja, maar hij moet wel even horen dat zijn trouwe Nederlandse fans er weer voor hem zijn.
Van mij niet. En het gaat ook niet zo soepel meer...
Poeh, wat een kans voor Tipsa op sp in de 2e set.
Ik hoop woensdag toch Mayer in actie te zien, lijkt me wel gaaf. Tipsa heb ik al eens gezien dus hoeft niet zo nodig.
Afmaken Mayer! Ik wil Serra zometeen in actie zien!!!
Ik heb ze beiden al eens gezien, maar ik wil ze beiden nog wel een keer zien, tegen Haase het liefst, maar Robredo is ook goed.
mindlight Wrote:Ik hoop woensdag toch Mayer in actie te zien, lijkt me wel gaaf. Tipsa heb ik al eens gezien dus hoeft niet zo nodig.

Mayer gister ook gezien, net als tipsa en llodra (wat een heerlijke volleys =P~ )
Tipsa was veel beter deze set, maar speelt tot nu toe een dramatische TB. Gelukkig Mayer ook.
Waar kijk je Ad?
Komt Tipsa met een fantastisch punt een mb voor, levert ie beide servicepunten in, oa door een hele makkelijke volley bovenop het net te missen Undecided
Ik denk Sport1 Hag Wink
Haggie Wrote:Waar kijk je Ad?
Sport 1 dus.
Haggie Wrote:Waar kijk je Ad?

site van abn heeft denk ik ook wel stream.
Maar nu opeens weer twee prachtige punten om op sp te komen. Gekke tb...
Dammit Mayer
En met een returnwinner de set en dan die kreet, zo hoort het! Terecht ook, hij was stukken beter deze set.
Pfff, wat een onrecht toch weer hier. Tipsa valt alleen maar aan en aan, Mayer moonballt alles terug en Tipsa maakt helaas de fout op de 4e bal...
En dan weer een 15-40 gemist. Leuk potje wel, een break zou leuk zijn. En terecht, Tipsa valt nog steeds het meeste aan.
Tipsa van 0-3 naar 3-3 en mist dan 3 bps. Gekke wedstrijd is het nu, Mayer maakt opeens veel meer fouten, maar speelt wel goed op de bps.
Leuk potje zo van dik 2,5 uur.
Weer kansen voor Tipsa op 4-4. Hij is duidelijk beter en fitter, maar mist nog het vertrouwen om op belangrijke punten voluit te gaan.
6-5, dit lijkt mij een uitgelezen moment Florian!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36