FTM Forum

Full Version: Ajax - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Weet iemand toevallig een goeie live stream voor deze wedstrijd te volgen vanuit het buitenland?
Eredivisie live kan alleen in nederland
namaaksupporter. :razz:

cmon psvee!
:razz:
Deze nepsupporter zorgt dat ie om 23:30 lokale tijd op wat voor manier dan ook de wedstrijd ziet
meestal is er via SOPcast wel een illegale stream van eredivisie live te verkrijgen. weet alleen de details niet precies, dus die zal je even ergens moeten opzoeken. Dacht dat er vroeger op ajax.nl een uitleg stond maar die kan ik zo snel niet vinden.
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vrijblijvend.com">www.vrijblijvend.com</a><!-- w --> en dan zorgen dat je zowel sopcast als dat andere programma op de computer hebt geload van te voren.
waarom zou je kijken gitter? de 3 punten zijn al binnen voor ajakkes, kevin blom is namelijk de scheids.
gittermaster Wrote::razz:
Deze nepsupporter zorgt dat ie om 23:30 lokale tijd op wat voor manier dan ook de wedstrijd ziet

En deze jongen ziet het al om 12.30 uur lokale tijd \Big Grin/
Mac Wrote:meestal is er via SOPcast wel een illegale stream van eredivisie live te verkrijgen. weet alleen de details niet precies, dus die zal je even ergens moeten opzoeken. Dacht dat er vroeger op ajax.nl een uitleg stond maar die kan ik zo snel niet vinden.

Ik heb Sopcast standaard op de eredivisie live stream staan, start meteen op als ik Sopcast aanzet, geen andere websites ofzo nodig en hoef ook nooit te zoeken. Werkt al het hele seizoen vlekkeloos. NVS 1 heet het kanaal, nummer is 74174.
waf Wrote:waarom zou je kijken gitter? de 3 punten zijn al binnen voor ajakkes, kevin blom is namelijk de scheids.

Tsja.. zn zoontje speelt in de Ajax-jeugd en Ajax-Feyenoord besliste hij in zn eentje, maar toch moet ik zeggen dat ik Blom over het algemeen geen thuisfluiter vind. Aardige scheids vergeleken bij de rest.
Peter Wrote:
waf Wrote:waarom zou je kijken gitter? de 3 punten zijn al binnen voor ajakkes, kevin blom is namelijk de scheids.

Tsja.. zn zoontje speelt in de Ajax-jeugd en Ajax-Feyenoord besliste hij in zn eentje, maar toch moet ik zeggen dat ik Blom over het algemeen geen thuisfluiter vind. Aardige scheids vergeleken bij de rest.

echt waar? zijn zoontje speelt daar alleen natuurlijk alleen maar omdat zijn vader scheids is.

alleen al op basis van die wedstrijd is het een pro-ajakkes scheids. dat heeft niets met thuisfluiter zijn te maken. ik vind het echt onthutsend dat de knjb deze scheids ondanks die eerdere wedstrijd hem aanstelt (en hem sindsdien niet heeft aangesteld in de kuip, waardoor wat mij betreft vaststaat dat ze op z'n minst weten dat zo'n aanstelling heel veel lading heeft).
Peter Wrote:
waf Wrote:waarom zou je kijken gitter? de 3 punten zijn al binnen voor ajakkes, kevin blom is namelijk de scheids.

Tsja.. zn zoontje speelt in de Ajax-jeugd

Dit is niet waar mag ik hopen...

Schijnbaar zijn scheidsrechters ook mensen en het is gewoon 100% zeker dat die (al dan niet bewust) biased zijn. Ze kunnen wel zeggen dat ze onafhankelijk zijn en misschien denken sommige het ook daadwerkelijk te zijn, maar dit is nooit helemaal waar. Iedereen handelt in bepaalde (lastige) situaties (al dan niet bewust) naar zijn primaire gevoel. Zelde verhaal met Braamhaar.
Ik hoorde dat, maar heb geen betrouwbare bron. Zou je eens moeten googelen.

Kevin Blom zelf had in ieder geval een seizoenkaart bij Ajax voor hij scheidsrechter werd, dat weet ik wel zeker.
Wist ik ook al niet... En zijn Ajax gevoel kan hij uitschakelen als hij Ajax-PSV fluit?? Dat supporter gevoel is natuurlijk niet ineens weggegaan toen hij scheidsrechter is geworden. Stel dat ie het kan (kan niet zie boven) en hij maakt onverhoopt een foutieve beslissing in het voordeel van Ajax (tuurlijk doet ie dat dan wel expres :razzSmile dan heb je natuurlijk dubbel de rapen gaar. Geen echte rapen natuurlijk, nee.... Wink

Is imo gewoon belachelijk dat de KNVB hem zulke wedstrijden geeft.
Dat Braamhaar verhaal blijf ik ook raar vinden. Ik ken Rutten niet persoonlijk, maar lijkt me best wel een zacht ei en ik zie hem niet snel liegen. Ik geloof hem dan ook als hij zegt dat die grens al die Twente onzin gezegd heeft. Mss niet direct tegen Rutten, maar denk niet dat Rutten hier ijlt.
Al zou die grens dat gezegd hebben, dan lijkt me dat niet serieus maar een stukje ironie.
Bredanaar Wrote:Al zou die grens dat gezegd hebben, dan lijkt me dat niet serieus maar een stukje ironie.

dat denk ik ook idd. niet ongeestig op zich, maar nu zie je waarom je dit soort grappen niet moet maken. dat komt in een geheel ander licht te staan. het is een beetje hetzelfde als in amerika een vliegtuig instappen en heel hard roepen dat er een bom in je koffer zit.....
Peter Wrote:Ik hoorde dat, maar heb geen betrouwbare bron. Zou je eens moeten googelen.

