FTM Forum

Full Version: Brisbane Chennai Doha
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Toch 5-5 na SP tegen
Nu mist Goffin een bp.
Idd, speelt wel aardig al met al, al is het soms wat wild.
En de TB, ik ben benieuwd!
Wawrinka wint de TB, verdiend. Duidelijk de slimmere en meer ervaren speler.
Helaas. Ook hier wint de favoriet de tie-break!
2-0 Goffin 2e set
En 3-0 inmiddels. Hopelijk houdt hij het nu wel vol.
Sjezus Wawrinka, dit hadden we niet afgesproken.
mindlight Wrote:En 3-0 inmiddels. Hopelijk houdt hij het nu wel vol.

Als hem dat nu niet lukt, dan in de toekomst wel. Prachtige speler om te zien toch? Beetje mannelijke Henin ofzo, mag wel beetje gel in zijn haar doen. :wink:
Hehe ik vind het zeker een gave speler om te zien, speelt leuk en aanvallend tennis.
Zo, dit is matig...
Hehe, ik heb ook even de stream erbij gepakt.
Mooi, ben benieuwd. Die lijnrechter schrok net zo van de iets te dichtbij komende aars van Wawrinka dat hij pardoes omviel en er een let gespeeld moest worden.
Hij raakt redelijk de lijnen, maar Wawrinka staat ook wel als een wijf te retourneren.
Hmm Ad Wim zit te kijken en Goffin speelt zijn slechtste returngame tot nu toe :-k
Kap eens met dat geslice joh, homo.
Juist het slicen bracht hem de TB. Goffin versloeg zich elke keer.
Over kappen gesproken. Graag geen korte balletjes en dropshots meer Goffin Icon_evil
Ik vind het maar niks, hier heb ik hem niet voor gekocht. Ook niet voor de 1e maand trouwens, maar richting rendabel moet ie toch kunnen halen ook al speelt ie maar 2x.
Dat lijkt me wel, en komt op de AO ook wel goed.
Dat was wel een aardige forehand.
Eindelijk een keer een geslagen return en meteen een goed aanvallend punt er achteraan. NU is het afgelopen.
En dan maar weer een slechte return op 2nd serve :lol:
Maar ik denk wel dat je gelijk hebt, Wawrinka hoeft maar 1 tandje bij te schakelen en Goffin is klaar.
Dat is beter, zolang ie maar geen backhand hoeft door te slaan.
Hmm en weer terug naar service... Die bp's voor 4-0 kunnen nog wel eens duur worden.
Die backhand gaat echt nergens over.
Toch kan het zomaar over 4 minuten afgelopen zijn.
Wat een punt, klasse!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15