FTM Forum

Full Version: Memphis / Marseille / Buenos Aires
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Huta Galung verliest direct in de Q van Marseille.

Sijsling verliest de 1e set van Mahut.
Nu 5-5 in de 2e set.
En ook Igor kan weer naar huis
lekker dan!
@ ML... Vassallo A. verliest in de qualies van BA. \Big Grin/
Hehe, die verliest alles dus dat is logisch.
Ik ga 'm nu volgen de komende weken. :8:
Voor wie de huidige FTM week net zo zat is als ik, heb ik goed nieuws. De DB is weer geopend, en de nieuwe teams kunnen gemaakt worden.

In de draw van Buenos Aires staan 2 nummers 7 geplaatst, en mist een nummer 5 geplaatst. Zodra dit gecorrigeerd wordt zal dit uiteraard ook in de FTM draw aangepast worden.
Wel geinig, op MTF zit iemand die korte verslagen post van de wedstrijden in Marseille, enkele noemenswaardige quotes:

Quote:Desein vs. Bemelmans
Desein. Lead 5-1 in the tiebreak, and lost it 7-9 I guess, after having hit...3 double faults.
Desein is absolutely anonymous, his face being as cold from the warm up to the handshake.
On the contraty, Bemelmans is firy, quite cute actually ; he is a left-handed and has a very (very very) strong serve! His forehand is his weakest point though, and he was way better than Niels.
Note : Bemelmans's blackberry rang during the match, and he had to run and turn it off.

Quote:Seppi, Bolelli & Galvani were the "coaches" of Crugnola, who was absolutely ridiculous. Marco must not have been told he was not playing on clay, standing 2 meters behind the baseline, trying to kill Sergeyev's power, but just couldn't. His attitude is horrible too, and I have to say the fact that his Italian mates were laughing after each of his faults must not have helped.
mindlight Wrote:Voor wie de huidige FTM week net zo zat is als ik, heb ik goed nieuws. De DB is weer geopend, en de nieuwe teams kunnen gemaakt worden.

In de draw van Buenos Aires staan 2 nummers 7 geplaatst, en mist een nummer 5 geplaatst. Zodra dit gecorrigeerd wordt zal dit uiteraard ook in de FTM draw aangepast worden.
Heel gek, het 2e en 3e kwart is ongeveer gespiegeld aan de draw op de ATP-site.
Held Harrison komt even terug van 4-6 1-5 en wint vervolgens de wedstrijd. Niet alleen onwijs veel talent, ook nog zo'n mentaliteit!
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Voor wie de huidige FTM week net zo zat is als ik, heb ik goed nieuws. De DB is weer geopend, en de nieuwe teams kunnen gemaakt worden.

In de draw van Buenos Aires staan 2 nummers 7 geplaatst, en mist een nummer 5 geplaatst. Zodra dit gecorrigeerd wordt zal dit uiteraard ook in de FTM draw aangepast worden.
Heel gek, het 2e en 3e kwart is ongeveer gespiegeld aan de draw op de ATP-site.

Inderdaad vreemd, dan is er toch e.e.a. aangepast blijkbaar sinds gisterenavond.
Hop, Harrison in het hoofdtoernooi =D>
Leuk man!
Ach ja, een behoorlijk talent dat uitkomt tegen een lachertje. Dat kan een keer goed uitpakken.
Harrison staat binnen een paar jaar in de top 10, zulk soort jongens moet je nu al volgen. Voorlopig zijn zijn prestaties hoopgevender dan van anderen uit zijn leeftijdscategorie.
Noem eens wat voorbeelden? Na Tomic is het inderdaad wel het grootste talent momenteel, dat geef ik direct toe. Al kan Bhambri daar wellicht nog in de buurt komen, maar die speelt nog erg weinig op het hoogste niveau.
Hij doet zeker niet onder voor Tomic, omdat die een paar partijtjes heeft gewonnen in Australië en daarom wat hoger staat. Ik, en velen met mij, denken dat Harrison een grotere toekomst te wachten staat dan Tomic, vooral door zijn speelstijl en mentaliteit.

En Harrison is ook verder dan Bhambri en Krajinovic. Bovendien is zijn traject het best in mijn ogen.
Dat zeg ik dus, Harrison is verder, maar ik zie Bhambri nog wel in de buurt komen, maar dat is koffiedik kijken. Vooralsnog doet hij natuurlijk wel onder voor Tomic, die op zijn leeftijd gewoon goed presteert, en zoals je terecht opmerkt hoger op de ranking staat.
Ad Wim Wrote:Hij doet zeker niet onder voor Tomic, omdat die een paar partijtjes heeft gewonnen in Australië en daarom wat hoger staat. Ik, en velen met mij, denken dat Harrison een grotere toekomst te wachten staat dan Tomic, vooral door zijn speelstijl en mentaliteit.

En Harrison is ook verder dan Bhambri en Krajinovic. Bovendien is zijn traject het best in mijn ogen.

Qua traject wel redelijk vergelijkbaar met Krajonovic toch?
Dat is wel vergelijkbaar ja, maar Harrison is in mijn ogen talentvoller. En Harrison vult het beter in dan Tomic, Bhambri en Dimitrov.
Hoe bedoel je dat beter invullen?
Hoe denk je?
Harisson mag het tegen Isner opnemen. Andere partijen : Anderson-Stepanek, Kendrick-Gulbis en Sweeting-Berdych
Wie gaat er het meest kans hebben om door te gaan? Ik denk toch Kendrick en ook Anderson en Sweeting acht ik niet kansloos
Ad Wim Wrote:Hoe denk je?

Ik heb werkelijk geen idee. Anders zou ik het ook niet vragen.
Om Isner te verslaan hoef je niet per se te kunnen tennissen, dus ik geef Harrison wel een kans. Beter tegen Isner dan tegen Stepanek of Berdych. Gulbis is natuurlijk de makkelijkste loting.
mindlight Wrote:Hoe bedoel je dat beter invullen?
Toernooien spelen, futures, werken aan je rankings, ruiken aan het professionele tennis. Dat lijkt me stukken beter dan maar af en toe een toernooitje spelen in een jaar en voornamelijk aan je fysiek werken, zoals Dimitrov nu bijv gaat doen.
Eens, maar hoe Harrison het beter invult dan Krajinovic zie ik dus niet. Ja hij presteert beter, maar qua traject en wat ze (proberen te) doen is dat echt wel goed vergelijkbaar.
Dat zeg ik toch ook?
Aha, je doelde dus puur op de ranking dan? Want qua futures/toernooien doet Krajinovic zeker niet onder voor Harrison.
Ben wel erg benieuwd wat Tomic gaat doen het komende jaar. Er is nog maar weinig bekend over zijn speelschema
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33