Kevin Blom zelf had in ieder geval een seizoenkaart bij Ajax voor hij scheidsrechter werd, dat weet ik wel zeker.

Volgens de officiele website van Ajax speelt er geen blom in een jeugdelftal van Ajax.
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:Ik hoorde dat, maar heb geen betrouwbare bron. Zou je eens moeten googelen.

Kevin Blom zelf had in ieder geval een seizoenkaart bij Ajax voor hij scheidsrechter werd, dat weet ik wel zeker.

Volgens de officiele website van Ajax speelt er geen blom in een jeugdelftal van Ajax.

staan daar ook de namen van de f-selectie en zo op?
waf Wrote:
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:Ik hoorde dat, maar heb geen betrouwbare bron. Zou je eens moeten googelen.

Kevin Blom zelf had in ieder geval een seizoenkaart bij Ajax voor hij scheidsrechter werd, dat weet ik wel zeker.

Volgens de officiele website van Ajax speelt er geen blom in een jeugdelftal van Ajax.

staan daar ook de namen van de f-selectie en zo op?

Er staat 1 F-team. Kan me haast niet voorstellen dat Ajax niet meer talentjes van die leeftijd in de gaten heeft. Blom blijft in ieder geval oud seizoenkaarthouder. :-k Mag ik volgend jaar PSV-Ajax fluiten als ik nu mijn seizoenkaart inlever? :yeah:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:Ik hoorde dat, maar heb geen betrouwbare bron. Zou je eens moeten googelen.

Kevin Blom zelf had in ieder geval een seizoenkaart bij Ajax voor hij scheidsrechter werd, dat weet ik wel zeker.

Volgens de officiele website van Ajax speelt er geen blom in een jeugdelftal van Ajax.

staan daar ook de namen van de f-selectie en zo op?

Er staat 1 F-team. Kan me haast niet voorstellen dat Ajax niet meer talentjes van die leeftijd in de gaten heeft. Blom blijft in ieder geval oud seizoenkaarthouder. :-k Mag ik volgend jaar PSV-Ajax fluiten als ik nu mijn seizoenkaart inlever? :yeah:

Het betreft hier Ben Haverkort, en niet Blom.
waf Wrote:
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:Ik hoorde dat, maar heb geen betrouwbare bron. Zou je eens moeten googelen.

Kevin Blom zelf had in ieder geval een seizoenkaart bij Ajax voor hij scheidsrechter werd, dat weet ik wel zeker.

Volgens de officiele website van Ajax speelt er geen blom in een jeugdelftal van Ajax.

staan daar ook de namen van de f-selectie en zo op?

Yep, (A2,B1,B2,C1,C2,D1,D2,D3,E1,E2,E3,F1)

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajax.nl/De-Toekomst/Overige-jeugdteams/A2.htm">http://www.ajax.nl/De-Toekomst/Overige- ... ams/A2.htm</a><!-- m -->
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:Ik hoorde dat, maar heb geen betrouwbare bron. Zou je eens moeten googelen.

Kevin Blom zelf had in ieder geval een seizoenkaart bij Ajax voor hij scheidsrechter werd, dat weet ik wel zeker.

Volgens de officiele website van Ajax speelt er geen blom in een jeugdelftal van Ajax.

staan daar ook de namen van de f-selectie en zo op?

Er staat 1 F-team. Kan me haast niet voorstellen dat Ajax niet meer talentjes van die leeftijd in de gaten heeft. Blom blijft in ieder geval oud seizoenkaarthouder. :-k Mag ik volgend jaar PSV-Ajax fluiten als ik nu mijn seizoenkaart inlever? :yeah:

Het betreft hier Ben Haverkort, en niet Blom.

Weer goed geinformeerd Peter of ben je weer aan het luchtfietsen???
Google maar eens 'Kevin Blom seizoenkaart Ajax' dan zie je dat het geen verzinsel van Peter is :|
‘Kevin Blom ging vroeger vaak naar ajax’
Ik ben geboren en getogen in Gouda, en alhoewel ik er inmiddels al meer dan zeventien jaar niet meer woon, heb ik natuurlijk nog wel zeer regelmatig met mensen die ik van vroeger ken, die nog steeds in Gouda wonen en die nog steeds volop doorhebben wat er allemaal in en rond de stad gebeurt… Tsja, dan is het natuurlijk logisch dat je af en toe wat meer hoort over andere Gouwenaars. Zo heb ik in de loop der jaren diverse dingen gehoord over Ed de Goeij, die ik zelf ook al wist omdat ik in de tijd dat De Goeij regelmatig in het nieuws was, ook nog in Gouda woonde.

Het zal jullie niet verbazen dat ik ook nu nog regelmatig informatie in win bij mensen die nog wel in mijn oude stadje wonen, over zaken die in het nieuws zijn. Aangezien Harrie van der Laan en Ed de Goeij al een tijdje niet meer echt in de spotlights staan, gaat het dan af en toe ook over scheidsrechter Kevin Blom. Over Blom had ik in het verleden al eens gehoord dat hij regelmatig bij wedstrijden van ajax op de tribune zat. Tijd om dit eens na te vragen en jawel: volgens mijn bron had de scheidsrechter (die vanmiddag Babovic rood gaf en suarez voor een minstens even zware elleboog niet) vroeger mogelijk een seizoenkaart in amsterdam, maar was hij in ieder geval vaak te vinden bij thuiswedstrijden van ajax. Tsja… dan ga je toch anders kijken naar sommige beslissingen die Blom vanmiddag nam!

--
Dat soort berichten zijn er genoeg en waar rook is, is vuur. Maar kan best dat Haverkort ook een Ajacied is. Fluit die nog? Die zal PSV-Twente dan wel naar een gelijkspel moeten leiden. :razz:
Bredanaar Wrote:Google maar eens 'Kevin Blom seizoenkaart Ajax' dan zie je dat het geen verzinsel van Peter is :|

Was een vraag he
t ging toch over die zoon?
Beginnen nu alweer met indekken die PSV'ers Smile
Tattoo op de rug van Kevin Blom:
[Image: 1371121251_0937d27d30.jpg?v=0]

Heb ik van horen zeggen.
cruijff Wrote:Beginnen nu alweer met indekken die PSV'ers Smile

Nee hoor. Ik niet iig, denk sowieso dat we dit keer niet winnen in de Arena :8:
Het gaat me ook niet direct om Ajax, Twente of PSV. Het is gewoon te gek voor woorden imo dat zoiets kan (als het waar is).
Quote:Tijd om dit eens na te vragen en jawel: volgens mijn bron had de scheidsrechter (die vanmiddag Babovic rood gaf en suarez voor een minstens even zware elleboog niet) vroeger mogelijk een seizoenkaart in amsterdam, maar was hij in ieder geval vaak te vinden bij thuiswedstrijden van ajax. Tsja… dan ga je toch anders kijken naar sommige beslissingen die Blom vanmiddag nam!


Als het waar is inderdaad.

Lekker speculatief weer dat verhaal...

Pfff, zo kan ik ook wel het een en ander googelen.

Blankensteijn mocht voor een wedstrijd van PSV altijd even met good old Fonsie S. mee naar het Anne Frankplantsoen, moeten we nu ook al zijn beslissingen in het voordeel van PSV ineens in twijfel gaan "trekken"? Het schijnt dat juist Blankensteijn een kleine rol had bij PSV, als parttime scout schijnt hij in datzelfde plantsoen de ontdekker te zijn geweest van Affelay en Assiati.

Schijnt hè, maar waar rook is...... :roll:


Wat een enorme Calimero zijn jullie ook!
Lekker simplistische reactie weer Dugarry, alleen omdat het om ajax gaat?

Zoals al eerder hierboven gezegd maakt het niet uit of zo'n scheids (die zogenaamd "vroeger" naar Ajax ging of bijvoorbeeld Nijhuis die Twente niet mag fluiten omdat ie uit E'de komt) nou 100% objectief fluit of niet, het gaat erom dat als zo'n scheids een keer een fout maakt in het voordeel van Ajax (of Twente in geval van Nijhuis) dan is DAT de reden dat ie die fout maakt (volgens de publieke opinie en de media) en gaat het de komende week alleen maar daarover. Als dit gezeik nu weer van te voren al begint dan kan ie het dalijk helemaal niet goed meer doen want als ie dan ajax geen pingel geeft is het weer (volgens A'dam e.o.) omdat ie niet de schijn wil wekken voor Ajax te fluiten.

Ik vind dat de KNVB hier best rekening mee kan houden bij het aanstellen van scheidsrechters. Er zijn genoeg scheidsrechters die even goed/slecht zijn als Blom en die geen enkele schijn tegen hebben. De KNVB wil, zeggen ze, dat het niet meer zoveel over de arbitrage gaat maar dan moeten ze dat zelf ook niet in de hand spelen.

Ik zou bijvoorbeeld best eens die Makkelie een topper willen zien fluiten. Hij is nog wel 1 van de jongste scheidsrechters maar vind hem helemaal niet slecht fluiten en iig zeker niet slechter als een blom/braamhaar/liesveld kliekje. Vink vind ik ook vrijwel altijd oké maar ik kan me herinneren dat die in het verleden ook een keer een grote fout heeft gemaakt in een topper?
Pages: 1 2 3 4